Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_csipi Creative Commons License 4 órája 0 0 38467

És meddig, hogyan szabad fojtószelep nélkül közlekedni ?

kb 4-5 nap, mire le tudom tenni az autót...

nem fogja telesz@rni a dpf-t ?

egyáltalán mi dolga ennek a szelepnek ? :-)

 

_csipi Creative Commons License 21 órája 0 0 38466

Köszi !

A fojtószelep is megadta magát :-)

szuper ez a nap ...

 

abból szabad vajon bontottat venni ? Vagy az is mind kuka ?

kisatila Creative Commons License 24 órája 0 0 38465

Igen csak onnan!

És ha műszerfal kiszedése után már kivehető a párologtató nagy szerencse.

Van hogy a fűtésbox is ki!

 

Nem fog zörögni.

Előzmény: _csipi (38463)
tocsa_bmw_e34 Creative Commons License 28 órája 0 0 38464

Sziasztok!

 

E61 eladása után, megmaradt a csomagtartó sínre szerelhető keresztartó pár (Thule kulcsos), valamint egy pár visszapillantó tükörlap és 8db nyári gumi 235/45R17 méretben.

Ha valakit valami érdekel emailbe elér: toth_csaba1@freemail.hu

_csipi Creative Commons License 29 órája 0 0 38463

Sziasztok !

 

Klímahiba miatt írok nektek....

A gázt elereszti, a szerelő sűrített levegővel megtöltötte, a műszerfal alól jön a sziszegő hang, ott ereszt el vmit....

Bízom a szerelőmben, régóta oda járok, csak szerinte ki kell venni a műszerfalat, amitől tartok, hogy visszaépítés után zörögni fog, amitől pedig hüléyt kapnék...

 

járt már így valaki ?

biztos, hogy csak a műszerfal felöl lehet bontani ???

 

 

Köszi !

noresz0213 Creative Commons License 1 napja 0 0 38462

Sziasztok ,

 

Eladósorba került a kedvenc kombink. Hátha érdekel valakit :)

 

E61 525iA , grafitmetál , 2004-es gyártás , 2005-ös magyar üzembehelyezés , én vagyok a második tulaj ( 2008 óta )

Garantált 215e km , 2 kisebb meghúzáson túl nem volt sérülve .

Felszereltség ( akit mélyebben érdekel elküldöm a pontos listát ) : mot.-mem komfortbőr+kormány , Professional navi , panorámatető , adaptív xenon , kibővített klíma stb

Ami cserélve lett 12 hónapon belül : 4 tárcsa+betét , 4 lengéscsillapító , 1 hónapja motor+váltóolaj csere + összes szűrő , 6 gyujtótrafó+6 gyertya , vízpumpa , termosztát stb.

Szóval nagyon nem kell hozzá nyúlni sokáig. Bizonyára tudjátok ez az egyik legmegbízhatóbb tipus . Az autó teljesen hibakódmentes , minden extra tökéletesen működik.

Eladási ár 2,39 millió HUF

 

Köszönöm,

Norbert ( norbert.fule@gmail.com)

535D Creative Commons License 1 napja 0 0 38461
cam aro Creative Commons License 3 napja 0 0 38460

ha 306s a motor.. akkor ne aggodj lanc miatt amig nem latod a kratereket a holdon. 

 

ha az n52.. akkor mar van okod aggodni a stratosferatol..  

de szemben dizelel, a benyas kevesbe erzekeny, .es -valvetronic - jol monitorozott  a vezerles felugyelet. 

szvsz elobb lesz mil on, mint elcsattan a lanc. 

 

kozepertek a fent megadott. 

szelsosegek mindket esetben  elofordulhatnak. 

====================

Előzmény: KING-77 (38452)
kazuár Creative Commons License 5 napja 0 0 38459

Persze, sehogy nem megy egyik sem.

Előzmény: kisatila (38458)
kisatila Creative Commons License 5 napja 0 0 38458

gyújtáson próbáltad..?

Előzmény: kazuár (38457)
kazuár Creative Commons License 5 napja 0 0 38457

Sziasztok!

 

Kérnék egy kis segítséget. 2007-es E60-ban hol található és melyik a hátsó szivargyújtó biztosítéka?

 

Előre is köszönöm.

M packet Creative Commons License 5 napja 0 0 38456

Sziasztok!

 

Szerintem benzines vagy dízel mindegy 150e km az ajánlott csereperiódus 200-250e km-nél illő cserélni ! Ráadásul a hangjáról nem megállapítható a lánc nyúlása minden előjel nélkül szakadnak el.

