Nem ért egyet határozatával? Növelje esélyét a sikeres perre! Ne hagyja, hogy elvegyék vagy csökkentsék a jogos ellátását!
2024.első negyedében ismét számos sikert értünk el ügyfeleimmel:
per nélkül nyertünk C2 rokkantsági ellátást B2 helyett, mindössze 1 hónap alatt.Veszprémben és a fővárosban is,
per nélkül nyertünk D rokkantsági ellátást C1 rehabilitációs ellátás helyett, ismét 1 hónap alatt Pécsett,
per nélkül nyertünk vissza rokkantsági járadékot szintén 1 hónap alatt E minősítéssel Bp.-en,
visszanyertük a D rokkantságit a csökkentett C2 helyett Bp. Környékin 15 hónap alatt.
visszanyertük a C2 rokkantságit a csökkentett B2 helyett Debrecenben,
megnyertük a C2 rokkantságit B2 helyett Bp-en 15 hónap alatt.
Hívjon most, ingyen konzultálok Önnel pár percben! Rehabilitációs gazdasági menedzser, szakértőként felkészítem a felülvizsgálatra pár percben díjmentesen, és menedzselem az ügymenetet, amellyel elkerülheti a pert is. Szakmai útmutatással támogatom a beadványok elkészítését, és lépésről lépésre kísérem a bírósági eljáráson, hogy magabiztosan képviselje magát, és elérhesse a céljait.
A jogszabályok folyamatosan változnak, és a közigazgatási fellebbezés megszűnt. Szakértői segítség nélkül könnyű eltévedni a szakmai-, jogi útvesztőkben. Segítek felismerni a szakértői vélemény ellentmondásait, hatékonyan vitatni azt, bizonyítani álláspontját, és visszaszerezni a jogos ellátásokat.
További információkért és sikertörténeteimért látogasson el weboldalamra és Facebook-oldalamra. Hívjon most pár perces ingyenes konzultációért és legyen Ön is hamarosan az elégedett ügyfeleim között! Elérhetőségeimet megtalálja szakmai honlapomon:
Azt szeretném megtudni, ha 2022-ben azt írták a határozatba, hogy "Felülvizsgálat: Nem szükséges", ez azt jelenti, hogy a jövőben már nem fognak sem behívni, sem papírokat kérni?
2022-ben 53 éves voltam és a beküldött papírok alapján végezték el a felülvizsgálatot.
Én ma kaptam meg a levelet a Nyugdíjfolyósító Igazgatóságtól hogy díjmentesen utazhatok 33 éve leszázalékolt D -komplex minősítések van Egészségkárosodás 81% végleges.
A 2009 óta változatlan összegű családi pótlék emelésére vonatkozó ellenzéki javaslatot a kormánypártok régóta nem támogatják. Legutóbb ezt Hende Csaba, a törvényalkotási bizottság fideszes elnöke már-már lázárjánosi fordulattal indokolta: “aki nem dolgozik, az ne is egyék”.
Erről rengeteg magyar kisnyugdíjas nem is tud: rendkívüli emelésre jogosultak, így tudják igényelni.-
Kevesen tudják, de a nagyon alacsony - 120 ezer forintot meg nem haladó - nyugellátások esetében kérhető az allátás méltányosságból történő emelése. A méltányossági nyugdíjemelés havonta 3-8 ezer forintot jelenthet pluszban, mely beépül a nyugdíjba. Mutatjuk, hogy hol, hogyan és ki igényelheti a nyugellátása méltányosságból történő emelését.
Nem ért egyet határozatával? Növelje esélyét a sikeres perre! Ne hagyja, hogy elvegyék vagy csökkentsék a jogos ellátását!
2024.első negyedében ismét számos sikert értünk el ügyfeleimmel:
- per nélkül nyertünk C2 ellátást B2 helyett, mindössze 1 hónap alatt.Veszprében
- per nélkül nyertünk vissza rokkantsági járadékot szintén 1 hónap alatt E minősítéssel Bp.-en
- visszanyertük a D minősítést a csökkentett C2 helyett Bp. Környékin 15 hónap alatt.
