Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
BMW 530i 4 órája Creative Commons License 35757

nekem e60 530i  m54  kb.2honapja van meg teli kombinalt 9-10 orszaguton kb.8  (manualis)

Előzmény: kovi0204 (24134)
BMW 530i 5 órája Creative Commons License 35756

helo.erdekel az ATE fekek.megvan meg?

Előzmény: bigbenilaca (35722)
HG. 6 órája Creative Commons License 35755

Többen is (köztük volt ide író topiktárs is), a tanulság annyi, hogy "inkonzisztens" lesz a kocsi, ergo mindig hibaüzenetekkel baszogat. Ha ez nem zavar, akkor amúgy működik.

 

Bár ÁLLÍTÓLAG a hibaüzeneteket is ki lehet valahogy ütni, de az nagy műszerfal megbontással meg plusz költséggel jár, ergo nem szokták erőltetni.

 

Előzmény: Pavika78 (35750)
GyulaVagyok 8 órája Creative Commons License 35754

Ma egyszer csak Restraint Systems hibát mutatott a kocsi.

Mitől lehet ez?

 

madrian____ 9 órája Creative Commons License 35753

Te, én azt az AMSOIL-ra írtam, de igazad van. :) Piacgazdaság van, ha minden örökké tartana összeomlana a gazdaság. Egy biztos: az AMSOIL. És a haj még mindig tart.

Előzmény: kisatila (35752)
kisatila 9 órája Creative Commons License 35752

Azt nem kalkulálod bele, hogy  a mostani kocsikat nem hosszú távra tervezik.

Garancia, szavatosság idő lejárta után nyúlhatsz zsebbe és viheted szervizbe, ami megint csak pénz nekik. Nem érdekük akár egy mosógépben hosszú távra megbízható, strapabíró gépeket tervezni-nem vennénk újat, nem járnánk szervizbe.

30 E Km olajcsere, örök élet váltó olaj, hamar lekopó gombok, ami régen még lepattintható volt az mostani megoldásban már törik.

 

A mi cuccunk sem kötelező, csak gondoltam megosztom veletek-én tesztelem fél éve F11 emben.

 

Üdv! 

Előzmény: madrian____ (35742)
mikitsi 9 órája Creative Commons License 35751

Csek egy szösszenet, tegnap lenuláztam a számlálót, 220km autópálya 145km/h, 8km kisváros, 50km Bpn belül, 6,6l/100km 525da lci. Nincs benne fogyasztás csökkentő, se dpf.

Pavika78 10 órája Creative Commons License 35750

Sziasztok,

 

Valaki CIC-esített már CCC-s e6x-at??

 

Köszi

szokes83 14 órája Creative Commons License 35749

hamár kuplung...

 

hátha érdekel valakit van egy hibátlan 6-os kéziváltóm eladó... illetve egy kuplungszett is mely szintén hibátlan állapotú kinyomóval, szerkezettel, kéttömegű lendkerékkel!

E93 330i 14 órája Creative Commons License 35748

Üdv!  Szerelőműhelytől függően 30e-60e között ...

 

Kpl. szettet ,, k.t.l -t ,, csapágyat vettél "csak" ?

Előzmény: GyulaVagyok (35743)
gab200gab200 16 órája Creative Commons License 35747

A kémiai Nobel díjat 1973-ban Ernst Otto Fischer és Geoffrey Wilkinson kapta a fémorganikus vegyületek kémiájának területén végzett munkájukért.Egyikük sem volt az Amsoil alkalmazottja.Az előbbi a massachusetsi technikai egyetemen dolgozott,az utóbbi Londonban.Tehát az Amsoil semelyik mérnöke nem kapott semmilyen Nobel díjat,semmilyen Amsoil termék fejlesztése után.

Valamint egy magyar fórumban legyél kedves magyarul írni,vagy magyarul bemásolni,én sem svédül válaszolok neked.

