Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ravenholm5 Creative Commons License 1 napja 0 0 39439

Üdv Mindenkinek!

 

Eladóvá vált, ha valakinek megtetszene: 30/507-26-74,

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530xd_mo-i._valos_km._tulajdonostol-11191471

3.d Creative Commons License 2 napja 0 1 39438

Szűrővel együtt kell és "kinyomják". Régi olaj lerontja az új teljesítményét.A szűrés épp olyan fontos.Különben sem hetente akarod cserélni.A csere intervalluma 60-100e km-ként ajánlott a mechanikus alkatrészek viszonylagos kopása nélkül.

Előzmény: bombaforma (39437)
bombaforma Creative Commons License 3 napja 0 0 39437

Váltóolaj cserét hogy oldják meg szervízben? Kinyomják az összes olajat vagy csak cserélik a szūrôt és ami lejön? Ha szûrôt cserélek akkor a torque converterben még marad olaj. Jó az ha a régi és új olaj keveredik ezesetben? Vagy cseréljem le szurostul meg ami lejon olaj, jarassam meg az autot majd ujra toltsem fel?

 

koszi

Precíziós Creative Commons License 3 napja 0 0 39436

Sziasztok! Ismét segítségre lenne szükségem: le van törve a kiegyenlítőtartály úszójának a kiálló része, valaki mérje meg legyen szíves, hogy a min. és a max. állásban hány milliméterre van az úszó teteje a tartály szájának tetejétől!(na ezt jó bonyolultan sikerült leírjam) Az autó E60 520i M54-es a motor! Előre is köszönöm! Holnap szelepfedél tömítést cserélek.....:-)

iKereskedo Creative Commons License 4 napja 0 0 39435

 Arra nem gondoltál hogy hiszel a diagnosztikának és légtömegmérő cserélsz? 

Előzmény: forg.org2012 (39434)
forg.org2012 Creative Commons License 5 napja 0 0 39434

Sziasztok!

 

Problémával fordulnék hozzátok.

 

Adott egy BMW X5 3.0d automata 2006-os autó.

 

Probléma leírása:

 

Kb. 1500-2000-es fordulat tartományban gázadásra csak 3-4 másodperces határszünettel reagál az autó ami elég kellemetlen tud lenni.

 

EGR lett tisztítva! Hiba továbbra is fenn áll.

 

Diag.-al: 3FFO légtömegmérö: Az eltérés túl

 

A hibát sem hozza mindig a diag.

 

Ha esetleg valakinek van valami elképzelése legyen kedves jelezze nekem.

 

Köszönöm!

 

Üdv. Gábor

Bxx7 Creative Commons License 5 napja 0 0 39433

Igen! Ő lesz az. Köszönöm a segítséget. :) 

Előzmény: koontar (39430)
Törölt nick Creative Commons License 5 napja 0 0 39432

Segítsetek légyszíves. Oldalsó helyzetjelző, a sárga színű, nem világít. hol lehet cserélni izzót. A lámpa tetején lévő csatlakozót kiveszem, belenézve két drótocska látszik. Az lenne az izzó. Ha igen hogyan lehet kiszedni. köszönöm a segítséget.

Precíziós Creative Commons License 5 napja 0 0 39431

Mindenkinek köszönöm a segítséget! Próbálkozom ha lesz eredmény közzé teszem! Sikerült az í dràjvot elnyomkodjam most nem üdvözöl mikor beszállok...erősen tanulnom kell a technikát!😃

koontar Creative Commons License 6 napja 0 0 39430

 Jozef Tóbi a te embered!! 

Előzmény: Bxx7 (39427)
bombaforma Creative Commons License 6 napja 0 0 39429

Kara Gábor talán

Előzmény: Bxx7 (39427)
geri68 Creative Commons License 6 napja 0 0 39428

Sziasztok

Kérném segítségetek a következő hibával. Az autó jön-megy semmi gond, majd áll egy éjszaka és nem indul , mivel az egyik tankból átszivattyúzza azb üzemanyagot a másikba. Lezárt autónál 5 másodpercenként elindítja a szivattyút 1-2 másodpercre. Köszönök előre minden tanácsot.

 

Bxx7 Creative Commons License 6 napja 0 0 39427

Hát igen, a lámpa beázása, párásodása szívás. Csere lenne a legjobb, de tudjuk, hogy a típushoz való első lámpák nem olcsó tételek.

