Keresés

Részletes keresés

BPO 658 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 3742

Talán igazad van nem szeretett kérdése de hogy ha folytatódik ez a sorozat hogy lerobannak a buszok pl.mindi busz akkor valami megoldás kell

találnia a bkv-nak hogy ne következenek be ezek a dolgok pl.kigyulladnak,felforr a motor, nem működik rendesen az ajtó, hidraulika problémák.

És hogyha így folytatódik akkor mi lesz évek múlva egy busz se lesz jó.

kertvarosi Creative Commons License 2011.12.18 0 0 3741

ez nem érzelmekről szól, hanem arról, hogy azon a szűk hegyi úton a kisebb buszok tudnak jobban közlekedni.

De ez a problémakör már meghaladott, mert most már egy midibusz sem közlekedik a 251-es vonalán, csak nagyméretű, ámde legalább lerobbant állapotú Ikaruszok.

Reggel fél nyolckor rendesen ki is van használva, meg délután fél kettőtől úgy négyig.

 

Viszont azt egészen aggasztónak tartom, hogy más az a régi szabályt sem tartja be a BKV által használt úthálózatot fenntartó főváros, hogy hó és jég megjelenésekor sikosságmentesit. Ma reggel a 150/250-es vonalán nem volt buszközlekedés, mert a buszok nem tudtak fel illetve lemenni a jeges Tordai úton.

 

 

Előzmény: bakugan (3740)
bakugan Creative Commons License 2011.10.08 0 0 3740

Én azér nem szeretem  a mindibuszt  mert 1.Ha sok az utas akkor nyomorgás van 2.Budára nem való 3.Tul kicsi utasoknak 4.Ha ki marad a busz akkor káosz van 5.Inkáb Ikarus 412 vagy Ikarus 415 kellene járnia.

Előzmény: kertvarosi (3739)
kertvarosi Creative Commons License 2011.06.03 0 0 3739

 

csak jelzem, hogy a 251-es vonalára is jellemző. Ma délután pl. 

De nem nagyon akad hét, amikor minden rendben megy.

Előzmény: kertvarosi (3738)
kertvarosi Creative Commons License 2011.01.12 0 0 3738
Előzmény: kertvarosi (3736)
maszuletettbarany Creative Commons License 2011.01.12 0 0 3737

Szegény plc3-at valami baleset érhette, reméljük hamarosan újra regisztrál. 

Előzmény: kertvarosi (3736)
kertvarosi Creative Commons License 2011.01.06 0 0 3736

sajnos nem látom a nick-et, szóval ez csak kvázi válasz: a hírek szerint valóban új kisbuszok járnak majd, de én úgy olvastam, hogy a 251-es vonalán, de nem hétvégén, mert akkor nincs menetrendje annak a viszonylatnak.

és valóban Orangeways - vicces, de kábé másfél éve ment itt egy poénkodás a narancs és egyéb színű buszok feltűnéséről, Próféta voltál, szívem, hogy klasszikusokat idézzek.

 

Viszont csak üdvözölni tudom a járműcserét.

Előzmény: Törölt nick (3733)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.09 0 0 3735

Igen, állítólag azok.

Előzmény: Zitka (3734)
Zitka Creative Commons License 2010.12.08 0 0 3734
Előzmény: Törölt nick (3733)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.08 0 0 3733

Állítólag hamarosan kisbuszok fognak járni a 141-es vonalán hétvégenként.

Előzmény: kertvarosi (3732)
kertvarosi Creative Commons License 2010.11.13 0 0 3732

tökmindegy a tábla - ha nem abban az utcában lakik, akkor dönget ezerrel.  Személyautóval is meg annál nagyobb járművel is.

 

Az én utcámban meg nincs is korlátozás (mindenhol a környéken van), úgyhogy pl. az addig felhalmozott időveszteségen ott próbálnak valamit visszanyerni a buszjáratok - sokszor elcsodálkozom, hogy azok a lehasznált járatok, amik kínkeservesen vánszorognak fel a Tordain, hogy a vérben tudnak - ráfordulva Hittérítőre az egyenes szakaszon - utána úgy begyorsulni.

Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 3731
Azt már észrevetted-e, hogy ez a 30-as övezet például a (Háros utca->) Széchenyi utca felől nincs is kitáblázva?! De szerintem máshol is hiányoznak a 30-as zóna táblák.
Előzmény: sangriamag (3729)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 3730
"Téged minősít, ha ezen te jót nevettél."

