Sziasztok Szó nincsen arol hogy ne lenne pénzem!!! Csakhogy: Magyarországon indulásom elöt Bmw-s dizelguruk megállapítottak egy hibát. Elmondták, hogy lehet orvosolni kb 6 órás szerelésel, egy büdös alkatrész nélkül. Mivel reggel vissza kellett utaznom a "balkánra" igy még beúgrottam töröltetni a computert Toth úrhoz siofokra, hogy leállítás nélkül talán leérek turbóstól horvátba othonomba. (Nem így lett. de ez másodlagos). Na most A Siofoki szervíz tulaja is nagyjából alátámasztotta a elöző esti diagnozist. Hazaérve gondoltam megcsináltatom Splitiekel, de mivel ezek komplett cserélni akarták, illetve javasolták, hogy cseréljük ki a légszürőt és a csatikat befujták valami bmw csati olajal, hogy járjak vele egy két napot ha nem jó akkor mennyek vissza kicseréltetni a komplett turbót. Na most ez kissé balkáni szerintem és ez nem lóvéról szól. És akkor itt némi megjegyzés. Letorkoltok, vegyek szuzukit meg ilyen megjegyzések, nincs lóvém stb. Na szerintem ez nem illik egy Bmw-s stílusához, pláne annak az olvasatában, hogy egyszerű szakmai segítséget kértem. És azt is hozzá kell tennem hogy nagyon disztingvált hangnemben próbáltam lereagálni az olvasottakat.
Croatia Bmw ui: Max tisztelettel akinek nem inge......
E92höz mi a legolcsóbb megoldás usb kiépítésre? Ha nem kell telefon akkor is kell ulf-sbxH modul?? Említettél vmi megoldást a kesztyűtartó mögött erre az esetre.
Köszi.Még azt kérdezném töletek hogy a levegöszüröböl.és a pollenszüröböl is csak gyárit vegyek,vagy ott azért lehet kihágás?.Illetve az üzemanygszüröt milyen gyakran cseréljem?Köszi525 d 2004
Szia! Az ebayen licitáltam és 25 volt.Van fent többféle fajta és árú is ez TÜV papíros és úgy ís világít ahogy az eladó fotóin is láttam. Van még a dobozban,hozzá 2db E 39-es csatlakozó adapter is.Egyébként a listaár sofort&kaufen :50.... Vettem még 45 -ért egy K&N légszűrőt is mert aktuális lesz az olajcserém nemsokára.Majd megírom a tapasztalatokat,hogy fogyaszt meg ilyenek,van hozzá ami fontos tisztító és olajzó folyadék is. Üdv.
Szia! Én a hétvégén cseréltem ki a gyári helyzetjelző ízzókat,"angel eyes" fehérekre és kb. 10 perc alatt megvolt a lámpák ki-be szerelésével eggyütt.Felülről van 2db 30-as torx ,nagy feketefejű csavar és lent van kettő 25-ös torx, de ezeket a lentieket csak meg kell lazítani ,nem kell teljesen kicsavarni!A kábelstekkereket (1 kicsi,1nagy) akkor érdemes lehúzni amikor megbillentetted a lámpatestet és a sárvédő írányából van hely a kezednek.Célszerű letekerni a lámpa kiemelése előtt a lámpatest nagy kerek záródeknijét. U.i.:Miután szombaton kicseréltem szólt a fiam vasárnap délelőtt,hogy megtalálta a neten a Youtube-on is fent van,kösz mondtam neki...:-) Üdv:Tomi.
Nincs semmi összefüggés a DTC illetve a turbó között egyik a fékrendszerhez/DSChez tartozik a másik a motorhoz.És nem opaz.ft hanem opapft.is a kedves szakmabeli neve,a megszólításra illik odafigyelni.Üdv
Valami hiba blokkolja az állófűtésed működését,kell csinálni egy diagnosztikát az megmondja.Lehet tucatnyi oka.
Az első helyzetjelző izzó kicseréléséhez ki kell venni a zárhidat ha nagy a kezed amit kb 12 db 30as torx nyílásű csavar fog,ekkor már nagyobb a hely,ha még így sem férsz hozzá akkor lámpa kiszerelés,de így már menni kell csak ügyesség kell hozzá.
Sziasztok.Ma reggel nem kapcsolt be az állofütésem,hideget fujt.Eddig jol müködött mindig,most csak ugy müködik mintha álloszellöztetésen lenne,nem is zug a kályha.Mi lehet a gond?2004.11ho 525 d.Elöre is köszi a tippeket.