Hívjon most, ingyen konzultálok Önnel pár percben! Rehabilitációs gazdasági menedzser, szakértőként felkészítem a felülvizsgálatra pár percben díjmentesen, és menedzselem az ügymenetet, amellyel elkerülheti a pert is. Szakmai útmutatással támogatom a beadványok elkészítését, és lépésről lépésre kísérem a bírósági eljáráson, hogy magabiztosan képviselje magát, és elérhesse a céljait.
A jogszabályok folyamatosan változnak, és a közigazgatási fellebbezés megszűnt. Szakértői segítség nélkül könnyű eltévedni a szakmai-, jogi útvesztőkben. Segítek felismerni a szakértői vélemény ellentmondásait, hatékonyan vitatni azt, bizonyítani álláspontját, és visszaszerezni a jogos ellátásokat.
További információkért és sikertörténeteimért látogasson el weboldalamra és Facebook-oldalamra. Hívjon most pár perces ingyenes konzultációért és legyen Ön is hamarosan az elégedett ügyfeleim között! Elérhetőségeimet megtalálja szakmai honlapomon:
Álláslehetőség még normál egészségügyi állapotban sem lehetséges protekció nélkül:-
-Az 50 éven felüliek problémáival foglalkozó amerikai AARP civil szervezet 2022-ben készült - BBC által idézett - felmérése szerint a 40-65 éves korúak 80 százaléka tapasztalt környezetében vagy volt érintett személyesen kor szerinti hátrányos megkülönböztetésben. A szervezet 2003 óta végez hasonló vizsgálatokat, de ilyen magas arányt még nem tapasztalt.
Maradnának az idősebbek
A 44 és 59 év közöttiek egyre nehezebben találnak munkát. Ennek egyik fontos oka, hogy a náluk egy generációval idősebb baby boomerek halogatják a nyugdíjba vonulást. Ugyanakkor, ha megnyílik egy-egy álláslehetőség, akkor sem kerülnek jobb helyzetbe. Ekkor ugyanis jó eséllyel elszenvedik a kor szerinti diszkriminációt. A munkaadók úgy vélik, hogy a felgyorsult technológiai fejlődés közepette nem ők a megfelelő jelöltek az üres állások, főként a vezetői posztok betöltésére.
Hány fő részesült adott mértékű nyugellátásban 2023.januárjában? - KSH statisztikához, rehabilitációs szakértőként értelmezésem és álláspontom szerint a következőt mutatja:
Az országos átlagban az öregségi nyugdíj összege 208.168Ft volt 2023.jan.-ban. Magyarország lakosságának kb. negyede: 2M400ezer ember részesült nyugdíjban vagy nyugdíjfolyósítás körébe tartozó ellátásban. Rokkantsági ellátás átlagos összege 114.810Ft volt 2023.jan. A nyugdíjban vagy nyugdíjfolyósítás körébe tartozó ellátásban részesülők 75,5%-a volt nyugdíjkorhatárt betöltött öregségi nyugdíjas, a nők kedvezményes öregségi nyugdíjában 6,3% részesült, hozzátartozói nyugellátásban 3,2%-uk részesült, a megváltozott munkaképességűeknek járó ellátást 10,4%uk kapott.
A statisztikai adatok értelmezésekor figyelembe kell venni a kiindulási pontot és a mögöttes tényezőket. Ha az alapadatok nem pontosak vagy nem teljesek, az befolyásolhatja a következtetéseket. Ezért fontos, hogy a statisztikai adatokat körültekintően elemezzük, és figyelembe vegyük azokat a körülményeket is, amelyek nem szerepelnek közvetlenül a jelentésekben vagy az indexekben.
Fontos megjegyezni, hogy a KSH adatai általános tendenciákat mutatnak, és nem feltétlenül tükrözik minden egyes nyugdíjas helyzetét. Az egyéni körülmények, mint például a megtakarítások mértéke, az egészségügyi állapot, és a családi támogatások, jelentős hatással lehetnek a fogyasztási szokásokra.
Az infláció, a bizonytalanság, a demográfiai változások, az egészségügyi kiadások, nyugdíjprémium és korrekciók együttesen határozhatják meg, hogy a nyugdíjemelések ellenére miért nem növekszik a fogyasztás.
