Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bogusz Creative Commons License 2016.04.20 0 0 38426

Megkaptam. Válasz megy.

Előzmény: cam aro (38424)
Tibcsi35 Creative Commons License 2016.04.20 0 0 38425

bt kapcsolat most sincs. azt irja aktiv de nem látja egy telefon sem, pedig négyet-ötöt kipróbáltam. de megpróbálom hátha. köszi

 

Előzmény: itnet (38421)
cam aro Creative Commons License 2016.04.20 0 0 38424

elmeletileg irtam valamit az xxxxati9@-ra.. de nem teljesen stabil az atjaro index lev.rendszer, es enyem kozt.

szvsz nem vagyok biztos benne hogy megkapod. 

...majd kiderul :) 

Előzmény: bogusz (38422)
cam aro Creative Commons License 2016.04.20 0 0 38423

Még az sem egyértelmű, hogy egy ilyen "típushiba" vagy annak javítása költségesebb egy BMW-nél mint pl. egy Skoda-nál (1.2-1.4 TSI láncszakadások).""

 

szamodra nem egyertelmu. 

 

a tsiben ha elszakad a lanc, a himbak eltornek, de jo eselyel a szelepek megusszak. 

..vagy nem. ez eset fuggo. ugyhogy ne usszak meg. 

ugyhogy jojjon csak le arrol is a hengerfej. > szelepek miatt. 

 

viszont a vezerles nem a valto, es a motor kozt van. 

ha elszakad, ez jelentos elony munkaido szempontjabol. 

mert mig a bmw-nel ez motor ki.. addig a vw-nel ez a helyen megoldhato. 

 

mai n47. 

ez most szerencses eset. 

a himbak torottek, a szelepekrol meg nem tudni semmit.

de legalabb a vezermutengely hazat nem szakitotta/torte el. 

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/23996658-ce9f9f69/565297

 

nem akarom a bmwt lehuzni. 

nagyon keves -kozel/tavol keleti - markatol eltekintve.. nincs igazan jo valasztas. /SK/ 

a csigas/japan, a nemet.. az osszesnek a rakfeneje az alulmeretezett vezerles.

vagy ha az nem.. hat akkor biztos akad mas..  

megszunt a zoccseges merci korszak. 

az autogyarak felnottek ahoz, hogy ne minoseget, de profitot gyartsanak. 

na most abba vagy uj auto vasarlokent fersz bele.. vagy alkatresz vasarokent.. 

ennyi a titka a -megbizhato - autonak. 

=======================

Előzmény: gsc77 (38417)
bogusz Creative Commons License 2016.04.19 0 0 38422

Igen, volt rá visszahívás 2015 12 26-ig. Alvázszám függő volt, és tudomásom szerint csak a 2007-2008 évjáratúak voltak érintve. De írj inkább privátba mi van veletek, ne fárasszuk ezzel a fórumot... Jó egészséget Nektek.

Előzmény: cam aro (38420)
itnet Creative Commons License 2016.04.19 0 0 38421

Szia, nekem ugyanezt csinakta a mulf modul hibaja miatt. Lehuztuk es azota tokeletes az idrive. A problema a szaloptika szakadasabol adosik. Sorba vannak kotve a cuccok. Ha valamelyik eszkoz hibazik, akkor kihagy es ettol nem megy a tobbi.

E60nal ez tipikus hiba. 30-40korul van egy mulf modul. De ha kiiktatod, akkor csak annyi hogy nem lesz bt kapcsolat a kocsiban

Előzmény: Tibcsi35 (38418)
cam aro Creative Commons License 2016.04.19 0 0 38420

udv bogusz mester.

udvozlet innen is., :)

 

nem boncolgattam a kerdest, hogy mi okozza, ahoz nekem keves a mintam. 

 ezek az autok itt rendesen szervizelt, nem tul oreg autok, bo sok markaszervizes pecsettel a konyvukben. 

 

de lehet inkabb hozzaszoktunk ahoz, hogy lancos motorban nincs lanc csere intervallum megadva. 

na erre most jol felebreszt minket majd az osszes gyarto hogy hoho gyerekek.. hat kopik az is. :) 

nem csoda, compact meretezes, jo teljesitmeny.., ketezer baros uzapumpa, veztengok, egyeb segedberendezesek.. hat nem csoda hogy elfarad az a gyenge lancrendszer..  

 

a bmw tudna helyre tenni a kerdest, ha eloirna hogy 150e km, es csere. 

