Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ötbites stihles ziles Creative Commons License 2017.10.18 0 0 35181

Üdv!Nem tudom,a "MAZ"-zás miért volt alja munka annyira-volt szerencsém pár ilyen géphez testközelből/FP 49-23,YF 56-71,FT 63-85/,ezek billencsek voltak.Szovjet stilus-tehát a cél nem a kényelem volt.Nyáron igen meleg a fülke,viszont jó tágas.Üresen kemény rugózás,és kicsit kapkodásra hajlamos fék.Motor jó,váltóról nagyon hiányzik a szorzó,de alapban jó,az ötödik gyorsitott már.Szervó oroszos,Zilhez hasonlóan könnyű a kormányzás.MTS-Skoda volt egyik konkurense,az lényegesen komfortosabb volt,fürgébb a szorzó miatt,meg huzhatott pótót is,oldalra is billenthetett-viszont jóval kényesebb,és igényesebb fenntartást és használatot kért-a MAZ,meg csak ment.Durvább épitési anyagok szállitására,az erősebb plató,és a durvább,vaskosabb kialakitásu gépészet miatt,főleg szerényebb vezetői és fenntartói háttérrel,szóló üzemben szerintem alkalmasabb gép volt,mint a Skoda.Százas lista?Műtrágyázás duci gumis Ifával,cukorrépa hordás póttal,élőálat szállitás,azok hol lennének a Mazhoz képest?Száztiz?

Előzmény: trizs77 (35178)
scsabi Creative Commons License 2017.10.17 0 0 35180

Hogy rendszám is legyen: 39-52 МИЗ :D

(szerintem ez a gyári reklámfotó-sorozat része lehetett)

Előzmény: trizs77 (35178)
triplaharom Creative Commons License 2017.10.17 0 0 35179

 

              (:-)))))))))))))))

Előzmény: trizs77 (35178)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.17 0 4 35178

az FR-es új MAZ-kat 78-ban nézegettük óra alatt a suliban,ott hordták a kavicsot a dózsakerti keverőtelepre

 

------------------------------------------

 

 

 

Az 503-as MAZ-zal végzett munka volt a '70-es magyar hivatásos gépkocsivezetés kb. 100-as listáján a legalja.

 

 

Na jóóó.

Ne legyek igazságtalan.

 

Mert a KRaZ-256-tal végzett földmunka lehetett a 99. akkor az állati fehérje feldolgozóban végzett billencs IFA-s lehetett a 100.

Így a billencs MAZ-os csak 98. "legelőkelőbb" helyet harcolta ki.a 100-as listán.......................:-)))

 

Amikor ezekkel az 503-as MAZ-kal üresen mentek vissza a fiúk a felrakóra, akkor minden városban elszabadult a pokol.

Ők voltak a közutak ördögei.

 

Törtek-zúztak mindent mint mókus a mogyorót.

Fiatalok voltak, képzetlenek, menőzni akartak, volt alattuk vagy 200 LE, üres volt a kocsi, mentek mint a távírat.

 

 

pumukli89 Creative Commons License 2017.10.17 0 0 35177

Akkor hamar ment az elvesztés valóban,gondolom a dátumbélyegző meg össze-vissza forgott.

 

(Igazad van,az FR-es új MAZ-kat 78-ban nézegettük óra alatt a suliban,ott hordták a kavicsot a dózsakerti keverőtelepre.)

Előzmény: A210 820 08 21 (35176)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2017.10.17 0 0 35176

Mindkét bejegyzés 77-es,Mester.

Előzmény: pumukli89 (35175)
pumukli89 Creative Commons License 2017.10.17 0 0 35175

Vagy öt éven belül szinte ugyanazt??

 

Előzmény: A210 820 08 21 (35174)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2017.10.17 0 0 35174

Ezek cérnával varrták fel a rendszámokat,vagy csak én látom úgy,hogy rövid időn belül kétszer kapott újakat?

Előzmény: pumukli89 (35170)
triplaharom Creative Commons License 2017.10.17 0 2 35173

Már 3 betűs volt, de az is le volt adva amikor hozzám került.

Előzmény: pumukli89 (35172)
pumukli89 Creative Commons License 2017.10.17 0 0 35172

:) Mi volt a rendszáma?