Előzmény: AMSOIL 309040000 (35745)
AMSOIL 309040000 17 órája Creative Commons License 35746
Előzmény: gab200gab200 (35741)
AMSOIL 309040000 17 órája Creative Commons License 35745

http://www.archoil-app.com/AK_ARCHOIL_AR6200_Fuel_Modification_Complex_6-13.pdf

 

AR6200 FUEL MODIFICATION COMPLEX For all Carbon Based Fuels AR6200 was developed at Bell Laboratories with oil-soluble organometallic compounds of iron winning the 1973 Nobel Prize in Chemistry and other materials to address fuel challenges not adequately addressed at the refinery. It has been engineered to increase the surface area of fuel droplets, and lower the ignition point (up to 400ºF) starting the burn at a lower temperature to yield more BTU’s from the combustion process.Improved combustion efficiency decreases fuel usage, yields added horsepower and torque, and significantly reduces waste emissions.AR6200 has been formulated for use in all fuel types including gasoline, diesel fuels, heating oil, 2-cycle, and heavy oils like bunker fuel. It is completely soluble in fuel oils and can be added directly to bulk storage to maintain and/or restore fuel integrity

 

 

Előzmény: gab200gab200 (35741)
AMSOIL 309040000 17 órája Creative Commons License 35744

ha írsz pontosan írj mert így értelme 0 annak amit ide írtál !

 

nem AMS ! hanem ARCHOIL :

 

http://archoil.eu/products/

 

http://www.archoil.com/

 

a gázolajat nem a BMW gyártja , olvass már figyelmesen miről van szó ,hiába van korszerű motorod ,ugyan azt tankolod amit mindenki más.

Előzmény: madrian____ (35742)
GyulaVagyok 18 órája Creative Commons License 35743

Sziasztok,

 

Kuplungcserét hol érdemes csináltatni? Alkatrészeket meg tudtam már venni, "csak" beszerelni kéne.

Kb. milyen összeget kérnek ezért korrekten?

 

Köszi,

Gyula

 

 

madrian____ 21 órája Creative Commons License 35742

Igen főnök! A hülye BMW nem is értem miért fejleszti ezeket a szar motorjait, hogy tovább csökkentse az emissziótmés fogyasztást. Piezós gyújtás? A lófaszt! Minden új autó mellé 10 lityi Amsoil regeneráló-fogyasztáscsökkentő-hipnotizálófityula.

Előzmény: AMSOIL 309040000 (35740)
gab200gab200 21 órája Creative Commons License 35741

egy linket tudnál berakni  erről a Nobel díjról?

Előzmény: AMSOIL 309040000 (35740)
AMSOIL 309040000 24 órája Creative Commons License 35740

természetesen lehet viccelődni csak értelme nincs , és az ilyen utólagos levegő beengedő dolgoknak sincs! az a megoldás hogy utólag + levegő megy be az emeli az üzemanyag égési csúcs hőmérsékletét és nekünk pont az ellenkezője kell ! csökkenteni kell ami nagyon nehéz feladat , nem véletlenül egyedül álló az ARCHOIL AR6200 anyag, nem véletlen a Nobel díj ! azt nem adják csak úgy. az ARCHOIL AR6200 közel 400 C fokkal lecsökkenti  ezért a munka ütem alatt majdnem minden szénhidrogén molekula elég , így lesz kevesebb a korom képződés , közben nyomaték növelő hatása is lesz , ami garantált fogyasztás csökkenéshez is vezet, nem tartalmaz se kerozint se petróleum származékot így a modern / BMW / autókba is lehet használni, a legtöbb BMW tulajdonos 1 liter körüli csökkenést mond :

"

AR6200 összetett formulája és felépítése többcélú megoldást kínál. A formula égéskatalizátor, vízkiszorító, polimerizációt gátló, rozsdamentességet biztosító, csíraölő, kenést elősegítő és ketán szintet növelő anyag egyben, komplex összetételben. Ez a védett összetétel annyira hatékony, hogy már egy oz mennyiség elég 80 gallon üzemanyaghoz, azaz ennyi optimális.Eredményként egy nagyon költséghatékony kezelést kapunk, mely növeli a motor teljesítményét, csökkenti a fogyasztást és a fenntartás költségeket, a káros anyag kibocsájtást és biztosítja a tárolt üzemanyag állandó minőségét"