Azon nevettem, hogy "ráerőltették". Látom nap mint nap, hogy kényszerítik az embereket buszozásra ezek az elvetemült fideszesek! :-)

Te még mindig nem jutottál túl azon, hogy _neked_ nem tetszik. Arról mindig elfelejtkezel, hogy van akinek meg kell, és használja is.

Előzmény: sangriamag (3726)
sangriamag Creative Commons License 2010.09.16 0 0 3729
Te már csak egy ott kialakult állapotról tudósítasz, a látvány alapján. Rendben van.

Azonban nem ismerjük az ott lakók véleményét, és érdekes lenne tanulmányozni a regensburgi önkormányzat döntéselőkészítő folyamatát is, a mérlegelési szempontokat, egybevetve az ottani lakossági észrevételekkel, -"hőbörgésekkel"- és azokra adott ottani önkormányzati válaszokkal és módszerekkel.

(A forgalomcsillapított 30-as övezetben 50-nel, 60-nal az út közepén száguldó 141-es látványából sem lehet következtetni arra, hogy ennek a járatnak az útvonala általánosan elfogadott lenne, és arra, hogy 2008-ban az önkormányzat a lakossággal szemben tisztességtelenül járt el.)
Előzmény: Zitka (3728)
Zitka Creative Commons License 2010.09.16 0 0 3728

Javaslom, menj el egyszer pl. Regensburgba. Ennél SOKKAL szűkebb, ráadásul díszburkolatos utcákon, a Fußgängerzone-ban simán közlekednek csuklósbuszok is!

 

És nincs hőbörgés, meg berzenkedés.

 

 

Előzmény: sangriamag (3726)
sangriamag Creative Commons License 2010.09.16 0 0 3727
Hm... Ha polidilin lennénk, erre azt válaszolnám, hogy szegény OV nem tudja, hogy milyen kígyókat melenget a keblein - itt a végeken....
:(
Előzmény: Zitka (3725)
sangriamag Creative Commons License 2010.09.16 0 0 3726
A főútvonallá minősítésnek - úgy tudom - eleve nincsenek meg a feltételei, de nem is ez lenne a legmegfelelőbb megoldás.

A BKV is elismerte (jegyzőkönyvben), hogy az említett útszakaszok nem, vagy csak korlátozottan alkalmasak a tömegközlekedésre. (fekvőrendőrök, jobbkezes utcák, lombozatot, útszélesség stb.)

Németh Zoltánnak és Szabolcs Attilának a fentiek ellenére mégis fontos volt, hogy az ellenérveket erőből lesöpörjék, pedig kereshettek volna kompromisszumokat is.
Nos, ezért felelősek a kialakult helyzetért és a létező balesetveszélyért.

Téged minősít, ha ezen te jót nevettél.

(a következő hozzászólásodra nem kívánok reflektálni.)
Előzmény: Törölt nick (3724)
Zitka Creative Commons License 2010.09.15 0 0 3725

Ha a polidilin lennénk, megkérdezném, hogy OV személyes felelősségét még nem vetették fel? :-DDDDDD

 

 

Előzmény: Törölt nick (3724)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.15 0 0 3724

"a tiltakozó lakosságra eröltetett 141-es buszok"

 

Ez jó, jót nevettem!

 

"Ne akarja Szabolcs Attila polgármester és Németh Zoltán alpolgármester, hogy a végén emberéletet követeljen az ostoba, kertvárosi buszos kalandorkodásuk!"

 

Ez még viccesebb. csak nem ők tehetnek arról, hogy a busz nem adja meg a jobbkezet?! Miért nem elsőbbségadás kötelező táblákat követelsz?!

Előzmény: sangriamag (3722)
Féreg_8V Creative Commons License 2010.08.24 0 0 3723
üdv

igen, sajnos megint baleset volt...hányadik is? Minden nap arra megyek 2x 3x...
Egyébként megfigyelésem szerint van olyan 141 buszos, amelyik nagyjából megáll, vagy legalább lassít a "kis" jobbkezeseknél, de van aki csak megy, mert ő a nagyobb.

Ui: szerinted vállalna felelősséget? de inkább bár ne lenne többet ott baleset. Egyébként érdekes, jobbkéz szempontjából eddig a Mező, Széchenyi kereszteződés volt itt a környéken necces, mostmár.....
Előzmény: sangriamag (3722)
sangriamag Creative Commons License 2010.08.24 0 0 3722
Szabolcs Attila és Németh Zoltán figyelmébe!

