Sziasztok! E60LCI-hez keresek fa mintájú belső díszléc szettet. Esetleg szép állapotú feketét tudok adni helyette. A mailcímem az adatlapomom. Előre is köszi!
Van ötletetek, hogy mitől lehet az alábbi hang/hiba:
Hallani egy kattanást, amikor kitekert kormánnyal elkezdek tolatni, hangsúlyozom, hogy nem csattanás, nem olyan hangos.
Elölről jön a hang, de csak egy kattanás, nem olyan, amikor a féltengely kattog és aztán nem is csinálja, csak ha újfent elindulok előre és megint elkezdek tolatni!
Mi okozhatja, mi lehet a gond? Én esetleg toronycsapágyra gondolnék, de csak tippelek...
Padon volt már, meg is "rángatták", de nem találtak hibát, bár ez nem biztos, hogy jelent bármit is!
Sziasztok van 1 nagy problémám remélem tudtok segíteni :-( BMWE60 benzines 100km /h nál kikapcsol a tempomat ha használom ha NEM 99km /h meg jó De 100 nál kiírja a hibát az autó ujrainditasakor megint működik 100km /h ig. Mi lehet a probléma? ??? Segitsegeteket előre is köszönöm privibe is írhatók sada00143@gmail.com sőt ezt hamarabb lattom még egyszer köszönöm aki segít
Sziasztok van 1 nagy problémám remélem tudtok segíteni :-( BMWE60 benzines 100km /h nál kikapcsol a tempomat ha használom ha NEM 99km /h meg jó De 100 nál kiírja a hibát az autó ujrainditasakor megint működik 100km /h ig. Mi lehet a probléma? ??? Segitsegeteket előre is köszönöm
Sziasztok. Ki kell cserélnem a klíma hűtőmet, mert lyukas (520D E61 LCI). Mennyire kell megbontani az elejét (lökhárító), hogy hozzá lehessen férni, vagy motortérből cserélhető?
A klímás akkivel beszéltem, lebontána az egész elejét, fórumon olvastam olyat is, hogy csak a zárhidat kell levenni, és felfelé kihúzható.
Mi az igazság?
Tud valaki egy korrekt szerelőt, aki nem akarná szétbontani felelegesen az egész kocsit?
Sziasztok! Olvasgattam itt a leírtakat és az a kérdésem, akkor most jó a BMW E60 benzin vagy nem jó. Láttam, hogy dieselt nem nagyon kell venni belőle, na és a benzines. Ja és közepes vagy nagy motor?
Az igazsághoz azért hozzátartozik, hogy 180-200e km felett jönnek már a gondok rendesen, ha dízel, ha benzines. Én is akkor adtam el a benzinest 200e környékén amikor már kezdtek jönni a kisebb-nagyobb gondok. Ami azonban biztos, hogy a szívó benzines hibái olcsóbban orvosolhatóak. A közvetlen befecskendezésű motorral szereltek már ugyanakkora cumival járnak, mint a diesel (én ezért vettem dieselt). Úgyhogy a szívó benzinesre igaz csak amit írtál az E60 konstrukción belül is, ennél elenyésző a meghibásodás. Szóval, ha újabb autót veszel akkor gondold meg, hogy benzin vagy diesel mert az előbbivel nem leszel előrébb a megbízhatóság oldalon és még többet is fogyaszt. Én benzinpárti voltam, de a mai benzinesek már nem ugyanazok, mint régen. :(
Egyetértek,6 év alatt sikerült ráköltenem egy vagyont..Az biztos ezután már csak benzines lesz..Ha Bmw lesz ha nem..Barátom a benzines E60 ra5 év alatt egy légtömegmérő/olajgomba csere volt a kötelezőn kívül,és ő is heti 700km ert belerakja..Nekem?2 Leömlö 1 turbó felújitas 1 uj turbó ékszíjtárcsa izzítógyertyák mindíg,izzitas vezerlö,legrugo kompresszor,lambdaszonda..Dpf nem is sorolom,mert elmegy az élettől a kedvem..:D
Elnézést, hogy így ismeretlenül rád írok, csak a nickedből fakadóan hátha tudsz nekem segíteni...Én is szombathelyi vagyok, most cseréltem CCC-t és keresnék egy szervizt vagy szakit, aki fel tudná kódolni az autómhoz! Nem ismersz esetleg a környéken valakit, aki foglalkozik ilyesmivel?? Válaszod előre is köszönöm!
Az M57 valóban nem az a kifejezett láncszakítós típus, de sajnos az E60 már nem az örökkévalóságnak lett tervezve, így váltóra - motorra 400 felé bármikor simán elcsusszanhat 500-600e. (Mármint külön - külön..., és akkor nem beszéltünk az egyéb tételekről)
Az a baj a sokat futott E60-akkal, hogy eléggé korlátozott a piacuk: a korábban E36-okat ás társait hajtó lakótelepi hülyegyerekek hamar befürdenek vele, mert ha van is 2 milliójuk, akkor nincs másik 1-2 fenntartani, akinek meg van 3-4-5 milliója, az meg fiatalabbat, kevesebbet futottat akar (és nem is feltétlenül E60-at)
A fenntartási költség egy dolog, a "szopó faktor" az, ami megfizethetetlen, márpedig ezeket már nem tudják a garázsban okosba' életben tartani.
Nem cseréltem láncot..Őszintén szolva nem is gondolom hogy kellene(hangját nem hallom) ezek ha jol tudom nem hajlamosak nyúlásra,de kijavítanak ha tévedek..
Közel vagyok a 400hoz..:( El is adnám,illetve hirdetem is,de egy telefon annyi sincs ra,pedig mindig megadtam neki ami kellett és nem leharcolt...Egyszerüen látják a hirdetésben az óraállást és kész...pedig ezekbe már többnyire ennyi van..
Egy ideje már nem jartam itt.. Az autómat elerte az első fék csere,regebben már cserélték de nem emlékszem mit tettek rá..Mit ajánlatok milyen tárcsa/betét 2004/12 ho 525D. Esetleg valaki első fekhez cikkszámot tud mondani betét/tárcsára? Üdv! Geri
lyen csatlakozót találtam a kesztyűtartóba az egyik vége régi iphone 4hez van a másik vége a képen látható. Milyen lehetőségekre lehet kicserélni ezt a kábelt? USB? vagy Újabb iphone csatlakozósra vagy mik vannak? több oldalon kerestem de nem találtam hozzá semmit! Valaki esetleg tud hogy hol lehet venni hozzá és miket? előre is köszönöm a választ!http://kepfeltoltes.hu/160616/13461097_1151408471582326_259529031_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg