Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Amirofake Creative Commons License 2021.12.03 0 0 43055

Sziasztok! Légzsákhibát csak INPA-val lehet törölni , vagy van rá más megoldás is? Mert rendelnék valami diagot de ahogy olvastam nem túl korszerű leginkább win xp-n futtatják. Leginkább a légzsákot akarom kitörölni illetve ránézni, de a későbbiekben is hasznát akarom venni.

LLltamas Creative Commons License 2021.11.30 0 0 43054

udv kedves tagok alany bmw 60 30d sok aksi csere utan nem lehet motorteren keresztul meg bikazni a kocsit ijenkor hol tudom keresni a hibat mert az auto nem intit csak katog a bendisz es enyi onidito jo kilet probalva uj aksi bene es nem akar indulni csak katan hibatlan az onidito es az aksi is legyetek szivesek segicsen nekem valaki koszonom ehogy elovastad,,tovabi szep napot tomi

Bmw-s Ani Creative Commons License 2021.11.30 0 0 43053

Sziasztok! 
Szeretnem megkerdezni,hogy milyen hiba okozhatja azt, hogy az első szélvedőmre minden esetben CSak meleget fúj!! Vannak itt kulon kulon kis motorok amik ide oda kapcsolnak?! Illetve hogy mukodik?!

gumatar Creative Commons License 2021.11.30 0 0 43052

Köszönöm a segítségedet!

Előzmény: Bxx7 (43051)
Bxx7 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 43051

Pont ezt akartam írni, hogy a hibát a mulf is okozhatja. A mulf csak a telefonos kihangosításért felelős, csak ez nem fog működni, ha kiszereled. 

Előzmény: gumatar (43050)
gumatar Creative Commons License 2021.11.26 0 0 43050

Mulf modul van,kiszereltem megszűnt a hiba csak a kihangosítás nem működik

Ez a modul vezérel mást is a telefonon kívül?

Előzmény: Bxx7 (43049)
Bxx7 Creative Commons License 2021.11.25 0 0 43049

Van a kocsiban bluetooth? Ha igen működik? Tcu-d vagy Mulfod van? 

 

Előzmény: gumatar (43048)
gumatar Creative Commons License 2021.11.24 0 0 43048

Kicsi

Előzmény: Bxx7 (43047)
Bxx7 Creative Commons License 2021.11.24 0 0 43047

Kis vagy nagy kijelzős? 

Előzmény: gumatar (43046)
gumatar Creative Commons License 2021.11.23 0 0 43046

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem.A jelenség a következő a rádió hol szól hol nem (mintha ki-be kapcsolgatnám) és amikor elhalgat az idrive gomb vagy a menü gomb és a kormányon lévő nyomógombok sem működnek.

Leállítás után olyan mintha halkan pattogna a hagszóró és a kijelző is nagyon halványan világít pár percig.Navigáció nincs 2006-os E60 520D szedan.

Esetleg valami útmutatás ötlet?

Előre is köszönöm!

adams22 Creative Commons License 2021.11.19 0 0 43045

Uh, akkor messze. Én borsod. Van gyári diagom meg tudtam volna nézni pár dolgot. De ahhoz alapból hideg motor is kellene.

Pest környékén is biztos sok gyári diagos van, lehetőleg olyan embert keress aki csak bmw-vel foglalkozik.

Előzmény: Amirofake (43044)
Amirofake Creative Commons License 2021.11.19 0 0 43044

Pest megye.

Előzmény: adams22 (43043)
adams22 Creative Commons License 2021.11.19 0 0 43043

Merre laksz?

Előzmény: Amirofake (43039)
Rumcice Creative Commons License 2021.11.18 0 0 43042

Sajnos ehhez nem értek. BMW szerelő kéne diaggal. Hideg motornál kiolvasni élő adatot, hogy az adott szenzor hány Celsius fokról küld jelet, az valós-e (egyeznie kell a külső hőmérséklettel) és utána megnézni, változik-e, ha lehúzód róla a csatit. És hogy így beindul-e vagy sem. Utána kimérni a szenzor ellenállását. Mert lehet, hogy a szenzor jó, és a kábelezésben van szakadás/zárlat.

