Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HG. Creative Commons License 5 órája 0 0 38632

N52-ig bezárólag (azaz kb 2007-ig) a benzines motorral azért sok gond nincs. Utána van...

Futómű, elektronika, minden más ugyanúgy van.

 

Előzmény: BNR34 (38618)
DrFec Creative Commons License 16 órája 0 0 38631

Sziasztok! Pár hete feltöltöttem egy képet egy láncfeszítő patronról. Akkor 18mm-t állt ki és nem tudtam, hogy ez már a vége, vagy normális a BMW-nél. 35i-ról van szó, 57.000 km-rel. Kicseréltettem az egész vezérműláncot, vezetőt, olajláncot, fogaskerekeket mindent. Azóta sokkal jobban megy, kevesebb a fogyasztás, halk a motor stb. Nyomok képet a láncnyúlásról is:

fo_lo Creative Commons License 1 napja 0 0 38630

Szerintem ne kiserletezz, egy rendes diagnosztika valoszinüleg megmondja hol a gond. Lehet az erösitö is, lehet hogy csak programozni kell. 

Előzmény: Koszta0527 (38628)
fo_lo Creative Commons License 1 napja 0 0 38629

Szerintem a feszitörugoval lesz a gond. Azt gondolom, elfelejteted a rugot visszatolni a helyere. A kezifek karnal egy szeles, lapos csavarhuzoval told hatra a rugot kattanasig. Ha nem jön vissza a rugo akkor jo lesz.

A kep a te feked jelenlegi allapotat ilusztralja, az 1-es pontnal kell nyomast gyakorolni ra. De latnifogod van rajta kikepzes a csavarhuzonak.  Bocsanatot kerek az ekezetek hianya miatt, nemet billentyüzetem van. Remelem tudtam segiteni.

Előzmény: Matánabizi (38626)
Koszta0527 Creative Commons License 2 napja 0 0 38628

Sziasztok! Van egy 2005-ös 525d sedan-om. Sajnos a kalaptartóban lévő hangszórók nem szólnak. Nem az idrive-ban van rosszul beállítva és nem is magukkal a hangszórókkal van a gond mivel ki lettek szedve, és elvileg teljesen jók.

 

Fejegység lehet a ludas vagy valami más? Valakinek valamilyen ötlete, hogy mi lehet a gond? Fogalmam sincs merre haladjak tovább a problémával! Kösz előre is!

BMW-GMBH Creative Commons License 2 napja 0 0 38627

Karnál nem tudtok állítani?Karnál lesz valami baj, vagy megnyúlt a bowden.

 

Előzmény: Matánabizi (38626)
Matánabizi Creative Commons License 2 napja 0 0 38626

Ezen az állításon már túl vagyunk.Olyan,mintha lötyögne belül a kar és egyszerűen a kattanások ellenére nem kezdi el húzni a kötelet ,csak akkor,amikor már totál felfelé áll.Tehát nem az a gond, hogy húzza a kötelet és  hátul meg nem fog,hanem az ,hogy valamiért nem húzza ,csak a végén.

Ronaldo Creative Commons License 2 napja 0 0 38625

Sziasztok,

 

Szuksegem lenne 2 szivargyujto dugora, egyik elol a valtokar elott, masik meg az elso ulesek kozott/hatul. Ezek szabvanyok, pl ez is jo lehet, http://autofejlesztes.hu/szivargyujto-dugo-12v-20mm-bottari-30096-p-20113.html ? Vagy kimondottan csak bmw e60-ba valo szivargyujtot keressek?

danidoki Creative Commons License 2 napja 0 0 38624

Jajj. Remélem nem én ijesztettelek el.

Előzmény: BNR34 (38618)
BMW-GMBH Creative Commons License 2 napja 0 0 38623

Emeld meg a hátulját, egy csavart vegyél ki, és  a lukon állíts rá az ön állítóra.

Erős elemlámpa kell hozzá.

Vagy vedd le a kereket akkor könnyebb.