..bar az itt 3-4 ev.. szvsz lehet nem lenne piacepito egy "premium" markanal.. 

de megszunne az ugyfel panasz, bmw sem lenne -annyit -szidva. 

( ...bar ugyremlik hogy volt ra visszahivas, de az nem ugyanaz mint a kopo eszkozi besorolas. . )

 

tevedes joga SK! ;) 

 

 

Előzmény: bogusz (38419)
bogusz Creative Commons License 2016.04.19 0 0 38419

Üdv Cam. Ezer éve nem "beszéltünk". Tény és való, hogy elég gyakori probléma amit írsz, de mi is szinte minden héten cserélünk láncot (vagy mert elszakad, vagy már elszakadt...) de a gyártói tervezési hibán kívül szerintem más oka is lehet a láncszakadásnak. Múlthéten cseréltünk láncot egy E91 2009 02 320d-n 290000 km-nél, eredeti láncszettel. Előélete szerint sem cseréltek láncot. Viszont elég régóta szervizeltük mi, (ajánlásunk szerint olajcsere 10-15 ezer km-ként, NEM GYÁRI BMW olajjal...) Én úgy gondolom kenési problémákhoz is visszavezethető, legalábbis a mi statisztikai kimutatásunk erre enged következtetni...(ahogy Te írnád: Tévedés joga fenntartva...sk vélemény)..Üdv a családodnak, ha valamit segíthetek szólj nyugodtan.

Előzmény: cam aro (38416)
Tibcsi35 Creative Commons License 2016.04.19 0 0 38418

lefagy teljesen. se jobbra se balra se fel se le. aztán visszatér pármásodpercre és ismét lefagy. a rádió sem működik olyankor, ha meg működik akkor pattogó hangok is jönnek a hangszórókból 

 

Előzmény: Vojnó (38409)
gsc77 Creative Commons License 2016.04.19 0 0 38417

Nem vitatkozni szeretnék, de két fontos gondolatot azért megosztanék (azoknak, akik döntés előtt állnak):

 

- Általában a fórumok és a szervizek statisztikái jellemzően negatívabbak (ahogy te is írtad), mert inkább azok az emberek fordulnak minkét helyhez, akiknek gondjuk van.

- Tökéletes autó nincs. Nekem nem sok autóm volt, lehetett az Opel, Skoda, Suzuki, VW, mindegyiknek volt kisebb, nagyobb - nem kopásból eredő - hibája, típushibája.

Még az sem egyértelmű, hogy egy ilyen "típushiba" vagy annak javítása költségesebb egy BMW-nél mint pl. egy Skoda-nál (1.2-1.4 TSI láncszakadások).

Előzmény: cam aro (38416)
cam aro Creative Commons License 2016.04.18 0 0 38416

az elmult ket hetben 3 db n47 esett be a muhelybe lancszakadassal.

 

az egyikbol mar kint a motor, futasra nem emlekszem. cirka 100e merfold  kornyeke remlik. 

a masikbol ma jott ki a motor, ebben  ~112e merfold van,. (f10 n47d20c. 184 bhp ) 

a harmadik ma reggel jott be. ez meg nincs bontva.. ~118e merfold. 

 

ne zavarjon meg a statisztika. 

ez egy muhely, ide csak a hibasak jonnek. 

 

 

Előzmény: gsc77 (38414)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.18 0 0 38415

"köztudott🤔 kábeltöredezés"😆

 

 

 

 

Előzmény: gsc77 (38414)
gsc77 Creative Commons License 2016.04.18 0 0 38414

Biztosan én egy kivételesen szerencsés ember vagyok (remélem ez így is marad). A mintavételem minimális (1 db.) csak azért írom le mégis, hogy ha valaki ide téved, akkor jót is olvasson. Tavaly tavasszal vettem egy 2008 E61 520D-t (120kW) 150k-val, most 167K-van benne és még semmi gondom nem volt (nem igaz: a csomagtartónál lévő kábeleket cserélni kellett a köztudott kábeltöredezés miatt)...Ennyi...

Jó is lenne, ha a létezne olyan autó, ami kényelmes, erős, halk és még költeni sem kell rá....

Előzmény: Törölt nick (38413)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.18 0 0 38413

Éppen ilyen problémák miatt álltam el a bmw-től ,20 év és 16db nevemre írt különböző bmw után.

régen is voltak tipushibái pl a td-tds-eknek csak közel nem ennyi.

 

130-150e km fölött az e60-okat 1hónapig nem tudtam használni hibátlanúl,,mindig volt vmi...

 

combi27 Creative Commons License 2016.04.18 0 0 38412

vajon van szervizintervalluma ennek a szívósornak? 

