most ott tartunk,h ugye turbofelujjítás után 1-2-3e km-rel jött ez a hiba.
Szóval a szerelő a turbo elektronikájában talált vmi elszakadt lábakat ami forrasztás után még szarabb lett,így már hidegen sem húzott.most elkűldte egy másik debrecenbeni turbóshoz aki megpróbálja korrektűl megforrasztani,illetve összehangolni maga a turboval.
segíts légyszi mert most nagyon nem vagyok képben,h ki a felelős es mi a legjobb megoldás mert ugye már 150e-t kifizettem a turbófelujjításra majd mos az elektronika javítás ill le föl szerelésre.
lehet külön csak vezérműlánc feszitő patront cserélni?Lehet kapni külön,csak azt nem tudom hogy van-e értelme?!?!mintha kicsit annak lenne hangja,ha beinditom,de ha leállitom,és ujra inditom akkor elmegy az a hang!lehet hogy a patron lassan feszit elsőre?! E 61 530xi
Próbáld meg melegen a DPF nyomás szenzor csővét lehúzni és menni egy rövid próbakört. Ha ok akkor DPF hiba. Vagy talán EGR nyitva van valamennyire,szorulhat.
hová adsz 12 v-ot ha minden kábel el van törve :) ebben az áram kábel is elvolt és a negatív is mi nem szándékozunk ilyet csinálni másnak saját autó volt, viszont részemről nem titok a dolog , a záron van egy nyílás ahol egy 3 as imbuszkulcsal be lehet nyúlni és ha megnyomod akkor kinyílik a zár mechanikusan , akkor amikor még a kárpit rajta van de már be tudsz nyúlni alatta, a részedről a nem nagy ördöngősség az ennél az autónál 50db forrasztás, szigetelés,abban a pózban, minden kábelt egyesével átfűzni , aki tervezte annak anyukájával csináltatnám helyetekben :) meg még ezt is:
Igen, én is itt akadtam el, hogy már nem nyílt az üveg, majd a szerelő barátom segített, pontosabban ő csinálta meg (sajnos nem voltam ott). Annyit mondott, hogy +12V-ot kellett adni valahova, hogy kinyíljon az üveg, utána kárpitbontás, vezetékcsere. Nem tartom nagy ördöngösségnek, bár a kulcs a részletekben van: hova adsz +12V-ot, hogyan szeded le a kárpitot...stb. Mintha az rémlene, hogy a kapcsoló környékén lehetett okoskodni a +12V-tal. Te nyilván tudod, hogy mi a kulcs....
a probléma az elég nagy :) ha már az üveg nem nyílik akkor macerás lesz a kinyitása , csak olyan tudja törés mentesen a kárpitot levenni és az üveget kinyitni aki tudja hogy mit kell "csinálni",
kb. 24 kábel kicserélése sem egyszerű, ha szervizben csináltatod akkor ugyan olyan "sz..r" lesz mint volt , ebben a kocsian jobb oldalon 8 kábel volt eltörve , bal oldalon 2 , a maradék nem szakadt kábelek szigetelése már el volt törve majdnem mindegyiken kilátszott a réz , rossz tervezés, rossz minőségű kábelek , rövid vezetékek , fekete kocsinál a nagy meleg, stb, ezek a hiba okai , puha hajlékony sok eres dróttal kell javítani , akkor talán pár évig jó lesz :)
a zsanérok és a kábel átvezetők szétszedése és összerakása sem egyszerű ,
e60 525da 2005évj 170ekm sokat városban használva.
beindítás után hidegen megy mint a vadállat kb .4-5km-n majd úgy elmegy az ereje,h életveszélyes közlekedni vele és amig meleg az úgy is marad folyamatosan,majd lehűl mondjuk 1-2h-t és megint visszajön az ereje arra a 4-5-6km-re.olyan hibát írt ki 2napig,h increased emissions de azóta sem.
nem igazán tudnak most mihez nyúlni-mivel kezdjenek.(dpf érték megfelelő)(turbószabályzót írt még pár hete,azóta sem)
Nekem Maszi oldotta meg a gondomat. Nálam a telefonmodul halt meg és az okozta az egészet. De nekem ha jól emlékszem ki is írta ezt a problémát a diagnosztika. Amíg nem szereztem használt MULF modult, addig egy optikai kábel hurokkal ki lett iktatva a MULF modul és gond nélkül tudtam az I drive-t használni + a rádiót . Ez csak pár ezer forintos egyszerű dolog. Ezt nálam Kaposváron csinálták meg. De az új modul feltelepítését azért Maszira bíztam.
Nekem is ilyen problémám van, I drive gomb pörög szabadon, rádió nem szól, csak E87 -es BMW, tudnál segíteni, hogy kihez forduljak , javítja ezt valaki? Előre is köszi, Dóri
Sziasztok. Egy 2006.08. havi BMW 520d Touring E61 vásárlásán gondolkozok amiben 267.000km van. Milyen kötelező szervizek jöhetnek a közel jövőben, vagy mi az amire különösen figyeli/cserélni kell? Előre is köszi
Motormosásnál pl,nem hűtővízre gondoltam. Persze az évek alatt megy tökre! Az 5. Injektor mindig tiszta rozsda a többihez képest,és ellemzően csak E70 E71 hiba.
Emlékeim szerint az kiló ohm. Az jó érték lenne, de akkor méred mikor megállt azonnal? Mert legtöbbször csak néha van jelen a zárlat...(ezért is indul el megállás után, majd újra megáll, ha újra jelen a zárlat.) Mi is mértünk már többször jó értéket, ha nem akkor méred meg, mikor megállt.