Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

EEE60 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37618

Pontosan : ) 

Előzmény: HG. (37617)
HG. Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37617

A teljesen fekete belső is egy f*s, totális temetkezési hangulat.

 

én speciel egyetértek, és nekem is tetszett a linkelt autó belseje, de sokan szeretik a full feketét, kinek a pap, kinek a paplan...

 

Előzmény: EEE60 (37616)
EEE60 Creative Commons License 2015.11.24 0 1 37616

Volt egy ilyen extra, hogy lifestyle edition. Az tartalmazta ezt a fajta színösszeállítást. Bézs belső fekete könyöklő, ajtó és padló kárpitok. A sok gyászos belsejű e60 után kifejezetten felüdülés ilyet látni, ráadásul praktikus is, mert ahol érintkezel a kocsival (lábbal, kézzel) ott fekete, így kevésbé látszik a koszolódás. Egy teljesen világos belsejű kárpitozást takarítani ill. tisztán tartani halál. Amúgy meg ízlések és pofonok..... én pl. hányok a barna bőrkárpit bármilyen árnyalatától, valaki meg arra izgul. A teljesen fekete belső is egy f*s, totális temetkezési hangulat. 

Előzmény: saltanus (37610)
EEE60 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37615

Lelkileg készüljél a kezdődő ill. megjelenő problémákra. A képlet végén az lesz, hogy vered a falba a fejed, hogy minek buzeráltad a gyári beállításokat.

Előzmény: Obici (37602)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.24 0 1 37614

szeretnék én ilyen nem full-t f10-be most 

 

Előzmény: 535D (37612)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.24 0 1 37613

Igen,ez gyári!!ezt neveztük akkoriban "krokodil" bőrbelsősnek😀,,meg sem közelíti ezt a komfort belsőt egy mostani tipusa sem (sztem)

Előzmény: saltanus (37610)
535D Creative Commons License 2015.11.24 0 1 37612

Fullfull... Ez a kedvencem, egy extra listát láttak volna 10évvel ezelőttről, akkor nemírogatná ezt boldog boldogtalan. Amúgy elég szélsőséges a belső színösszeállítást. Lehet később legózták össze. Dekorléceket már minden sarkon kapsz egy bontóban, ha épp nem tetszik. Km-t meg a f*sz tudja, akár 100al is lehet több, de legalább nem azt írja 199ezer. Szerintem amúgy sok érte. De egy diag/rétegmérés és átvizsgálás bármire rácáfolhat.

Előzmény: saltanus (37610)
saltanus Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37611

megkerdezhetem h mennyit fogyaszt az autod?

Előzmény: dieselmpower (37607)
saltanus Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37610

Sziasztok !

 

Errol mi a velemenyetek?

ok h 335 . 000 km regnegetg km de egyaltalan a lehetet ilyen belsovel BMWt venni?

 

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530d_automata_individual.full-full-9429961

bylow80 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37609

Köszönöm a válaszokat, hasznosak voltak.

Most már biztos hogy gyárit fogok fel rakatni, csak még több helyről is várok árajánlatokat, és majd el döntöm honan fogom beszerezni.

 

ilyet hallottatok már, hogy a márka szervízben van olyan, erősített féket kérsz, és az még strapabíróbb? Létezik ilyen? Vagy ot csak 1féle gyári létezik és kész?

a.medve Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37608

Sziasztok!

 

A képeken látható BMW E60 M5 váltó körüli konzol / keret, kisebb karcolásokkal, kapcsolókkal együtt 19.000 Ft-ért eladó.

Érdeklődni az a.medve@freemail.hu e-mail címen lehet.

 

 

 

dieselmpower Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37607

nekem is 30xd van kicsit megokosítva 

madottati Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37606

Ajaj, az a baj, hogy estig dolgozom és holnap reggel indulnánk :( 

Előzmény: mica-r (37605)
mica-r Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37605

Diagnosztika!

Előzmény: madottati (37604)
madottati Creative Commons License 2015.11.24 -1 0 37604

Sziasztok! 

Esetleg valakinek lenne valami javaslata a korábbi kérdésemre a particle filter hibával kapcsolatban?

Holnap el kéne utaznom, mennék 200km -t és nem tudom el lehet -e így indulni vele? 

Köszi előre is!!! 

Előzmény: madottati (37570)
atiTDI Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37603

Gyári BMW alkatrészekre tudok adni kedvezményes árakat, keress meg emailben.
bmwcucc kukac gmail.com

Előzmény: bylow80 (37591)
Obici Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37602

Az enyem 280LE es 570 Nm (235LE/500Nm gyarilag). 530d xDrive LCI

60.0000km-t mentem igy vele, minden a legnagyobb rendben, se hibauzenet, se egy alapjarat megingas semmi.... a DPF nyomasat minden olajcserenel megmeretem es hozza a gyari ertekeket. Mondjuk en csak premium dieselt tankolok.

Előzmény: dieselmpower (37600)
Pavika78 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37601

Autó eladás után megmaradt, ha érdekel valakit emailben elér.  Új, textar, hátsó 530d-hez(231le)

1.

dieselmpower Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37600

Sziasztok! Van itt aki ,, tuningolja ,, e60 -ját erősebb picit a kelleténél? Kíváncsi lennék kinek mik a tapasztalaltok mennyi lóerő stb...

mica-r Creative Commons License 2015.11.24 0 0 37599

Némi kedvezmény után kell nézni. A gyári féktárcsa sem olyan drága úgy. A BMW-nél eléggé sok baj van az utángyártottakkal, még a drágábbakkal is. Egyébként ha jól emlékszem 70-80 ezer között volt legutóbb E60 első féktárcsa és betét készlet.