Előzmény: KING-77 (38452)
ati530d Creative Commons License 6 napja 0 0 38455

Ebben van igazad,de!!:Nem pont a hozzáértésre gondoltam(mindenki nyúlhat mellé,az is igaz,hogy lenni kell egy alapismeretnek ami alapján eldönti,hogy egyáltalán nekiáll-vagy nem!),hanem egy két vasaltingselyemnyakkendősnemtudomhonnanjöttem majomról beszéltem aki szerint a szerelő azért született,hogy az ő autójával foglalkozzon éjjel-nappal,hétfőtől-hétfőig(a többiek autója nem fontos!).És ezek az emberek általában nem ismerik a varázsszavakat(legyen szíves,köszönöm stb.).De nem akarok negatív lenni,és nem szeretek szellemi csatába kerülni(agyatlan) fegyvertelen emberekkel és ilyenkor nagyon kulturált módon küldöm el őket ,hogy szórakoztassanak mást!

Előzmény: combi27 (38453)
s_abel Creative Commons License 6 napja 0 0 38454

Kerekeken leadott nyomatékhoz a vezérmű láncnak nem sok köze van, legalábbis  közvetlenül. Vezérmű lánc a motor vezérlését hajtja meg.

Előzmény: KING-77 (38452)
combi27 Creative Commons License 6 napja 0 0 38453

 

Ráadásul pár nagy arcú majom szerint az autószerelő egy mozgó nívópálca!

 

 

azért van akinek igaza van ebben...

 

Persze nem kellene általánosítani, de mikor 4 szerelőből 3 hozzá se tud szagolni az autómhoz azért az gáz...

 

Nem kell messzire mennem tavalyi példa.. fémes hang motortér aljából mint mikor golyók ütköznek össze...(Saab 9-5)

szaki 1, személyes diagnál: hallgatja, hallgatja....hát nem tudom, le kellene venni minden egységet amit a hosszbordás szíj hajt... de lehet a klímakompresszor a csapágyas (fejvakarás)

szaki 2,autoklímaszerelő, személyesen szintén: hosszú nyelű csavarhúzóval meghallgatja a klímakompresszort és a vízpumpát...szerinte a kompresszor csapágyas..okés, akkor neki kellene állni megcsinálni...Ja, az nem fog menni, vigyem el autószerelőhöz miután lefejtette a gázt.Szedessem le a kompresszort, vitessem el hozzá , megcsapágyazza, tetessem vissza, vigyem feltöltetni...

Mivan? Mit szívtál ma fater?

Szerelő 3, személyes megbeszélés, 2 nap múlva vállalják a leszerelést, csapágyazást, visszatételt.Viszem a kocsit a megbeszélt időben, mondják hogy most nem jó mert közben bevállaltak mást az időpontomra, de szívesen adnak másikat...Na azt elhiszem haver, de ide többet nem jövök..

120km-re van a márkaszervizem...leszarom, felhívom öket, mert a kocsit itt megyeszékhelyen csak tapogatják mint Tóth a pinát.... 

Mondom mi a tünet, mondják hogy ne aggódjak megúszom egy vízpumpa cserével, hétfőn vigyem a kocsit 8:00-ra... (ez volt csütörtökön)..

Autót vittem, 8:10-re biztosra diagnosztizálták a problémát.Főnök mondja hogy  10:00-ra kész a  kocsi, szeretném e végignézni a műveletet..Hát ilyet még nem hallottam, de mivel tudom hogy rohadt zavaró ha bámulnak meló közben, így elutasítottam az ajánlatát :D Kocsit teljesen átnézték, telefonon  elmondták hogy még kellene cserélni két tartóbakot mert majdnem el vannak szakadva... 12:00-ra kész az is ha kérem..kértem..

 

de volt olyan hogy egy HF tömítés cserét nem csinált meg a mestervizsgával rendelkező és 10 éve "praktizáló" szerelő rendesen (1989-es Mitsu Colton) , ráadásul  négyszeres árat kért érte... (2005-ben 40 ezerbe fájt, úgy hogy mindent én vittem neki, 2013-ban egy 1983-as 626-os Mazda ugyanezen művelete úgy hogy semmit nem vittem a szerelőhöz 20 ezer volt..)

 

 

Nekem egyenlőre egy márkaszerviz és egy szerelőnyi a jó tapasztalatom, a rossz meg vagy fél tucat...és mindegyik legálisan dolgozó vizsgával rendelkező szerelő volt...

Előzmény: ati530d (38444)
KING-77 Creative Commons License 6 napja 0 0 38452

A benzineseknél (pl: E60 530i) is 150.000km-nél kellene a láncot cserélni? Vagy a dízelekben előbb kell a nagy nyomaték miatt? 

Előzmény: M packet (38435)
Tibcsi35 Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38451

kit ajánlasz?

