Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
MIK530d 5 órája Creative Commons License 35344

Sziasztok!

 

Segítségeteket szeretném kérni! 2003-as e60 530d-m van, most érett meg a motortartó bakok cseréje. Vettem két gyárit, biztos ami biztos. Kíváncsiságból a bak vákuumcsövét szájjal megszívtam és a jobb oldalinál szabadon áramlott a levegő ki-be. A bal oldalinál rendben van, ott éreztem a membrán mozgását, nem jött fals levegő. Elméletileg ennek zárt rendszernek kell lennie, különben nem alakul ki a rendszervákuum, ha mellészív. Létezik hogy az új bak gyári hibás? Vagy ha beépítem a helyére megkapja a motorterhelést akkor záródik benne valami? Egyszerűen nem tudom. 

 

Segítségeteket előre is köszi!

tissues 5 órája Creative Commons License 35343

Kószi!

Kiméretem őket

Előzmény: iKereskedo (35342)
iKereskedo 27 órája Creative Commons License 35342

Igen, szinte biztos, hogy injektor. 

Előzmény: tissues (35338)
szokes83 27 órája Creative Commons License 35341

pl.:

 

fekete nem napfénytetős tetőkárpit, oszloptakarókkal

barna félelektromos bőrbelső, ajtókárpitokkal

komplett kisnavi aszem business

4 ajtó üresen/kompletten

csomagtérajtó LCI és pre-LCI is van (475 sapphire black)

hátsó üveg

visszapillantó tükrök bal/jobb

 

kérdezz... sokminden van...

 

Előzmény: szokes83 (35340)
szokes83 28 órája Creative Commons License 35340

hátha érdekel valakit...

 

2007-es 520d LCI-ből van elég sok alkatrészem, karosszéria, elektronika, belső, motor alkatrészek...

 

ha valakit érdekel valami keressetek...

tissues 29 órája Creative Commons License 35339

Hasonló volt nekem is egyszer. Az egyik turbócsövem volt kilyukadva. Érdemes leszedni őket és alaposan átvizsgálni esetleg a tömítéseit kicserélni, nem nagy meló.

Persze lehet, hogy más a hiba ez csak egy ötlet volt.

Előzmény: Lipi001 (35329)
tissues 29 órája Creative Commons License 35338

Sziasztok!
Leírnám a problémámat hátha valaki járt már így és tud segíteni, hogy mire számíthatok.
Az autóm E60 525d 2004-esévjárat. A városi forgalomban teljesen tökéletesen működik. Amikor megindulok vele, erőteljesen húzatom semmi probléma csak utána alapjáraton rángatózik a motor mintha kihagyna egy henger. Volt olyan, hogy utána alacsonyabb fordulatszámon való autózástól rendbe jött vagy rövidebb állás után tökéletesen jár a motor. Kiolvasáskor hibaüzenet nincs.Befecskendezőre gondolok lehet, hogy azokat kellene bevizsgáltatnom?

ády79 2 napja Creative Commons License 35337

Szia turbó ügyben Gédra Jani Nyirbátor,korrekt,nem drága

Lipi001 3 napja Creative Commons License 35336

Sziasztok!

 

vki ujítatott már fel turbot e60-n!

és ha igen mi a véleménye róla?!

E30Allrad 4 napja Creative Commons License 35335

Feltehetőleg le lett resetelve a CBS és nem tudja, hogy a szokásos vezetési stílus mellett mennyit van használva a fék, mennyire fogy a betét. A szenzor 2 kopási vastagságot tud megkülönböztetni, az elsőnél még nem jelez semmit, viszont már nem engedi a service resetet sem.

 

https://wiki.bentleypublishers.com/display/tech/Brake+pad+wear+sensor+testing+BMW+5+Series+E60

Előzmény: Obici (35334)
Obici 4 napja Creative Commons License 35334

Oksa, köszi.

az a furcsa, mintha nem csökkenne a megtehető km.

az elsőnél más volt a szitu, ott volt, hogy összekeveredtem egy tuning golffal és pár 250-ről 120-ra fékezés után 50km alatt 4000km-t csökkent a megtehető táv, a hátsó viszont 70.000km-en cövekel

Előzmény: szokes83 (35333)
szokes83 4 napja Creative Commons License 35333

igen van, de az nem a számolásra van a számolást csak mint a neve is tartalmazza számolja megtett km-ből.

 

a kopásjelző arra van hogy ha ténylegesen elkopott oda akkor jelzi sárgával hogy kopott a betét

Előzmény: Obici (35332)
Obici 4 napja Creative Commons License 35332

A hátsó fékbetétek kopását mi alapján számolja a rendszer? Ott is van kopásjelző, mint az elsőknél?

kisatila 5 napja Creative Commons License 35331

Nézd még meg az egyik sárvédő tartó nyúlvány belső felén.

Lámpa mögötti lemezen a motor felöl

Előzmény: micigabor (35324)
gab200gab200 5 napja Creative Commons License 35330

sajnos ez már nem az az autó,ahol diagnosztika nélkül el lehet indulni a hibakeresésben.Javaslom,vegyél egy alap INPA kábelt,ha  nem akarsz minden problémával szakszervízbe menni...

Előzmény: Lipi001 (35329)
Lipi001 5 napja Creative Commons License 35329

Sziasztok!