Szerintem csere intervallumot nem írnak elő, ekkor mikor is kellene cserélni?

Tapasztalat? Milyen?  év, km, használat? hogyan? Össze vissza tekert óránál?

 

Szerintem meg egyszerűbb kivenni a csappantyút mielőtt belehullik a motorba és a legrosszabb esetben az egész motor turbóstól mehet a kukába...

Vajon ilyenkor (ha nem ír elő szervíz vagy csereintervallumot a gyártó), hol van a gyártói helytállás a hibás tervezés miatt?

Előzmény: novothauto (38406)
Rumcice Creative Commons License 2016.04.18 0 0 38411

Én cseréltettem szívósort és vezérműláncot. Biztos 200e km 30d. A szívósorban két lapka meg volt hajolva és a beeséstől egy kemény gázfröccs választotta el őket. A vezérműláncban 3 szem már meg volt mozdulva. Mindkét hiba kivégezhette volna a motort.

 

A gond ott kezdődik, hogy nincs a BMW-nél arra vonatkozó utasítás, hogy a szívósort vagy a vezérműláncot x ezer km után ellenőrizni vagy cserélni kellene.

 

Egy prémium autógyár nem engedheti meg magának, hogy ilyen hibák előzetes figyelmeztetés nélkül előforduljanak. Ha ilyen történik egy autóval, akkor ne a tulajt hibáztassuk már, hogy minek vett prémiumnak csúfolt autót, most meg cseréljen motort, mert az ilyen autó már rég nem prémium. A prémium csúcsminőséget jelent, ez meg igen távol áll tőle.

Előzmény: s_abel (38410)
s_abel Creative Commons License 2016.04.18 0 0 38410

Az elhangzottakkal maximálisan egyetértek. Tudomásul kell venni, hogy az emberek már csak ilyenek. Olcsón akar jó prémium autót venni. Nem hiszi el, hogy ilyen nem létezik.Ha meg költeni kell rá azt sajnálja,  mindenki hülye: a prémium márka már nem a régi, jön a barkácsolás saját kezüleg, esetleg autószerelő aki a ladánál dácsiánál megállt a fejlődésben. Minden és mindenki összefogott ellene, csak azt nem ismeri be, hogy Ő hozott rossz döntést amikor olcsón akart prémium autóba ülni.

Előzmény: novothauto (38406)
Vojnó Creative Commons License 2016.04.18 0 0 38409

Pontosan mi a jelenség amúgy?

Előzmény: Tibcsi35 (38396)
novothauto Creative Commons License 2016.04.18 0 0 38408

Hát hogy az autószerelők álomautója-e, azt nem tudom, mert pl ha küldök egy árajánlatot

pl egy szívó oldali tisztításra, többségében "lol"-okat meg "d" betűket kapok válaszként.

Egy 4-5 éves prémium autóban minimum 200 000 kilométer van, a 8 évesben meg kétszer

ennyi. Köztudott, hogy az elmúlt 10 évben gyártott autók tartósságát nagymértékben kor-

látozzák az emissziós rendszerek és a romló minőség, alultervezett egységek.

Itt pusztán azt kell eldöntenie a felhasználónak, hogy tudja-e vállalni ezeket a köztudott

problémákat, vagy sem. Más kérdés, ha felbukkan egy autó, ami valóban és leigazoltan

harmad annyit futott, mint a korosztálya, mégis lehetetlen az átlag ár fölött 40 százalékkal

eladni. Mert ha van "ugyanaz" három gurigáért, senki nem vesz négyfélért.

 

háhülyeezleakarhúzni

 

 

Előzmény: Rumcice (38407)
Rumcice Creative Commons License 2016.04.17 0 0 38407

Azon is el kell gondolkodni a beeső örvénycsappantyúk, szakadozó vezérműláncok, stb. kapcsán, hogy a BMW vajon prémium minőségű autómárkának számít-e még?

 

Mert mostanra már csak egy túlárazott, eldobható 4 kerekű maradt a valaha volt fényes múltból, autószerelők és alkatrész kereskedők álomautója. A vastag számlákat önként, dalolva fizetik ki a tulajdonosaik, mert még vakon hisznek a régi fényben.

Előzmény: novothauto (38406)
novothauto Creative Commons License 2016.04.17 0 1 38406

Azon kell először elgondolkodni az örvénycsappantyú kiiktatásával kapcsolatban,

hogy miért van az és mikor működik?

