160e km ezelőtt dugóztam... semmi hatása nincs a DPF-re... ha megnézed mi a szerepe akkor annyi, hogy turbuláns levegőt illetve szabályzott levegőt csinál a szívás oldalon...
gondolom főként emissziós hatása... esetleg motor folytás, motorfék...
én nem bantam meg, vagyis úgy mondanám hogy nem tudom miért érte volna meg cserélni anno kb 160e-rt szíyvósort amit azóta már megint kellett volna.
Hát nem tudom mert itt leinformáltam jobban és azt mondják összekormol mindent.
Esetleg ha már gatya a dpf és nem akarja cserélni vki akkor azt kiütve ledugózott szívósorral sincs probléma.
De jó volna ha egy igazán hozzáértő leírná ezzel kapcs. a véleményét,mivel enyémnél szívárog már rendesen és mint hallottam/tapasztaltam a 200ezres vadonatúj is megadja magát sok esetben 60-70e km-nél mint ahogy a kipufogócsonk is.
e70hez lenne kérdésem. Részecskeszűrő hibát jelez. Kb 3000 kmel ezelőtt lett kisavazva. Akkor szoftverfrissítést is kapott mert chip tuning volt rajta és csak így lehetett leszedni róla. Vkinek van vmi ötlete mi lehet a gond?
Minél hamarabb nézesd meg valahol és addig ne nyomd neki hidegen amikor csörög mert károsodhatnak a dugattyúk is,valószínüleg a befecskendezőkkel lesz probléma.
én készűltem f10-et venni és azt mondta a szerelő,h ilyen felfogással felejtsem el mert közel duplája minden hozzá!ez igaz?
nem akarok filléreskedni és nem is hitelre venném,de én ezért nem akarok dolgozni évi 1-2hónapot csak azért,h bmw-m legyen.Ez már így sok,amire azt mondom így már nem éri meg bmw-zni.
Üdv. hidegen reggeli elsö indítàsnàl mikor megyek abkocsival csörgö hangokat add ki ès nem akar menni ès nincs erö amig felnem melegszik olyan 60c-ig ez mièrt lehet? BMW 520d f10 röl van szó.
Sziasztok! Kicsit off, de nektek melyik detektor vált be? Mindig belecsúszom valami traffiba, pedig nem megyek gyorsan, csak néha beugrik egy 30 -as tábla amit nem veszek észre és ott már 55 -el is jelentős a túllépés.