Sziasztok, egy szakmai kérdésem lenne a kollégákhoz egy "múmiával" kapcsolatban, és mivel az itt lévők elég profik, remélem segíteni tudtok.
Adott egy E34, ami állandóan viccelődik a központi zárral. Van hogy csak a két elsőt nyitja, van hogy mindegyiket, zárásnál ugyanez. Amikor a hátsókat úgy hagyja, akkor viszont verriegeln módban, ergo belülről sem lehet kinyitni. Ha a ZKE egységet kicserélem az megoldhatja a problémát ? (itt ugye még nem kell programozni, vagy ilyesmi ?) Mert a zár motorok mivel néha mennek néha nem, valószinüleg nem hibásak.
iden meg nem is irtam ide a forumra ugyh igy megkesve boldog uj evet igy 3 het utan:)
van egy bosszanto dolog amire szerintem nincs is opcio,h kikapcsoljam de azert megkerdezem.
ha pl valaki kiszall az anyosulesrol es meg keres valamit az ulesen, vagy hatramegy mert van valami a hatsoulesen es addig nyitva hagyja az ajtokat akkor mindig vilagit a belso vilagitas, hiaba nyomom meg a gombot.minden ajtonyitasnal felkapcsolodik.engem szemelyszerint zavar ha bamulnak mindig befele,foleg sotetbe.van erre lehetoseg ,h valahogy kikapcsoljam? a kommentet meg azert irom croatia bmwnek valaszkent mert ugyebar nem gyakori de most megkell vedjem ozapft.is-t mert semmi rosszat nem mondott.ilyen merteku hibat nem lehet interneten orvosolni ha meg nincs penzed arra amit mondtak a BMW szervizbe akkor szerintem add el az 5ost es vegyel egy szep uj swiftet!:) ahelyett ,h itt hoborogsz amkor tobben is normalisan valaszoltak,h megkell nezetni.....mondom ezt ugy,h azt feltetelezem,h egy Horvat szakszervizbe nem huznak annyira mint egy Magyarorszagiba... a kerdesre a valaszt meg elore is koszonom!
Hm, mintha nem is lenne változás az E39 menűjéhez képest.
Nekem viszont nagyon nagy az eltérés a bc által mutatott és a számolt fogyasztás között, több mint egy liter.
De most pl a legutolsó prágai utamnál a bc szerint 5,6 volt a fogyasztásom, a számolt pedig 7,1.
Igaz, minden reggel ment 30-30 percet ( 4 nap ) az állófűtésem, illetve 95%, hogy behalt a termosztátom mert 78-79 fokon üzemel most a motor. Bár gyanítom, hogy a bc által mutatott értékbe ez utóbbi nem szól bele.
Igen csináltak diagnostikát indulásom elötti éjszak légtömeg probléma. Interneten nem kell megjavítani Egy egyszerü kibebaszott kérdést tettem fel HOGY VAN-E ÖSSZEFÜGÉS DTC ÉS A TURBÓ KÖZT? lÁTOM ITT MÁR KÉRDEZNI SEM LEHET.
Nem javaslom a korrekciós értéket a kombiban megadni.
A precíz megoldás, ha a DME/DDE ben állítjuk be a korrekciós tényezőt. Így a komplett kocsi a már korrekciós együttható általi értéket kapja meg buszon, mint fogyasztási faktort.
Egy példa két féle korrektálás közötti különbségre:
Ha az együttható a kombiban történik beállításra, akkor a motorolaj csere intervallum kiszámítása nem lesz korrekt. Ha a beállítás a DME/DDE-ben történik, akkor az intervallum kiszámításának is a valós fogyasztás lesz az alapja.
Amúgy teljesen változó, hogy mennyire pontos a BC. Az M54-eseknél közel 7%-ot csal lefelé a BC! Én deciliter pontosságra belőttem a saját kocsimat.
Külföldön voltam, most értem haza, már vagyok. Sok minden zajlott itt :)
Akérdésedre :
25 C fok feletti hűtőközegnél nincs kivezérlés, 25 C fok alatt az izzítási idő 0,5 másodperc, majd csökkenő hőmérséklettel algoritmikusan hozzáillesztett kivezérlési idő társul, -25 C fok alatt is mindössze 2,7 másodperc maximum.