Sziasztok! Eljöt az ideje hogy bújjama könyveket és megértsem a dutrák működését sikerűlt egy ue 50 es leírást szereznem digitálisan de szeretnélek titeket megkérni akinek esteleg van el tudná nekem küldeni az email címemre digitális formában nagyon megköszönném. Tudom most sok a munka uyg hoyg ráérős a dolog nagyon örűlnék még egy 28 as és egy d4k b vagy ezres leírásnak is:)
Üdvözlettel Kavics (nálatok is 35 fok van árnyékban?)
Szerintem a Nagytraktorba is azt árulják csak borsos haszonnal, de valóban profi cucc, nekem is bent van vagy egy éve amikor még beszéltünk róla azóta. Csont száraz, pedig ez valóban kuriózum, szántás után.
Sikerüljön... Referenciaként elmesélem a hódmezővásárhelyi gumigyűrűkről, hogy Dutráslaci Ezredese, meg az én erdőjáró technikám is ilyennel dolgozik... víz és olajtömör a gyűrűgarnitúra mindkét helyszínen... egyenlőre legalábbis.
Ennél már csak egy inkognitójára irtókényes kísérletező ismerős csinál cifrább dolgot, mert ő a hengerfejbe is valami kúpos süllyesztést csinál... híreim szerint jó eredménnyel.
Üdvözletem ! Van egy olyan problémám hogy a frissen felujitott (új dugó ,hüvely ..stb) a hengerfej alatt engedi a vizet (csak járó motor mellett). Amúgy a tömitések Nagytraktor Kft-s pirosak. Miért lehet ez? Hogyan lehetne orvosolni a problémát?
...szerintem ezt inkább nekem írtad.... A múltkor (kéthete) már majdnem felbukkantam nálad, de a határidők eltántorítottak... téged valószínűleg nem nehéz megtalálni, mert szerintem a faludban csak a nagytraktorod nevét kell kimondanom és a kapudig vezetnek... Ha lesz időd utazgatni, szívesen viszlek...
Szerintem a 28-as a világ legjobb traktorja, sokoldalúságát, súly-erő arányát, fogyasztását a nagyok sem múlják felül. Az ezres viszont a legszebb traktor.
Mindenféle erőgépet gyártanak, a mai manager világban ki engedheti meg magának azt a súlyt ami a dutrákban van. Csúcs a rába-steiger, 15 tonna! Vannak 300-400-500 LE monstrumok manapság, fele súllyal, s a művelődésiháznyi traktor csúszkál a vízes fűvön.
Miért? a Dutrában is stabilmotor van,kacérkodok egy kis ue 28 gondolatával,nekem a nagyobbak nem tetszenek,ez egy kicsit ellentmond nekem de ez van:-) De ez még távlati dolog most bőszen építem a műhelyt tovább,edzek a betongerendákkal,hogy stílszerű. legyek a következő ötéves tervbe belevettem
UE 28 as Somogytúron Egy kis kertészetben mükődik, jó állapotban , nem eladó. A volt szennai 1000-es , Görgetegen van abban az állapotban ahogy elkerült onnan talán megcsinálják, de eladás is lehetséges. Balatonhoz közeli településen rossz állapotú 1000- es, állítolag 4 új gumival 400. Eft.
Elkelt:):) Felhívlak valamelyik nap és megbeszéljük, hogy mikor mehetek érte. Amúgy is érdekel, hogy néz ki egy Steyer-Dutra.
Az EU tulajdonképen a multinacionális tőkét szolgálja ki gát nélküli "versenyt" biztosító széles piaccal. Nem érdekli,hogy már az összes európai nemzetgazdaságot beleértve a németet is tönkretette. A lényeg,hogy a pénzembereknek meg legyen a mega profit. Nem számít, hogy mindezt milyen áron érik el.
Azt hiszem nem ilyen egyszerű, hogy az orosz állította le csak. Mindíg megvolt a belső ellenség is, a termelési rendszerek IKR, akik USA segget oralizáltak közben.
Az orosszal harc volt mindíg gazdaságilag, de lehetett vele boldogulni. Rengeteg szutykot el lehetett neki passzolni, persze szutyokért cserébe. A dutrák gyártása kezdetén a lánctalpasokat erőltette volna ránk és a gyár kifurfingoskodta, hogy nekünk kerekes traktor kell.
Ha a monarchiát nézzük vagy az orosz igát, volt saját termelésünk, volt nem kis kivitelünk. A katasztrófa az újvilágban van, az unióban nincs semmi feldolgozott termék kivitelünk csak alapanyag, olyan színvonalon állunk mint egy afrikai gyarmati ország.
Kérlek nézzél ki egy Fradi meccset és üljél le lila pólóban a Sasokat fikázva a zöld-fehérek közé a 2-es szektorba. Ha van vér a pucádban és küldesz képet az esetről akkor becsületszavamra elküldöm a jegy árát!!!
Egészen véletlenül nincsen valakinek elektronikus formában 1000-eshez robbantott ábrás katalógusa/ kezelési kézikönyve? Megköszönném ha tudnátok segíteni bármilyen formában. Ha megoldható fénymásolás és van valamelyikőtöknek kapacitása akkor a költségek maximális viselése mellett az is érdekelne, de tudom ,hogy dologidőben ez a legkisebb problémája mindenkinek. (Ha nem megy akkor veszek a neten, csak inkább fórumon belül adnék ki pénzt/ pálinkát/akármit:))Össze szeretném olajozni a kezemet egy kicsit. Lesz egy hét szabadságom...
Joebátyó! 7végén megyek haza és alaposan körbekaszálom és lefotózom a Dudut. Ha küldesz elérhetőséget akkor felhívlak. Enyém: húsz nyolchuszonöt- nyolcvanhat tizenhárom.
Kár magyarázkodni az emberkének,mert az ilyen kis puhapöcsű gyerekek,csak otthon a gép előtt kemények,másrészt ezt élvezik ha mást bosszanthatnak,írok már egy levelet a moderátor komámnak hogy szedje már elő az e maill azonosítóját,abból meg ergó adódik a helyzet hogy megkeressük ki lakik közelebb,már csak brahiból is:-) legalább egy jót röhögünk:-)
Nagyra tartjuk becses véleményét,de inkább tartsa meg magának!
Szokták mondani hogy halottról jót,vagy semmit,mert ez sajnos ráfogható a mi Dutránkra is!
Ugyanis ha 73-ban a nagy kommunizmus nem szól bele a rendszerbe,és nem állítják le a mi Dutránk gyártását akkor a az ön által favorizált vörös Fendt csúfnévre keresztelt gázolajzabáló szarokat be sem lehetett volna hozni az országba mert nem lett volna rá szűkségünk.Magyarul,ha szemből nézzük a dolgokat,azért állították le az akkoriban világszínvonalú,korszerű magyar traktorok gyártását,hogy a nagy testvér MTZ-it el lehessen adni.