Budafok tömegközlekedése sok nehézséggel szembesül. Autópályák, vasútvonalak, patak, folyam és egyéb falak határolják. A régi városrész dombon fekszik, keskeny utcáinak lakói igénylik is a buszközlekedést, meg tiltakoznak is ellene. Javaslom, az érintettek itt sorakoztassák fel javaslataikat, érveiket.
ez nem érzelmekről szól, hanem arról, hogy azon a szűk hegyi úton a kisebb buszok tudnak jobban közlekedni.
De ez a problémakör már meghaladott, mert most már egy midibusz sem közlekedik a 251-es vonalán, csak nagyméretű, ámde legalább lerobbant állapotú Ikaruszok.
Reggel fél nyolckor rendesen ki is van használva, meg délután fél kettőtől úgy négyig.
Viszont azt egészen aggasztónak tartom, hogy más az a régi szabályt sem tartja be a BKV által használt úthálózatot fenntartó főváros, hogy hó és jég megjelenésekor sikosságmentesit. Ma reggel a 150/250-es vonalán nem volt buszközlekedés, mert a buszok nem tudtak fel illetve lemenni a jeges Tordai úton.
Én azér nem szeretem a mindibuszt mert 1.Ha sok az utas akkor nyomorgás van 2.Budára nem való 3.Tul kicsi utasoknak 4.Ha ki marad a busz akkor káosz van 5.Inkáb Ikarus 412 vagy Ikarus 415 kellene járnia.
sajnos nem látom a nick-et, szóval ez csak kvázi válasz: a hírek szerint valóban új kisbuszok járnak majd, de én úgy olvastam, hogy a 251-es vonalán, de nem hétvégén, mert akkor nincs menetrendje annak a viszonylatnak.
és valóban Orangeways - vicces, de kábé másfél éve ment itt egy poénkodás a narancs és egyéb színű buszok feltűnéséről, Próféta voltál, szívem, hogy klasszikusokat idézzek.
tökmindegy a tábla - ha nem abban az utcában lakik, akkor dönget ezerrel. Személyautóval is meg annál nagyobb járművel is.
Az én utcámban meg nincs is korlátozás (mindenhol a környéken van), úgyhogy pl. az addig felhalmozott időveszteségen ott próbálnak valamit visszanyerni a buszjáratok - sokszor elcsodálkozom, hogy azok a lehasznált járatok, amik kínkeservesen vánszorognak fel a Tordain, hogy a vérben tudnak - ráfordulva Hittérítőre az egyenes szakaszon - utána úgy begyorsulni.
Azt már észrevetted-e, hogy ez a 30-as övezet például a (Háros utca->) Széchenyi utca felől nincs is kitáblázva?! De szerintem máshol is hiányoznak a 30-as zóna táblák.
Te már csak egy ott kialakult állapotról tudósítasz, a látvány alapján. Rendben van.
Azonban nem ismerjük az ott lakók véleményét, és érdekes lenne tanulmányozni a regensburgi önkormányzat döntéselőkészítő folyamatát is, a mérlegelési szempontokat, egybevetve az ottani lakossági észrevételekkel, -"hőbörgésekkel"- és azokra adott ottani önkormányzati válaszokkal és módszerekkel.
(A forgalomcsillapított 30-as övezetben 50-nel, 60-nal az út közepén száguldó 141-es látványából sem lehet következtetni arra, hogy ennek a járatnak az útvonala általánosan elfogadott lenne, és arra, hogy 2008-ban az önkormányzat a lakossággal szemben tisztességtelenül járt el.)
Javaslom, menj el egyszer pl. Regensburgba. Ennél SOKKAL szűkebb, ráadásul díszburkolatos utcákon, a Fußgängerzone-ban simán közlekednek csuklósbuszok is!
A főútvonallá minősítésnek - úgy tudom - eleve nincsenek meg a feltételei, de nem is ez lenne a legmegfelelőbb megoldás.
