Volt egy ilyen extra, hogy lifestyle edition. Az tartalmazta ezt a fajta színösszeállítást. Bézs belső fekete könyöklő, ajtó és padló kárpitok. A sok gyászos belsejű e60 után kifejezetten felüdülés ilyet látni, ráadásul praktikus is, mert ahol érintkezel a kocsival (lábbal, kézzel) ott fekete, így kevésbé látszik a koszolódás. Egy teljesen világos belsejű kárpitozást takarítani ill. tisztán tartani halál. Amúgy meg ízlések és pofonok..... én pl. hányok a barna bőrkárpit bármilyen árnyalatától, valaki meg arra izgul. A teljesen fekete belső is egy f*s, totális temetkezési hangulat.
Lelkileg készüljél a kezdődő ill. megjelenő problémákra. A képlet végén az lesz, hogy vered a falba a fejed, hogy minek buzeráltad a gyári beállításokat.
Fullfull... Ez a kedvencem, egy extra listát láttak volna 10évvel ezelőttről, akkor nemírogatná ezt boldog boldogtalan. Amúgy elég szélsőséges a belső színösszeállítást. Lehet később legózták össze. Dekorléceket már minden sarkon kapsz egy bontóban, ha épp nem tetszik. Km-t meg a f*sz tudja, akár 100al is lehet több, de legalább nem azt írja 199ezer. Szerintem amúgy sok érte. De egy diag/rétegmérés és átvizsgálás bármire rácáfolhat.
Most már biztos hogy gyárit fogok fel rakatni, csak még több helyről is várok árajánlatokat, és majd el döntöm honan fogom beszerezni.
ilyet hallottatok már, hogy a márka szervízben van olyan, erősített féket kérsz, és az még strapabíróbb? Létezik ilyen? Vagy ot csak 1féle gyári létezik és kész?
Az enyem 280LE es 570 Nm (235LE/500Nm gyarilag). 530d xDrive LCI
60.0000km-t mentem igy vele, minden a legnagyobb rendben, se hibauzenet, se egy alapjarat megingas semmi.... a DPF nyomasat minden olajcserenel megmeretem es hozza a gyari ertekeket. Mondjuk en csak premium dieselt tankolok.
Némi kedvezmény után kell nézni. A gyári féktárcsa sem olyan drága úgy. A BMW-nél eléggé sok baj van az utángyártottakkal, még a drágábbakkal is. Egyébként ha jól emlékszem 70-80 ezer között volt legutóbb E60 első féktárcsa és betét készlet.
Pár hete pisilt be nekem is az autóm.Nekem az agr alatti műanyag cső volt egy gombostűnyi helyen elfáradva a légtelenítőcsavarnál.Leszedték a folytószelepet és az agr-t, nyomás alá helyezték a rendszert és már jött is szépen a hűtőfolyadék.
Na pont ez amit én is el várnék km arányába, vagy valami hasonló.
Mint mondtam biztos nem tatás és fékkímélő a vezetési stílusom, de szerintem nagyon sok BMW-s így, vagy még dúrvábban közlekedik mint én.
Fogyasztás: Pályán-országút- és hegyes dombos részen vegyesen. Pályán szinte mindig 4 személy+csomagok. Pályán tempomat 160 vagy 170-re van állítva, országút: ha engedi a forgalom és útviszonyok 100-130.
6,8-7,2 között eszik.
520D Automata váltó 6seb. 2008-as évjárat (bár ezt már asszem írtam előbb is.)
Persze vannak nagyobb fékezések, de nem satu/padló fék!
Esetleg tudja valaki, hogy az UNIX-nál az ATE féktárcsa amihez még az a jelzés is oda van biggyesztve hogy "gyári minőség" (vagy valami hasonló, nem emlékszem pontosan, mert az üzletben amikor bent voltam akkor látam oda írva, de ha én a webshop-ban keresem akkor nincs oda írva).
Az ugyan az amit a márkaszervízben is fel tesznek, vagy az még mindig nem ugyan az?
520d E61-ről beszélünk.
Most ez a tárcsa volt fenn, elvileg ez még erősített típus is, és 60.000km nél már hullámos, de szerintem nem fékesztem vele akkorát hogy el vetemedjen:
Hozzá teszem, nem a szelíd vezetők közé tartozom, de szerintem nem is vagyok állat, de a 60ezer 1 tárcsának szerintem kevés.
Kollégám a KIA Ceed-en 110.000km-nél cserélt betétet, még a tárcsa bírta, és ő is olyan stílusban vezet mint én.
Persze kisebb a kaszni, de gondolom a tárcsa mérete is arányosan kisebb.
Szóval akkor most az Unix-nál mi kapható? Gyári, vagy nem?
Ha dízel (benzinesnél nem tudom ez e a probléma) de én ezzel szívtam... motor jobb oldalán a szívósor alatt van egy műanyag csonk a hengerfejen ami a fűtés irányába megy két gumicsővel... na az szétérik és elreped az Y elágnál...
Olyan problémám van ( 2-3 hete az E60-al ), hogy valahol folyik belőle a hűtőfolyadék. Ráadásul nem mindig , leginkább akkor ha használom a fűtést. Rendszerint nem is rögtön jelentkezik a leállítás után, hanem néhány órával utána, csak azt lehet látni, hogy a motor alatt elég nagy víztócsa van.
Elvittem szervízbe, megnézték ( persze náluk nem is produkált a tünetet ). Termosztátok jók, csövek állítólag jók. Vízpumpára gyanakodtak, de a csere után ( péntek ) ma reggel ugyan úgy elfolyt a víz és üres a kiegyenlítő tartály.