hogy ez még a "jó" motor, 5-600k km-t simán mennek, ha karbantartott állapotról beszélünk. ( nyilván, ha beszívja a szívósorból a lapkát, és az rendet tesz odabenn, az nem a vezérműlánc baja alapvetően, de vagy veszel rá új szívósort, vagy alternatíve "megoldod". Nyilván nem használ neki, ha 60k km-t mész vele olajcsere nélkül, stb, stb, stb).
Az enyémben majd' 400 van, nem tervezek hozzányúlni, majd vetünk rá egy gyógypillantást másfél év múlva, 500-nál.
Segítségeteket szeretném kérni. 2003-as e60 530d-m van. Mikor esedékes vezérműláncot cserélni? Az enyémben 235 e km van, még bontatlan a motorja. Semmi csörgés-zörgés nem hallatszik, de állítólag 180e-km től bármikor elszakadhat. Ha mégis kell, ajánlott gyárit belerakni, vagy jó az utángyártott, mondjuk FAI. Szeretném a jó és rossz tapasztalatokat ha megosztanátok velem.
eladó orig. BMW tetőbox (460 literes) a hozzátartozó kereszttartóval (E61/2005). 3x volt összesen a kocsin 1-1 héten keresztül nyaralások alkalmával. A box mindkét oldalról nyitható, két rögzítő spanifer van még hozzá.Ár: 130k HUF
Eladó külön-külön is: 100000 a box 30000 a tartó. Csak helyszíni átvétel lehetséges (Ajka,Veszprém megye). A kocsit már eladtam alóla...
továbbá eladó orig. BMW DVD Tablet System, 2 képernyő+ 2 infra fülhallgató praktikus hordtáskában.Talán 10x használt,teljesen hibátlan állapotban.
Slotok:
USB slot for SD/MMC/MS cards
lejátszható formátumok:
CD´s DVDs (DVD-R, DVD+R) Video files: MPEG2, MPEG4, AVI, DIV. Music files: MP3, WMA. Imagefiles: JPG.
Valaki meg tudja mondani a e61 kombi hidraulikus csomagtartó emelő motorjában milyen más olajat lehet beletenni a mi specifikációban megegyezik a gyári olajjal? és nem 30ezer ft
Új tulajként, pár napja vásárolt E61 (2007 - LCI előtti) 530D autóval kérnék segítséget.
A gép alapvetően szép állapotban van, de pár kopó-fogyó alkatrész csere érett (ezt sikeresen kiderítette az átvizsgálást végző szerviz):
- első lengőkarok
- kormány összekötő
- fojtószeleppel van probléma - emiatt nem tud regenerálni elvileg a részecskeszűrő
- futóműbeállítás (első lengőkarcsere miatt amúgy is, illetve jobb hátul nyalta a gumit)
Lengőkarokból milyen márkát érdemes vásárolni? Lemfördert vagy TRW-t tudjátok ajánlani? Az egyik szerviz mondta, hogy korábban Lemfördert építettek be, de most áttértek a TRW-re.
Pillangó szelepnél van valami probléma, arra kimondta az átvizsgáló szerelő, hogy cserélni kellene. Ebből milyet érdemes venni?
Előző tulaj kb. 6000 Km-el ezelőtt cserélt elöl féktárcsát, Brembo került fel. Én is olvastam itt korábban, illetve a szerelő említette, hogy hajlamos a típus a nem gyári tárcsát rosszul koptatni. Ez valóban így van? Kell ezzel foglalkozni komolyan, és lecserélni a szinte friss brembokat gyárira rögtön?
Szívósor ledugózásra sok vélemény van, én az elvégzése mellett tenném le a voksomat - nyugodtabb lennék ha tudom nem szippantja be a gyenge szelepet az atyaúristen is. Láttam műanyag és fém dugót is, melyik a jobb megoldás?
a kocsi bmw 530xd automata 2006. A váltó környékénél ahol a wandler található van egy kis nyitott szellőző nyílás, ahol pörög valami a váltóban. Valami iszonyatosan csúnya hangos cirregős zaj hallatszik ha "P" állásba vagy "N" állásba teszem a kocsit. Ha "R"-be vagy "D" be teszem egyből csendbe marad.
Eladó BMW E60 ra 4db 19 es,8 széles ET15, MAM alufelni 245/35-19 es gumikkal ! Szép állapotban kettőn kicsi padka nyomok láthatóak ! 2 db gumi nagyon jó állapotú 70-80% os,2db kopott kuka 0 -ás !! 140 000 ft /4db ! 06 30 4882125 !
Termosztat ? annak mi koze a fogyasztashoz ? nem ertek hozza, azert kerdezem.
amugy utanakerdeztem, es ugy indult, hogy elkezdett 20+ litereket irni, akkor mondta a tulajnak a szerelo, hogy hajtsa meg, az megtortent, visszament 8 ala, de most felment 11 fole megint.
2007es e61 525d egyik napról a másikra elkezdett 2-3 literrel többet enni, legalábbis a fogyasztásjelző szerint. 90%ban városban van használva, 8-max9 liter körül szokott alakulni, de egy ideje 11,3 at ír. Ez mitől lehet ?
Szerelő szerint "meg kéne hajtani", amit általában a részecskeszűrő hibajelzéskor javasolnak.