Keresés

Részletes keresés

turbo105 Creative Commons License 2 napja 0 0 53

Sziasztok!Adott egy 2006-os Sym Jet Euro X 50-es robogó. Tönkre ment a CDI és sajnos sehol nem találok hozzá valót. A magyarországi alkatrész ellátás egyenlő a nullával, bontottan sem találni. Kérdésem, hogy hogyan/mivel lehetne "kiváltani" a gyári alkatrészt? Gondolok itt más típusú  robogó elektronikára vagy tuning cdi-re. A szerelőm szerint a blokk majdnem teljesen megeggyezik a Honda Dió val. A gyári száma T6R-1000

 

 

Előre is köszönöm!

 

 

 

 

 

 

János345 Creative Commons License 3 napja 0 0 52

helló linea speedy 4tbe milyen olaj kell?
Blokkba valamint a hajtásához érdekelne

evolúciómérnök Creative Commons License 2015.07.20 0 0 51
hogy értve legyek (talán) : * A *senki nem az öröklét unalmának elkerülésével törödik,》.... * csevejeg
sniffí Creative Commons License 2015.07.10 0 0 50
Te hozzá szólnál ahhoz amihez nem tudsz ? :)
Előzmény: Törölt nick (49)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.09 0 0 49

ITT VÁLASZOL EGYÁLTALÁN VALAKI?  EZ EGY HALOTT TOPIK.

sniffí Creative Commons License 2015.06.03 0 0 48

a problémám : a variátor, az ékszíj belső oldalát eszi ... így az kb: 20-60 km enként cserés.. :(

/ fel sem tudom fogni agyra .. csak az egyik oldalt egye... (jin-lun, alias fighter-50)/

Róbert Drótos Creative Commons License 2015.05.12 0 0 47

Üdv mindenkinek!

Lenne egy olyan problémám, hogy eltört az oldalsó deknim a Rieju Paseo nevezetű szemétkupacomon. rendeltem hozzá egy újat viszont véletlenül mellényúltam és a Toreo-ra való méretet rendeltem.
Az lenne a kérdés, hogy nincs-e valakinek szüksége erre a deknire, esetleg nincs-e valakinek olyan ami nekem kell és el tudnánk-e cserélni?

Előre is köszi

Üdv: Robi

Gabesz2008 Creative Commons License 2015.04.22 0 0 46

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Szereztem egy kínai kis robogót. 2T, 50ccm. Elég jól néz ki. 
Elkezdtem átnézni, mielőtt elkezdem használni. Gondoltam, megnézem a variátor részt is. (szíjak, örgők, stb).
Amikor levettem a deknit, meglepődtem. Ilyet még soha sem láttam, pedig volt egy pár robogóm (olasz, japán)
A hátsó keréknél van egy kis alkatrész, belemegy két cső. Minden olajos. 
Nem akarok hülyeséget írni, de úgy néz ki mint egy olajpumpa. Ez lehetséges? Hátsó keréknél a tárcsa előtt???

Piaggio ape Creative Commons License 2015.04.02 0 0 45

Sziasztok!

Línea dragon tipusú motorkerékpárt nem bont véletlenül valaki?

Sos be Kellene nekem 1 erre a tipusra való ülés.

ha van valakinek kérném jelentkezzen a mangalicapasztor@gmail.com on

Előre is köszönöm

 

 

k47 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 44

Sziasztok! 

 

Van egy Baotian BTQT49-12 tip. robogóm. Az indulásnál alig tud megmozdulni, majd fokozatosan gyorsul, és robog mintha semmi baja nem lenne. Minden lassítás után újra játszódik a folyamat. Segítsen valaki , ha tudja mi lehet a hiba.

 

Köszönettel K47

406 SW Creative Commons License 2014.10.31 0 0 43
karlmax Creative Commons License 2014.09.22 0 0 42

Bármi kell a motorhoz, mindenféle típushoz szinte mindent meg lehet találni a motoralkatresz.eu oldalon. Ajánlották, nekem bejött.

joebag Creative Commons License 2014.08.31 0 0 41

Sziasztok!

Van egy Tauris Samba robogóm ,a feszszabályzóját kerestem de nem találom ,tud valaki segíteni hová rakták el?

Választ köszönöm.

Pásztor László Creative Commons License 2014.05.05 0 0 40

Sziasztok van egy 4 T robogóm és folyik belőle az olaj a jobb oldalról mentem vele pukkant egyet mélyebb lett a hangja és elkezdett folyni az olaj szerintetek mi baja lehet ??  

apóka51 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 39

Sziasztok!