 

Azért van rá szükség, mert részterhelésen a levegő beáramlása mindkét szabaddá

tett szelep esetén lassabb, mintha az egyik csatornáját lezárod. Plusz hozadéka,

hogy a beáramló levegő egy perdülő mozgást vesz fel a hengerben.

Erre azért van szükség, hogy a majd befecskendezett üzemanyag minél homogénabb

keveréket alkosson. Kisebb így az esély arra, hogy akár lokális szegénykeverékes

pontok, vagy akár dús keverékes, a füsthatárt átlépő pontok alakuljanak ki az

égéstérben. Közvetve, de nem bizonyítottan, ha kiiktatod, az hatással lehet az égés

tökéletességére, így akár a részecskeszűrőre is. Ne feledjük, hogy normál használatban

egy Diesel motort ritkán pörgetünk 3000 fölé, tehát a csappantyú igen sokat dolgozik.

 

Nem neked címezve, ez utóbbi szinte mindegy is, úgyis kikalapálják belőle előbb-utóbb.

Akinek nincs pénze örvénycsappantyús szívósorra, az pedig ne vegyen olyan autót, amiben

ez az alkatrész leledzik, ez a legegyszerűbb módja, hogy ne kelljen mindenféle cigány megoldást

alkalmazni egy prémium autón.

 

Egy 118d, vagy 318d, mindegy. Egy kis szelep hiba, lánc is kell, jó tömítések, néhány

hamár holmi, bele is szalad a javítás 7-8 kilóba...

 

 

 

Előzmény: M packet (38196)
garagge Creative Commons License 2016.04.17 0 0 38405

sziasztok! ki tud gy-m-s megyében féltengely felújítót? 

koontar Creative Commons License 2016.04.17 0 0 38404

Az attól függ, hogy milyen navigációd van az autóban, Business (kis kijelzős), vagy Professional (nagy kijelzős).

Előzmény: Kiss Lajos 80 (38403)
Kiss Lajos 80 Creative Commons License 2016.04.17 0 0 38403

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy valaki tudja, hogy a "BMW.Navigation.DVD.Road.Map.Europe.BUSINESS.2016.DVD9.MULTiLANGUAGE-NAViGON" és a "BMW.Navigation.DVD.Road.Map.Europe.PROFESSIONAL.2016.DVD.MULTiLANGUAGE-NAViGON" között mi a különbség?

Jól vélem, hogy az említett 2 release egyaránt használható 2005-ös gyártmányú BMW 530-as gépjárműben? Melyik kiadást érdemesebb használni?

Az esetleges segítő válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm!

Üdv.

Zsé1979 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 38402

A búgás gondolom lehetett a kevesebb olajtól is?! mert most után töltöttem és egyenlőre abbahagyta. Eddig csak néha búgott, ezért gondolom a kevesebb olaj miatt. Bár , hogy miért távozott "hirtelen" kb 2 deci azt inkább akkor a szervizre bízom, cserével együtt. De köszönöm az infót.

Előzmény: combi27 (38401)
combi27 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 38401

szervóolaj csere ha a tartályt ki tudod venni és a csövekhez is hozzáférsz nem egy nagy cucc...

kiszívod azt ami a tartályban van, majd a  visszatérő csövet leveszed és beleteszed egy 2 literes flakonba... a cső helyét ledugózod a tartály alján, majd a tartályt tele töltöd...kocsi elindít, majd megállít...Utántöltesz..indít megállít....Addig csinálod mig a töltési mennyiségnek megfelelő át nem folyt rajta.....

 

Ha a csövekhez nem férsz hozzá akkor bontani kell máshol....az már inkább szervizes dolog....

 

A búgás dettó szervizes lesz, mert baja van a szivattyúnak nagy valószínűséggel.... 

Előzmény: Zsé1979 (38398)
Zsé1979 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 38400

Igen rajta volt. Köszi

Előzmény: atiTDI (38399)
atiTDI Creative Commons License 2016.04.15 0 0 38399

Rá van írva a kupakra. Ha nincs benne dynamic drive, akkor ATF D II, ha van akkor CHF 11S

Előzmény: Zsé1979 (38398)
Zsé1979 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 38398

Sziasztok.

2005-ös E60-hoz milyen szervó olaj kell? Valamiért megfogyatkozott picit ès elkezdett búgni.

Valamint a szervó olaj csere macera?

Köszi.

Üdv 

atiTDI Creative Commons License 2016.04.15 0 0 38397

Nem fogják tudni megjavítani, csak futod majd vele a felesleges köröket.

Előzmény: Tibcsi35 (38396)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!