Előzmény: Matánabizi (38622)
Matánabizi Creative Commons License 2 napja 0 0 38622

Ok.Lenne még egy kis kézifék probléma.Betét plusz beállítás ok,de belül a kézifék kar mondjuk a 8-10 kattanásából csak az utolsó kettőre kezdi el feszíteni a kötelet,ami a szerelő szerint nincs megnyúlva.Van vmi kar holtjáték állítás vagy ilyesmi?

Oroszlán úr Creative Commons License 2 napja 0 0 38621

Vagy még lejjebb is.

 

Ez így működik, nincs állandóan 95 fokon.

Előzmény: Matánabizi (38619)
s_abel Creative Commons License 2 napja 0 0 38620

Szerintem ez így normális.

Előzmény: Matánabizi (38619)
Matánabizi Creative Commons License 2 napja 0 0 38619

Sziasztok!Szerintetek normális,hogy egy e61 525i vízhőfoka ha nyomom neki felmegy 100-ra,majd vissza 88-90-re?

BNR34 Creative Commons License 2 napja 0 0 38618

Sziasztok! Olvasgatva itt a hozzászólásokat, elèggé elment a kedvem az e60-tól, még egy kéziváltós benzinessel is sok gond van? Pl 530i?

danidoki Creative Commons License 3 napja 0 0 38617

lbalog1,

 

persze, hogy oka van,  nem hiába van meg az e34-em 11 éve. S én nem szalon állapotút vettem.... :)

 

 

sabel,

 

akkor ezek szerint 2006-os 520d-t kell venni. :)) Nyilván ahogy Te is írtad korábban, egy kevés km-es e60-at vásároltál, bízom benne, hogy sokáig elégedett maradsz vele. 

 

cbrnorbi,

 

persze, hogy kell költeni az e34-re, de hogy évi 100-200ezret az szerintem igen lepukkant egyedeknél van. Vagy nagyon jó állapotút kell venni vagy szépen az elejétől teljesen rendbe kell tenni, de utána azért nem jön annyira a szopatás, mint az e60-nál. Vannak persze dolgok, amelyek egy keveset futott e34-nél is az idő miatt cserére érettek, pld. gumialkatrészek ( benzincső, stb.).

 

Meg aztán nem is lehet egy lapon említeni a két autót. Bonyolultabb nem is kicsit, sőt, nem is lehet összehasonlítani a három generációs eltérést. De azért ne feledjük, hogy a legfiatalabb e34 is már 20 éves. Az e60 azért kicsit még hamvasabb. Nekem a gondom nem azzal van, hogy ha pld. féket kell cserélni, ott egy gyári tárcsa húzós árban van. Meg azzal sincsen gondom, hogy ha kettőstömegűt kell cserélni az egész kuplung kacabájjal, hiszen egy igényes autót vettem. Ez mind rendben van!!

 

Nekem az nem tetszik, hogy olyan hibák jönnek elő, amelyek szerintem semmilyen autónál nem megengedett...még 200e km-nél sem. Leömlő elrepedése, szívósor hibája ( mi az, hogy x km/év után cserélni kell?),  porlasztócsúcs hibák, elektromos X akták, lámpapárásodások,klímahibák, kábelszakadások, modulhibák, automata váltó hiba, visszatérő kisebb hibák (pld légzsáknál ülésérzékelő, stb.). 

 

Hidd el, most is egy e61 állna az udvaron, ha meg mernék venni egyet. De azon ismerősök, akiket ténylegesen ismerek, beszéltem velük, s kiszálltak egy korábbi 5-ös szériából, majd átültek egy e60-ba,e61-be ki előbb, ki utóbb eladta. Igaz, nem 100e km alattiakat vettek, hanem 100-200e közöttit vagy kicsit 200e km felett. Volt egy 300e km körüli is. De akkor egy e60 csak akkor jó, ha 100e km alatt veszed meg és utána még 100/150e km és annyi??

 

cbrnorbi Creative Commons License 3 napja 0 0 38616

Itt sokaknak,bele értve nekem is volt e34- em. Azokra is ugyan úgy kell költeni,évi 100-200! 

Előzmény: danidoki (38610)
cbrnorbi Creative Commons License 3 napja 0 0 38615

Nekem is csak hidegben csinálta,amíg be nem melegedett a motor. Csak ötödikben!!!

