Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gordon Zsigmond Creative Commons License 45 perce 0 0 64240

TD-74-14 (Dacia 1300)

(Fortepan)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 1 órája 0 0 64239

FB-31-59 (GAZ-51)

(Fortepan)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2 órája 0 0 64238

AF-32-96 (Moszkvics 427)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 3 órája 0 0 64237

CM-43-54 (Fiat 500)

(Fortepan)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 3 órája 0 0 64236

CK-55-64 (Fiat 850 Sport)

(Fortepan)

FD 6667 Creative Commons License 3 órája 0 2 64235

CB 26-42

FD 6667 Creative Commons License 3 órája 0 2 64234

BL 840

fortepan_224297

FD 6667 Creative Commons License 3 órája 0 2 64233

AC 42-60

Gordon Zsigmond Creative Commons License 15 órája 0 4 64232

IB-82-26 (Fiat 500)

(Fortepan)

UX Creative Commons License 16 órája 0 6 64231

Az első magántaxik egyike 1982 nyarán, a pesti éjszakában:

TK-98-01 (Lada 1200)

(NGS © Bill Weems)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 16 órája 0 2 64230

RA-29-71 (Volga GAZ M-24)

(Fortepan)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 16 órája 0 2 64229

CY-75-15 (Fiat 850)

(Fortepan)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 16 órája 0 2 64228

GC-52-51 (Ikarus 280.00)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 16 órája 0 3 64227

CX-65-52 (Fiat 500)

(Fortepan 111953)

UX Creative Commons License 20 órája 0 5 64226

FD-20-13 (Csepel D450) 1970 körül

(BFL)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 28 órája 0 3 64225

FG-78-46 (Csepel D450)

(apron64 olvtárs képének utánközlése a Retroautók és egyéb modellsorozatok topikból)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 29 órája 0 3 64224

CX-12-00 (Fiat 500)

(Fortepan)

apron64 Creative Commons License 1 napja 0 2 64223

Fiat 500  /Múlt és jelen./

 

Előzmény: apron64 (64222)
apron64 Creative Commons License 1 napja 0 4 64222

CZ-38-96  /Fiat 500.  Sz. Imre és autója Rákosszentmihályon a Szénás utcában./

 

scsabi Creative Commons License 1 napja 0 1 64221

A Fiatok nem igazán számítottak ritka autóknak, ez volt a legnépesebb nyugati márka Magyarországon. A mennyiségre jellemző, hogy a Fiatok darabszáma idehaza a Volgák és a Zaporozsecek számát mindig is meghaladta (sőt a kettőt együtt is).

Előzmény: Fekete110r (64207)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 1 napja 0 2 64220

YP-12-30

(Fortepan)

ZsákváryA Creative Commons License 1 napja 0 2 64219

JM 153,       Adler Trumpf bizonyára

ZsákváryA Creative Commons License 1 napja 0 2 64218

Meglehet, hogy ez is az.

Előzmény: ZsákváryA (64217)
ZsákváryA Creative Commons License 1 napja 0 2 64217

A 368 (remélem)

Miféle márka lehetett ez az 1940-es években Tahitótfalun?

Fekete110r Creative Commons License 2 napja 0 1 64216

Igen, pont erre gondoltam, hogy ezeket a finom műszereket hogyan tudták életben tartani. Hát így...

Előzmény: mados (64210)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2 napja 0 2 64215

FK-29-30 (Ikarus 630)

apron64 Creative Commons License 2 napja -1 6 64214

E 78-31 és MZ-11-90  /JAWA 350 és ETZ 250/

Rendhagyó a háttérben levő rendszám felfogatása. Árultak olyan M6-os csavart erre a célra, aminek műanyag fejében kis prizma volt. Volt fehér prizmás előre és piros prizmás hátulra. Még nekem is van belőlük egy autóra való garnitúra eltéve.

 

8601301 Creative Commons License 2 napja 0 2 64213

YA 83-12

8601301 Creative Commons License 2 napja 0 2 64212

YA 49-64 

mados Creative Commons License 2 napja 0 1 64211

Tény,hogy a '70-es évektől a Fiatok messze nem bírták úgy a ridegtartást,mint egy pl. Mercedes,de azért azokban az országokban ,ahol volt megfelelő szervízháttér és alkatrészellátás ,vígan futottak több százezer km-eket.

Előzmény: trizs77 (64209)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!