Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
HG. másfél órája Creative Commons License 34624

A közvetlen befecskendezéses motorokat célszerű kerülni, amelyek a facelifttel jöttek be.

Injektorok, Nox szenzor, nagynyomású szivattyú, kormolódás, bővebben:

http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=338&akt=

 

 

Előzmény: vision2 (34622)
sirrudi72 két órája Creative Commons License 34623

sziasztok!

 

Tud valaki olyan szakembbert aki megtudja szüntetni az első lámpa párásodását/a sárga helyzetjelzőnél/.

vision2 két órája Creative Commons License 34622

Sziasztok!
Autóvásárlás elött állok, de elötte szeretnék egy kicsit informálódni...
Amit nézegetek az 25i vagy 30i autómata váltóval, mennyire megbízhatóak ezek a motorok? Vásárlásnál mire kell figyelni? Melyik motorkódos motorral szereltet nem szabad megvenni? mennyire megbízhatóak az autómata váltók? amiket nézegetek azok kb 200 ezer km-et futottak, milyen javításra kell ennyi kilóméternél készülni? 
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv András

oliverbatai két órája Creative Commons License 34621

Nagyon patika ez a verda

grat

kerek gyari bmw?

 

Előzmény: 3.d (34619)
riplac74 3 órája Creative Commons License 34620

Sziasztok.

 

Érdekelne megvételre 2004 2.5D E60-hoz használt turbó.

Esetleg korrekt áron felújítás.

Várok minden megoldást.

Előre is köszönöm.

3.d 13 órája Creative Commons License 34619

 

Első kötényspoilert még felkell tennem, de alakul a szekér.

 

 

 

 

Előzmény: 3.d (34618)
3.d 1 napja Creative Commons License 34618

Jobb képet is rakok majd  fel.

Előzmény: Obici (34617)
Obici 1 napja Creative Commons License 34617

Bar nem engem kerdeztel, de emlekeztem, hogy van egy kep mar rola a forumon:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130540494&t=9175426

 

 

Előzmény: oliverbatai (34614)
kisatila 1 napja Creative Commons License 34616

Nem csak a "?"..

Előzmény: oliverbatai (34615)
oliverbatai 2 napja Creative Commons License 34615

?

Ez elmaradt az elso mondat vegerol.

Előzmény: oliverbatai (34614)
oliverbatai 2 napja Creative Commons License 34614

Alkalom adtan lathatunk rola egy kepet....

kivancsi lennek,hogy mutat az auton. 

Koszi

Előzmény: 3.d (34613)
3.d 2 napja Creative Commons License 34613

Csak olyan elvetemülteknek ajánlom, mind én magam is.Fogyasztás nem változik, de a "gumi peressége",  nagyobb odafigyelést igényel vezetés közben. Még -1cm-rel alacsonyabb a gumimagasság, ezért a kátyúk nagyobb esélyel kicsíphetik. A 19-es  felni sportfutóművel már elég veserázó, de a mazoistáknak mindent lehet(magyar utakra érvényes megállapítás). Nekem a 20-as normál futóművel légrugóval konfortosabb, mint az M-es 19-el.A fogyasztást inkább a gumiszélesség befolyásolja, a "legmagasabb perméret ami felrakható" 235/35/20 felni.20/8,5coll.

Előzmény: oliverbatai (34608)
EEE60 2 napja Creative Commons License 34612

Szerintem nem veszed észre, ha van is deciben mérhető. Inkább anyagi és komfort csökkenésed lesz. : ) 

Előzmény: oliverbatai (34608)
EEE60 2 napja Creative Commons License 34611

EURO4 lesz.

Előzmény: 123Astra (34610)
123Astra 2 napja Creative Commons License 34610

sziasztok!

Egy 2009/11. havi 525dről lenne szó.  Vásárláson gondolkozom.

Megvan a VIN vége: CZ94306. Azt kéne megállapítani hogy EUR 4 vagy EUR5 besorolású?

+ Mennyibe kerülne egy gyári szélvédő hozzá mert repedt, így nem menne át első magyar műszakin, ugye?

Tudna valaki segíteni nekem? köszi szépen! lali

 

Pavika78 3 napja Creative Commons License 34609

A komfort bejutás extrával szerelt modellek esetében elemes a távirányító, a többiben akkumulátoros.

Előzmény: oliverbatai (34608)
oliverbatai 3 napja Creative Commons License 34608

Hat en azt hittem,hogy ezek a kulcsok is akksisak,mint a regebbiek.

Igy akkor az elemcseret holnap megprobalom.

koszi

 

kb. Mennyi tobblet uzemanyag fogyasztas van egy 19es vagy20"os kerekkel?

van valakinek ilyesmirol infoja?

