Félreértettél.. Nem haragszom, csak nem értettelek.......
Az 1.5 dcit, pedig nem kell az 1.9-el összehasonlítani, mert az 1.5-ben tényleg jellemző a főtengelycsapágy csere. Az apu kangoojában is kellett cserélni, viszont az 1.9-ben soha nem hallottam ilyenről...
A motorom hibátlán, mert igaz hogy van benne km bőven, de az állapota tökéletes. A futás 90%-át főutakon tettem meg 90-110 közötti sebességtartományban 6-osban kíméletesen, városban szinte semennyit nem ment, mert arra van egy régi R19-esem 1.9 szívódízel....
A szerelőm, aki látta a motort szétszedve annyit mondott, hogy ha azt mondom neki 100.000 van benne simán elhiszi olyan szép, ezért mertem ajánlani.....
Igen azt tettenm a sajátomba, mivel nekem sajna mind a 4 csúcsom elkopott felújításuk 30-50.000 per darab, turbó cserés lett volna 200.000 plusz a munkadíj és így szűk 500.000 simán lett volna. Nem cicóztam anélkül, hogy megbontottam volna a másikat egy az egyben inkább át tettem...
Szívem szerint a saját blokkom tettem volna vissza, de nem akartam megbontani egy komplett egységet...
Azért ha valamiben tudok segíteni keress meg nyugodtan.. :D :D :D
Mivel barátnőmé a kocsi ezért én csak egy postás vagyok.
Ő nem akar 280e km-es blokkot, ami 600 km-re van oda-vissza a szerelőtől, hiába adod olcsón.
Elmondtál mindent az angol kocsibeszerzésről, ennek örülök is.
Mivel akit mutattál embert az félúton van tőlünk és a szerelőtől kb, az sem lenne rossz.
Mivel eszembe jutott nekem is angliában élő ismerős, aki szintén autókka is foglalkozik, először hozzá fordultam, kiderül kb 1000 fontból tudna a szerlőhöz vinni komplett kocsit, ami barátnőmnek meg is felel.
Te vettél egy initialét, ami jó is, annak a motorját rögtön meg is venné, de te is inkább azt tetted a sajátodba.
Neki nem kell initiale, mert neki az van, egy legalapabb is elég neki, mivel csak a motorra van szüksége, többi majd el lesz adva akár egyben akár darabokban.
Remélem nincs gond és tényleg örülök a segítségednek, motorodat is vinnénk, de irtam messze vagy (Mohács-Eger) és soknak találja a km-t.
Ha angliában élő ismerős nem talál kocsit, akkor biztos beszélünk majd azzal, akit ajánlottál, 10 hónapja áll a kocsi, szóval ráér.
Szerelőm csinált egy 1.5 dcit, ott nem motorcsere volt, hanem felújítás 2 hét múlva eltört a főtengely benne, lehet amúgy is eltört volna, de erre elment annak 250e ftja.
Ha vennénk a te motordat, akkor nagyjából lenne a játék 600 km utazás valakinek, aki megnézi a motort, 70+20e ft szerlő 80-at kér kb a motorcseréért, hengerfejcsiszolás, hengerfejtömítés, hengerfejcsavarok, új vezérlés, új hosszbordás, új vizpumpa, úlaj, olajszűrő 130e ft kb. Ez együtt 300e ft, ugye nem adsz garanciát, hogy a motoroddal semmi nem történik, és nem lenne jó 3000e ftot kidobni az ablakon.
Privátban mindent megírtam neki, azt is, hogy kivel hozattam be mindent................. De nekem úgy tűnik erre a megoldásra sem akar mozdulni. Én jó áon adtam volna neki blokkot (ami hibátlan én használtam 3 éves kora óta rendszeresen olajcsere minden), de nem kell neki, most mondom ezt a megoldás, de ebben is csak a buktatókat keresi. Azt hiszem mindent megtettem, hogy segítsek neki, de segíteni csak annak lehet, aki elfogadja azt...
Azt mondta neki a boltosa, hogy ezekben rendszeresen meghalnak a főtengely csapágyak, bár én a fórumon személyszerint az elmúlt évek alatt soha 1 olyan motorról sem hallottam, ahol ez történt volna. Amúgy meg, ha meghalnak a csapágyak, akkor nem értem miben jobb egy olyan autó, amiről meg semmilyen info sincs...
