Nem tudom beletetted-e a keményebb rugókat, de az első futómű szilentek gömbcsapok gyorsan elfogynak majd a magyar utakon.Ráadásul "lenehezedik az autó eleje. Hajlamos lesz a "megforgásra, kanyarba előbb kitör a hátulja. Ha már megvan, 17coll-nál nagyobb kereket ne rakjál majd rá.
Az a motor (N53) már közvetlen befecskendezéses, azaz lassabban melegszik be, kormol(ódik), sokkal több a potenciálisan meghibásodó alkatrész az elődmotorokhoz képest (pl. nagynyomású szivattyú), így bár autópályán egyenletes haladásnál _valamennyi_ előnye van a korábbi, szívócső befecskendezéses motorokhoz viszonyítva, városban sokkal jobban felül fogja múlni a katalógus értéket.
Egyszóval: ha sokat városozol, akkor vegyél "régi" motorral.
(Igen, tudom, ez az "E60 tragédiája": mire rendbetették a belsejét, elkúrták a legendás benzinmotorjait)
Vagy dízelt kell venni, azzal is lesz elég nyűg, de legalább nem zabál.
Ati530d-nek köszönöm a segítségét. Megcsináltam a csatlakozóval a megfelelő lépéseket. Hibatörlés. Most per pillanat jó, de nem vagyok nyugodt. Kifényképeztem neked a hibakódot. Ez nem a gyujtókör megnövekedett ellenállására utal? Egyes irományok szerint a BST gyujtójának növekszik meg az ellenállása, ez okozza a zavart. Erre nem egészen szakszerű megoldás: gyujtó kábel levág, és közé 2,2 ohmos ellenállás berak. És a hiba nem jön vissza.
Bennt a rugo, bennt az allithato szintszabalyzo palca, jobbos jelado kicserelve!!! Mar nem log a jobb oldala!!! Viszont meg egy centit mehet lefele a segge... ;-)))
Azt szeretném kérdezni hogy szerintetek 530i Touring (272 LE) -nél milyen városi fogyasztással lehet számolni ha nem full dugóra számol az ember és moderált gázpedál használatot vesz alapul az ember. 10 körül ki lehet jönni vagy inkább a gyári 12.6 a jobb közelítés?
köszonöm a tippeket . de sajnos nem segitett.helyzetjelzo,radio,központi zar,index, minden van csak gyujtas nincs.neztuk bikakabellal , a kesztutartonal a bisztiket is.mind jo.
Az enyémen sem látszott semmi sem,de kontakt spray és szalagbilincs megoldotta a problémát.Természetesen előtte kiolvastuk,hogy merre keressük a hibát.
sziasztok.olyan problemam van hogy elforditom a kulcsot es a muszerfal teljesen sötet.Az aksi jo,uj benne.Semmi elözmenye nem volt ,megalltam tankolni es se kep se hang.A csomagtartonal biztositek tablat vegigneztem. jo mind. Valakinek ha van valami ötlete kerem irjon .koszi.E60 2004 525 dizel
Széthúztam az ülés alatti csatit és semmi elváltozást mem láttam. Elég stabilnak tűnik szinte elképzelhetetlen, hogy egy légzsákhoz tartozó csatlakozás némi hőváltozásra csak úgy kontakthibás legyen. Mindene fém tiszta, nincs rajta mit csinálni. De ha elég neki, egy széthúzás és egy összedugás, ám legyen. Nézz rá légyszíves, erről a csatiról beszélünk?
Abban a szerencsés helyzetben vagyok,hogy itt (Svájcban) veszem az autót. Ebből a benzinesből elég sok van, csak mivel 8 évig e60 530d használtam , most van pár extra ami nélkül nem veszem meg. A baj az , hogy ebből a motorból kiadott jó felszereltségűek nincsenek. Ezért kérdezősködöm, hogy ha a 258 le vennék akkor mire számíthatok. Ha pici olajfogyasztás a probléma csak az nem érdekel. De nem tudom vezérműlánc az cserés e vagy bírja stb..
Hozzáteszem 10 éve élek itt 32 db autóm volt, porschetől ,rs4,x5 3.0d, S8, sharan stb stb. Ea E60 at siratom azóta is. Úttartás ,kényelem , vezetés mindenben jobb volt mindegyiknél. Tipushibáit magam csináltam,leömlőből 2 db volt , főtengelyharditárcsa,porlasztók,de 270.000 km mentünk vele és mai napig siratjuk :). Most szeretnék egy 3.0i. Köszönöm a segítséget.
Ati530d- nek nagyon köszönöm! Nálad láttam, hogy volt már ilyen gondod, ezek szerint sikerült megoldani. Igen, tűző napon állt az autó, indítást követően már jött is a hiba. Tehát a vezető ülés alatt lévő vezérlő modul csatlakozóit kell átnéznem? Nekem olyan hihetetlen, egy mindentől védett helyen, szinte mindig mozdulatlan csatlakozás hogy tud kontakthibás lenni? Nem egy forrasztási pontod durrant el? Vagy szálszakadás történt?
Nem nagyon van, ahogy az előttem szóló is mondta, nincs is nagyon eladó, mert egyrészt akkoriban már a dízel őrület tombolt, másrészt akinek mégis jutott belőle használtan, az általában megelégedéssel használja, és/vagy körön belül adja el.
M54-től felfelé már csipegeti az olajat mind, de ezzel lehet élni.
Közben rákerestem kíváncsiságból, jelenleg 2 db van a hazai piacon 3 és 3,5-ért... (meg egy jobb kormányos)