Tény, hogy a rendelkezésre álló információk alapján a 2023-as év végén Magyarországon a fogyasztás nem növekedett, bizonyítják a következő adatok: a gazdasági teljesítmény stagnált KSH adatai szerint, a bruttó hazai termék (GDP) volumen változása nem mutatott növekedést az előző negyedévhez és az előző év azonos időszakához képest, a háztartások fogyasztási kiadásai 4,2%al csökkentek az egy évvel korábbihoz képest (vagyis kevesebbet vásároltak), a kiskereskedelem forgalma is jelentős, 10%-os csökkenést mutatott, ami a lakosság fogyasztásának összeomlására utal.
Fenti adatok azt sugallják, hogy a fogyasztás nem növekedett 2023 végén sem.
A fogyasztás ösztönzése gyakran előnyös lehet egy ország gazdasága számára, mivel a magasabb fogyasztási szintek hozzájárulhatnak a gazdasági növekedéshez és az állami bevételek növeléséhez. Pl. adókedvezmények, támogatások, gazdaság élénkítő programok, hitel-kamatpolitika, bérnövekedés. Azonban sajnos
Azonban a valóság az, hogy a magyarországi adófajták a legmagasabbak, számuk is, és növekedtek 2022-ről (51-ről) 2023-ra (59-re) is, csökkentek a támogatások és kedvezmények is és a gazdaságnövelő programok száma is, szigorítások történtek a hitelfelvétel terén is, és bár nőtt a bér-, és nyugdíj, de az infláció gyors növekedése miatt a nyugdíjasok vásárlóereje csökkent és a nyugdíjemelések nem feltétlenül kompenzálták az árak emelését.
Fentiek azt jelentik, hogy a bér- és nyugdíjemelések ellenére a fogyasztói árak növekedése miatt a valós vásárlóerő csökkent, és fenti levezetés szerint a fogyasztás csökkent.
Az Eurostat legfrissebb adatai alapján Magyarország a 27 Európai Uniós tagállam közül a legszegényebb tagállamai között van, csak Spanyolországot, Görögországot, Bulgáriát és Romániát előzzi meg hazánk sajnos. https://versenykepesseg.eu/nyugdijemeles-2024/
2024. március 20.A pénzromlást is figyelembe véve az elmúlt 20 évben, amióta csatlakoztunk az Európai Unióhoz, évente mindössze 1,8 százalékkal nőttek a nyugdíjak – számolta ki a GKI. Még ez az adat sem tükrözi azonban a teljes valóságot. Beszédes, hogy a román nyugdíjak vásárlóértéke 2004-ben még a magyarok felét sem érték el, 2023-ra azonban már 37 százalékkal magasabbak voltak az itthoniaknál.
Szeretné érteni határozatát? Szeretné tudni, mit tehet, ha nem ért egyet a döntéssel? Szeretné növelni az esélyét a sikeres perre? Ne hagyja, hogy elvegyék vagy csökkentsék a jogos ellátását!
Hívjon most, és ingyen konzultálok Önnel pár percben! Rehabilitációs gazdasági menedzser, szakértőként és sorstársként sok éves tapasztalattal felkészítem a bírósági eljárásra, és lépésről lépésre támogatom, hogy magabiztosan képviselje magát, és elérhesse a céljait.
Ne feledje, hogy a rehabilitáció rendszere igen speciális és sokrétű2012.01.01-je óta, és a jogszabályok sokasága folyton változik, valamint 2020.03.31-től megszűnt a közigazgatási fellebbezés lehetősége a megváltozott munkaképességű személyek ellátása és egyéb ellátások ügyében. Ezért fontos, hogy szakértő segítségét kérje az ügymentben és a kereseti kérelem megírásában. Ha nem hozzáértő, könnyen elbukhatja az ügyét, vagy akár el sem juthat a bírósági eljárásig a bonyolult jogszabályok miatt.Az ügye sikerét sok tényező befolyásolhatja, például a kirendelt szakértő véleménye, amit nem tud érdemben vitatni, ha nincs meg a szükséges szakértelem.
Ahhoz, hogy megnyerje a pert, fel kell ismernie, hogy hol van a hiba a szakértői véleményben, és meg kell tudnia indokolni, hogy miért nem helytálló. Ehhez szüksége van szakmai jogszabályok ismeretére és bizonyítékokra, amelyek alátámasztják az állításait. Támogatom önt szakmai álláspontommal, felülvizsgálatra felkészülését, elutasító-, megszüntető-, ellátását alacsonyabb összegben kevésbé súlyos minősítést megállapító határozatával, eltérően a valós tényektől, ha elégedetlen. Megmutatom, hogyan tudja bizonyítani az igényét a szakmai szabályok alapján. Így nagyobb esélye lesz az ellátások megítélésére, vagy akár a per elkerülésére is. Így van esélye nyerni az ellátások ügyében, sőt elkerülheti a pert is. Akár az elvett, akár az alacsonyabb összegű ellátásokról van szó, közreműködöm visszaszerezni őket, vagy abban, hogy a valós állapotnak megfelelő ellátás kerüljön meghatározásra.
Nézze meg a weboldalamon és a Facebook idővonalamon, ha szeretne többet megtudni a sikertörténeteimről.Hívjon most, és jelentkezzen egy ingyenes, pár perces konzultációra! Bízom benne, hogy hamarosan megtisztel bizalmával. Legyen ön is hamarosan az elégedett ügyfeleim között! https://versenykepesseg.eu/
Emberi Erőforrások Minisztériumának szociális ügyekért felelős államtitkára. 2022 májusától a Belügyminisztérium gondoskodáspolitikáért felelős államtitkára.
ugyfelszolgalat@bm.gov.hu.
A választ nyugodtan beteheted, kb 3-hét lesz.
Engem is érdekel, az EGYT-sek nek sem jár semmi utazási kedvezmény!
Miért nem kapunk utazási utalványt már évek óta. Rokkantsági ellátottaknak nem jár alanyi jogon. Mert ök Magyar állampolgárok és nincsen 70% egészség károsodásuk.Mindenkinek jár még talán még az UFOknak is .Csak rokkant ellátott embereknek kellett eddig teljes áru bérletet venni!ÉS most válthatunk megye bérletet. Ha akarunk kedvezményesen utazni a MI kormányunk segítségével utazhatunk végre kedvezményesen Én10-éve várok ere a nagy ajándékra hogy utazhatok megye bérletel a zsebembe .A városomba ahol továbbra válthatok bérletet havonta teljes áron Köszönöm a semmit
De feltehetően nem az utolsó mondatod miatt jár a 90%, hanem a megváltozott munkaképesség miatt.
A lakcímkártyás résznél meg valószínűleg úgy kell ezt érteni, hogy adott megyén belül nyilván. Tehát ha a példánál maradunk és mondjuk Hatvanban lakok és onnan járok be rendszeresen Pestre, akkor elvileg ahhoz országbérlet kell.
De a másik irány még érdekesebb, hogy mondjuk Székesfehérvár miért is számít még elővárosnak, holott bár az is 67 km, vonattal Tárnok az utolsó Pest megyei megálló, utána 43 kmnyi szakasz már rég Fejér megye. Míg a hatvani vonalnál, csak az utolsó 10 km Heves.
Szóval ostobaság ez a megyebérlet koncepció úgy, ahogy van, mert nem egész megyére kéne vetetni (mivel elég valószínűtlen, hogy valaki rendszeresen egy egész megyét utazik be), hanem maximum két megyét érintő konkrét útvonalra, mivel annak van értelme.
Így máris érvényes lenne a megye... (hívjuk inkább vonalbérletnek) ...bérlet Pest és Hatvan ill. Buda és Székesfehérvár között.
Az meg szintén érdekes anomália, hogy a jelenlegi megye- és országbérletek gyakorlatilag a helyközi közlekedésben részt vevő járatokra lettek kitalálva, ehhez képest helyi járatokon is elfogadják, de csak 3 városban: Budapest, Zalaegerszeg és tán Esztergom.
Szóval mindenki más rácseszett, aki nagyvárosban, de nem a fent említett 3 nagyvárosban helyi tömegközlekedést venne igénybe az említett bérletekkel.
