Keresés

Részletes keresés

738 Creative Commons License 2022.03.21 0 1 249

Ez igaz, nem nez ki jol. De minden relativ. Azert irtam a Nagy-Burmat, mert ahhoz kepest jobban nez ki. Es az utolso vonat nagyjabol egy idoben ment el mind a ketton. 22-esen megvannak a sinek, csavarok, hidak. Fak, cserjek meg! nem nonek ki a palyabol. De lattad a kepeket, mar nem sok hija van. Ha nem nyulnak hozza, par even belul visszaveszi a termeszet. Es ha igy lesz, akkor hasonlo a gondolat a Nagy-Burmaval. Az enyeszet helyett inkabb bicikliut. Felre ne ertsetek! En vonatot szeretnek latni mind a ketton!!!

Előzmény: Edericsi (247)
Edericsi Creative Commons License 2022.03.21 0 0 248

Egyetértek. A 17-es vonalon lévő vágányzárak idején se kellene pl. a Metransnak porpáci körüljárással, Cell felé kerülnie, illetve ha nincs vágányzár, akkor is elmaradna a szentiváni körüljárás..

Csornától egyenesen minden nélkül tudna menni végig Zalalövőig.. 

Előzmény: Ugly Kid Joe (246)
Edericsi Creative Commons License 2022.03.21 0 0 247

Hát azért néhány helyen elég siralmasnak néz ki a dolog. Ráadásul a növényzet is be fogja nőni sokkal jobban. Itt-ott már olyan, mintha akácalagútban menne a nyomvonal. 

Előzmény: 738 (242)
Ugly Kid Joe Creative Commons License 2022.03.19 0 2 246

Ha rajtam múlna... Én már rég átépítettem és villamosíttattam volna ezt a vonalat, már csak a Hodosnál ki-be lépő tehervonatok miatt is, és nem építtetnék deltát Zalaszentiván mellé. Ebben a vasútvonalban több lehetőség van, mint amennyit néhányan gondolnak, illetve nem látnak.

Előzmény: király2644 (245)
király2644 Creative Commons License 2022.03.19 0 0 245

A kerékpárút már többször is felmerült....
Mivel ahhoz, hogy lehessen rajta közlekedni, bele kéne ölni milliárdokat, de közben ott a villamosított 17-es, és meg fog épülni az iváni delta, így teherszállítás szempontjából felesleges a vonal. Utas szempontból meg egyedül Nádasdhoz van jó helyen, a többi települést elkerüli, erre nincs értelme.....sajnos :(

Előzmény: 738 (244)
738 Creative Commons License 2022.03.19 0 0 244

Esetleg van arrol info, hogy a Gysev tervez-e valamit ezzel a vonallal?

 

Edericsi Creative Commons License 2022.03.17 0 1 243

Köszi Szépen! Este meglesem :)

Előzmény: 738 (242)
738 Creative Commons License 2022.03.17 0 1 242

Szia. Elkuldtem ketszer. Remelem, legalabb egyszer megkaptad. Ha gondolod, tedd kozkinccse, hogy masok is lathassak!

Előzmény: Edericsi (241)
Edericsi Creative Commons License 2022.03.17 0 0 241

Üdv ! Nekem elküldenéd a képeket ?

Itt van a mail címem : edericsi010@gmail.com

Köszi előre is ! :)

Előzmény: 738 (240)
738 Creative Commons License 2022.03.17 0 2 240

Múlt pénteken bejártam a vonalat Körmend állomástól Nádasd mh-ig. Több, mint 2 órát sétáltam, de megérte. Gyönyörû a táj.

Maga a vonal aránylag rendben van, jobb állapotban van, mint pl a Nagy-Burma. Nincs vörös tárcsa, két talpfa keresztbe kitéve ezen a szakaszon. Sínek, csavarok, hidak megvannak, a talpfák jelentôs hányada viszont nagyon rossz állaptban van. Útátjárókban mûködnek a fénysorompók. Van egy-két pár száz méteres rész, ahol beton aljak vannak. A fû elég rendesen benôtte a pályát, de cserjék, fák még nem nônek ki belôle. Az ûrszelvény is elég tiszta még. Dzsungel harcolni sehol sem kellett. Azért ha kizöldül a táj, jobban benövi a növényzet.  Fôleg az ártérben láthatóan gyalogútnak használják.  Egy földút átjárójában tûnik el a pálya a felhordás alatt kb 20 méteren. Nádasdi állomás épület dacol az idôvel bedeszkázva. Nincs jó állapotban.