Ismét baleset történt a Pannónia u. és a Sörház u. sarkán: ott ahol a tiltakozó lakosságra eröltetett 141-es buszok a jobbkezes utcát nem szokták figyelembe venni és ahol a körültekintően kikanyarodó autós sem látja az út közepén terpeszkedő, feléje robogó buszt.

Ne akarja Szabolcs Attila polgármester és Németh Zoltán alpolgármester, hogy a végén emberéletet követeljen az ostoba, kertvárosi buszos kalandorkodásuk!
kertvarosi Creative Commons License 2010.08.06 0 0 3721
kipróbáltam, mit dob ki arra, ha nem busszal szeretnék utazni, a Hittérítő út környékéről. A legördülő menüből mind a Hittérítő, mind a Sasadi út lehetőséget maga rendszer ajánlotta fel, és azt is, hogy mivel nem szeretnék utazni. Hát így.

Csak mondom, hogy téged is megtréfált a kereső: 40 percet említ azon az útvonalon, ami egyébként a 250/150-es vonalán 17 perc Vincellér/Sasadi út viszonylatban. Amennyiben a valós menetrendet nézed.

Előzmény: népi káder (3720)
népi káder Creative Commons License 2010.08.06 0 0 3720

ezt hogycsináltad? Nekem ez gyütt ki:

 

Felszáll

Budafok, Vincellér út

250 Busz 16 megálló

150 Busz 16 megálló

6 perc várakozás 16 perc utazás

Átszáll Dayka Gábor utca 53 Busz 4 megálló 5 perc várakozás 4 perc utazás Leszáll Bereck utca

Összesen: 8.055 km

Indulási idő: 2010/08/06 11:18

Eljutási idő: 40 perc

Előzmény: kertvarosi (3719)
kertvarosi Creative Commons License 2010.08.06 0 0 3719
Honnan: Budapest
Honnan: 22. Hittérítő út
Hova: Budapest
Hova: 11. Sasadi út

Útvonal a leggyorsabb megérkezésre

Az utazás teljes időtartama: 1 óra 23 p 42 mp

Az út hossza: 5 609 m

Átszállások: 0 Gyaloglás: 5 609 m

Indulási idő: NaN. undefined NaN. NaN:NaN:NaN

Érkezési idő: 1970. január 01. 02:23:42

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

A BKV tervező dobta ki a fenti eredményt. Nekem tetszik.


sangriamag Creative Commons License 2010.06.25 0 0 3718
Ahogy megismertem a "képviselőmet", ő mindezt el is intézné - és még lehet, hogy élvezné is.

Előzmény: gézenzúg (3717)
gézenzúg Creative Commons License 2010.05.31 0 0 3717
Fordulj a képviselődhöz! Biztosan tud segíteni a veszély megszüntetésében.
Ki lehetne cserélni a 30-as táblát kerékpározni tilosra, lehetne az utcát szélesíteni....

Előzmény: sangriamag (3716)
sangriamag Creative Commons License 2010.05.31 0 0 3716
Tényleg nem lehet kikapcsolni (legfeljebb az Ikausoknál a "bubu"-t), de én úgy értettem (bocs, hogy nem tettem ki a :)-t) , hogy azért nem használják az ABS-t, mert 50-60 km/h-s sebességgel száguldoznak a másfél sáv szélességű, 30 km/h-s tempó övezeti kertvárosi utcákon, ahol gyerekek kerékpároznak, gördeszkáznak az úttesten, kutyát sétáltatnak és ahol az út közepén pöffeszkedő busz mellett csak balesetveszélyes körülmények között lehet megmaradni.
Előzmény: gézenzúg (3715)
gézenzúg Creative Commons License 2010.05.31 0 0 3715
Ezt magyarázzátok már meg!
Nem hinném, hogy az ABS-t ki lehetne kapcsolni egy buszon
Előzmény: sangriamag (3713)
sangriamag Creative Commons License 2010.05.31 0 0 3714
Szereti a buszokat, az biztos! Oda is telepített (évi 80 millió közpénzbe kerülően), ahová senki nem kérte... És még büszke is erre!
Sőt, őszintének tűnő, határozott ígéretet tett az egyik félresikerült buszvonalának utólagos optimalizálására, aztán egyértelműen kiderült, hogy ez csak egy blöff volt - kampányidőszak előtt. Amúgy kedves ember.
Előzmény: pirez12 (3707)
sangriamag Creative Commons License 2010.05.31 0 0 3713
De van, de nem nagyon használják...
Előzmény: maszuletettbarany (3708)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!