Van egy kínai 50ccm-es négyütemü csodajárgányom, két hete lett a motor felújítva. / új henger dugó, gyűrűk, kompl. Hengerfej/

Ugyanis állandóan elfogyott a szívószelephézag, végül már nem lehetett neki adni semmit, ja és persze nagyon ette az olajat. Ennek ellenére ment úgy-ahogy. De már akkor is menet közben azt tapasztaltam, időnként, majd egyre gyakrabban, mintha valaki egy kicsit visszafogná a lendületet, lassult, de nem állt meg. Gondoltam üzemanyag gond, karbi tisztítás, de maradt a hiba.

Ez a jelenség a felújítás után is megmaradt, tehát nem hagy ki a gyújtás / új gyertya /, mégis  2-300 méterenként rövid időre, mintha valaki visszahúzná a vasat !

Nem jövök rá a hibára, könnyen indul, még nem csonkolom neki a gázt tövig, de aggaszt, félek hogy egyszer ott hagy az út mellett.

Mit kellene még megnéznem, javítanom, ha valaki tudná, segítsen kérem!

További szép Napot !

biker994 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 38

Sziasztok! Mellékeltem pár képet a karról!

biker994 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 37

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni! Kínai Apollo Orion YX 50-es motorom jobb (tárcsás) fékkarját szeretném kicserélni, de sehol sem találok ehhez hasonlót! Valaki esetleg tudna bontót, vagy olyan boltot ahol lehet ilyen, vagy ehhez hasonló fékkart kapni? Segítségeteket előre is köszönöm! 

Id. K Creative Commons License 2014.04.02 0 0 36

Sziasztok! Van egy kínai robogóm, az ELSŐ TELESZKÓPJA sajnos elengedte az olajat! Szimering csere megvan, de sajnos nem tudom, hogy kb MENNYI OLAJAT kéne bele tölteni! Hány mililiter száranként! Valaki tudna segíteni? Az alábbi motorokba ugyanez a teleszkóp van:

GY6 50 4T 139QMA - 139QMB KÍNAI motorokhoz / BAJA BE500 4T 50 / SUNCITY 4T 50 / RT 4T150 / SC 4T150 / BAOTIAN BT49QT 4T 50 / BT50QT 4T 50 / BT125T / BUFFALO WINT 4T 50 / FLEX TECH DOLPHIN 4T 50 / FUN 4T 50 / HURRICAN 4T 50 / SPRINT 4T 50 / TOPDRIVE 4T 50 / VENUS 4T 50 / HUATIAN HT50QT 4T 50 / JINLUN FIGHTER 4T 50 / JL50QT 4T 50 / JMSTAR ACCIPITER 4T 50 / BREEZE 4T 50 / EAGLE 4T 50 / FALCON 4T 50 / SUNFIRE 4T 50 / SUNNY 4T 50 / Z-BIKE 4T 50 / ZEUS 4T 50 / JONWAY BETA 4T 50 / YY50QT 4T 50 / MOTOWELL MAGNET 4T 50 / RETROSA 4T 50-125 / YOYO 4T 50 / PEUGEOT V-CLIC 4T 50 / QINGQI RS 125 / RIEJU PASEO 4T 50 / TOREO 4T 50 / SYM FIDDLE 2 4T 50 / ORBIT 4T 50 / SYMPLY 4T 50 / SACHS 49ER 4T 50 / BEE 4T 50 / SUKIDA DOLPHIN 4T 50 / ROMA 4T 50 / SPRINT 10-12 4T 50 / VENUS 4T 50 / XINLING XL50QT 4T 50

 

lapar Creative Commons License 2014.02.14 0 0 35

Nem ismerem őket.

Ha gazdaságos fogyi kell, akkor a 4T-t, ha inkább teljesítmény, akkor a 2T-t vegyed.

Előzmény: laci19751001 (30)
Pipiii Creative Commons License 2013.11.30 0 0 34

Hello. Van egy CPI Formula R50-em és úgy indul el hogy először rázkódik és utána hirtelen elkapja és  20km/h- órát mikor eléri olyan  mintha visszaesne a teljesítménye. Valaki valmilyen lehetséges probléma? 

bfteam52 Creative Commons License 2013.11.26 0 0 33

Plusz az előző hozzászolásomhoz még egy kérdés:

 

Szeretném lecserélni a váltóolajat,de nem tudom milyet és mennyit rakjak majd bele? Nem találok sehol leírást. Milyen olajat szoktak önteni az ilyenekbe?

bfteam52 Creative Commons License 2013.11.26 0 0 32

Helló!

