Az igazsághoz azért hozzátartozik, hogy 180-200e km felett jönnek már a gondok rendesen, ha dízel, ha benzines. Én is akkor adtam el a benzinest 200e környékén amikor már kezdtek jönni a kisebb-nagyobb gondok. Ami azonban biztos, hogy a szívó benzines hibái olcsóbban orvosolhatóak. A közvetlen befecskendezésű motorral szereltek már ugyanakkora cumival járnak, mint a diesel (én ezért vettem dieselt). Úgyhogy a szívó benzinesre igaz csak amit írtál az E60 konstrukción belül is, ennél elenyésző a meghibásodás. Szóval, ha újabb autót veszel akkor gondold meg, hogy benzin vagy diesel mert az előbbivel nem leszel előrébb a megbízhatóság oldalon és még többet is fogyaszt. Én benzinpárti voltam, de a mai benzinesek már nem ugyanazok, mint régen. :(
Egyetértek,6 év alatt sikerült ráköltenem egy vagyont..Az biztos ezután már csak benzines lesz..Ha Bmw lesz ha nem..Barátom a benzines E60 ra5 év alatt egy légtömegmérő/olajgomba csere volt a kötelezőn kívül,és ő is heti 700km ert belerakja..Nekem?2 Leömlö 1 turbó felújitas 1 uj turbó ékszíjtárcsa izzítógyertyák mindíg,izzitas vezerlö,legrugo kompresszor,lambdaszonda..Dpf nem is sorolom,mert elmegy az élettől a kedvem..:D
Elnézést, hogy így ismeretlenül rád írok, csak a nickedből fakadóan hátha tudsz nekem segíteni...Én is szombathelyi vagyok, most cseréltem CCC-t és keresnék egy szervizt vagy szakit, aki fel tudná kódolni az autómhoz! Nem ismersz esetleg a környéken valakit, aki foglalkozik ilyesmivel?? Válaszod előre is köszönöm!
Az M57 valóban nem az a kifejezett láncszakítós típus, de sajnos az E60 már nem az örökkévalóságnak lett tervezve, így váltóra - motorra 400 felé bármikor simán elcsusszanhat 500-600e. (Mármint külön - külön..., és akkor nem beszéltünk az egyéb tételekről)
Az a baj a sokat futott E60-akkal, hogy eléggé korlátozott a piacuk: a korábban E36-okat ás társait hajtó lakótelepi hülyegyerekek hamar befürdenek vele, mert ha van is 2 milliójuk, akkor nincs másik 1-2 fenntartani, akinek meg van 3-4-5 milliója, az meg fiatalabbat, kevesebbet futottat akar (és nem is feltétlenül E60-at)
A fenntartási költség egy dolog, a "szopó faktor" az, ami megfizethetetlen, márpedig ezeket már nem tudják a garázsban okosba' életben tartani.
Nem cseréltem láncot..Őszintén szolva nem is gondolom hogy kellene(hangját nem hallom) ezek ha jol tudom nem hajlamosak nyúlásra,de kijavítanak ha tévedek..
Közel vagyok a 400hoz..:( El is adnám,illetve hirdetem is,de egy telefon annyi sincs ra,pedig mindig megadtam neki ami kellett és nem leharcolt...Egyszerüen látják a hirdetésben az óraállást és kész...pedig ezekbe már többnyire ennyi van..
Egy ideje már nem jartam itt.. Az autómat elerte az első fék csere,regebben már cserélték de nem emlékszem mit tettek rá..Mit ajánlatok milyen tárcsa/betét 2004/12 ho 525D. Esetleg valaki első fekhez cikkszámot tud mondani betét/tárcsára? Üdv! Geri
lyen csatlakozót találtam a kesztyűtartóba az egyik vége régi iphone 4hez van a másik vége a képen látható. Milyen lehetőségekre lehet kicserélni ezt a kábelt? USB? vagy Újabb iphone csatlakozósra vagy mik vannak? több oldalon kerestem de nem találtam hozzá semmit! Valaki esetleg tud hogy hol lehet venni hozzá és miket? előre is köszönöm a választ!http://kepfeltoltes.hu/160616/13461097_1151408471582326_259529031_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az N52 sincs rajta semmilyen veszélyeztetett / hibás tiltó listákon, legalább is nem többen, mint az M54: mert olajat azt fog enni, de az esetek többségében ez nagy károkat nem okoz (kivéve amikor igen...)
Utódja, az N53 sem láncszakadás miatt kerülendő, hanem a direktbefecskendezés hátrányai miatt.
Ha már itt tartunk, az M57 sincs rajta semmilyen rossz listán, mégis mint láttuk, van hogy elszakad a cérna, izé, a lánc...
Kijelző,Fejegység,kontroller,klíma körüli burkolat.Utána hozzáértő általi kódolás.Privátban megírom,ha kell ,hogy ki kódolta.A cuccot én 100-ért vettem anno.(több mint 2 éve)
A tied még M54-es motorszéria, nem LCI, az 2007től van. Nálad ott nincs ilyen gond, de az N52-re én is kíváncsi lennék, hogy azokkal mi a helyzet lánc terén? :)