a kommentekben le is van írva, de nyílvánvaló és itt is soxor volt már boncolgatva: ha szerencséd van (10%) olaj és szűrőcsere után megjavul, ha nem, akkor váltó felújítás....
Nekem (e90 20d) gyári 163 helyett 157-et mértünk padon lapka nélkül. Hogy ez az autó 10 éves kora, vagy már gyárilag se tudta, vagy a lapka hiánya adta nem tudom.
Amit tapasztaltam kivétel után:
-alul gyengébb, lassabban reagál (automata váltós városi gurulásnál ugye leengedi a fordulatot és ott érezhetően tétovább picit). Ezt az emberek 99% nem venné észre, de én nagyon aprólékos/precíz vagyok ezért feltűnt.
- télen a fogyasztása több (nem tudom a magyarázatát, de több). Nem termosztát probléma! pár deci a különbség.
Igen, a dugózás a lapkák elszabadulása miatt szükséges, DE az olajszivárgást is megakadályozza ami a lapkák tengelye körül szokott előfordulni. 25.000,- ft egy ilyen művelet anyaggal; munkadíjjal. Ritka de előfordul a szívósor tömítèseinél fellèpő olajszivárgás ill. a szelepfedél tömítésnél. Ezt levételkor mindenképp ellenőrizni kell!
ha E60-on a lapkák helyetti ledugózás megoldaná az olajfolyást ... szerintem ez nem ugyanaz a probléma.
a ledugózás azt ELŐZI MEG, hogy a szívósor műanyag lapkája beleessen a motorba és ott "rendet tegyen", ennek szvsz nincs köze semmilyen, kialakult olajfolyáshoz.
Egy kérdésem lenne, utána olvastam, de nem tudok dönteni...szívósornál folyik az olaj, csere vagy dugózás? Látom kiss_atti-nál, hogy dugóztatott és azóta 80e km-t ment, kérdezném, hogy gond nélkül? Anyagilag sem mindegy 40-50 vs 170-180e ...Előre is köszi a választ!
Valakinek lenne ötlete, hogy az 535d-men(2006) mitől lehet az hogy kis gázadásnál rángat, olyan 1200-1800as fordulatig. Viszont ha nem hajszálvékonyan adagolom a gázt, hanem legalább félig nyomva gyorsitok akkor tökéletes, és nem érzek semmit. A rángatást nem úgy kell érteni hogy nagyon, de én érzem, és kicsit látom a fordulatszámmérőn. Előre is köszi a tanácsokat! Ui: a konverterem új, annak nem lehet baja...Elvileg...
BMW e61 530xd 2006 Valaki találkozott már olyannal, hogy ha leveszem a motorolaj beöntő sapkát, akkor csak úgy száll ki a fűst a beöntőből. Kartergázas a motor?Pillangó szelepek már rég nincsenek benne az nem eshetett bele.
Valami a motorban a turbó felől élesen csattog mint a videón ha bemelegszik a motor+ hátul nagyon füstöl ha egy picit is odalépek neki.Szinte folyamatosan jön ki belőle a füst finoman.Szűrő már nincs benne de ennyire nem szabadna füstölni.
+elkezdte enni az olajat is lassan.A gép persze hibátlanul fut mintha semmi nem történne.
Nagyon szégyen így közlekedni vele.
Valaki tudna segíteni?Egyik szervizben sem tudják mi lehet a gondja.Mindenki csak találgat.
Bal oldali helyzetjelzővel az a problémám, hogy nem világít. Kicseréltem az izzót, de így sem működik. Ha a lámpa csatlakozóján mérem az ellenállását az izzónak akkor OK. De mégsem világít. Előtte hetekig vacakolt, hol világított, hol nem. Kábel törés lenne? De itt nincs mozgó kábel. Vagy tévedek? Járt már valaki így?
Sziasztok.Az lenne a kérdésem hogy jobb elsö helyzetjelzöt cseréltünk és ugyanolyan égöt vettem bele Tungsram 12V 10W és nem világit ugy mint eddig.Sokkal halványabban világit a helyzetjelzö karika de csak az amelyiket cseréltük. e60 535d 2005év
Akarod látni, egy évi 65k km-t futó E39 530D elmúlt 2,5 éves Excel tábláját? Jó autót vettem, itt, a topicon is ismert embertől, és 2,5 Mio fölött járok.
( A vételáron felül).
Szerintem screenshot-ban tegyél be belőle valamennyit, engem kifejezetten érdekelne, de másnak is tanulságos lehet.
OFF autókból tapasztaltam, hogy ezekben a guruló számítógépekben olyan alkatrészek is vannak, amikről korábban azt sem hittük (pl. E34, E39 időkben), hogy egyáltalán (valaha majd) léteznek.
Ha valakinek 15 éve azt mondják hogy CIC modul, meg bluetooth modul, akkor néz bután..., ma meg mind 6 számjegű tételek, és előbb utóbb jönnek....
Magában az autóban 335ezer van, én eddig 15-öt tettem bele. Minden használt autora költeni kell de az évi 500-at amit írtak sokkalom, egy átlag használatnál.