Előzmény: Amirofake (43041)
Amirofake Creative Commons License 2021.11.18 0 0 43041

Esetleg megtudod mondani hol találom a hőmérők csatijait? Köszönöm a válaszod!

Előzmény: Rumcice (43040)
Rumcice Creative Commons License 2021.11.17 0 0 43040

Hideg motornál elkezdeném lehúzogatni a hőmérőkről a csatikat. Ott lesz a hiba, amelyiknél jól indul.

Előzmény: Amirofake (43039)
Amirofake Creative Commons License 2021.11.14 0 0 43039

Sziasztok!

 

Az alany egy E60 525i 2004 M54B25. Ahogy jöttek a hidegek, az autót nehezen lehet indulóra bírni. Mindig beindul, de csak pár másodpercre, aztán leáll. Kidobja hogy Drive Control System drive moderately és ennyi. Közbe kattan a kesztyűtartóban egy hang, de talán az eddig is volt, csak bebeszélem már, nem tudom. Beindul, majd leáll. Addig addig szórakozok vele míg felmelegszik, és jó lesz. Ez kb 10-15-20 indítást jelent, attól függ mennyire van hideg. Minél hidegebb van, annál több idő melegíteni. Tehát mindig beindul, csak utána leáll pár másodperc után akár 2-5-10-20 mp után. Amint bemelegszik így ebben a formában az autó, teljesen hibátlan. Mindaddig jó, amíg ki nem hűl. Tehát ha megállva hagyom 3-4 órát akkor még beindul mert valamennyire meleg, de ha reggeltől estig kéne várni estére már megint kihűlten nem indulna egyszerűen. Nem hagy cserben, mert amint bemelegszik jó, de addig nagyon kellemetlen indítgatni. 10-20 perceket szoktam indulás előtt szarakodni hogy bemelegedjen. A fordulatszám nem ugrál amíg jár a motor, stabilan tart.

 

Több szerelőnél volt, nem tudják mi baja. A legutóbbinál a szerelő nem tud mit kezdeni vele, nem tudja mi baja, aztmondja mostanra már hogy elektronikai baja van, több idő kéne mindent átnéznie az elektronikájában, de 2 hónap után meguntam és elhoztam az autót. Gyári diagok amit írtak végigjártuk és kicseréltük. Potyára cseréltünk akkumlátort (feszültség teljesen jó - hibátlan), fojtószelepet, üzemanyagszűrő, üzemanyagpumpa. Végül motorvezérlőt cserélt, és ugyanúgy rossz az autó. Ugyanazok a tünetek. Rengeteg pénz elment a semmire... Most kaptam olyan tippet egy baráttól hogy főtengely jeladó csere lehet hogy megoldaná. Lehet. De lehet hogy 40-50 ezer ft megy megint a kukába, ha nem jó.(Legalább is azt mondta ennyibe kerül.) Vagy semmi köze hozzá meg se próbáljam? Diagok már nem mondanak érdemleges infót semmit nem segítenek.

 

Valaki járt hasonló cipőben? Esetleg kikövetkeztetni hol lehet a probléma?

 

Teljes tanácstalanság és kilátástalanság. Nem tudni mi a probléma. Pedig ezen kívül nagyon stabil megbízható autó és nagyon szeretem, az évek alatt rendbe tettem, de ez hogy nincs meg a probléma és viszi a pénzt már lassan oda vezet hogy így fogok elválni tőle. Talán ez a fórum ahol várok utolsó reményeket hátha tud valaki valamit, aztán fájó szívvel túllépek rajta, ha nem jön össze... Nagyon sajnálnám.

 

Bízom benne hogy valaki tud hozzászólni a dologhoz és adná a jó Isten hogy megoldódjon a probléma.

 

Előre is köszönöm a válaszotokat! Szép napot!

a.n.onym Creative Commons License 2021.11.13 0 0 43038

Sziasztok, egy kis segítségre lenne szükségem !

