E60 530d, lemerült akksit ha kiveszem és feltöltöm, majd utána visszarakom, kell majd újra programozni, vagy vmi hasonló művelet? Vagy csak visszarakom, és ennyi?
Nekem van egy felújított, fel nem szerelt turbom. 2004-es 525d-hez vasaroltam, csak elobb eladtam az autot, mint cserelni kellett volna a turbot, ezert megmaradt!
Sikeresen megtörtént a szívósor ledugózása, éppen időben mert nem voltak túl szép állapotban...
Viszont most kiderült, hogy ömlik az olaj a turbóból :(
Van valaki aki gyorsan és nem aranyáron felújít turbót vagy már felújítottat tud. Most szét van szedve a kocsi a szerelőnél ezért kellene sürgősen megoldás
Nekem nem volt rossz tapasztalatom a dugozassal, de abban igazad van h nem gyari megoldas. Egy munkafelvevo a Wallisnal egyszer azt ecsetelte, hogy az eldugulo DPF-ek nagy reszeert a nem megfeleloen mukodo termosztat a ludas, mert az alacsony vizhofok miatt a rendszer nem engedi regeneralni.
inkább a rossz termosztát, a túl szar befecskendező vagy a rossz turbó... de a szívósor pillangószelepe biztosan nem... mivel pl a kéziváltósban nincs is, de az is DPF-es, illetve ha jól emlékszem a facelifteseknél sincs már...
A szívósór csere előtt elgondolkodtam a szívósór ledugózásán. Kimentem az éles és makai XVIIIKer bmw szervizbe és várakozás közben szóba elegyedtem a többi ügyféllel akik elmondásuk szerint dugózás után 12e km után dugult el a másikuknak 2hónapra rá jött dpf regenerálásra aminek akkori ára 60e ft volt.
Az elmondottak alapján úgy döntöttem veszek bele újat!
Hali! E61 2009 -es 530D kombi vásárlása előtt állok. Érdekelne , hogy mire figyeljek, mik a típus hibái? 4x4 mennyire megbízható, szét szokott menni valami benne vagy maradjak a hátsó kerekesnél?
A vezérműlánc mikor szokott elszakadni mennyi km -nél kb?
Navisat akarok, ezek is tönkre mennek, mert olvastam, hogy nagy navisnak kell lennie és , hogy 8 kedvenc gomb legyen rajta, de hogy miért azt már nem írták, mekkora az a nagy navis?
A főtengelyen lévő szíjtárcsa is szét szokott menni?
Automata vagy manuális váltós a jobb? / automatával sok a gond, F1 váltókarral/
Vegyél bele újat pont egy éve cseréltem 180.000Ft volt munkadíjjal 120-160e km-ig megint nincs vele gond! Nem véletlenül van ezzel szerelve, ráadásul dugózás után meg a partikelfilter megy tönkre utána azt is ütheted ki. Én nem mókolnám ha nem muszáj!
Köszi! Tudom hogy ez mar egy elgyötört kérdés de penteken szervizbe megy az autó és jo lenne tudni mi a megoldás, hogy elkerüljük ezt a bajt? csappantyu csere vagy dugózás vagy egyszeruen vegyük ki?
Sziasztok! Tényleg igaz az hogy egy 2004-es 525D lépcsős hátú, manuális váltós autó szívósorában nincsen az eltörésre képes csappantyú csak az automatában? Vagy rosszul tudom?