Nem tudom, mi a terve a Gysev-nek a vonallal, de láthatóan 2008 óta itt nem járt semmi, és nem is költöttek rá.

Csináltam 20-25 képet, de nem tudtam ide felrakni. Ha esetleg érdekel valakit, nagyon szívesen megosztom, elküldöm. Nem profi képek!

Üdv mindenkinek!

Pacee Creative Commons License 2017.12.20 0 0 239

Köszi szépen, de ezt a felvételt ismerem, ez a friss lenne érdekes.

Előzmény: káBell (238)
káBell Creative Commons License 2017.08.25 0 0 238

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/t4amBzCXW4g" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Pacee Creative Commons License 2017.06.26 0 0 237

Sajnos a videó már nem érhető el! Nem tudja valaki felrakni újra?

Előzmény: hello2017 (234)
71fszt Creative Commons License 2017.03.05 0 0 236

Lendültből? Nekem úgy tünt mintha megálltak volna előtte. De jó lett volna tudni erről a menetről......................

Előzmény: Törölt nick (235)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.05 0 0 235

Szenzációs ez a felvétel, köszönet érte! (Kicsit fura volt a 86-os úton a lendületből áthaladás biztosítás nélkül. :-))

Előzmény: hello2017 (234)
hello2017 Creative Commons License 2017.03.04 0 1 234
v_peti Creative Commons License 2016.03.27 0 0 233

A deltának is lesz előnye, mert talán lesz pár deltás vonat Egerszegre. Persze kéne egy pózva mh a Zegről induló vonatokra való átszállásra. Meg a két delta között dupla vágány!

Előzmény: SuedBahn (232)
SuedBahn Creative Commons License 2016.02.11 -1 0 232

Elvileg egy orszag felelos minden regiojaert, igy ZEG es kornyekeert is... Ebbol a szempontbol talan NEM volt roszz, hogy legyen neki(k) is jo vasutjuk, hisz Szombathelynek es Kormendnek ugyis nagyjabol mar addig is volt, ill. van es lesz ism stb...

 

Ha EU-s szempontbol nezzuk, akkor ZEG epp ugy erdektelen, mint Budapest - Beograd kapcsolatban Szeged...

 

Az biztos, hogy ZEG eleteben olyan nagy valtozast NEM hozott a szuper fenyes 25-os, de persze kulturabb lett kisse a kozlekedes.

 

Velemenyem (megerzesem szerint) ugyanez az osszeg ha a 20-asra ill. a Koremend - Zalalovo szakaszra lett volna forditva, nagyobb haszonnal kecsegtetett volna az orszagnak, mint a 25-os jelenlegi formajaban. Tobb embernek, regionak, stb. okozott volna pluszt/hasznot, ahogy tobb aruszallitasi iranyon is segitett volna, nem ugy, mint a mostani...

 

 

No mindegy, ez van, kar a 22-eser, de annak annyi (ez volt a sorszama a Kormend - Zalalovo szekcionak, nem?).

Jelen gazdasagi helyzetben tenyleg "tul nagy luxus" lenne mar azt is ujja epiteni es azon csorgatni le a tehereket Rajka felol Hodosra, amikor Zalaszentivan-nal nyom egy haromszog-egyenlotlenseget es iranyvaltast es kesz is vagyunk, csak ugy plusz 10-20 km talan ...

 

Ez van, sajnos!

Előzmény: 20-as vonal (231)
20-as vonal Creative Commons License 2016.02.11 0 0 231

Igen,erre gondoltam.Egy kosszal megoldódott volna a gráci meg a szlovén irány.Igaz akkor Zeg.-nek nem lett volna csili-vili vasútja.

Előzmény: SuedBahn (230)
SuedBahn Creative Commons License 2016.02.10 0 0 230

Marmint hogy Szentgotthard -tol delre epitesz vasutat es ugy kotsz be/at Muraszombar-ba/-hoz, de nem Hodos-on at, erre gondolsz?

 

Volt ilyen terv is, de nemzeti park, meg skanzen, meg Vend lakossag, meg egyeb ... 

Ezt hamar dobtak is ...

 

A 20-ason Szombathely-ig, onnan meg Koermend - Zalaloevoe - Hodos - Muraszombat siman jatszhato lett volna, es NEM latom, hogy osszkoltsegben hol ueberelte volna a mostani ... - uj delta Bobanal - Ukk - ZEG - itt is delta - Zalalovo - Hodos felallast.

 

Igy a 20-asra siman elkelt volna vegig egy 2. vagany, min. Szombathelyig, de tan meg Koermendig is, ki tudja ...