 

. Mivel katalizáló hatású, így az égési hőmérsékletet csökkenti, (dízelnél 1200 F-ről 800 F-re), és lerövidíti az égési folyamatot, másodsorban az üzemanyag cseppecskék méretét csökkenti, mely az égéstérbe kerül. A kisebb cseppek nagyobb felületet jelentenek (mintha egy fadarabot szálkákra vágnánk), így az égési felület nagyobb lesz. A kombinált eredmény hatékonyabb robbanás és nagyobb teljesítmény illetve kevesebb üzemanyag szükséges ugyanakkora teljesítményhez. Az el nem égett üzemanyagból kevesebb korom  kerül ki a környezetbe. A hatékonyabb robbanás jobb égést biztosít mely a kibocsájtást csökkenti. A diszpergáló hatás miatt az égés előtt kiszorul a víz az üzemanyagból, így kevesebb oxigén keletkezik, ami alapvető eleme a széndioxid, nátrium oxid és kéndioxid keletkezésének.

 

a kérdés akkor hogy ha létezik ilyen anyag akkor az üzemanyag gyártók miért nem teszik bele a gyártáskor ?? itt a válasz :  // viszont 100% ra elismerik az előnyét az AR9100 és AR6200-nek //

 

http://www.oilem.com/oil-manufacturing-conspiracy-no-its-basic-economics/

 

 

Miként vagyok biztosítva arról, hogy az AR6200 nem okoz üzemzavart vagy nem megy tönkre a motorom?

 

Válasz: Más adalékokkal ellentétben az AR6200 teljes és speciális megfelelőségi teszten ment keresztül, teljesítve az összes szervezet kritériumait, mint az American Society of Technology and Materials (ASTM), Engine Manufacturers Association (EMA), és  az American Trucking Association (ATA). Továbbá a terméket értékelte és bejegyezte az Amerikai Környezetvédelmi Hivatal is (EPA). Ezen sztenderdeket felállító testületek, melyek egyben részvényeseink is biztosítják, hogy a termék megfelel és tökéletesen teljesít arra a célra, amelyre tervezték és gyártották azt.

 

Kérdés: Mi maga a termék?

 

Válasz: az AR6200 egy üzemanyag módosító összetétel, alaposan tesztelt és bejegyzett formula.

(U.S. Patent #4,585,462, Patent #4,609.379, és  Patent Application #20030172583)

 

Ez a formula magában foglalja a legújabb fém organikus katalizátortechnológiában elért kémiai vívmányokat, szintetikus kenési technológiát és az üzemanyag stabilizálási csúcstechnológiákat. A meghatározott összetétel és formula szabadalmaztatott és az előbb említett bejegyzési adatok által levédett.

 

Kérdés: Milyen teszteket végeztek , hogy megfeleljenek a fent említett szervezetek elvárásainak?

 

Válasz:  A Phoenix Chemical Laboratories, Chicago végezte el az ASTM D975-ös tesztet, mely az üzemanyag viselkedését befolyásoló  hatásokat vizsgálja a viszkozitás és az oldott szilárd anyagok újbóli összeállási pontjának tekintetében. (Cloud Point). A termék minden kritériumnak megfelelt. Szintén itt végezték a kenési jellemzőkre irányuló vizsgálatokat, itt is kiválóan teljesített a  termék. A fogyasztáscsökkenést vizsgáló teszteket (SAE 11321) a Lubetraknál, Sandyben, Utah államban hajtották végre egy Cummins N14-es motoron és 8,2%-os javulást regisztráltak.