A FB-on az E60/61 fórumon van egy srác, aki foglalkozik ilyennel, de most nem ugrik be a neve. Tedd fel odaát a kérdést, hátha olvassa ő is. 

Előzmény: Precíziós (39424)
Bxx7 Creative Commons License 6 napja 0 0 39426

Igen, én is így tudom.

 

A gyár 150 E km-re tette a lánc cseréjét, de igazából erősen használatfüggő.

Az enyém 290 E km-t futott, de még mindig a gyári lánc van benne és jó hallani a hat henger duruzsolását. 

BMW szakinál is jártam már vele, ő is azt mondta, ebben még biztosan nem kell láncot cserélni. (2005-ös VFL)

Előzmény: bombaforma (39423)
jani1208 Creative Commons License 6 napja 0 0 39425

Nekem N54B30 van de aranyszabály: Olajat eszi, mindig csekkold és töltsd újra, ne legyen a minimum szintnél. Valamint olajat cseréld le 10-12 ezre KM-enként! Vizet is hajlamos ereszteni. Hűtő és hűtőrendszert csekkold, nem ereszt-e. Lánc kibír akár 400 ezret is, gyanús csörgése van, abból tudod hogy megérett a cserére.

Előzmény: Precíziós (39424)
Precíziós Creative Commons License 6 napja 0 0 39424

Igazából nem is a mattulás a problémám hanem a beázás! Azért kérdeztem hogy lehet e cserélni nehogy szétszedésnél letörjenek a fülek. A felső ledes helyzetjelzőt nem tudom hogy lehetne kiszárítani mert a csatit széthúztam de zárt befelé! Még egy kérdés: 520i lánc szakadásra hajlamos illetve van csere periódusa? Mire kell figyeljek ennél a motornál! (M54) Válaszokat előre is köszönöm! Nagyon szeretném megbecsülni az autót!

Előzmény: Bxx7 (39422)
bombaforma Creative Commons License 6 napja 0 0 39423

Nincs csörgés, habár úgy hallottam az a 4 hengeresekre jellemzõ és 6 hengeres társaik csak úgy szakadnak.

 

Milyen futásteljesítmény után célszerû a csere?

Előzmény: Bxx7 (39420)
Bxx7 Creative Commons License 6 napja 0 0 39422

Lehet kapni, de aránytalanul drága. 

Miért nem próbálod meg polírozni vagy políroztatni? 

Előzmény: Precíziós (39421)
Precíziós Creative Commons License 6 napja 0 0 39421

Sziasztok! Erre valaki:  http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=142906401&t=9175426

Próbáltam keresni de semmi érdemleges infót nem találtam! Esetleg tudja vaki hogy lehet szétszedni a lámpát? Előre köszönöm!

Bxx7 Creative Commons License 6 napja 0 0 39420

Hajlamos szakadásra, bár nálad még nincs meg az a bizonyos futásteljesítmény.

Hallasz lánccsörgést? 

 

Az 535-öt automatával szerelték, így 80 E km-enként kell váltóolajcserét végezni rajta.

Előzmény: bombaforma (39417)
pfeca Creative Commons License 6 napja 0 0 39419

Sziasztok.
Kérdéssel fordulok hozzátok, első sorba olyan valakihez aki már cserélt is, nem csak halott róla. Tehát adott egy e60 facelift 2007, megvannak hozzá az utánagyártott M-es lökhárítók, kérdésem a lökhárítón kívül kell e valami felfogatáson alakítani vagy valami lökhárító tartót is cserélni hogy a sima lökös helyett felmenjen az M-es lökös. Kérdés elsőre és hátsóra is vonatkozik egyaránt. Köszi.

bombaforma Creative Commons License 6 napja 0 0 39418

Még annyit adaléknak, hogy váltó pontos, fordulatszám ingadozás nincs, finoman és pontosan vált. Viszont lifetime bullshitben nem hiszek természetesen.

 

Motor járása finom, csörgés nincs. 15ezrenként cserélem az olajat.

 

Viszont az autó idén 10 éves lesz.

Előzmény: bombaforma (39417)
bombaforma Creative Commons License 6 napja 0 0 39417

535 lci, 286le

 

Láncot kell-e cserélnem, hajlamos e a szakadásra?

