Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
A buszokra visszaérve, szerintem manapság a 300e km-es nagygenerál elég érdekes lenne, de ha elgondolkozunk mit csinál most a BKV, szögeli a régi Ikarusokat... :(
Ez is a BKV volt. Akkoriban nem focistadionokra, 4-es metróra (Debrecen 2-es villamosra) költötték a pénzt, hanem figyeltek erre is. Bár a HV-nál még a 2000-es években is divat volt a vázcserés felújítás szerencsére.
Lassan 1-1.5 éven belül ezek a hiper-szuper volvo-k is elérik a 300e km-t, kíváncsi vagyok lesz-e felújításuk. (Ha más nem, egy kis kence nem ártana nekik, borzasztó nézni, ahogy belül!, az utastérben rozsdásodnak.
Úgy gondoltad, hogy a sűrű forgalom miatt takarítják (kellene takarítani) jobban?
Inkább úgy, hogy a járművek "taposták" le jobban a havat, ugyanúgy, mint a Nyíl utcán.
Az amúgy rendben van, hogy hosszútávú járatnál előfordulhat pontatlanság, az viszont már nem oké, hogy néhány megállóval a kiindulási állomásától ennyivel korábban jön el.
Na igen. Ami ugyanúgy nem fordulhatna elő, mint a hibás / nem működő kijelzővel való közlekedés.
Vagy járatkimaradás volt, semmi nem lehetetlen, de én maradnék az eredeti verziónál. Ha járatkimaradás lett volna, valószínűleg sokkal többen vártak volna a megállókban, de nem volt tömeg. Az amúgy rendben van, hogy hosszútávú járatnál előfordulhat pontatlanság, az viszont már nem oké, hogy néhány megállóval a kiindulási állomásától ennyivel korábban jön el.
Egyetem sgt. Úgy gondoltad, hogy a sűrű forgalom miatt takarítják (kellene takarítani) jobban?
Az Egyetem sgt-n is inkább a sűrű forgalomnak köszönhető, hogy viszonylag járható volt a többi úthoz képest. A buszok lehet, jobban haladtak, de kocsival elég botrányos volt. A másik meg az, hogy sokan ilyenkor harminccal araszolnak. Nem mondom, hogy száguldozni kell, de a 40-50-et még ilyenkor is tartani lehet.
A 24-eshez nem tudok mit hozzátenni, bár azt is el tudom képzelni, hogy az előző indult hatalmas késéssel. Ez a hibája az ilyen hosszú körjáratoknak.
A Lahner utca nem hinném, hogy a főbb tömegközlekedési útvonalak közé tartozna. Eléggé a külváros szélén van az már. A kérdéses napon az Egyetem sgt. viszont teljesen rendben volt, jól haladt rajta a busz. Ha már egyszer időben megérkezett a Teva elé... :-)
Tegnap a 24-es úgy dél táján már hét perccel jött korábban a Segnerre a Tóciból, a TK-ig szépen tartotta is a rohanást. Hozzák a formájukat...
Hogy kekeckedjek, érdekes 16:40 környékén, hogy kívülről lefényezik a fedelet, belülről nem :(.
De mindezek ellenére köszönöm, hogy betetted ide ezt a filmet, nagyon tetszett.
A mai időkre nem jellemző tendencia, hogy akkor munkát adott az állam az embereknek. Ha nem is szakadtak meg, de dolgoztak és éltek.
Ma amikor divat a kiszervezés, iszonyat jó példa, hogy a város az AKSD-től rendeli meg a takarítást (nem is biztos, hogy nagyon versenyképes áron).
Ha az önkorinak lenne pár univerzális járműve (ami nem téli időszakban szállít, stb, télen havat takarít) akkor nem lenne probléma, hogy 150 km út tisztítása 14M forint.
A buszokra visszaérve, szerintem manapság a 300e km-es nagygenerál elég érdekes lenne, de ha elgondolkozunk mit csinál most a BKV, szögeli a régi Ikarusokat... :(
Hiába voltak a régi rendszernek visszásságai, ott éltek az emberek...
A főbb tömegközlekedési utak szerintem rendben voltak a mai napon.
Max a főutak. Az Egyetem sugárúton ma többször is végigmentem, pocsék az állapota. A Lahner utca meg kész sípálya. Ahol meg nincs tömegközlekedés, sarkvidéki állapotok vannak.
Nem mondanám. Ma találkoztam hókotrókkal, amikor délelőtt a dolgaimat intéztem, illetve munkába menet kora délután is. A főbb tömegközlekedési utak szerintem rendben voltak a mai napon.
Ráadásul ezt a cikket ötödikén tették ki, amikor még egy hópehely sem esett le :)
A késést viszont ilyenkor meg tudom érteni. Most valóban nem a DKV a saras, hanem a drága önkormányzat, aki inkább 13 pályás fociakadémiára pazarolja a pénzét, mintsem hóeltakarításra. Tegnap a Nyíl utca volt a legjárhatóbb utca számomra, no ott sem azért, mert el lett volna takarítva, hanem mert a kamionok kitaposták a nyomtávot.
Azért kíváncsi lennék a dkv-hoz húzó fórumozó társaink érveire, hogy mitől találják olyan baromi színvonalasnak a debreceni tömegközlekedést. Mert, ha már úgymond támadják az ellentábort, akár így is értelmezhetőek a hozzászólásaik, amikből nem igazán derültek ki konkrétumok, legfeljebb annyi mondanivaló kerekedett ki, hogy mi vagyunk a hülyék, mert rossz véleménnyel vagyunk a jelen helyzetről.
Most talán el is fogadható a magyarázat. Tegnap a tíz csúzli is öt perc késéssel érkezett a Teva elé. Majdnem silerült is elkésni a munkából.
Ideje volna. A múltkor festették újra a sávokat, már azt hittem, lemondtak róla. Én azért tennék a Gizella utcára is egy megállópárt, bármikor szükség lehet rá.
Ja, és azért idézhetnéd a 5362, és 5363-as hozzászólásaimból ami lekezelő volt. Mert az utána születők már az erre érkező valóban lekezelő válaszokra születtek.
A többiek annyit mondtak, hogy az átlag utast (nem minket!) nem érdekli, hogy az ITK, az önkormányzat, vagy David Bowie felelős a buszokért.
Csak hogy amit írtam, nem átlag utasoknak írtam, mivel itt a fórumon nem átlag utasok vannak. A lekezelő pedig nem én voltam, hanem a válaszok, és egyes válaszolók. De nem is érdekes már, mert nem fogok többet semmihez sem hozzászólni, igy lekezelő sem leszek. Részemről ennyi volt.
Azért itt is eldönthetné néhány ember, hogy valójában mi is ő, átlag utas, vagy szakértő, és azután ahoz képest írja meg a hozzászólásokat.