Első kézből meg marcinak segíts, hisz Ő kért meg rá. Ne csak elírj a dolgok mellett, hanem ha "első kézből" ott vagy , akkor konkrétumokat írj neki. (Már ha segítőkész vagy)
ezt első kézből válaszolom meg neked, hogy de igen kényelmesen benn van ennyiből még a cég jutalékával együtt is. 2 hónapja csináltam. Nekem elhiheted.. :P
Aki ezzel foglalkozik, az nem ennyiért adja neked. Ennyiért magad oldod meg. Nekem is hoztak ide toyota mr2-t 150-ért, és a ritka, turbós 150 lovas fajta volt. Frankó ferrari alap.
Én nem adnám el így rengeteg bukó lenne rajta. Ahogy olvasom olyan 250.000-ből talpra lehetne állítani és többet kapnál érte helyreállítva mint így. Szerintem ebben az állapotában jó ha 300-t kapsz érte, mert angliából teljesen jó autót lehet hazahozni 400-ból, amiben a motor is teljesen jó. HA viszont ráköltitek azt a 250-t akkor közel 1 misi minimum az ára.
Renault Laguna II Initiale 1.9 dci 120 LE, 2004, 80e km, szervizkönyv, kombi motorhibával (elszabault a hajtókar csavarja és kitört a motorblokkból egy darabot) eladó bontásra német papirokkal.
Automata váltón és beépített navin kivül full extrás, Fekete metál.
Bézs fűthető bőrüllések, állófűtés, Euro4, Xenon, tolatókamera, hátsó ablakokban roló... stb.
Az autó gyönyörű állapotban van, 1 tulajdonosa volt.
Sziasztok fórumosok! Gábor vagyok, és a nyáron bontottunk egy kombi Dci II-es lagunát, és megaradt pár dolog belőle. Helyet foglalja és igazából más típussal foglalkozok és szeretném ha ezek a megmaradt dolgok is gazdára lelnének. Leírom mik vannak, és egyből írok egy irányárat, hogy elkerüljük a fölösleges telefonálást. Ha netán több minden kell, vagy valaki szeretne betárazni otthon akkor nagyon rugalmas vagyok, mind árban, szállításban stb...
Renault Laguna 2003 1.9 Dci
magasnyomású szivattyú 30e klímatartály 5e kuplung-kettőstömegű... 5e /4cmkotyog/ Biztosítéktábla 3e Klímabox 5e abs vezérlő 6e Kipufogórendszer 8e (hátsó dob+csövek) Csövek-tartályok 1000ft-tól Egybe 10e az összes Légzsálszett ( kormánylufi, utaslufi, 2 függöny oldalütésérzékelők, hátsó övfeszítők, indító elektronika) 40e Motortartó bakok 3-3e Első lökhárító 12e első nagy lökösvas 10 zárhíd 10e pótkerék 5e üvegek 10e/4ajtóé (zöld) jobbos tükör 5e ülések+teljes belső müanyagok40e (légzsákos ülések) Nagyon szép!!! Óraegység 10e fűtéslapcsolo tábla 3kapcs 8e rádióvez.kapcs 5e tüköráll.kapcs 2e belső világitás táblák 5e/3db tetősínek ezüst 5e/2db motortakaró burk. 5e/összes váltókulissza+bowdenek 10e kalaptartó 10e Szétszedve Kódkártya beolvasó+2kártya+mot.komp. 40e hátsó híd üres 5e Műszerfal középső kijelző 5e
Ha valami felkeltette a figyelmetek hivjatok bizalommal 0630/354-0550.
Következő probléma lépett fel: elinduláskor kék füst tör ki a kipufogóból,de nem állandó jeleggel,nem mindig jelentkezik. Van amikor menetközben gyorsításkor is,de nem mindig. Valamennyi olajfogyás jelentkezik, hosszabb meneten még nem néztem.Melegen is előfordul,de nem állandóan. Én turbóra gyanakodom (felkapja az olajat?). Ha esetleg volt már valakinek hasonló kérem jelezze,adjon tippet. Ha lehet,akkor a regisar@citromail.hu-ra.Köszi!