 

Van egy problémám a Bajaj Spirit tipusú robogómmal,amiben segítségeteket kérném:

 

A motor álló helyből nagyon lomhán,lassan felpörögve indul meg. Miután elindult,nincs gond,bár nem egy vadállat. Én a fúvókákat érzem kicsinek,bár a robogó fúvókákkal nem volt még dolgom,csak simsonokéval,ahhoz viszonyítva kicsik,mégpedig:

-főfúvóka : 43

-alapjárati fúvóka : 32

A súbertű legalsó vágatba(legjobban felemelve),az alapjárati levegő csavar koppra be van tekerve,ha kicsit is kitekerem még rosszabbul indul. Indulásnál ha kicsit ráhúzom a szivatót szépen megindul. A tippem az lenne hogy kicsik a fúvókák,és szegény neki ez a keverék. Lehet azért vannak benne ezek hogy kevesebbet fogyasszon,meg ne menjen sehova? Vagy valahol farsot szívna? Ha valakinek van valami ötlete azt megköszönném!

vipera83 Creative Commons License 2013.07.17 0 0 31

23 éves japán.......

laci19751001 Creative Commons License 2013.07.15 0 0 30

sziasztok!

EXPLORER KINAI ROBOGOT akarok venni...

van belöle 2 és négy ütemü is...

Nem lessz a motorral sok gondom???

És ha nem akkor melyiket vegyem meg,a 2 vagy a 4 ütemüt utobbi olcsobb 20 ezerrel de nem ez számit

köszike a tanácsokat

keveset motorozok kb.évi ezer kilométert

 

mullerfoto Creative Commons License 2013.06.18 0 0 29

Helló

 

Peoguet V-clic em van az lenne a gondom vele hogy melegen nem pörög fel a motor csak alapjáraton röcsög aztán leál 1 óra mulva már felpörög gázhúzás után kb 20 mp mulva.

 

Mi lehet a probléma ?

A másik kérdésem hogy milyen motor van benne mien motorszámú nem találtam sehol.

 

Előre is köszönöm.....

 

ÜDV, Peti

balaz100 Creative Commons License 2013.05.27 0 0 28

Azt fogom most már tenni.köszönöm

Előzmény: dube/1 (27)
dube/1 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 27

                                                     Szia!

   Ezek szerint terhelés nélkül kipörög, csak terhelve nincs erő benne?

   Miért nem jössz át a Keeway robogók index fórumára? Az sokkal pörgősebb, hamarabb kapsz ott segítséget!

   Üdv.: Béla

Előzmény: balaz100 (26)
balaz100 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 26

A karbit kifújtúk levegővel a pufót meg levettük és semmi változás ugyanolyan lassan megy. Esetleg más tipp?Előre is köszönöm válaszod

Üdv balaz100

 

 

Előzmény: dube/1 (21)
balaz100 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 25

Köszönöm a segítséged ! És köszi a tipped a másik fórummal kapcsolatba. Üdv:balaz 100

Előzmény: dube/1 (21)
dube/1 Creative Commons License 2013.03.12 0 0 24

                                                     Szia!

            Neked is ajánlom, hogy gyere a Keeway Robogók index fórumára!

   Érdekes, hogy az eladók amikor vevő van az árura, akkor nem mondják, hogy ne vegye, mert silány minőségű a termék!

   Ez még kétütemű, vagy már négyütemű robogó? Mikor nem akar indulni a motor? Csak hosszabb állás után, vagy ha lehül, esetleg közvetlenül leállítás után sem? A választ a Keeway robogók és motorok index fórumára, vagy privátba kérem! Gondolom, hogy a Simsont is indítottad úgy, hogy a gyertyanyíláson keresztül egy kis benzint juttattál a hengerbe! Igaz, hogy a robogónál ez egy kicsit körülményesebb, de ezzel az eljárással a gyújtáshiba kizárható, amennyiben így indul a motor!

   Elektromos szivató: a járó motor által termelt vátóáram működteti. Alaphelyzetben szivat, s ahogy a beépített hőelem felfűt. egy termosztát segítségével lezár a szivató. Ha leállítod a motort: lehül a rendszer, s újra szivat indításkor

   Ékszíjnak is nevezik a variátor-szíjat, de azzal nem pótolható! Önmagát feszíti, 8,...,12ekm lefutása után cserélni kell, csak az eredeti méretű, s legalább olyan minőségű kerülhet a helyére!

   Üdv.: Béla

Előzmény: dravecz (22)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!