Értem.A csőtörőgép asztalára lehetne szerkeszteni valami zúzót,mint a kombájnoknak van,a nagy Dutra biztosan elbirná,meg egymenetben a szárzuzás is meglenne.Videót nem csináltatok az akcióról?
Kaszálni azért kell rögtön, mert a nagydutra a következő körben letaposná a szárat, és már nem lehetne levágni, de ha már le van vágva akkor nem baj ha taposva van!
Üdv Vöcsis!Szépek a gépek a képeken,a csőtörőgép meg alkalmas szemes betakaritására is,ha jól látom.A kisddudu miért kaszál a csőtörőgép mögött?Mert ugy látom,a következő fordulónál a traktor pont megtapossa a rendet.
Kedves Pléhusz, az ilyenekre nincs is szükség mert csak rombolni tudják a fórumot és azok akik régen itt vannak csak elmennek ha ezt látják s a régi fórumozókért nagyon kár lenne.
Mert én nagyon jónak tartom ezt a fórumot,s ha az embernek van valami köze a gépekhez és eléggé figyelmesen olvas, bizony nagyon sok ismeretanyagot találhat-tudhat itt meg.
Az az önzetlen segítségnyujtás amit itt tapasztalok,olvasok, a mai pénzelvű világban nagyon megbecsülendő dolog.
Szia Joebatyó! Minden rendben,munka ezer,pénz az nincsen,talán majd az ősszel utalgatnak... Gerínc-ügyek most nyugodni látszanak,remélem Nálad is.Nyomatékosan megkérlek:ha GY-M-S megyében jársz,ki ne hagyj bennünket! Ha tudod,hozd magaddal Gyöngy Alakot is!Segítségképp elárulom, a keresztneve T betűvel kezdődik. A legjobbakat:kiscsera
Egy 68éves bácsié volt, aki csak fűrészelésre használta, de már csak sajátmagának és a gyerekének szokott fát vágni, de a gyereke vett vmi 18lovas traktort és azzal vágják a fát, és feleslegessé vált a dutra.
Üdv,Tulipánjimi!Távol álljon tőlem,hogy beleszóljak a dolgodba,de csak ovatosan az adagolóval,nem játék az.Pörgött fel már nekem motor adagolóhiba miatt,igaz nem Dutra,mert az adagolós elfelejtett nulltöltést csinálni az adagolón,meg fennakadt a fogasléc kicsit.Na,mire 19-es kulcsal lelazitgattam a csöveket/8db volt belőle/,már azt vártam,mikor jön a képembe egy dugó.Nem jött semmi az olajon kivűl szerencsére,sikerűlt megállitani a motort időben.Anélkűl,hogy a szertelői tudásodban kételkednék,én azt javasolnám,vidd el adagolóshoz.A te vidékeden nem ismerek senki adagolóst,biztos van,de még ha postán vagy futárral is kűldöd el megnézetni,még mindig olcsóbb,mint egy szétpörgetett motor javitása.Csak a jószándék szól belőlem,nem akarok okoskodni.
Lesz rajta munka -> 3.sebesség, 4 új gumi, főtengely köszörülés, adagoló javítás, porlasztó csúcs csere, alapos festés, légfék rendszer felújítás. És még ami előjön.
Kedves Tulipanjimi! Nem is régen, kb.20 segítő hsz.-t kaptál itt és a Csepel fórumon is. Sztem ennél jobban nem lehet kivesézni a dolgokat. Ha nem érted miről szól amit írunk kár tovább próbálkoznod... Inkább keress egy jó öreg szakit ott a vonzáskörzetedben, én is igy kezdtem tanulgatni a 70-es évek végén...Az élő szó,a "kézrátételes"segítség és megmutatás talán a leghasznosabb lehet számodra. További sikereket és a legjobbakat kívánva maradok ismeretlenűl is barátsággal:kiscsera