Keresés

Részletes keresés

R.Hedvig Creative Commons License 2017.09.08 0 0 22371

Üdv Mindenkinek!

Elolvasva az eddigi hozzászólásokat láttam, hogy valaki szakkönyvet keresett keltetés témájában. Mivel kezdő vagyok én is a témában, így elkezdtem kutakodni a neten és megtaláltam Dr. Bogenfürst Ferenc: A keltetés kézikönyvét. Sok helyen jelenleg nincs belőle, de van egy webáruház, a hunemu.eu, ahol kapható. Meg is rendeltem és utánvéttel ki is hozzák.

Minizsarnok Creative Commons License 2017.08.15 0 0 22370

Jó lett figyelembe véve a rövid kivitelezési időt.

Észre vétel, nem kritika a PL. keltetők kivitele több sebből vérzik.

Az ellenállás sor fűtésre nem a legjobb (lassan hűlnek)!

Az SSR (triak) beiktatása +komplikáció figyelembe véve hogy a 230V-10A -os

mechanikus Kínai relé vezérli, ha helyettesítené a mechanikus relét akkor biztosabb!

Egy egyszerű megoldás ha a 10A relével 2db. 40W izzószálas mignon gyertya izzó adja a hőt.

A relé ezen a terhelésen több év folyamatos üzemet ki kell hogy bírjon. 

Kevesebb alkatrész nagyobb üzembiztonság, hibásodás esetén nincs tojás főzés!

Esetleg teljesen 12V vezérlés és megfelelő izzók esetében csak alacsony feszről "csep töltött" akkumulátorról üzemelhet az egész. :)

Előzmény: Bakter1234 (22366)
drazse11 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 22369

Köszönöm, majd mérlegelem hozzászólásodat!

Előzmény: Chik Fan (22365)
Bakter1234 Creative Commons License 2017.06.19 0 0 22368

Köszi.

Előzmény: fürj999 (22367)
fürj999 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 22367

Szia, Gratulálok a gyors készítéshez ! És a keléshez, ehhez annyit szeretnék hozzátenni, Hogy a keltetés a tenyészállomány Erős egészséges legyen ! Mert akkor lesz jobb a kelési eredményed is ! Tehát a Tyúkoknak, kakasoknak is jó kondiban és egészségben kell lenniük. A keltetés előtti napon a  tojásokat langyos fertőtlenítő Hipós víz (10 l-hez egy-két kupaknyi) vízben át öblíteni . A szennyeződést előtte csiszoló papírral "letörölni"