a következő problémával kapcsolatban kérném a tanácsotokat/segítségeteket:
Bmw E60 520i 2004
Ha az autó felmelegszik, akkor alapjáraton bekapcsolt klímánál drasztikusan megemelkedik a fordulatszám. 600-ról 1500-1700 közé felmegy. Ha reggel kijövök a garázsból, és az autó "garázshőmérsékletű" akkor nem jelentkezik a jelenség. Nyomás 15 bar környékén van alapjáraton, ha pedig forgatom a motort pl 3000-4000-es fordulatszámon, akkor felmegy 20-25 bar közé. A motortérben lévő klímacsövek melegek.
Szia! Szerintem nem olyan nagy gond, mivel van elég Benzinkút, vagy Bolt. Inkább az zavar, hogy nem írja ki a hőfokot.A termosztát hibája nagy részben hozzájárul a partikelfilter tönkremenéséhez, élettartam rövidüléséhez..
2005-ös E61 525da nem jelzi, ha kifogy az ablakmosó. Nemrég néztem hibakódokat és nem rémlik, hogy írta volna a szenzort. Elképzelhető, hogy egyáltalán nincs is benne?
Sziasztok! Segitsègre lenne szüksègem! Most cserèltem klimakompresszort föltöltöttèk gàzzal de mègsem fùj hideget az autò( 2004 -es 525i) valaki megtudnà mondani hogy a belsőtèri levegőellàtàs èrzèkelő hol van az autòban beèpítve nèmet nevèn innenraumtemperatursensor?
Sziasztok. A napokban vettem egy 525-ös szépséget. 2005-ös évjárat. Az lenne a kérdésem, hogy a Board computer nem mindíg indul el. Néha teljesen normálisan indul, néha néhány perc vezetés után, de ma 2 óra vezetés után sem indult el. Mi lehet az oka.
A következő kérdés:
A Navihoz mi a leg utolsó CD évjárat. Nekem 2011-es van. Van ettől újjab?
Próbáltam visszakeresni a fórumban, de sajnos nem jártam szerencsével új kulcs készítésének ügyében. Tudnátok adni kontaktot olyan személyhez/céghez (BMW márkaszervizen kívül), aki kedvezőbb áron tud új kulcsot csinálni (rombusz) és letiltani a nem meglévőket?
Helló! Az ablakmosó szivattyú alján van egy kis szűrő, ami el szokott tömődni és amiatt nincs nyomása a szivattyúnak. A bal első kerékjárati dob felől lehet hozzáférni, ki lehet emelni a szivattyút és a szűrőt az alján kitisztítani.
Lenne egy olyan lehetőségem hogy elég olcsón hozzá tudnék jutni egy 2010-es E60 530d-hez.
Csak hogy az autó hibás. A tulajdonos elmondása szerint menet közben elment a műszerfal teljesen, az autó leállt és azóta se lehet beindítani. Valami olyasmit mondott hogy valami zárlat lesz és motorvezérlő csere. Beázást érzékelt a tetőkarpit alatt a jobb oldalon. Tudom hogy online nem lehet a hibát megállapítani illetve szerelni sem lehet. Nekem csak infóra lenne szükségem hogy megéri vele foglalkozni vagy hagyjam. Előre is köszönöm a válaszokat!
A problémám a következő:az autó megvétele után sajnos az AC pumpa megadta magat hazafelé a pályán,sokszor rainditottam amig az autómentő meg nem érkezett,aztán ,ezt csereltettem egy ismeros szerelővel,viszont amikor elmentem az autóért,mondta hogy szerinte rossz az akksi is mert be kellett bikazni..kimertuk ,jó volt az akksi,na akkor generátor mondta mindenki..oké felújították..beszereltek,van töltés .. minden oké!1het után megint nem indult az autó,csak bikazassal..gondoltam ramerunk..nem volt megint töltés.oke hátul minden sarut megpucoltunk..a negatív amin a kasztni hoz van kötve eléggé oxidalt volt..beindítottuk láss csodat megint volt töltés .6napig jó volt kb.ma reggel beondotottam,arrébb álltam vele,a fekfolyadek utantoltes miatt kicsit megbontottam a műanyagokat a motortérben,visszaszerezték,indítanak és semmi ...kérlek segítsetek mi lehet?motortol az akksiig esetleg negatív kábel csak néha érintkezik??mi lehet?gemerator ,fesszabalyzo, új gyári minoseg..az akksi nem gyári de kb 2honapps 100amperoras..köszi a valaszokat
2005-ös E61-em szélvédőmosója alig akar spriccelni. Amit gyorsan megnéztem, hogy lehúztam a motorháztetőben a spricniket és jól megfújkáltam, nincs eltömődve. Lehetséges, hogy nem jelzi, ha kifogy a tartály (fel fogom tölteni és megnézem úgy is természetesen)?
Egy olyan segítséget szeretnék kérni, hogy 2007-es LCI E60 szedánom van és szeretnék komplett M-packetett rátenni, azt tudom, hogy a két első dobbetétet cserélni kell hozzá, esetleg kell még valamit cserélni vagy az alsó motor burkolat és a felfogatások megegyeznek a simával? Előre is köszi a válaszokat!
Sziasztok! Segitsègre lenne szüksègem! A hiba ami az autònàl jelentkezik hogy nem fùj hideg levegőt a klíma plussz a motorhűtő ventilàtora hideg motornàlis elindul.valami ötlet?(az autò nem melegszik üzemi hőfokon dolgozik)
Üdv! egy kis segítségre lenne szukesegem, kicsereltem a kardan csapagyat a mai napon az autómon. Össze rakás után rázott minden csavar meg van húzva nem
log semmi. Osszejelolve sajnos nem lett valakinek valami ötlete hogy mi lehet? (csapagy csere elott nem produkálta)
A konkrét hibádra nem biztos, hogy tudom a választ. Az injektorok kiszerelése után az erre specializálódott szervizben próbapadra teszik és ott megnézik tudja e gyárilag meghatározott paramétereket. Amelyik nincs a tűrési értéken belül azt felújítják majd kódolják. Ezeknek a díja szervizenként változhat. Majd visszaszerelik és kód alapján felprogramozzák az autóhoz. Vannak korábbi tipusok amelyeket szinte mindenhol tudnak javítani és modernebb piezzos injektorok amelyeket nem mindenhol tudnak javítani. Érdemes kutakodni, hogy végezteted el a javítást. Az hogy mennyibe kerül az újak ára bolt függő. 6 db injektor van benne. Legutóbb amikor néztem a garanciális új 100 fölött volt, ha fel tudják újítani az valamivel olcsóbb. Általában az injektotok ugyanúgy mint a szivattyú is nagyon sokáig, több százer kilométert is kibírnak, ha gyakran cserélik az üzemanyagszűrőt és jó minőségű üzemanyagot tankolnak és néha szoftveresen is ellenőrzik, hogy minden jol működik e. És van még egy apró dolog, a tankban legalább legyen mindig félig az üzemanyag, erről is sokat lehet olvasni. A hibás injektorok több galibát is tudnak okozni ezek közül a dugattyú olvadást szokták emlegetni. Titka mindennek a gyakori karbantartás a jó minőségű alkatrészek, az előirtnál jóval gyakoribb és korábbi olajcserék (motor, váltó, szervó, diffi és amilyen szűrőt találsz az autóban), mert sajnos ezen kívül is adódhat bármikor valami javitani való. De a legfontosabb az hogy egy injektoros szakemberrel beszélj és mutasd meg neki az autódat, hogy valóban ez e a probléma.