Előzmény: Mewo (37598)
Mewo Creative Commons License 2015.11.23 0 0 37598

Azt tapasztalom, hogy a gyári tárcsák kb. másfélszeresét, dupláját bírják, persze drágábbak is.

 

(Ez persze az én stílusomra áll, ami teljesen átlagos, nem lógok ki a forgalomból, de ha jól értem te is átlagos vagy.)

Előzmény: bylow80 (37596)
Mewo Creative Commons License 2015.11.23 0 0 37597

Pár hete pisilt be nekem is az autóm.Nekem az agr alatti műanyag cső volt egy gombostűnyi helyen elfáradva a légtelenítőcsavarnál.Leszedték a folytószelepet és az agr-t, nyomás alá helyezték a rendszert és már jött is szépen a hűtőfolyadék.

 

44 ezer forint egy gombostűnyi lyukért, huss!:)

Előzmény: 01Gyurmi (37593)
bylow80 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 37596

Na pont ez amit én is el várnék km arányába, vagy valami hasonló.

Mint mondtam biztos nem tatás és fékkímélő a vezetési stílusom, de szerintem nagyon sok BMW-s így, vagy még dúrvábban közlekedik mint én.

Fogyasztás: Pályán-országút- és hegyes dombos részen vegyesen. Pályán szinte mindig 4 személy+csomagok. Pályán tempomat 160 vagy 170-re van állítva, országút: ha engedi a forgalom és útviszonyok 100-130. 

 6,8-7,2 között eszik.

520D Automata váltó 6seb. 2008-as évjárat (bár ezt már asszem írtam előbb is.)

Persze vannak nagyobb fékezések, de nem satu/padló fék!

Előzmény: zolee60 (37594)
szokes83 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 37595

nekem nem min dig nyomta....

 

de 2 naponta sipolt hogy kevés a víz...

 

a blokk jobb oldala egyértelműen létszik hogy nedves...

illetve ha a motor meleg kint meg hideg van elemlámpával megvilágítva látod a gőzölgést...

 

de ha neked elég nagy a tócsa és teljesen kifolyik a tartály lehet más lesz...

Előzmény: 01Gyurmi (37593)
zolee60 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 37594

A kép tényleg jó, de más a valóság.

Mivel gyári fékalkatrészt használok csak arról tudok írni.

530xd-m van tuningolva és gyári tárcsával 100 000 km-nél járok(nem hullámos), a betétnek még 45000km

van hátra a kopásjelző szerint.(együtt voltak cserélve)

Az autó súlya adott.

Szerintem nagyokat fékezel nem a megfelelő tárcsával...

A fékezések összefüggenek a fogyasztással is azzal hogy állsz?

 

Előzmény: bylow80 (37592)
01Gyurmi Creative Commons License 2015.11.23 0 0 37593

530  D az enyém is.  Köszönöm a tippet. Tudom mire gondolsz. Megnézetem azt is, bár én ott semmilyen szivárgást nem láttam.

De ha az van elrepedve, akkor menet közben is nyomni kellene a vizet , vagy hogy van ez ?

Előzmény: szokes83 (37590)
bylow80 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 37592

Kép le maradt...

Előzmény: bylow80 (37591)
bylow80 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 37591

Esetleg tudja valaki, hogy az UNIX-nál az ATE féktárcsa amihez még az a jelzés is oda van biggyesztve hogy "gyári minőség" (vagy valami hasonló, nem emlékszem pontosan, mert az üzletben amikor bent voltam akkor látam oda írva, de ha én a webshop-ban keresem akkor nincs oda írva).

Az ugyan az amit a márkaszervízben is fel tesznek, vagy az még mindig nem ugyan az?

 

520d E61-ről beszélünk.

Most ez a tárcsa volt fenn, elvileg ez még erősített típus is, és 60.000km nél már hullámos, de szerintem nem fékesztem vele akkorát hogy el vetemedjen:

 

Hozzá teszem, nem a szelíd vezetők közé tartozom, de szerintem nem is vagyok állat, de a 60ezer 1 tárcsának szerintem kevés.

Kollégám a KIA Ceed-en 110.000km-nél cserélt betétet, még a tárcsa bírta, és ő is olyan stílusban vezet mint én.

Persze kisebb a kaszni, de gondolom a tárcsa mérete is arányosan kisebb.

 

Szóval akkor most az Unix-nál mi kapható? Gyári, vagy nem?

szokes83 Creative Commons License 2015.11.23 -1 0 37590

Ha dízel (benzinesnél nem tudom ez e a probléma) de én ezzel szívtam... motor jobb oldalán a szívósor alatt van egy műanyag csonk a hengerfejen ami a fűtés irányába megy két gumicsővel... na az szétérik és elreped az Y elágnál...

 

szívósor le, csonk csere (gyári kb 5500Ft)

Előzmény: 01Gyurmi (37589)
01Gyurmi Creative Commons License 2015.11.23 0 0 37589

Sziasztok !

 

Olyan problémám van  ( 2-3 hete az E60-al ), hogy valahol folyik belőle a hűtőfolyadék.  Ráadásul nem mindig , leginkább akkor ha használom a fűtést. Rendszerint nem is rögtön jelentkezik a leállítás után, hanem néhány órával utána, csak azt lehet látni, hogy a motor alatt elég nagy víztócsa van.

Elvittem szervízbe,  megnézték ( persze náluk nem is produkált a tünetet ). Termosztátok jók, csövek állítólag jók. Vízpumpára gyanakodtak, de a csere után ( péntek ) ma reggel ugyan úgy elfolyt a víz és üres a kiegyenlítő tartály.

 

Volt valakinek hasonló problémája ?

 

Segítségeteket előre is köszönöm

 

Üdv.:

 

       Gyuri

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!