hasonló "radio" zenékre sztem maximalisan jo az e 60 alap hangredszere is,méllyekben meg kimondottan.Mondom ezt úgy,h igen komoly remdszerem van itthon (lakásban)és a fülem is eléggé "érzékeny" rá 😊
(állítsd a magasat és a mélyet max alá egy rovátkával és annak gyönyörűen kell szólni ha nincs más baja)
Mindenfélét, Dido-től Prodigy-ig, Depeche Mode-tól house-ig. Szeretem ha van mély. Ahogy írtam, van egy ládám is, ami egy Pioneer bass reflex, ezt tervezem használni.
Én nem hallottam Logic 7-et, de nekem biztosan nem az van (ezért is szeretnék fejleszteni). Egyet értek azzal, hogy általában a gyári rendszerek plusz ára nincs arányban a beépített komponensekkel, elért minőséggel, de ezt így nem lehet vizsgálni egy autógyártónál, másképpen működik az árképzés (fejlesztés, folyamatok gyártástech...)
Ezen az oldalon szerintem jól leírták, hogy miről is van szó. Nekem eddig ez volt a legszimpatikusabb megközelítés. Két gond van (:-) ): Amerikában van a cég és 2000 USD-nél kezdődik az alap installáció.
A témában csak annyi a véleményem, lehet botfülű vagyok, de nem érzem illetve hallom azt a millió Ft-os különbséget az E60 Logic7 Prof. Hifi és az F10 Bang@Olufsen közt van. Mert persze nem rossz az utóbbi, csupán az ár érték arányra célzok. Szóval szerintem ha Logic7-ed van (elég kellemesen szól az) akkor felesleges ba**tatni a dolgokat. Pénzkidobás.
(Korábbi autóimban saját magam építettem a hifiket, bár azokban nem voltak fedélzeti (integrált) rendszerek. Általában fej+4 csat. erősítő+szigetelt ajtóban 16-os komponens szett + láda a csomagtartóban, kábelezést, stb...)
Egy E61-esem van (2008 520d Touring), amiben prof navi és "hifi" van, 6 hangszóróval (2 első ajtó, 2 ülés alatt, 2 hátul a tetőben). Nem olyan (nagyon) rossz, de miután minőségi elemekből építesz hifit, hááát, visszalépés. Erősítőm (HXA-45), ládám van, de meg szeretném tartani a gyári rendszer integrált részét (azaz fejet nem cserélnék). Mivel sokféle infót találtam a neten, úgy gondoltam inkább kísérletezni fogok, mert a számomra is ideális megoldás olyan mélységű belenyúlást jelenteni, amit a "végére" hagynék.
Az első kérdés, hogy az erősítő bekötéséhez, honnan tudnék "remote" jelet szerezni? (12V 400-600 mA, és akkor "magas" ha szól a rendszer)
Továbbá azt is jó lenne tudnom, hogy hogyan is épül fel ez a 6 hangszórós rendszer? (találtam infókat a BM54-es (Becker) erősítőről, de ez lehet az én autómban is? Hol van? Hogyan lehet hozzáférni?)
Vagy amcsi volt az autód vagy a másik kulcsot véletlenül átállította valaki mérföldre. A fedélzeti számítógépen írd át kilométerre és meg is oldódott a dolog. Magyarán kulcs specifikus a dolog, mindkét kulcshoz tud szabni eltérő vagy azonos beállításokat.
Eladó egy 2005-ös 525D bontott turbója. Kicsit olajos, szóval inkább felújitási alap, de aki vállalkozó kedvű, az fel is teheti. 30.000 az ára. Tel: 06305069095
A fene tudja, inkabb bevallom, igy korrekt. Aztan ha kiprobalja es megkerdezi ,miert megy ugy mit egy 535d, mit mondok? Spurit onottem a gazolajhoz?! :-) :-)
Én tavaly év elején vettem No.-ban, 123k km-el, végig vezetett BMW szervizkönyves a Wallisba hordtam a tervezett szervizekre, nem tervezett szervizeket Steeef csinálta mindig (ezúton is köszi neki a gyors és precíz munkájáért). Most 175k km van benne, ez valszeg kikerekedik majd még 180k-ra.
Ami a rendes olajcsere szervizeken felül el lett végezve rajta (a teljesség igénye nélkül, mert fejből nyomom, de természetesen minden le van dokumentálva)
-komplett első fék csere
-szívócsonk dugózás
-összes izzító gyertya csere, jobb hátsó lámpafoglalat csere
-olajcsere az xDrive-ban
-termosztátok cseréje...... Természetesen csak gyári alkatrészekkel
125k-nél chip az autokorbelnél mérési jegyzőkönyvvel (278LE és 560Nm)
Szezon elején kapott gyári 18"-os styling 246 felniket új gumikkal, a gyári styling 243-on téli gumik vannak. Meg tetettem rá Westfalia levehető vonóhorgot.
Sajna egy figyelmetlen parkolásnál meghúztuk a jobb hátsó sárvédőt ezt amennyire lehetett kipolíroztattam, de nem lett 100%-os. Szóval nem sérülésmentes......
jelenleg is német rendszámos, tehát magyarosítani kell a vevőnek majd
Az árát még nem találtam ki, de nem a 2,5-3 milliós kategória lesz :-)
De legelsőként vidd el egy Bmw szakszervizbe és csináljanak egy alapos diagnosztikát, (szinte az összes szenzort le lehet külön teszetelni) hibakód kiolvasást, ott minden kiderül. Reméljük nincs ekkora baja.
Ha menet közben a fordulatszám hullámzik, akkor szerintem a wandler (konverter, turbina) hibásodott meg, egy egyszerű teszttel kiderítheted, hogy tuti az-e a hibás: indulás előtt lépj erősen a fékre, hogy a kocsi ne tudjon elindulni és maradjon végig álló helyzetben, majd fokozatosan a gázra, a fordulatszámmérő nem mehet 2000.-es fordulat fölé, ha jó a wandler.
Itthon a felújítása kb. 90.000 Ft, de ilyenkor már olajat is cserélnek a váltóban meg a munkadíj miatt összesen 200-250 ezer Ft körül áll meg a mutatvány. Odakint lehet, hogy ez még több.
Ha már meg kell bontani a váltódat és friss olajat is kap akkor sajnos további problémák is lehetnek (fokozatok csúszása, vészüzemmód, stb.) sajnos ez a sokéves tapasztalat a váltószerelőknél. (én is végigjártam ezt a sajátommal)
Viszont rengeteg bontani való autót hoznak be ide is olcsón Angliából, én inkább vennék bele egy bontatlan, keveset futott garanciás bontott váltót ott kint, ha nem olyan nagy összeg.