Igen, volt rá visszahívás 2015 12 26-ig. Alvázszám függő volt, és tudomásom szerint csak a 2007-2008 évjáratúak voltak érintve. De írj inkább privátba mi van veletek, ne fárasszuk ezzel a fórumot... Jó egészséget Nektek.
Szia, nekem ugyanezt csinakta a mulf modul hibaja miatt. Lehuztuk es azota tokeletes az idrive. A problema a szaloptika szakadasabol adosik. Sorba vannak kotve a cuccok. Ha valamelyik eszkoz hibazik, akkor kihagy es ettol nem megy a tobbi.
E60nal ez tipikus hiba. 30-40korul van egy mulf modul. De ha kiiktatod, akkor csak annyi hogy nem lesz bt kapcsolat a kocsiban
nem boncolgattam a kerdest, hogy mi okozza, ahoz nekem keves a mintam.
ezek az autok itt rendesen szervizelt, nem tul oreg autok, bo sok markaszervizes pecsettel a konyvukben.
de lehet inkabb hozzaszoktunk ahoz, hogy lancos motorban nincs lanc csere intervallum megadva.
na erre most jol felebreszt minket majd az osszes gyarto hogy hoho gyerekek.. hat kopik az is. :)
nem csoda, compact meretezes, jo teljesitmeny.., ketezer baros uzapumpa, veztengok, egyeb segedberendezesek.. hat nem csoda hogy elfarad az a gyenge lancrendszer..
a bmw tudna helyre tenni a kerdest, ha eloirna hogy 150e km, es csere.
..bar az itt 3-4 ev.. szvsz lehet nem lenne piacepito egy "premium" markanal..
de megszunne az ugyfel panasz, bmw sem lenne -annyit -szidva.
( ...bar ugyremlik hogy volt ra visszahivas, de az nem ugyanaz mint a kopo eszkozi besorolas. . )
Üdv Cam. Ezer éve nem "beszéltünk". Tény és való, hogy elég gyakori probléma amit írsz, de mi is szinte minden héten cserélünk láncot (vagy mert elszakad, vagy már elszakadt...) de a gyártói tervezési hibán kívül szerintem más oka is lehet a láncszakadásnak. Múlthéten cseréltünk láncot egy E91 2009 02 320d-n 290000 km-nél, eredeti láncszettel. Előélete szerint sem cseréltek láncot. Viszont elég régóta szervizeltük mi, (ajánlásunk szerint olajcsere 10-15 ezer km-ként, NEM GYÁRI BMW olajjal...) Én úgy gondolom kenési problémákhoz is visszavezethető, legalábbis a mi statisztikai kimutatásunk erre enged következtetni...(ahogy Te írnád: Tévedés joga fenntartva...sk vélemény)..Üdv a családodnak, ha valamit segíthetek szólj nyugodtan.
lefagy teljesen. se jobbra se balra se fel se le. aztán visszatér pármásodpercre és ismét lefagy. a rádió sem működik olyankor, ha meg működik akkor pattogó hangok is jönnek a hangszórókból
Nem vitatkozni szeretnék, de két fontos gondolatot azért megosztanék (azoknak, akik döntés előtt állnak):
- Általában a fórumok és a szervizek statisztikái jellemzően negatívabbak (ahogy te is írtad), mert inkább azok az emberek fordulnak minkét helyhez, akiknek gondjuk van.
- Tökéletes autó nincs. Nekem nem sok autóm volt, lehetett az Opel, Skoda, Suzuki, VW, mindegyiknek volt kisebb, nagyobb - nem kopásból eredő - hibája, típushibája.
Még az sem egyértelmű, hogy egy ilyen "típushiba" vagy annak javítása költségesebb egy BMW-nél mint pl. egy Skoda-nál (1.2-1.4 TSI láncszakadások).