Az másik fele meg ennek fordítottja, hogy egy adott város helyi bérletét miért nem fogadják el az adott város közigazgatási területén közlekedő helyközi járatokon? (kivétel nyilván Budapest, ahol mindig is volt ilyen együttműködési megállapodás)
Mert valahogy sejtem, hogy úgy van, hogy egy debreceni bérlettel nem szállhatok fel mondjuk a nagyállomáson és utazhatok egy random vonattal Szabadságtelepre.
Azt hallottam nem hivatalos forrásból hogy lehet venni kedvezményes Pest vármegye bérletet 90% és az is használható az ellátottak utazási utalvánnnyal együtt egész Budapesten is.945 Ft azzal indokolták hogy a bérleteknél nem kell lakcímet figyelembe venni.
És ez is:-Élelmiszerre is alig telik minden harmadik nyugdíjasnak.
Több mint 900 ezer nyugdíjas tengődött a létminimum alatt tavaly.
De az EGYT-seet meg sem említik!
Hol van az EGYT-ellátáson lévő a 160-ezer forinttól???
A Bankmonitor friss kutatásában kiszámolták, fejenként 160 ezer forintnál is több kellett a havi megélhetéshez 2023-ban, ennél 900 ezer nyugdíjasnak volt kevesebb az alapnyugdíja.
Hát szerintem papíron meg kéne, de azért "vicces", mert pl. 80-as vonalnál: Hatvan: Heves megye, de Tura már Pest. Ehhez képest a kettő közt 10 km a különbség. Szóval az szívta a legnagyobbat ezzel a tarifamódosítással, akinek 5-10 kmek miatt megyebérlet helyett országbérletet kell venni.
Mert ha úgy működne, hogy nem a megyehatárig, hanem a megyehatár utáni első településig, ahol adott vonat megáll, akkor értelmesebb lenne. (nyilván nem IC-re vonatkoztatva)
"Magyarország 2020-ban a GDP-je 18,3-ét fordította szociális transzferekre, amely az uniós átlag (31,7%) alig több mint fele. Hazánk ezzel csak Romániát (17,7%), Lettországot (17,4%), illetve Írországot (15,5%) előzte meg."
A testvérem Írországban lakik és óriási nagy szociális támogatások vannak ott, olyanok, amikről mi még csak nem is álmodhatunk. Legyen szó munkanélküliekről vagy rokkant emberekről. Lehet, hogy %-ban megelőztük Írországot, de másban nem. Nagyon nem mindegy, hogy mekkora a GDP, aminek a 15%-áról beszélünk.
Van egy fogós kérdés.A vármegye bérleteknél nézik e az ellátottak utazási utalványán a lakcímet pld. másik vármegyében lakik?Magyarul ha valaki vidékről utazik és a BKK -t igénybe veszi meg kell e venni az országbérletet ami kedvezményes?
Na találtam egy jó cikket, hát a végig elolvasásért is pénzt kérnek! Borzasztó!
Marek Bertram elemző: Egyszerűbbé és hatékonyabbá tehető a szociális támogatások rendszere.-
Az Egyensúly Intézet kutatásai alapján azt lehet mondani, hogy van mód javítani a szegények helyzetén. Szerzőnk publicisztikájában a probléma forrását egy, a szegénységnek súlyosan kitett csoport, a gondnokság alatt állók helyzetén keresztül vizsgálja.
Az Egyensúly Intézet legfrissebb szegénységkutatása alapján a magyar társadalom mintegy harmada tekinthető szegénynek. A szegénység pedig nem szimplán az egyén problémája, hanem komoly össztársadalmi ára is van: az egyének nélkülözése a gazdaság egészére hatással van. Ha boldogabb és sikeresebb országban szeretnénk élni, mindenki számára meg kell teremtenünk annak lehetőséget, hogy a társadalom produktív tagjává válhasson. Azonban ehhez alapjaiban kell újragondolnunk a társadalompolitikát, azon belül is a szociális transzferek rendszerét. Segít a főbb problémák megértésében és a megoldás keresésében, ha élére állítjuk a kérdéskört, és közelebbről is megvizsgáljuk a legszegényebbek közül is az egyik legkiszolgáltatottabb csoport, a gondnokság alá vont, értelmi fogyatékossággal élő polgártársaink helyzetét.
