Halihó! Motorozik még valaki rajtam kívül? Újabb év telt el és semmi hír? Akkor mondom én. A 2019 áprilisban tervezett Spanyol-Portugál túrát sikeresen teljesítettük. Eltekintve egy portugál körforgalomban "megtalált" olajfolttól, amitől kicsit átéreztük a búgócsigán ülő légy feelinget. Komoly baja nem lett a motornak, elhozott hazáig. Közel 800 ezret fizetett a Casco... Tudom, más egész életében nem költ ennyit motorra.
Idénre egy Anglia - Írország (körbe) - Skócia út volt tervezve de a Covid miatt ez sajnos elmaradt. Ha minden jól megy talán jövőre.
Veletek mi van? Emlékszem a régi szép időkre, amikor a központi kávéház parkolójában deres volt a motorom ülése amikor hazaindultam a taliról. Csak nem lettetek fotelhuszátrok?
Gratulálok a teljesítményedhez, és sok sikert az erre az évre tervezett túrákhoz is! Én 2018-ban kb. 800 kilométert motoroztam a TS 250-el. Augusztus 20.-án beállt a főtengely alsó csapja, mire készen lett, már november volt. Idén még csak 30 km lett beletéve, mert az ízületeim erősen tiltakoznak a motorozás ellen. Ennek ellenére a jobb idő érkezésével, szervezhetnénk egy közös fagyizást - az Orcával karöltve - a környéken, ha visszatudod fogni a gépedet a mi tempónkra! :-))
Sziasztok! Újabb egy év telt el bármiféle beírás, hozzászólás nélkül. :( Motorozik még valaki rajtam kívül?
Magánügy, de vénségemre keresem a kihívásokat. Múlt nyáron 16 nap alatt 8600 km motoron. Végig két keréken, Finnországon át a Nordkapp-ig, majd a Sark-körön túl Norvégia északi partja mentén egész le délre. Onnét komppal Dániába és Németországon-Csehországon keresztül haza.
Idén hasonlót tervezünk, csak a másik irányba (Tarifa és Cabo da Roca) ugyancsak két hét alatt.
Tavaly nyáron egy szerda délután vettem át a szalonban, "0" km-es gyári állapotban. Vettem egy pályamatricát és kipróbáltam. Másnap (csütörtök) reggel vittem az 1000 km-es szervizre. Muszáj volt, másnap (pénteken) indultunk a Dolomitokba. Azóta voltunk vele egy erdélyi körúton, Szlovákiában, Lengyelországban, pár Ausztria is beesett. Október 1-től március 1-ig "garázs-casco"-n voltam, így csak 9000 km van benne... :)
Nagyon szívesen látnám újra együtt a csapatot! Mint a régi szép időkben... Ti 100 méterenként szerelnétek, és meg sík úton akár másodikba is felkapcsolnék, hogy nem maradjatok le nagyon... :)
Sziasztok, különösen Orca és Tutus! Egy közös ismerősünk jóvoltából tudtam illetve a csoportkép alapján láttam meg, hogy szombaton ott voltatok a Szigetmikis börzén. Kb. 9-től 11-ig én is ott rontottam a levegőt egy spéci járművel. Többen meg akarták venni alólam. :)
Keresd papuka topictársat (így leírva, mindenféle kiegészítő szám nélkül)! Ígérni nem tudok semmit, de bőrökkel (is) foglalkozik, többek között kerékpárnyereggel is. Gondolom a motor sem áll távol ettől...
Gratulálok a Pannihoz, ami még „némi” munkát igényelni fog!
Nem ünneprontásként, de elmesélem az én Pannival kapcsolatos történetemet:
1964 májusában, az ösztöndíjamból, és némi szülői segítséggel vásároltam egy használt Pannit.
Már a vásárlás után jöttek elő a hibái: váltóbowden szakadás, úszó lyukadás, melegen gyújtás problémák, stb. Lelkesen és kitartóan bütyköltem, és amikor végre egy rövid ideig működött, büszkén motoroztam vele. Így ment ez június végéig, amikor is egy gyújtásállítás után, nem kellően húztam meg az alaplap csavarjait, egy kirázódott és a lendkerék körbe vitte, mindent ledarálva. Az új alaplap 180 forintba került (az ösztöndíjam havi 120 volt), júliusban tudtam pótolni.
Hiába volt az új alkatrész többet képtelenek voltunk beindítani a mocit. Sok barátom próbálkozott vele, de senkinek sem sikerült életet leheli belé. Így, megbontva sikerült eladnom egy idősebb embernek, aki elvitte a kerületi pártgarázsba, hogy majd ott megoldják a problémát.
Két hónap múlva összefutottam az illetővel, aki elmondta, hogy a motor a MÉH-ben landolt, mert ott sem tudták működésre bírni.
Hogy mi volt az igazi baja, ma sem tudom elképzelni.
Remélem, nem vette kedvedet az én történetem, mielőbbi sikereket kívánok a Panni felújításában!