Előzmény: Ádám0123 (38607)
s_abel Creative Commons License 3 napja 0 0 38614

Csak azért, hogy ne mindig a rossz dolgokat olvass a fórumon az E60-ról;) Ma volt műszaki vizsgán az autóm. Mindenféle szerviz látogatás előzmény nélkül átment. Annyit jegyzett meg a vizsgabiztos, hogy a legközelebbi szervizkor cseréltessek ki a jobb oldali futóműben valamit. Az autó 10 éves, 320ekm van benne, amiből nálam futott 250ekm-t 6 év alatt.

Előzmény: danidoki (38610)
KÉT MOLNÁR AUTÓ KFT. Creative Commons License 3 napja 0 0 38613

Szia!

Nekem is van egy E60 535D. Hidegebb időkben nekem is csinálta. Most hogy melegebb az idő magától megszűnt. Ha esetleg sikerül megoldani a problémát, akkor engem is érdekelne, hogy mi volt a baj.

Előzmény: Ádám0123 (38607)
s_abel Creative Commons License 3 napja 0 0 38612

No meg hogy jönne ki, ha mindenki minden hibátlan 1000km után irna egy bejegyzést. :))

 

 

Előzmény: lbalog01 (38611)
lbalog01 Creative Commons License 3 napja 0 0 38611

annak oka van, hogy sokan az eladás helyett a karbantartást választják/juk, és ez vélhetően nem a mazohizmus....jó esetben :) 

Előzmény: danidoki (38610)
danidoki Creative Commons License 3 napja 0 0 38610

Mindig elgyengülök, hogy veszek egy e61-et az e34 és a Ford-parkom mellé/helyett. Aztán beleolvasok a fórumba és örülök, hogy nincsen :))

giovannidjkapi Creative Commons License 3 napja 0 0 38609

Hali

 

Kartergázszűrő új, kb 10ezer van benne és gyári.Az injektorokat már megnézettem és minden rendben van velük.

 

:( ???

Előzmény: M packet (38605)
lbalog01 Creative Commons License 3 napja 0 0 38608

a kommentekben le is van írva, de nyílvánvaló és itt is soxor volt már boncolgatva: ha szerencséd van (10%) olaj és szűrőcsere után megjavul, ha nem, akkor váltó felújítás....

Előzmény: Ádám0123 (38607)
Ádám0123 Creative Commons License 3 napja 0 0 38607

Sziasztok. Következő problémám van az 535d tipusú autommal. Tudnátok segiteni mi lenne az!? Videot küldök. Köszönöm.

https://m.youtube.com/watch?v=gerhI3TI-1c

bajan122 Creative Commons License 4 napja 0 0 38606

Nekem (e90 20d) gyári 163 helyett 157-et mértünk padon lapka nélkül. Hogy ez az autó 10 éves kora, vagy már gyárilag se tudta, vagy a lapka hiánya adta nem tudom.

 

Amit tapasztaltam kivétel után:

-alul gyengébb, lassabban reagál (automata váltós városi gurulásnál ugye leengedi a fordulatot és ott érezhetően tétovább picit). Ezt az emberek 99% nem venné észre, de én nagyon aprólékos/precíz vagyok ezért feltűnt.

- télen a fogyasztása több (nem tudom a magyarázatát, de több). Nem termosztát probléma! pár deci a különbség.

Előzmény: kiss_atti (38604)
M packet Creative Commons License 4 napja 0 0 38605

Sziasztok!

 

A leírt tünetek szerintem a kartergázszűrő eltömődését jelzik, én a szűrő cseréjével kezdeném gyárit vegyél bele!

Előzmény: giovannidjkapi (38594)
kiss_atti Creative Commons License 4 napja 0 0 38604

Állítólag gyengébb lesz tőle az autó,

 

én ezt nem vettem észre, persze én kb. 130 LE-t használok a 193-ból...

.-))))

Előzmény: lbalog01 (38602)
kiss_atti Creative Commons License 4 napja 0 0 38603

Akár a reklám helye is lehetne:

 

www.muha.hu

 

Nekem nem ő csinálta, de fél éve nála szervizeltetünk 3 E39-et, rendben van.

Előzmény: Ronaldo (38601)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!