Szeretnék segítséget kérni tőletek, szeretnék a jövőben új gazdája lenni egy e60-nak 525D-t nézegetek 3,5M környékén, 2008 körül. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek lehet kapni jelenleg a kínálatból, olyan e60-t ami ebből az árból kijön vagy gondoljam újra az egészet? Milyen problémákra kell odafigyelni vásárláskor?
Én jelenleg az Usaban lakom és decemberben vettem egy 2006os e60 525xi autót.A szerelők itt horror áron dolgoznak amit már szinte sértésnek lehet venni.Van vele egy két problémám amit szeretnék kijavítani rajta,van hibaolvasóm is és van egy pár hibakódom.A szerelés nem áll messze tőlem otthon is sokat bütyköltem a saját autóimat csak az nem BMW volt és most típusismeret hiányában szenvedek.
Az auto motorja nem jár egyenletesen ugrál a fordulatszám mérő,ha rárakom a klímát taposni kell a féket nehogy beleugorjak az elötem álló autóba.Bár nem egyfolytában csinálja és nem mindig ugrál.
Hibakódnak camsheft sensort irja (felső holtpot sensor) és exhaus camsheft sensor és a légtömegmérőt is bedobja.
Az ebayről rendeltem sensort 2dbot kicseréltem de az autó nem indult be,igy vissza cseréltem.Gondoltam a légtömegmérőre is hogy esetleg az rossz és amiatt ugrál.A gyári alkatrészekre is olyan árak vannak ,hogy eldobod magad bar az Ebayen 200$ Simens VDO.Van valakinek ötlete mit csináljak vele hogy megszünjön a hiba?
A bmw féktárcsák kőzépen hűtöttek, ezért "két korongból áll", 4 oldaluk van. Ezért esetünkben korongonként hiányzik belőlük 1mm. Ezért az anyagfogyás/korongonként 1mm. ;-)
De félre a tréfát, hátul nincs akkora igénybevételnek, hőterhelésnek kitéve mint elöl.
E60 535d, idrive írja a hátsó fékbetétek közelgő "végét", szemügyrevettem, tényleg eléggé keskenyednek már.
Tárcsának nincsen, max 1-1mm es válla, tegyek fel új betéteket és kész vagy cseréljem tárcsástól? Bmw azt hozza tárcsával cseréljem, gyár azt írja hátsó féktárcsára hogy: 345*24 és a minimumja 22,4mm.
18" nagyobbat nem akarok, jelenleg 17" van rajta 225/50 van rajta ez volt tavaly a nyári szett de délre is ugyan ilyent tettem fel és most úgy gondoltam hogy nyárra kellene eggyel nagyobbat 18" nagyobbat nem akarok semmiképpen! Csak tapasztalatokat kérdeznék hogy 5x120 8x18 et20 furat: 72,6mm a felni adatai és hogy rá megy e a kocsira és hogy milyen gumit érdemes hozzá venni. A 245/40 erre gondoltam mert a küszöbön ami található papír azon ezt javasolja. Csak mind más mit ír a papír és az emberek mit tapasztalanak a gyakorlatban. 17" 225/50 nyárival és télivel is egyaránt nagyon jó a vezetési élmény és menetstabilitás nekem legalábbis és ezt nem nagyon szeretném elveszíteni. Ezért érdeklődök mit hogy lehet vagy érdemes. Amit kinéztem felnit 160e 18" és hibátlan. Nem tudom 225/40 18" az jó lehet vagy nem?! csak azért kérdezem mert 18"-ban 225/50 biztos nem férne alá szerintem. Válaszokat előre is köszönöm.
Nem tudom, hogy defekt türő e, nem értek hozzá, ez volt gyárilag az új kocsimon, de én lecseréltem, esetleg ha érdekel keress rá a neten mit írnak, nem akarok hülyeséget mondani.
Érdeklődni szeretnék venni akarok egy 18" felnit 2008 e60 520d bmw-re. Amilyent néztem 5x120 8x18 et20 furat: 72,6mm. Úgy néztem hogy simán fel megy ezekkel a méretekkel rá a felni különösebb átalakítás nélkül. Milyen gumit javasoltok rá erre lennék kíváncsi!? Vezető oldali ajtón következőket találtam: 245/40 R18 W ,275/35 R18 W, ezt írja a motorkódos papír mellet sok más méretet de azok 16-17-19. Érdeklődnék kinek milyen van fent és milyent ajánlotok rá. Válaszokat előre is köszönöm!
Nekem ATE Powerdischttp://www.ate-brakes.com/products/disc-brakes/ate-powerdisc/ van fent és kb 60e km van benne, a 2. fékbetétet eszi és max 1mm "válla" van, nem igazán akad meg a szélén a körmöm....nem nyikorog és nem vetemedett meg /pedig van, hogy minden a lábtérben landol az ülésekről/, szóval én ilyenre fogom megint cserélni ha elkopik.
Szerintem nem kell.Szerintem csak a foncsor "szórásképe" más. A funkciója képességei, ugyan az.Vigyázz ne hogy, beázottat, sárga led hibásat sózzanak rád. Mindenképpen próbáld előtte ki.
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy a kardán csapágynak milyen hangja van? Fel hallatszik egyáltalán az utastérbe? Olyan mintha kerékcsapágy hang lenne,de elég halk, de se nem bal,se nem jobb terhelésre nem változik,100 nál üresben gurulva hallatszik.
Sziasztok, valaki tud segíteni honnan tudok szerezni jó áron 535d-hez egr hűtőt? Vagy esetleg tudják valahol javítani? Valakinek volt már ilyen problémája?
Én csak gyári BMW alkatrésszel szervizeltetem az autómat tapasztalatom a velem ellentétben után gyártott fékszettet használók köreiben!
Még fele annyi km se megy el mint a gyári nyikorog, csikorog fékezéskor és nem ritkán meghajlik a tárcsa is! Árban kb 20-30e forintot spórolsz! Első, hátsó fékszett kb 120.000Ft durván 70km tudsz vele elmenni!
Én XVI ker Szlovák úti BMW szervizbe hordom az autóm, az alkatrészre megadják a saját kedvezményüket BMW WALLIS számla van róla.
köszönöm a segítséget! Akkor marad a halogen! Azt szerinted lehet egy az egyben cserelni? Vagy kell valamit alakitani? Gondolok itt pl a lámpa tarto konzolra vagy csatlakozokra!?
Az átszerelés xenonra, szerintem nem ér annyit amennyibe utólag kerül.Ráadásul xenon nélküli lámpát kapsz olcsón.
Lámpamosó is kell hozzá,(anélkül nem írják be) mert télen a hó rajt marad.A xenonnak nincs hőleadása, és nem olvad le menet közben.A magasságállítást is meg kell oldani.Sok utólagos elektromos kütyü.
Szerintem újra kell írni a teljes programozását.
Nem akarlak elkeseríteni, de BMW-t sajnos olyat kell venni amibe a kívánságlista márt benn van, mert utólag jobban fáj anyagilag, mint amennyit ér. Kókányolni nem érdemes, mert az elektronikusan instabil lesz, vagy egyszer csak váratlanul leég az autó.
Tudom jól hogy Milánóban vásárolták, megvan a kocsi szervizkönyve és gépkönyve. Nekem akkor is furcsa, hogy az Alpok lábánál nem fontos extra az ülésfűtés.