Biztosan én egy kivételesen szerencsés ember vagyok (remélem ez így is marad). A mintavételem minimális (1 db.) csak azért írom le mégis, hogy ha valaki ide téved, akkor jót is olvasson. Tavaly tavasszal vettem egy 2008 E61 520D-t (120kW) 150k-val, most 167K-van benne és még semmi gondom nem volt (nem igaz: a csomagtartónál lévő kábeleket cserélni kellett a köztudott kábeltöredezés miatt)...Ennyi...
Jó is lenne, ha a létezne olyan autó, ami kényelmes, erős, halk és még költeni sem kell rá....
Én cseréltettem szívósort és vezérműláncot. Biztos 200e km 30d. A szívósorban két lapka meg volt hajolva és a beeséstől egy kemény gázfröccs választotta el őket. A vezérműláncban 3 szem már meg volt mozdulva. Mindkét hiba kivégezhette volna a motort.
A gond ott kezdődik, hogy nincs a BMW-nél arra vonatkozó utasítás, hogy a szívósort vagy a vezérműláncot x ezer km után ellenőrizni vagy cserélni kellene.
Egy prémium autógyár nem engedheti meg magának, hogy ilyen hibák előzetes figyelmeztetés nélkül előforduljanak. Ha ilyen történik egy autóval, akkor ne a tulajt hibáztassuk már, hogy minek vett prémiumnak csúfolt autót, most meg cseréljen motort, mert az ilyen autó már rég nem prémium. A prémium csúcsminőséget jelent, ez meg igen távol áll tőle.
Az elhangzottakkal maximálisan egyetértek. Tudomásul kell venni, hogy az emberek már csak ilyenek. Olcsón akar jó prémium autót venni. Nem hiszi el, hogy ilyen nem létezik.Ha meg költeni kell rá azt sajnálja, mindenki hülye: a prémium márka már nem a régi, jön a barkácsolás saját kezüleg, esetleg autószerelő aki a ladánál dácsiánál megállt a fejlődésben. Minden és mindenki összefogott ellene, csak azt nem ismeri be, hogy Ő hozott rossz döntést amikor olcsón akart prémium autóba ülni.
Azon is el kell gondolkodni a beeső örvénycsappantyúk, szakadozó vezérműláncok, stb. kapcsán, hogy a BMW vajon prémium minőségű autómárkának számít-e még?
Mert mostanra már csak egy túlárazott, eldobható 4 kerekű maradt a valaha volt fényes múltból, autószerelők és alkatrész kereskedők álomautója. A vastag számlákat önként, dalolva fizetik ki a tulajdonosaik, mert még vakon hisznek a régi fényben.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy valaki tudja, hogy a "BMW.Navigation.DVD.Road.Map.Europe.BUSINESS.2016.DVD9.MULTiLANGUAGE-NAViGON" és a "BMW.Navigation.DVD.Road.Map.Europe.PROFESSIONAL.2016.DVD.MULTiLANGUAGE-NAViGON" között mi a különbség?
Jól vélem, hogy az említett 2 release egyaránt használható 2005-ös gyártmányú BMW 530-as gépjárműben? Melyik kiadást érdemesebb használni?
Az esetleges segítő válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm!
A búgás gondolom lehetett a kevesebb olajtól is?! mert most után töltöttem és egyenlőre abbahagyta. Eddig csak néha búgott, ezért gondolom a kevesebb olaj miatt. Bár , hogy miért távozott "hirtelen" kb 2 deci azt inkább akkor a szervizre bízom, cserével együtt. De köszönöm az infót.
szervóolaj csere ha a tartályt ki tudod venni és a csövekhez is hozzáférsz nem egy nagy cucc...
kiszívod azt ami a tartályban van, majd a visszatérő csövet leveszed és beleteszed egy 2 literes flakonba... a cső helyét ledugózod a tartály alján, majd a tartályt tele töltöd...kocsi elindít, majd megállít...Utántöltesz..indít megállít....Addig csinálod mig a töltési mennyiségnek megfelelő át nem folyt rajta.....
Ha a csövekhez nem férsz hozzá akkor bontani kell máshol....az már inkább szervizes dolog....
A búgás dettó szervizes lesz, mert baja van a szivattyúnak nagy valószínűséggel....