Sziasztok! sikerült végigolvasni a karácsonyi üdvözletek utáni kommenteket.
Érd-Bécs-Érd. Távolságtartó tempomat 145ön, bécsben nagyon nagy dugó, átlag. 7,4 530D-m van 231Le
jblgti38: Nekem kb 5-6 hete van meg az autó és nagyon sokáig kerestem és nagyon sok autót néztem meg. Néztem egy autót ránéztem tip top belül is minden oké. De azért eléggé bizalmatlan vagyok a használtautóval ezért mentünk el a BMW Wallis Dunába. Megérte.... 2,5 milliós alap szervizelési költség ( kormánymű, partikel filter....) és nem volt olyan része az autónak ami ne lett volna fényezve. 7es bmw-nek a 19es felniei ami eléggé elrontották a futóművet, + azt mondták, hogy vissza van pörgetve. 2,5óra volt az átvizsgálás 17ezer forint. MEGÉRTE!!!!! A végén meguntam a keresést és feltettem egy hirdetést használtautóra, hogy milyen autót keresek és beleirtam az extrákat is. Következő nap csörög a telefonom, minden megvolt benne amit szerettem volna(kiv. M-pack), megbeszéltük az állapotfelmérést is és a Wallisba elvittük. Erre az autóra már mondták, hogy jol felszerelt, nem tekergették és ezt megéri megvenni. Inkább az autó állapotára figyelj és ha az jó és csak az elvárt extráid 60-70%-a teljesül már nagyon jó.
jblgti38 Mindenképp vidd el márkaszervízbe az autót amit kinézel, Steeef és Maszi nagyon jók, de szegedről nem fogja felhozni az autót. Amugy amit linkeltél annyit szólnék hozzá, hogy elég sok hónapja fent van, ha annyira jó felszereltségű, jó állapotú valós km-er akkor rég elvitték volna az autót. Szerintem ott valami nem okés.
be sem merek szállni ebbe a számháborúba. Nekem ugye 3.000 ccm, de csak 525d típusjel. 37.000 km alatt 7,5 átlag, de sok a város, ezért ilyen magas. 140 tempomat 5-6 lityi között !!! teletank (70L) hatótáv 1.000 km minimum, de autópályán 1150 a rekordom.
MÁS! Szilveszter kinek hol lesz? :-) Lehet hogy sokan összefutunk, és nem is tudunk egymásról :-D
Sziasztok. Autópályán kibírtam 550km, 130 tempomat, 7,6 a végeredmény ( nyáron ). Vegyesben normál használat mellett 9 liter, óvatosan, szabálybetartva, még most télen is 8,6 pedig megy a fűtés.
Kicsit off de ha V8 akkor kizárólag amcsi, nem azért ezeknek is szép hangjuk, sima járásuk van, de egy igazi V8 hangtól feláll az ember hátán a szőr :D
Most jöttem haza erdélyből a hétvégén, 650km, ebből 300km hegyvidéki szakasz, 250km 4 főút, a többi sima román kátyús, 8 óra alatt, 9.1l átlag utazó-fedélzeti computer szerint.
hagyd itt a várost, menj el münchen-be a bmw múzeumba, odáig kiderül mennyit fogyaszt:-)
Enyem 11-en all most, de mikor baratnom vezette 9.7 volt itt varosba. Palyan ritkan megyek, pedig ott lenne az igazi fogyasztasa ennek ugyebar. Nezegettem hivatalos adatokat es ott 7 litereket irtak 100 km/h-nal! :) Mikor 60 litert beleteszek 700 km irt ki, de alig megyek vele(20 km ovatosba) es maris 62x km... :( Tempomatnal en is eszrevettem , hogy jol fogyaszt.
Hasonlo keppen "lottem" en is enyemet csak en 2 perc utan azt mondtam miutan beleultem es tudtam,hogy ritka felszereltseggel van, hogy kell! :) De nekem 3 hetig tartott mig kezembe kaptam! :( Azota idaig nekem is akksi csere volt, aztan kitudja meg mifog kovetkezni? !:O
Miota megvan eleg sokat tankoltam bele(kezdeti 500nm elvezkedes), igazabol varosba hasznalom ! 530DA kb mennyi a vegyes fogyasztasa nektek illetve palyan mennyi?
Konkrétan a wallis pest volt. Jelen esetben előrébb helyezném a márkaszervizt, mert ott tökéletes a műszerezettség. Egy kisebb szervizben általában nem találsz se fékpadot, se lengéscsillapító vizsgáló berendezést. Festékréteg-mérőjük meg talán még kevesebbnek van. Javíttatni persze nem vinném oda, horror óradíjak vannak, és még hosszabb várólista. Egyébként 25.000 körül volt tavaly a wallis-os számla ezügyben...
Hehe :) Hát a hifi az egy nagyon szubjektív dolog. Tudod, még a high-enden belül is nagy vita van a "hang"-ról. Úgyhogy elhiszem, hogy szépen szól, de...De igazad van, nem is mondok véleményt, míg nem hallgattam meg egy olyan rendszert. :) És a barátnőm szerint is ez a Hifi-dolog egy nagyon nehéz dolog :) :) Itt ül mellettem és erősen bólogat :)
Komolyra fordítva a szót, én is tudom, hogy használt autót venni lutri :( Sajnos...Nagyon ki kell fogni, de próbálok körültekintő és elővigyázatos lenni. Mondjuk a thália után nagy váltásnak tűnik a 35d !
Mindenesetre gratula hozzá, mindig is egy borzasztó jó autónak gondoltam a hallottak alapján. Remélem, nekem is összejön egy, ami ráadásul szép állapotú.
525DA az enyém, előtte nekem is csak sor6os benzineseim voltak (M20, M50 2,5; M52 2,5) Részben valóban ez a költségnövekedés egyik oka. Talán a leghúzósabb a diesellel kapcsolatban a particulate filter csere volt, de tipushiba volt a szívócsonk, a kipuff csonk is. Turbócserét még az előző tulaj pénztácája bánta, viszonylag korán 120 ezer km alatt. A többi meg a frissebb típus magasabb alkatrész árának tudható be. Én is hasonló megfontolásokból ültem át az olajosba mint Te, de időközben alám toltak egy Ford-ot, így aztán lehet újra a benzinesek táborát népesítem majd (esetleg egy V8... :-))
Én 7 évvel ezelőtt a suli és hadsereg után egy hifibeszerelő műhelyben dolgoztam.
szereltünk minden félét, DE
ilyen szépenszólót nem sikerült.
(igaz nem volt a legjobb a hely), de visszatérve a logic7-hez., kifele nem hallatszik nagy zenének mert puffog, de belűl nem hi-fi, hanem high end, csak van benne dúrva hangszinszabályzó amitől a medvék durmolni kezdenek és az egerek is cincognak.
ami elképesztő, hogy a legnagyobb mély és magaskiemeléssel is a maximális teljesítményen sem hallható torzítás (és nem videoton hogy leveszi a loudness-t a fele hangerőtől)
leírom hogy vettem meg az autót:
)idén szeptemberben) egyik kedden szóltam a feleségemnek, hogy lecserélem a tháliát.
pénetken reggel feltettek a ha.hu-ra egy edelényi 535-d-t,
délelőtt megyegyeztünk hogy bennehadja a laserblokkolót és rak rá másik felni-t
közben a könyvelőtől elkértem a cégpapírokat a hitelhez.
délben átküldtem, Ő kitöltötte az igénylést, vasárnap reggel 8-ra lementem, körbejártam az autót, mentünk vele 2km-et max 100-al., aláírtam a papírokat, kiifizettem az öntrészt, eljöttem, hétfő pozítív hitelbírálat, kedden átíratta a nevemre, és kedd este munka után lementem este 8-ra, slusszkulcsot cseréltünk és 68LE helyett hazajöttem 272-vel.
utólag kiderült problémák:
2 rossz ízzitógyertya, rossz fényszórómosó motor, "gyengélkedő" aksi,
ezt maszibmw 150-ből kihozta.
én amondó vagyok nosztredámusz már nem él, így nem tudja senki mi fog történni.
bele kell vágni abba ami megtetszik.
De ezeket csak Neked írom le, mert ha itt a fórumon ezt megtudják, biztos körberöhögnek.