 

Váltóolaj és hozzávalók cseréje hány km-nél célszerū?

 

150ezret közelítem km-ben, az autó 0km-tõl a családunké.

 

köszi a tanácsokat

lbalog01 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 39416

tolótetőt kerüld, ha nem akarsz fölöslegesen szívni, javaslom, hogy próbálj ki egy komfort belsős kocsit is mielőtt a sima mellett döntessz /ha már a nyomógomb ilyen fontos, gondolom a kényelem miatt/

Előzmény: Yanoo84 (39414)
Bxx7 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 39415

Ilyen az enyém is csak BMW Style 122-es felnikkel.

 

Kérdezz rá, van-e téli garnitúra hozzá.

Írja is, hogy valami nem stimmel a tolótetővel (jobban járnál sima tetőssel, mert az üvegtetőssel csak baj van).

Szervízfüzetre is feltételül kérdezz rá. 

Érdeklődd meg, volt-e fényezve a jobb első ajtó, ugyanis a vízszintes krómcsík vége némileg felfelé áll. 

 

Biztosan nem ezekkel a felnikkel jött ki a gyárból, kérdezz rá azokra is. 

 

Innentől kezdve pedig már tényleg csak az van hátra, hogy megnézze az ember, igaz, nem lát bele, de sok minden kiderülhet egy próbaút során valamint egy alaposabb átnézés után.

 

Arra is készülj fel, ha esetleg nem felel meg a személyes megtekintés során, legyen másik alternatíva is. 

 

Előzmény: Yanoo84 (39414)
Yanoo84 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 39414
Előzmény: Bxx7 (39413)
Bxx7 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 39413

Én is ugyanebben a cipőben jártam egy évvel ezelőtt, mindenképp E61-et akartam, (három gyerek) bőr, nagy navi, jól felszerelt változatot kerestem, kizárólag manuális váltóval 2,5D motorral 2006-ig, persze nem idehaza. 

Münchenben három E61-et néztem ki, de végül, a harmadikat hoztam el, mert a másik kettő gatya állapotban volt. 

 

Végül egy 2005. októberi gyártású 275 E km-es gyönyörű fekete 525D-t választottam gyönyörű motorhanggal, szövet belsővel, kis navival, kevésbé felszerelt példány, de így is van benne gombos indítás, xenon, ülésfűtés stb. 

Névre írva is olcsóbban jöttem ki, mintha itthon vásároltam volna. 

Megérte-e? Szerintem igen, bár kb. 10 hónapja van nálam.

 

Szerencsére autópályás autó volt, ezért sem a motorja sem a futóműve nem volt igénybe véve, jó állapotnak örvendenek. 

 

Sajnos nálam is előjött már a kipufogó elhasadása. Mivel csak öntvény jöhet szóba, körbenéztem, hol a legolcsóbb. Körbekérdeztem autószerelőknél, mennyibe kerül a cseréje. Inkább magam végeztem el.

Mivel kombi, így előjött a hátsó vezetékköteg szakadása, néhány funkció nem működött, így lépni kellett. Mivel a mesterek több tízezer forintos javítási költséget mondtak, így rááldoztam egy fél napot és gyakorlatilag 200-300 Ft-ból orvosoltam a problémát. Egy funkció kivételével hibátlanul működött minden. 

 

Ez a következő, amivel foglalkoznom kellett, méghozzá nem működött a távirányító, csak amikor neki volt kedve, de inkább sokszor nem volt kedve. Kiderítettem, hogy az AD modul hibája okozza ezt a jelenséget. Szétszedtem hát, találtam rajta néhány nem oda illő foltocskát, de nem volt durva. Alapos etanolos fogkefézés után kifogástalanul működött a távirányító, így az AD modul is. 

 

Német fórumokat olvasgatva felkeltette a figyelmemet a termosztát kérdése. A titkos menűbe belépve kiderült, hogy nem melegszik fel üzemi hőmérsékletre a motor, 65 foknál feljebb még városban sem megy fel a víz hőfoka, autópályán pedig éppen átlépi az 50 fokot. Gazdaságosabb volt magamnak beszerezni a gyári cuccokat olcsón, és három órás munkával mindkét termosztátot kicseréltem. 