Előzmény: triplaharom (35171)
triplaharom Creative Commons License 2017.10.17 0 0 35171

Nekem + van hozzávaló Roburom... (:-)))

Előzmény: pumukli89 (35170)
pumukli89 Creative Commons License 2017.10.17 0 0 35170

Egy elveszett rendszámos Robur forgalmi e. eladó 10 ropiért./Nem nálam/ Átrendszámozva elvesztés miatt: FP-62-49..... FP-62-62-re.

 

  

Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.10.17 0 1 35169

A jelvény Tatabánya 1991(?) előtti címere, az autóbusz a Tatabányai Gépkocsiközlekedési Községi Vállalaté volt, mely a város korai időszakában két ilyen járművel látta el a felsőgallai vasútállomás és a bánhidai erőmű közötti vonal forgalmát.

Előzmény: Pályaőr (35168)
Pályaőr Creative Commons License 2017.10.17 0 0 35168


Rába Speciál Tatabányán az egykori orvosi rendelő előtt. A jelvényt a busz ajtaján... be tudná valaki azonosítani...?

Feyyaz TR Creative Commons License 2017.10.17 0 2 35167

Forrás:

 

"Petőfi Népe" című, bács-kiskun megyei napilap

1981. nov. 29.

scsabi Creative Commons License 2017.10.16 0 0 35166

Köszönöm szépen az infókat. Bevallom, a szakadékba esett busz esetére emlékeztem, de azt nem tudtam, hogy mi lett belőle.

 

carter66-nak: ha az alváz az eredeti meredt, akkor ahhoz maradt a rendszám is.

Előzmény: pumukli89 (35154)
pumukli89 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 35165

:) Ja,ja. És nem is kell bántani.

 

Előzmény: A210 820 08 21 (35162)
pumukli89 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 35164

Na bakker,jönnek új infók. Köszi.

Előzmény: Komlósfecskés (35163)
Komlósfecskés Creative Commons License 2017.10.16 0 0 35163

Hozzászólásod lényegét nem érinti, de ez a békéscsabai 8-as AKÖV Miskolcon át Kassára tartó különjárata volt, és Hollóstető közelében érte a baj.

Előzmény: trizs77 (35156)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 35162

Szerintem a mosoly nem Trizsnek szólt,csak a rendszám azonosításának az öröme az ok.

Előzmény: pumukli89 (35160)
pumukli89 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 35161

Székesfehérvár 14 sz. AKÖV. Egy dobozos 450-es nyerges amiről kevés kép maradt fent.VA-25-17  forrás:Kovács Tibor.

 

pumukli89 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 35160

Nem röhögünk egy nyugdíjas közlekmérnökön. Rosszul fogalmazott.

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.16 0 0 35159

Az alvázzal együtt a rendszáma is megmaradt. :))

Előzmény: A210 820 08 21 (35158)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 35158

Előzmény: trizs77 (35156)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 35157

finta urat = Finta urat

Előzmény: trizs77 (35156)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 35156

 

 

  Ha jól csalódom (??) Galyatetőről visszatérőben Mátraházára egy faros csinált egy  "vezetett orsót"  a szakadékba.

A kocsi felépítménye 100%-os kár.

De az alváz járóképes maradt, és ami fő, nem csavarodott mert a fák megfogták.

 

finta urat megkérték álmodjon rá valami mást.

Ő álmodott.

A keretek adottak voltak.***

Erre készített egy olyan karosszériát melyet fele-fele arányban a Szabolcs utca + Béke tér elkészített.

Elkészült.

Pár évig Budapesten különjáratozott mint városnéző.

 

 

*** = az alváz, plusz egy lakatos felújító műhely adottságait kellett figyelembe venni (présgép nincs) a busz álmodásakor.

 

 

 

 

 

Előzmény: scsabi (35153)
pumukli89 Creative Commons License 2017.10.15 0 0 35155
Előzmény: scsabi (35153)
pumukli89 Creative Commons License 2017.10.15 0 1 35154

A karambolos Ik 55-ből épített busz.

 

Előzmény: scsabi (35153)
scsabi Creative Commons License 2017.10.15 0 0 35153

1968. GA-21-79 (vagy 21-78) de mi ez?

 

rentha92 Creative Commons License 2017.10.15 0 0 35152

2016.02.26.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!