én ugyan nem a BMW-nél, de szívtam ugyan ezzel a problémával, ebben a tartományban egy H Astrával. 1 év alatt jöttünk rá a hibára ami 1:1000 valószínű, hogy az akkor újonnan felrakott Bosch tárcsa kerék agynál lévő része nem egyenlő vastagságú :) 0,1mm eltérést mutatott a vizsgálat alkalmával. Krétát rögzítettünk egy fix helyre és közelítve derült ki, hogy a jobb oldalon a gumi szélét beszínezte, cseréltem a tárcsát és hibátlan lett, egy vicc. Ez csak egy újabb lehetőség a megoldásra.
tudom nem e60... de aki esetleg járatos a témában segíthetne.
a 2011-es f10-ek mennyire érintettek a lánc mizériában? 35D alvázszám alapján N57S motor tipust hoz bele, de ezt nem hiszem mer ez a 3 turbós talán... ebbe még csak 299le van, valami N57D30 akármi lehet.
Köszi a választ, de nem tengelykapcsoláskor adja ezt a hangot... Hanem amikor elindul az autó és egy pár másodperc múlva, amikor már egy ideje mozgásban!
És menet közben nem, csak ha megállok és mondjuk be akarok tolatni egy helyre...
Akkor a motortartó bakok kilőve?
Illetve Szakit tudtok? Mert nekem ezt a bak dolgot is egy "szaki" mondta illetve nézte...
Korábban említettem itt, hogy van egy olyan problémám az E61-el (2005), hogy amikor áll az autó és tolatni kezdek vagy álló helyzetből előre indulok el (szóval elölről hátra vagy fordítva indulok el), hallatszik egy kattanás valahonnan elölről.
Kaptam egy olyan tippet, hogy a motortartó bakok a hibásak, azokat cseréljem ki. A kérdésem az, hogy ez okozhatja ezt a hangot? Hogy tudok meggyőződni róla, hogy tényleg cserés, mekkora holtjátékot engednek ezek a bakok?
Esetleg ajánlani tudok Budapesten valami normális szakit aki ismeri ennek a típusnak a bajait és normális áron dolgozik?
Mivel a leírtak szerint nem fordulatszám, hanem sebesség tartomány függő a rázkódás, azon kellene elgondolkodni mi az aminek a mozgása a sebesség és nem a fordulatszám függvénye.... asszem ez 5 dolog lehet: kerekek, féltengely, difi, kardán, váltóban a kihajtás. A kerekeket szerintem szépen kipipáltad /pedig egy elrepedt felni simán csinálhat ilyet/, a féltengely is mondjuk pipa, maradt a difi, kardán, váltó, én a kardánra /hardy vagy kereszt vagy a felfüggesztés csapágya/ tippelnék. Az "elvileg rendben" nem túl izmos bizonyíték.