 

Gépre téve kiderült, hogy döglődik az ötös henger izzítógyertyája, így valamennyi izzító cseréje mellett döntöttem. Ha már lenn a szívósor, cserélem a tömítéseket, mivel a szokásos helyen engedi az olajat. 

 

13 E km után újra olajat ill. olajszűrőt cserélek, nem hiszek ebben a 30 E km-es csereintervallumban. 

Megvettem már a váltóba is az olajat, ott is csere lesz. 

 

A fentiek igazából nem voltak jelentős tételek (már ha az ember ésszel keres gyári, jó minőségű cuccokat valamint magának csinálja, de előtte alaposan tájékozódik, mit merre hogyan), de beugrott egy jelentősebb tétel is 288 E km-nél, méghozzá a kettős tömegű. Utánanéztem a cseréjének, de mivel egy itt is jól ismert autószerelő mester tényleg baráti munkadíjat kért, így rábíztam a cseréjét, reggel vittem, este hoztam. 

 

Ami még hiba, az a tolatóradar modulja. Két tranzisztor szállt el rajta, de még egy kis időt kell fordítanom arra, hogy biztosan jó legyen a rendszer...

 

Kicsit elkanyarodtam a kérdésedtől... 

Viszonylag jó áron hoztam saját magamnak Németországból autót, de tudtam, hogy költeni kell rá valamennyit. Apróságok mellett csak a kettőstömegű volt jelentősebb tétel (jó áron sikerült megvenni, olcsóbban, mint ahogyan legtöbben adják neten).

Előttem is írták 1,8-2 millió kevés lesz a keresett autóra. Ebből egy enyémhez hasonló felszereltségűt fogsz tudni venni. 

Kb. egy fél milliót hozzá kell pótolni, hogy álmod valóra váljon. (de legyen még a zsebedben néhány százezer, bármilyen meghibásodás előfordulhat egy 10-12 éves autónál)

Ja, fontos dolog, eleve olyan változatot keress, amin már gombos indítás van, mert nem éri meg utólag bohóckodni az átalakítással.

 

Én szentül hiszem, hogy egy autó állapota használat, odafigyelés és karbantartás kérdése. Ha mindent megkap, finoman bánnak vele, nem két-hármszázezer km-t lehet ezekkel megtenni hibamentesen.

Az enyém mindig garázsban áll és csak hosszútávokra (száz km felett) használom. Városi használatra nem veszem elő, arra ott a tömegközlekedés vagy a motor vagy egy kis benzines egykettes.

 

Ha odafigyelsz ezekre a dolgokra, akkor a BMW-zés (nem autózás) élménnyel fog eltölteni.

Előzmény: Yanoo84 (39376)
Yanoo84 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 39412

Sajnos pont ilyen nagyképű, tudatlan vagy épp forumokon hízó nagypofájú állatokkal van az, hogy nem tudják mit beszélnek. Csak szeretnek belepofázni mindenbe. De az esetleg a kis agyukban megfordulna, hogy ezek az emberek akik szerinted réti niggerek, azok hosszú ideig vért izzadó fizikai munkával és sokat nélkülözve keresik meg annak az öreg szar bmw-nek az árát, mire számukra is megfizethetővé válik. De  A havonta 100Eft hitelt fizető és még 100Ezreket ráköltő  eszesnek tartott vaságyastól 40kg-os társasházban lakó csótány, akinek igazából rámegy a gatyája, de szerinted az vagány üzletember, mert olyan jol bánik a pénzel, hogy a bmw-jén évente 1,5 millát bukott újkora óta!

Előzmény: EEE60 (39409)
God is Creative Commons License 2017.02.19 0 0 39411

Hogy is mersz ilyen stilusba lehurrogni valakit latatlanba??

Te komolyan azt hiszed csak annak lehet f10 g30 s63amg akinek van??!!

 

dontsem mar el en mi tetszik es mi nem,nekem az f10 a banatos elejevel inkabb e39 faceliftre emlekeztet es kesz,en igy latom.

attol fuggetlen barmelyiket megrendelhetnem,es nem apu,dedi hagyatekabol hanem kizarolag sajat felepitesebol.

ne,serts,meg.

Előzmény: EEE60 (39408)
God is Creative Commons License 2017.02.19 0 0 39410

Valogasd meg a dumadat mert megmutatom elobe mibe ulok,,ok???ok!!!ok????!!!

Előzmény: EEE60 (39408)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!