 

több ilyen képet, levelet kaptam már :

 

Mellékletként küldöm a képet, 2014.08.08.án Horvátországba mentünk és 5.6L volt a fogyasztásom!!!!!!!!   Köszi a terméket, NAGYON JÓ!!!!!!!!   Üdv. Vida Zsolt

 

 

Előzmény: madrian____ (35738)
gab200gab200 30 órája Creative Commons License 35739

:DDD

Előzmény: madrian____ (35738)
madrian____ 1 napja Creative Commons License 35738

Ezt az amsoil már rég tudja. :D

 

Viccet félretéve, jó lenne ha valaki majd írna tapasztalatokat róla.

Előzmény: kisatila (35737)
kisatila 1 napja Creative Commons License 35737

Sziasztok!

 

Nem újabb propaganda, csak most küldte el a haverom a rövidke kis szövegét:

 


"Clearing Course System" a megoldás problémájára. Mitől dugul el a részecskeszűrő,tehetnénk fel a kérdést? Okai:-rossz minőségű gázolaj,-rendszeres városi használat,-az autó önregenerációs programjának nemismerése.Eddigi megoldások,tüneti kezelése-részecskeszűrő vegyi tisztítása ,külső adalékok használata,-szűrő átlyukasztása,vezérlőegység átprogramozása,-részecske szűrő cseréje.Általunk képviselt "Clearing Course System"orvosolja a problémát ugyan is elegendő levegőhöz juttatja  a motort a számára nem ideális körülmények használata során is,ezáltal egy öntisztulási folyamat indul el a motorban.A gyári paraméterek nem változnak,nem történik elektromos beavatkozás.Az egység felszerelése 3-4órát vesz igénybe,bármilyen típusú autóra vagy kishaszongépjárműre felszerelhető.Ára típustól függetlenül 63000Ft+ÁFA.

 

 

gab200gab200 1 napja Creative Commons License 35736

itt azért hozzátartozik a sztorihoz,hogy egy papírok nélküli autóról beszélünk(az eladó hónapok óta hirdette forgalomba nem helyezhetően),nem véletlenül mentek rá,nagy eséllyel bankos autó lehetett,szerintem feljelentés sem történt :)

Előzmény: Joszifi (35734)
gab200gab200 1 napja Creative Commons License 35735

ennyi,én is így  gondolom :) viszont a BC egy kicsit bosszant,hogy felfele nagyon gyorsan megy,de visszafele nem szeret,neked mi a tapasztalatod?

Előzmény: szokes83 (35730)
Joszifi 1 napja Creative Commons License 35734

Áholy!
A minap ezt a felhívást találtam az egyik közösségi oldalon, gondoltam megosztom:

FIGYELEM!!!
NAGYON KÉREM A SEGÍTSÉGETEKET! ELLOPTÁK EZT AZ AUTÓT!
Alvázszáma: WBANJ71030CR10814

Tegnap, azaz 2015.01.21.-én 18:30 perc környékén eljött két 20-25 év körüli fiatal srác a lakásomhoz megtekinteni ezt a fekete e61-es 530d BMW-t.
Mikor beengedtük őket az udvarra kérdeztük hogy mivel érkeztek mert autó nem állt a házunk előtt. Azt mondták hogy messzebb álltak meg.
Az autót átnézték, hoztak magukkal sárga rendszámot ami felkerült a kocsira, aztán elmentünk velük próbakörre (a két elkövető, én és egy családtagom)
A rendszám HD felségjelzésű volt és 2013-ban járt le. Ennél többet sajnos nem tudunk.
Kb 5 km megtétele után, lakott területen kívül megálltunk egy vendéglő parkolójában (a vendéglő zárva volt) hogy majd ott a két fiatal srác helyet cserél.
Az egyikük kiszállt a kocsiból, azt állította hogy valami nagyon füstöl hátul. Erre mi mindketten kiszálltunk és hátra mentünk hogy megnézzük mi lehet az. A sofőr a kocsiban maradt, aki pedig kicsalt minket gyorsan bevágódott a hátsó ülésre és elhajtottak.