Előzmény: cam aro (38447)
Tibcsi35 Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38450

na ez a legnagyobbik baj!!!!! Az ember fizet és cserébe szart kap. Sok a mutyi autószerelő is .... vagyis nem is szerelők vannak már hanem alkatrészcserélők. 

Előzmény: dynaudio (38449)
dynaudio Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38449

Nagyon sokat elmehet "huhogva",akár 100+ezret is,sztem ne piszkáld míg nem eszi/szórja az olajat.

en is futyules/huhogas miatt ujitattam,,,azota sem lett tokeletes...neha betorpant,nagy lett a turbo luk ,elment az ereje gyorsitaskor stb

Előzmény: Tibcsi35 (38448)
Tibcsi35 Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38448

nem az a tipikus fütyülő hang hanem inkább süvít. az olajat egyáltalán nem eszi 

 

Előzmény: cam aro (38447)
cam aro Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38447

az hogy futyul, -még - nem jelent semmit. 

a baj akkor kezdodik amikor mar a futyules miatt nem birja felepiteni az elvart nyomast.

(beleér a hazba a turbina > fékez  ) 

 

a masik pedig mikor nem tomitett az olajtere.  (a ketto egyutt, de kulon-kulon is elofordulhat. ) 

az igazi grebasz ezzel van, mert ha a szivorendszerben levo olaj mennyisege atlepi a kuszob erteket. akkor a motor

nem gazolajon fog jarni, hanem motorolajon. .ahoz meg nincs szabalyzasi rendszer. 

illetve.. jo szerencsevel a mukodo fojtoszelep megfoghatja leallitasnal.. de ehez idoben kell esznel lenni. 

(mondjuk palyan 150-nel nem tanacsos.. ) 

 

nezesd meg valakivel , hogy mennyi az olaj a rendszerben.

 

aztan vannak minosegi felujitasok is. bar tevedhetek.. mas a piac.  

Előzmény: Tibcsi35 (38442)
kisatila Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38446

Turbó javítónál?

 

Én itt csináltattam

http://belfegorturbo.hu/index.php?CntID=01008

Előzmény: Tibcsi35 (38445)
Tibcsi35 Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38445

hol kinél érdemes?

Előzmény: kisatila (38443)
ati530d Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38444

Sajnos ezzel egyet kell értsek!Mivel szakmabeli(más márkás szervizes) vagyok ,és saját márkán kívül is csinálunk minden félét.Teljesen mindegy a márka, mindben van szar,vérlázító fillérb@szó megoldás!Benzin,diesel hullik szét egyaránt.Kis motoros-nagy motoros, pusztul mid,de nemcsak a motor!Minden műanyag,de olyan,hogy ránézel és már törik!Kábel 2 évesen elrohad a tokjában!Hangsúlyozom minden márkánál!!A javítás pedig felér egy szerencsejátékkal(szar után gyártott alkatrész,megfizethetetlen gyári,legalábbis a nagy többség számára !)A diagnosztika még hivatalos gyári támogatással is néha siralmasan nehézkes és néha csak a tapasztalat vagy a találgatás segít!Ráadásul pár nagy arcú majom szerint az autószerelő egy mozgó nívópálca! Na tovább nem sorolom,bár  lehetne.

Előzmény: cam aro (38432)
kisatila Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38443

Inkább most felújíttatni.

Szerintem jobban jársz mielőtt teljesen tropára megy.

És kapsz egy szinte újat

Előzmény: Tibcsi35 (38442)
Tibcsi35 Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38442

A turbó az enyémben is fütyül nem tudom mi tévő legyek. Ujj vagy felújítani ? Valakinek tapasztalata?

Előzmény: cam aro (38441)
cam aro Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38441

kover gazt ne adj neki... 

annak az olajnak egy resze a a coolerben/szivosorban van.

 

..ha azt a motor felkapja, azt kulcsal le nem kapcsolod.

(ellenben lehet hogy letekeri a fordszammero orat.. amit vagy kibir a motor, vagy de inkabb nem )    

Előzmény: M packet (38439)
M packet Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38440

Teszek egy próbát szegyék szét a turbót ha nagyon rossz állapotban van veszek újat! Ezen most már ne múljon. (: Köszi

Előzmény: dynaudio (38438)
M packet Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38439

Sziasztok!

 

Kb 2000km után 1l tölteni kell rá. 

Előzmény: Mewo (38437)
dynaudio Creative Commons License 2016.04.21 0 0 38438

Nem akarlak paráztatni de felújított turbóval soha nem lesz már olyan mint a gyárival,és közel annyit sem fog annyit bírni..Én azzal is szívtam keményen....

Előzmény: M packet (38435)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!