Előzmény: EEE60 (34607)
EEE60 3 napja Creative Commons License 34607
Előzmény: oliverbatai (34605)
EEE60 3 napja Creative Commons License 34606

Elemcserét próbáltad már?

Előzmény: oliverbatai (34605)
oliverbatai 3 napja Creative Commons License 34605

Miert lehet az,hogy nyitni-zarni nem lehet a kulccsal, viszont inditani igen?

valakinek otlete?

kb.2-3ora autozas utan sem reagalt.

bocsi az ekezetek hianyaert. 

Udv

3.d 3 napja Creative Commons License 34604

Egyszerüsítve, ha "elindulsz tempomattal" akkor a fogyasztásmérőd  dinamikusan visszaesik az 5L-es skálára(60Km/ó-rás beállítással, egyenes úton). No ezt kell leutánoznod.Több olyan helyzet van, mikor kisebb gázpedállenyomással is ugyan olyan sebességgel tudna menni az autó.Mondjuk inkább magasabb sebességfokozatokra jellemző, de a kigyorsításoknál is van jelentősége, a fogyasztás szempontjából.

Előzmény: oliverbatai (34601)
jlaci74 4 napja Creative Commons License 34603

Én is köszönöm,  akkor nálam is ez a helyzet...

 

Előzmény: maszibmw (34596)
bmw520dd 4 napja Creative Commons License 34602

Köszönöm!

Előzmény: ardo (34550)
oliverbatai 4 napja Creative Commons License 34601

"Sokat számít az is, ha összeszoksz az autóval, így a "rossz gázpedálállással" történő üzemidő is csökken."

 

 

 ki tudnád fejteni,hogy milyen ez a rossz pedállás?

köszi

olivér

 

Előzmény: 3.d (34546)
lbalog01 4 napja Creative Commons License 34600

Csak mert így megtarthatnám a beépített telót is: most arra van átirányítva a sajátom és ha fogadtam rajta egy átirányított hívást, simán tudok a sajátomról másik hívást kezdeményezni /ez fontos mivel a kaput telefonhívással nyitom, és sokszor állok 10-20 percet a kapuban mire le tudom tenni a telefonomat.. :) /. A densionos téma erre lenne tuti megoldás...

még1x thnx

Előzmény: lbalog01 (34599)
lbalog01 4 napja Creative Commons License 34599

Köszönöm a konkrét és végre számomra is érthető magyarázatot!

Nem is beszélve, hogy a forrása egy igen autentikus de sajnos már elég ritkán postoló fórumtárs.

 

Szerintem sokunknak megnyugtató és hasznos infó volt: nem a kocsi a szar, csak a gyár szívat minket ezzel a prof telefonnal.

 

Ha jól saccolom akkor egy használt MULFII+programozással... és kb. 100ezerért már van is kihangosított telóm?

 

Kérdésem az, hogy a TCU-s (S638A opciós) kocsiba beépíthető-e a Dension Gateway 500-as széria? Elméletileg ez az optikai csatolós cucc való az E60-ba, de ez a TCU-s történet /illetve, hogy nekem nincs tár a kesztyűtartóban / ide nem zavarhat be?

 

köszönöm

L

Előzmény: maszibmw (34596)
bogusz 4 napja Creative Commons License 34598

Üdv. Tudok adni de csak MULF II HIGH van. 60 pénz, beszerelési garival.

Előzmény: dorog.zultan (34597)
dorog.zultan 4 napja Creative Commons License 34597

Sziasztok!

 

Vásárolnék használt, de hibátlan MULF II telefon modult.
e-mail publikus

 

üdv
dz

maszibmw 4 napja Creative Commons License 34596

TCU-s kocsinál ( SA638 ) nem lehet párosítani külső mobilt, kizárólag a gyári kézibeszélő tanítható hozzá.

SA644 vagy SA633 opciójú kocsiknál lehet külső mobilt párosítani.

Nálad a megoldás az, hogy kicseréled a TCU-t MULF ( de inkább MULF II-re ), majd átprogramoztatod a kocsit.

 

ÜDV. Maszi

a.hangok.a.fejemben 4 napja Creative Commons License 34595

Ez a fickó cserélte a modult olyanra, ami LCI-ben van.

 

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=728638

 

Még nem ismerem amúgy a típust, de az elég bosszantó lehet amúgy 2014 ben, hogy egy nagymama telefonon keresztül tudnál csak kihangosítva beszélni egy 2004es 5-ös BMWben. És nem tudod csatlakoztatni bluetoothon az aktuális telódat.