A rendőrség értesítve lett 1 percen belül. Az autót látták a szomszédos településen több térfigyelő kamerán is, de a kamerák előtt befékeztek és így nem lehet látni a rendszámot.
Rendkívül nagy sebességgel haladtak, Boconádon és Tarnamérán látták az elkövetés után 2 perccel.

Országos és nemzetközi körözés lett kiadva erre az alvázszámra.
Ha ilyen fekete BMW alkatrész kerül meghirdetésre vagy látjátok valahol az autót, jelezzétek nekem vagy a rendőrségnek!!!

A tolvajok ezen a telefonszámon kerestek, ami az elkövetés óta természetesen nem elérhető:
06307814872

Ez az egész sztori sajnos igaz, a kételkedők nyugodtan járjanak utána a megfelelő szerveknél!!!

Az autónak nincs különös ismertetőjele, csak annyi hogy hibátlan állapotban van!

KÉRLEK A MEGOSZTÁSOTOKKAL SEGÍTSÉTEK AZ ELKÖVETŐK MEGTALÁLÁSÁT!

szokes83 1 napja Creative Commons License 35733

ezt hogy érted... azért mert automata? én elfogadom ezt a városi fogyasztást... mivel nem ott járok főként és nem is odavaló az autó... átlagban annyiból hozom ki mint az asszony 1.6-os golf plus-ja... szóval nincs vele gondom... de ezek a tények... lehet álmodozni 6l-es fogyasztáról de nem egy ilyen bmw-től

Előzmény: EEE60 (35732)
EEE60 1 napja Creative Commons License 35732

A váltó miatt zabál ennyit neked. 

Előzmény: szokes83 (35730)
Obici 1 napja Creative Commons License 35731

Lehet annak vmi hatulütője ha a 245/40r18-at 225/45r18-ra cserélem? Átmérőben ua., szóval váltóméret.

szokes83 1 napja Creative Commons License 35730

igen az újak sokkal takarékosabbak az tény... én 5 éve hajtom az enyémet ami 2005-ös EU4-es 25D automata... 150e-t raktam bele 5 év alatt, nagyjából tisztában vagyok az igényeivel, szervizelési problémákkal és a fogyasztásokkal is... be kell látni, hogy egy viszonylag nagy tömegű, nem kisköbcentis és ráadásul automata nem fog városban 8l-t enni, inkább 11-12 és ez a reális, ha valaki városozik ne vegyen ekkora dízelt, meg főleg nem DPF-est... viszont városon kívül illetve autópályán lehet szépet kihozni belőle.... általában csont üres tankkal esek be a kútra kb 67l szokott bele menni.... és kb 780-820km megy ennyivel... ez vegyes használat kis autópálya, kis város mig beérek melózni...

 

nyaralni mentünk görögbe akkor felpakolva klímával 1010km ment el autópályán...

 

 

Előzmény: gab200gab200 (35729)
gab200gab200 1 napja Creative Commons License 35729

Tetszik,nem tetszik ez van :) tudtam mit vállalok,amikor ezt vettem,minden 10-15 éves fejlesztésű hasonló kategóriás autónak ez a reális fogyasztása.Sajnos sokan beleesnek abba,hogy maguknak is hazudnak(ezzel most nem rád célzok) az autójuk fogyasztásáról,aztán benéz ide valaki,aki ilyen autó vásárlásán töri a fejét,látja,hogy a BMW 8 literrel is eljár városban(most nem egy 2000 fós kisvárosról beszélünk 2 kereszteződéssel,reggel 4 kor).Megveszi az autót,aztán nem érti,miért fogyaszt 3-4 literrel többet,így nem is tud felhőtlenül örülni neki.Az elmúlt 5 évben viszont jelentős fejlesztések történtek a prémium márkáknál ezen a téren,hihetetlen takarékosak az  új 6 hengeresek,az új autmatákkal.

Előzmény: szokes83 (35728)
szokes83 1 napja Creative Commons License 35728

ok, ahogy gondolod ha neked jó így nekem is...

 

Előzmény: gab200gab200 (35727)