Magyarország 2020-ban a GDP-je 18,3-ét fordította szociális transzferekre, amely az uniós átlag (31,7%) alig több mint fele. Hazánk ezzel csak Romániát (17,7%), Lettországot (17,4%), illetve Írországot (15,5%) előzte meg. Érdemes ehhez hozzátenni, hogy 2010 és 2020 között az EU-n belül hazánkban csökkent a legnagyobb mértékben ez az arányszám (-4 százalékpontot). Látható, hogy az állami újraelosztás nem tartotta a lépést a gazdaság 2010 és 2019 közötti bővülésével.
Erről szól még a cikk:
A jogszabályok átláthatatlanságáról
Ábrák a szociális támogatások mértékéről az európai országokban
Nem érti határozatát? Nem tudja, mit tehet, ha nem ért egyet a döntéssel? Szeretné növelni az esélyét a sikeres perre? Ne hagyja, hogy elvegyék a jogos ellátását!
Hívjon most, és ingyen konzultálok Önnel pár percben! Rehabilitációs szakértőként és sorstársként sok éves tapasztalattal felkészítem a bírósági eljárásra, és lépésről lépésre támogatom, hogy magabiztosan képviselje magát, és elérhesse a céljait.
Ne feledje, hogy a rehabilitáció rendszere igen speciális és sokrétű 2012.01.01-je óta, és a jogszabályok sokasága folyton változik, valamint 2020.03.31-től megszűnt a közigazgatási fellebbezés lehetősége a megváltozott munkaképességű személyek ellátása és egyéb ellátások ügyében.
Ezért fontos, hogy szakértő segítségét kérje a kereseti kérelem megírásában és az ügymenetben. Ha nem hozzáértő, könnyen elbukhatja az ügyét, vagy akár el sem juthat a bírósági eljárásig a bonyolult jogszabályok miatt.
Az ügye sikerét sok tényező befolyásolhatja, például a kirendelt szakértő véleménye, amit nem tud érdemben vitatni, ha nincs meg a szükséges szakértelem. Ahhoz, hogy megnyerje a pert, fel kell ismernie, hogy hol van a hiba a szakértői véleményben, és meg kell tudnia indokolni, hogy miért nem helytálló. Ehhez szüksége van szakmai jogszabályok ismeretére és bizonyítékokra, amelyek alátámasztják az állításait.
Támogatom önt ebben! Rehabilitációs gazdasági menedzserként és szakértőként szakmai álláspontommal segítem a beadványát. Megmutatom, hogyan tudja igazolni az állításait a szakmai szabályok szerint. Így van esélye nyerni az ellátások ügyében, sőt elkerülheti a pert is. Akár az elvett, akár az alacsonyabb összegű ellátásokról van szó, közreműködöm visszaszerezni őket, vagy abban, hogy a valós állapotnak megfelelő ellátás kerüljön meghatározásra.
Nézze meg a weboldalamon és a Facebook idővonalamon, ha szeretne többet megtudni a sikertörténeteimről.
Hívjon most, és jelentkezzen egy ingyenes, pár perces konzultációra! Bízom benne, hogy hamarosan megtisztel bizalmával. Legyen ön is hamarosan az elégedett ügyfeleim között! https://versenykepesseg.eu/
Erre sem volt meg a fedezet,csak a szavazatokért vezette be Orbán.-
Kis magyar nyugdíjtörténelem (2003-2024) 2003: 13. havi nyugdíj bevezetése (Medgyessy-kormány) 2003-2005: a 13. havi nyugdíj fokozatos bevezetésének lépcsői (25%: 2003-ban, 50%: 2004-ben, 75%: 2005-ben) 2006-2008 között: teljes 13. havi nyugdíj (100%) 2009 januárjától: a 13. havi nyugdíj összegének maximalizálása 80 ezer forintban 2009 júliusától: a 13. havi nyugdíj megszüntetése (Bajnai-kormány) 2010. január 1.: a nyugdíjprémium bevezetéséről szóló döntés (Bajnai-kormány) 2010. január 1.: a korhatáremelésrőlszóló döntés (Bajnai-kormány) (a fokozatos korhatáremelés kezdete: 2010.01.01., a korhatáremelési ciklus vége: 2022.01.01.)