juterről eszembe. könyvjelzőim között anno le volt mentve egy jókis román oldal, ahol volt egy csomó fotó mindenfél román kocsiról. Na de valamikor régen ez mentett link elszállt, nevére nem emlékszem, és neten sem bírok újra rátalálni. Mi lehetett ez? Vagy nincs is már meg?
(Van félretelőkve két egzakt hosszú átalakítani való ilyen "hanza' jellegű roco kocsim (ilyen egyenes tetejű), hogy majd egyszer... )
Volt a HGD-nél Fleischmann III-as korszakos szett? Bah...
Egyébként sok év "előrendelés" után végre a TA is legyártotta a III-IVa korszakos gyorsvonati kocsikat, amik aztán kb. 12 óra alatt el is fogytak. Emlékszem, még vagy két éve (már akkor is előrendelhetőek voltak) kérdeztem a srácokat, hogy mit lehet tudni ezekről a kocsikról, esetleg megfordultak-e nemzetközi forgalomban (jó lett volna, ha be tudom vetni őket egy találkozón), de nem tudták megmondani.
Viszont 140-es sor. gőzös még van náluk, és tulajdonképpen nem is olyan drága (már ha azt vesszük, hogy Q 200 ezerért megtoldott egy trepnit, és rakott kétoldalra tampont a MÁV 520-asra; a CFR 140-es meg kapott rézből pályakotrót, pakuratartályt, pályaszámtáblákat, ajtót a konyhára, illetve a kerekeit is kifestették, így is megállt 150 alatt). Az viszont jó kérdés, hogy mennyire felel meg az eredetieknek...
Matricázás után csak előbújt az egyik DB-és átfestés, a kocsik átalakítása csak nagy vonalakban történt meg, de végre fut a mozdony is valamivel. A másik ilyen sötétkék lesz.
Valakinek nincs meg véletlenül az Albert-féle LDH SUSI-interfészének leírása? A mozdonyhoz adott használati útmutató csak egy zanzásított változatot tartalmaz, annyi megjegyzéssel, hogy a teljes leírás a gyártótól igéyelhető. Köszi!
Kíváncsi vagyok, hogy ez is úgy fog szublimálni, mint a Tillig zöld készlete? A III., kora IV. korszak eléggé hiánycikk.
Egyébként mit lehet tudni erről a szárnyaskerekes emeletesről? Én élőben nem láttam, és fotón is csak egyetlenegyet. Kevés volt belőlük? Vagy csak szimplán elkerülték a fényképezőgépeket?
Az utóbbi évek legkarcsúbb A.F. katalógusa. A hálók és a tartályok gondolom ismét a Tilliggel együttműködésben jönnek. A tavalyi évre ígért, de kiadatlan mozdonyok és személyvagonok már nem kerültek be, illetve semmi hír HGD, vagy T.A. különkiadásokról sem, ez nem sok jót ígér...
Igen, megnéztem a nyilvántartásomban (az asszony pont a vonatos szoba mellett altatja a gyereket, így a dobozt megnézni nem tudom), a 20-50 110-6 nálam is ezen a számon fut.
A lila-szürke nem a Tillig 500644-ben volt, és a párja a vörös-fehér 59-50 048-2?... összekavarodtam.
vlószínűleg van valami kavarászás a cikkszámozásban, illetve a kiadásokban.
Nekem ilyen 500626-os cfr kocsim van, piros kék keskeny TlligHo dobozban van, és a dobozra a cikkszám alá az van írva, hogy kusett, meg hogy Bc, "kék tető", de emellet a nem kifejezetten kusettes 20-50 110 pályaszám is fel van írva a dobozra... és ennek megfelelően ez a csupakék 20-50 110-es kocsi is van a dobozban...
(A lila-szürke kusett viszont nincs meg nekem, ami elvileg a párja lenne)
Nálam ennek a "párja" (annyiból "pár", hogy egyszerre szereztem be őket, használtan) az az 500985, ugyanilyen kék, de első osztályú kocsi 19-50 026-7, ugyanilyen piroskék dobozos, viszont itt a Tilliges doboz ablakára rá van ragasztva egy Neumann különiadásos papírmatrica.