 

Van egy 2006-os 535D-m és akkumlátorcsere után középen a navi képernyője nem kelt életre. Nem tudom hol a biztosítéka. Tudja valaki, mi lehet a hiba?

 

Segítségeteket előre is köszönöm.

 

Üdv.

 

Ádám

AnnaRose Creative Commons License 2021.11.08 0 0 43037

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni: BMW E60 525 xi  2007 évjárat N53B30 , motortartó bak alucsavarjainak mennyi a meghúzási nyomatéka, ha valaki tudja megköszönöm, illetve hol tudnék utána nézni. Köszönöm szépen a választokat!!!

Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.11.07 0 0 43036

Eladva..

Előzmény: Bogárgyűjtő (43035)
Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.11.06 0 0 43035
Bxx7 Creative Commons License 2021.10.29 0 0 43034

Nem kell foglalkozni vele, rendjén vannak az értékek. 

12,7V-ot nem fog tudni az akku alap helyzetben. 

 

Akkor aggódj, amikor a rendszer jelzi a hibát. 

Előzmény: Bmw-s Ani (43033)
Bmw-s Ani Creative Commons License 2021.10.27 0 0 43033

 

Kedves szakik!

Banner 90 ah agm akkut vettem kb fél éve! Regisztrálták és beirták azt is hogy agm került bele ( előtte sima volt ) minden rendben látszóleg! - de titkos menüben illetve az akkun is a mért fesz 12.3V és a töltés 14.3V-14.8V! Este beállok a garázsba másnap reggel megmérem és 12,2-12,3V ! Azt olvasom , hogy 12.7 V- nak kellene lennie! Miért van benne csak ennyi?!

Hondahornet Creative Commons License 2021.10.15 0 0 43032

Köszi! Úgy néz ki meglett a hiba, ellennyomás szenzort beírta hibának. Hétfőn csere és kiderül megoldódik-e.

 

Előzmény: Bxx7 (43031)
Bxx7 Creative Commons License 2021.10.15 0 0 43031

Istaval vagy Rheingolddal érdemes kiolvasni, Inpa max. tűzoltásra jó. Ez így sok mindent nem mond sajnos. Ha gondolod, ki tudom olvasni Bp-en és meg lesz a hiba. 

Előzmény: Hondahornet (43030)
Hondahornet Creative Commons License 2021.10.15 0 0 43030

Inpával lett olvasva. Termosztátok jók, gyári új lett beszerelve kb fél éve. 85-93 fok között van általában a hőmérséklet.

Kb. egy hónapja volt túl gyakori regenerálás hibakód.

Csatolok egy képernyőképet amin, látszik a hiba és az értékek.

Előzmény: Bxx7 (43029)
Bxx7 Creative Commons License 2021.10.15 0 0 43029

Az a nagy kérdés, hogy mivel lett kiovasva a hibatároló? Mert a 480a csak ez okozat. Ha gyári diaggal olvasod, akor ott még kell egyéb másnak is lennie, vagy pedig valamelyik feltétele nem áll fenn a regenerációnak. Mivel faceliftes, a km-re való tekintettel 452a hibát nem találtál? Vized rendben van?

 

Én nem szórakoznák a dpf kiszedésével, egyszerűbb és olcsóbb a hibát megszüntetni.

 

Kipufogógáz ellennyomást ellenőrizted? 

Előzmény: Hondahornet (43028)
Hondahornet Creative Commons License 2021.10.14 0 0 43028

Sziasztok! 

 

E61 LCi 25d 249980km-nél megjelent a műszerfalon a partikelfilter hiba. Kérdés, hogy érdemes kimosatni, vagy elég megadni neki, hogy ki lett cserélve és egy kényszerregenerálást indítani? 480A hibakód van, más tárolt hiba nincs a vezérlőben.

Köszi...

Bxx7 Creative Commons License 2021.09.30 0 0 43027

Jobb oldali: 34 40 6 770 602

Bal oldali: 34 40 6 770 603

Előzmény: fine1 (43026)
fine1 Creative Commons License 2021.09.22 0 0 43026

Szia!

 

Szedán

Előzmény: Bxx7 (43025)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!