A BKV is elismerte (jegyzőkönyvben), hogy az említett útszakaszok nem, vagy csak korlátozottan alkalmasak a tömegközlekedésre. (fekvőrendőrök, jobbkezes utcák, lombozatot, útszélesség stb.)
Németh Zoltánnak és Szabolcs Attilának a fentiek ellenére mégis fontos volt, hogy az ellenérveket erőből lesöpörjék, pedig kereshettek volna kompromisszumokat is. Nos, ezért felelősek a kialakult helyzetért és a létező balesetveszélyért.
Téged minősít, ha ezen te jót nevettél.
(a következő hozzászólásodra nem kívánok reflektálni.)
"Ne akarja Szabolcs Attila polgármester és Németh Zoltán alpolgármester, hogy a végén emberéletet követeljen az ostoba, kertvárosi buszos kalandorkodásuk!"
Ez még viccesebb. csak nem ők tehetnek arról, hogy a busz nem adja meg a jobbkezet?! Miért nem elsőbbségadás kötelező táblákat követelsz?!
igen, sajnos megint baleset volt...hányadik is? Minden nap arra megyek 2x 3x... Egyébként megfigyelésem szerint van olyan 141 buszos, amelyik nagyjából megáll, vagy legalább lassít a "kis" jobbkezeseknél, de van aki csak megy, mert ő a nagyobb.
Ui: szerinted vállalna felelősséget? de inkább bár ne lenne többet ott baleset. Egyébként érdekes, jobbkéz szempontjából eddig a Mező, Széchenyi kereszteződés volt itt a környéken necces, mostmár.....
Ismét baleset történt a Pannónia u. és a Sörház u. sarkán: ott ahol a tiltakozó lakosságra eröltetett 141-es buszok a jobbkezes utcát nem szokták figyelembe venni és ahol a körültekintően kikanyarodó autós sem látja az út közepén terpeszkedő, feléje robogó buszt.
Ne akarja Szabolcs Attila polgármester és Németh Zoltán alpolgármester, hogy a végén emberéletet követeljen az ostoba, kertvárosi buszos kalandorkodásuk!
kipróbáltam, mit dob ki arra, ha nem busszal szeretnék utazni, a Hittérítő út környékéről. A legördülő menüből mind a Hittérítő, mind a Sasadi út lehetőséget maga rendszer ajánlotta fel, és azt is, hogy mivel nem szeretnék utazni. Hát így.
Csak mondom, hogy téged is megtréfált a kereső: 40 percet említ azon az útvonalon, ami egyébként a 250/150-es vonalán 17 perc Vincellér/Sasadi út viszonylatban. Amennyiben a valós menetrendet nézed.
Fordulj a képviselődhöz! Biztosan tud segíteni a veszély megszüntetésében. Ki lehetne cserélni a 30-as táblát kerékpározni tilosra, lehetne az utcát szélesíteni....
Tényleg nem lehet kikapcsolni (legfeljebb az Ikausoknál a "bubu"-t), de én úgy értettem (bocs, hogy nem tettem ki a :)-t) , hogy azért nem használják az ABS-t, mert 50-60 km/h-s sebességgel száguldoznak a másfél sáv szélességű, 30 km/h-s tempó övezeti kertvárosi utcákon, ahol gyerekek kerékpároznak, gördeszkáznak az úttesten, kutyát sétáltatnak és ahol az út közepén pöffeszkedő busz mellett csak balesetveszélyes körülmények között lehet megmaradni.
Szereti a buszokat, az biztos! Oda is telepített (évi 80 millió közpénzbe kerülően), ahová senki nem kérte... És még büszke is erre! Sőt, őszintének tűnő, határozott ígéretet tett az egyik félresikerült buszvonalának utólagos optimalizálására, aztán egyértelműen kiderült, hogy ez csak egy blöff volt - kampányidőszak előtt. Amúgy kedves ember.