Sajnos megjelent az egyik ismert jelenség az E61 Touringomon: nem működik a hátsó ablak nyitása a gomb megnyomásával. Eddig két solgot hallottam ami tönkremehet, az egyik a nyitó motor, a másik meg maga a gomb. A nyitó motor esetén kérnék segítséget, merre találom a relét ami a nyitó motornak ad feszültséget?
Nyár elején vettem egy 525d-t különösebb problémám nem volt vele amíg be nem jött a tél és a fogyasztás drasztikusan meg nem emelkedett és észre nem vettem, hogy a hőmérséklet jelző csúszka egyre fentebb áll meg.
Egy szokásosnak tűnő alacsony hűtővíz hőmérséklettel küzdök. A menüben kiírt hőmérséklet 55C°, ha kint kb -5 és -10 fok között van, magasabb külső hőmérsékleten magasabb...
Egyértelműen termosztát probléma. A baj csak az, hogy már mindet kicseréltettem. Az EGR termosztátot, a Main termosztátot, és az automata váltós autókban lévő hőcserélős termosztátot is. Ennek ellenére csak abban az esetben megy feljebb a motorhőmérséklet, ha kint is melegebb van.
Ha valaki járt hasonlóan, esetleg valami ötlete lenne...
E60 vásárlásán gondolkozom. Kevés km-es 535d 535i vagy 550i jött szóba eddig.
Tapasztalatok szerint melyik a legkevésbé probléma mentes? Németben néztem a kint adott gari gondolom itt is érvényes ugye? Hivatalos kereskedésnél néztem. Esetleg ha abban tudnátok segíteni, hogy mire kell figyelnem a vásárlásnál? Köszi
A következő problémával fordulnék a szaktársakhoz, van egy e60 N52B25 motorral (190 000 km) ami a héten kidobta a check engine lámpát. Hibakód kiolvasás megvolt, bár több indítás után a check engine eltűnt magától.
Szóval az alábbi hibakódokat tárolta, 2A98 Crankshaft-inlet-reference illetve a 2A82 vanos intake. Kérdezősködtem, utánanéztem, de nem egyértelmű számomra mit tegyek.
Volt szerelő aki azt mondta lánc csere, én olvastam vanos solenoid tisztítás/csere megoldást.
Szóval az lenne a kérdésem melyik lehet inkább sanszos/tapasztalat mit mutat mert azért nem egy súlycsoport a két alkatrész cseréje árban, bár ha indokolt tőlem mehet a lánc szett csere csak nekem fura volt így elsőre. Az autón semmit nem lehet észrevenni jól megy, semmi rendellenes hang (lánc).
Olvastam olyat is, amikor a német kolléga írta, miután kicserélte azt a bizonyos izzításvezérlő egység és generátort összekötő kábelt, látta felvillanni az izzításjelző kábelt.
Az E60/61 szériánál nem úgy működik az izzításjelző, mint más autóknál.
0 fok felett nem fog kijelezni az izzításjelző, csak 0 fok alatt. A BMW-nk már akkor felkészíti magát az indításra, amikor kinyitod az ajtót (felébred a BMW).
0 fok alatt már felvillan, külső hőmérséklettől függően a maximális izzítási idő 2,7 mp.
Ránézésre nagyon szép, és jól is felszerelt, de azért egy 7 éves autótól 89e km nagyon kevés...
Furcsa, hogy az USA-ból jött (N54-es 535i nem volt európában, és a VIN is megerősíti), de a sebességmérő nem mérföldes, tehát az már cserélve volt.
Érdi autó, maszibmw topiktárs pár km-re onnan rendel, ő meg fogja tudni állapítani, hogy a km óra manipulált-e. Ha netán nem lenne, akkor is nehéz lenne az előéletéről bármit kideríteni...
Persze csakis bevizsgálás után...gondolom bármilyen törést-javítást profi szem kiszúr egyből, innen-onnan km-t ki lehet olvasni, computerre dugva talán az előélete is látszhat...túl naiv lennék? Csak mert én sem megyek többet 15 e km-nél évente...Köszi!