Az elhangzottakkal maximálisan egyetértek. Tudomásul kell venni, hogy az emberek már csak ilyenek. Olcsón akar jó prémium autót venni. Nem hiszi el, hogy ilyen nem létezik.Ha meg költeni kell rá azt sajnálja, mindenki hülye: a prémium márka már nem a régi, jön a barkácsolás saját kezüleg, esetleg autószerelő aki a ladánál dácsiánál megállt a fejlődésben. Minden és mindenki összefogott ellene, csak azt nem ismeri be, hogy Ő hozott rossz döntést amikor olcsón akart prémium autóba ülni.
Azon is el kell gondolkodni a beeső örvénycsappantyúk, szakadozó vezérműláncok, stb. kapcsán, hogy a BMW vajon prémium minőségű autómárkának számít-e még?
Mert mostanra már csak egy túlárazott, eldobható 4 kerekű maradt a valaha volt fényes múltból, autószerelők és alkatrész kereskedők álomautója. A vastag számlákat önként, dalolva fizetik ki a tulajdonosaik, mert még vakon hisznek a régi fényben.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy valaki tudja, hogy a "BMW.Navigation.DVD.Road.Map.Europe.BUSINESS.2016.DVD9.MULTiLANGUAGE-NAViGON" és a "BMW.Navigation.DVD.Road.Map.Europe.PROFESSIONAL.2016.DVD.MULTiLANGUAGE-NAViGON" között mi a különbség?
Jól vélem, hogy az említett 2 release egyaránt használható 2005-ös gyártmányú BMW 530-as gépjárműben? Melyik kiadást érdemesebb használni?
Az esetleges segítő válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm!
A búgás gondolom lehetett a kevesebb olajtól is?! mert most után töltöttem és egyenlőre abbahagyta. Eddig csak néha búgott, ezért gondolom a kevesebb olaj miatt. Bár , hogy miért távozott "hirtelen" kb 2 deci azt inkább akkor a szervizre bízom, cserével együtt. De köszönöm az infót.
szervóolaj csere ha a tartályt ki tudod venni és a csövekhez is hozzáférsz nem egy nagy cucc...
kiszívod azt ami a tartályban van, majd a visszatérő csövet leveszed és beleteszed egy 2 literes flakonba... a cső helyét ledugózod a tartály alján, majd a tartályt tele töltöd...kocsi elindít, majd megállít...Utántöltesz..indít megállít....Addig csinálod mig a töltési mennyiségnek megfelelő át nem folyt rajta.....
Ha a csövekhez nem férsz hozzá akkor bontani kell máshol....az már inkább szervizes dolog....
A búgás dettó szervizes lesz, mert baja van a szivattyúnak nagy valószínűséggel....
Üdv a következő félévben féktárcsa+ betét csere elé nézek, mennyibe fog kerülni elölre hátulra? Az I-drive valamilyen módon tudja érzékelni a kopást vagy csere után le kell nullázni és visszaszámol? Átlagos vagy kicsivel kevésbé intenzív használat mellett mennyit bír a következő cseréig? 525i
Lenne egy 2016.január 5-én vásárolt BOSCH akksim eladó. Garanciapapírral, összesen 1,5 hónapot használva (-15 fokban az izzítás hibája miatt lemerült az akksim (AGM amire az autó regisztrálva volt, az került vissza töltés után). akkor kellett vennem, utólag feleslegesen :( Az új ára 56e volt, ha érdekel valakit várom az ajánlatát....
E61 vásárlásán töröm a fejem,mert a mostani E39 25i-m már 15 éves. Semmi probléma nincs vele kivéve a kora. Újabbra szeretnék váltani. Ezért vált kézenfekvővé, hogy E61 23-25i esetleg 30i 2007-ből. Kb ez az irány. Most kézi van, de nem idegenkedek az automatától sem. Mik a buktatók ,mik a pozitívumok és a negatívumok? Mire figyeljek? Segítségeteket előre is köszönöm!