 

Egy bmw e61-em van!Az a problémám vele hogy egyszer mikor elrugom neki akkor megindul máskor pedig max 3000-ig pörög el és nem megy!

Turbo elektronika bevizsgálva az jo légtömegmérő szintén partikerfilter ki lett cserélve!

Amikor jol működik akkor jo nagyon ha nem akkor mint egy szívó dizel!

Olyan mintha nem olyan lenne mindig a turbo töltés nxomás vagy ilyesmi!

Nem tudom bmi vákum cső esetleg vagy vmi nxomásérzékelő vkinek vmi tipp?

Az a baj németországba lakom és igy elég nehéz!

Ha vki tud vmi hadznosat mondani kérem segitsen mert nagyon idegesítő ez a dolog!

bogenavi2 5 napja Creative Commons License 35328

Köszi az infót, megnyugtattál.

Utána járok. Egyébként salgótarjáni vagyok, de Budapestre gyakran járok, így budapesti szaki kerestetik ...

Előzmény: dynaudio (35325)
gab200gab200 5 napja Creative Commons License 35327

a tegnapi nap gatyába lett rázva az állófűtésem,a keringető szivattyú volt beállva,mint a hal szeme :) Csere után nem indult,se távirányítóról,se menüből,valamint diagnosztikával sem kelt életre.Előhoztak valami ősrégi webasto-s programot,még képcsöves monitorral szerelt,xp-s számítógéppel.A kályha lábaira csipeszekkel kapcsolódott :D Megmutatta,hogy jó rég óta áll a kályha,összesen 120 órát működött 2005 óta.Kényszerindítással,csodálatosan életre kelt,egy szem füst,vagy köhintés nélkül.Kellett neki egy óra,mire felismerte a távirányítót,most minden tökéletes.

Volt jópár autóm állófűtéssel,de ilyen finommal,mint ami a BMW-nek van fejlesztve nem találkoztam még.30 fokról 85 fokra 8 perc alatt küldte fel,a kerékdobhoz kell tartani a füledet,hogy megállapítsd,jár-e.

dynaudio 5 napja Creative Commons License 35326

A forgalmidban😀

Előzmény: micigabor (35324)
dynaudio 5 napja Creative Commons License 35325

Detto ezeket írta/csinálta nekem jó pár évvel ezelőtt és valóban generátor fesszabályzó volt.

Vagy veszel 40e körül egy fiatal" bontott generátort vagy a sajátodat felujjíttatod kicsit kevesebbért akár.

(én az előbbit léptem meg,így még mindíg itt porosodik a hibás)

Előzmény: bogenavi2 (35322)
micigabor 6 napja Creative Commons License 35324

De mégis hol az a táblácska amin fel van tüntetve?

Előzmény: szokes83 (35318)
szokes83 6 napja Creative Commons License 35323

hát az attól is függ merre laksz?!

Előzmény: bogenavi2 (35322)
bogenavi2 6 napja Creative Commons License 35322

Az a baj hogy az autó "újraindítás után" nem mindíg produkálja ... hibakódban nem marad bent. 

Ötlet hogy kihez vigyem?

 

 

Előzmény: szokes83 (35321)
szokes83 6 napja Creative Commons License 35321

ez több minden lehet...

 

ha a váltó is produkál tényleges hibákat akkor akár váltó is...

 

de pl generátoron a fesz szabályzó is csinál ilyet, általában túlfesz "tüskék" miatt a váltó biztonsági módba kapcsol, ilyenkor olyan mintha mondjuk 3.-ban ragadna, érdekessége hogy gyújtás le és vissza minden elmúlik és hibátlan (ha ilyenkor is furán vált akkor az nem túl jó)

 

de ehhez diag kell mindenképpen!

Előzmény: bogenavi2 (35319)
iKereskedo 6 napja Creative Commons License 35320

:) szerinted?

 

szakember bontas vagy muszeres diag utan fog arat mondani. 

Előzmény: bogenavi2 (35319)
bogenavi2 6 napja Creative Commons License 35319

Sziasztok!

 

Meg kellett változtatnom a nickem de ismét én vagyok.

Ma kétszer is megkaptam a "kedvenc" hibaüzenetem, még jó, hogy nem előzés közben jött a krach.

Aztán autó út szélén leállít, újra bootol és megyünk tovább...

 

"Transmission faulty

 

Drive moderately. Possible to continue journey. Reduced acceleration. Have checked by nearest BMW Service."

 

Akkor ez sebváltó felújítás?

 

SZAKEMBEREK! Tanácsot, ötletet, kb. költséget várok ....

 

Köszi

 

Csaba

 

 

 

 

Előzmény: Maxiszer (35285)
szokes83 6 napja Creative Commons License 35318

ide írd be az alvázszám utolsó 7 betűjét és megtudsz sokmindent az autódról, még a festék kódját is

http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html

 

Előzmény: micigabor (35317)
micigabor 6 napja Creative Commons License 35317

Amin a keréknyomás is rajt an?

Előzmény: kisatila (35316)
kisatila 6 napja Creative Commons License 35316

bal Bé oszlopon. Ha nem találod melyik azokon, küld el a matrica képét a fényeződnek

Előzmény: micigabor (35313)
kisatila 6 napja Creative Commons License 35315

http://www.realoem.com/bmw/select.do

 

bal felsőbe írd be az utolsó 7számjegyed és kiköpi a gép a te kocsidat

Előzmény: bandita751 (35312)