 

Sokkal jobb lett volna a regionak, az orszagnak, mindenkinek, de nem ez lett, hanem kulon vonal, a 25-os ...

 

A ZSR-es aruk is konyebben jutottak volna le igy SZ-hez, mint ma teszik Zalaszentivan fele, ott iranyt valtva, vagy majd egyszer talan deltat epitve oda is, meg tovabb emelve eme csodas 25-os vonal koltsegeit ...

 

 

A mai Zalalovo - Kormend -nek igy magaban viszont eselye sincs, ezt sajnos be kell latni!

 

Előzmény: 20-as vonal (228)
v_peti Creative Commons License 2016.02.09 0 0 229

Ca. 50-nel eldöcögött.  De ha Jenbacher megy, akkor Körmendig 120-szal ment volna, Zalalövő után úgyszintén, így azért versenyképes lett volna.

Előzmény: 71fszt (226)
20-as vonal Creative Commons License 2016.02.08 0 0 228

Legjobb határátmenet a sztgotthárdi lett volna, de azt az idióta lobbisták elk...ták. 

Előzmény: SuedBahn (227)
SuedBahn Creative Commons License 2016.02.08 0 0 227

A Csornoc hid, eg az a meg 4 db jelentosebb mutagy teljes KO volt mar evekkel ezelott is (az egy db Bz is csek vergodott rajta). A nyilt vonal is hasonloan gyenge volt.

 

Teherszallitasra mar akkor is alkalmatlan volt, mikor megszuntettek rajta a forgalmat.

 

Ez a vonal (a 22-es) sajnos el fog menni a levesbe, ahogy az varhato is volt!

 

Egyetlen egy eselye (a tulelesre) az lett volna, ha Szombathely - Koermend - Zalalovo - Hodos lett volna a fo csapasirany Slovenia fele, nem pedig Boba - ZEG felol ...

 

 

Akkortajt ugyebar azt mondtak, hogy sok sok mutargy miatt Kormend felol dragabb lenne....

Na most akkor ha figyelembe vesszuk a giga-Zala delta hidjat, no meg a palyaepiteseket, no meg a masik Zala hidat ZEG elott (azt is csereltek), no meg Andrashida utan is ujat epitettek, stb... akkor kivancsi lennek, hogy MIERT IS lett volna dragabb a MAV-nak Koermend felol elernie Zalalovot, stb... Arrol meg mar ne is beszeljunk, hogy a teherek Rajka vagy Komarom felol is iranyvaltastol mentesen tudtak volna lecsorogni igy Hodos-ig, nem ugy, mint ma Zalaszentivannal, ha Szombathely felol jon a teher es epp Hodos-ra tart, stb...

 

Ez esetlben a 20-as vonal lehetett volna esetleg duplavaganyu vegig, szolgalvan a Graz-i iranyt is (majd tan valaha a Korlam-Bahn-t is ...), ill. Koermend - Zalalovo iranyon at a Hodos-it is ...

 

De ha ZEG fele kellett vinni, mert vkinek arra/ugy volt jo ...

Es most (mint mindenki latja is!!!) viragzik az uj 25-os, na ja ...

 

71fszt Creative Commons License 2016.02.08 0 0 226

Monitor mögül mi nem rossz?

Előzmény: v_peti (225)
v_peti Creative Commons License 2016.01.31 0 0 225

Durván megtévesztő a cím! Ugyanis az ember erről a nosztalgiavonatokra asszociál, és nem a kerékpárútra, ami megszüntetést jelenet, és nem újrahasznosítást! :(

 

Amúgy a jelenlegi pálya sem volt annyira rossz, azáltal, hogy Körmend és Szombathely között fel lett javítva, itt a régi sebességgel is jó összeköttetés lett volna az Őrség felől.

Előzmény: 560305 (224)
560305 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 224
klapperes Creative Commons License 2015.09.09 0 0 223

Előzmény: klapperes (222)
klapperes Creative Commons License 2015.09.09 0 0 222

Lassan készülget a felüljáró a vonalon is, de dolgozik a zöld vegetáció :-(

V43 1279 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 221

Konkrétabban? Szeptember végén a felújítás miatt a főút melletti részen kivágták a fákat és a bokrokat (a többségét legalábbis). Erre gondolsz?

Előzmény: klapperes (220)
klapperes Creative Commons License 2015.03.29 0 0 220

Most egy kicsit normálisabb ott is a környezet (s nem a zöld vegetáció téli álma miatt)

Előzmény: V43 1279 (217)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!