Üdv! Xenon.hu Villányi út 62. Most értem haza tőlük mert amit tavaly vettem 45w led marker Angel eye az kiégett, azt nem is ajánlom. Gond nélkül kicserélték egy mtech Angel eye re ami Állítólag Bejött sokaknak. Már bent is van, szépen világít kb 7000k. A lényeg a tied már lci de hívd fel őket segíteni fognak!
1. Én a helyedben megprobálnám kipiszkálni valamivel,vagy ha nem megy akkor leszedném a kesztyűtartóban a hátsó műanyagot ahol a cd tár is van, vagy esetleg a műszerfal diszbetétet, ott is be lehet nyúlni .
2. Én úgy tudom facelift utániba H8as kell ha nem canbusos izzot veszel akkor ki kell programozni az izzó ellenőrzést, mert különben hiba jelet kapsz. Szerintem legalább 20wattos legyen, különben nappal nem sokat ér. Arra figyelj hogy szeretik megadni egy párra vonatkoztatva a teljesìtményt, illetve szerintem a kínaiak kicsit hazudnak a ledek teljesítményét illetően.
Nem régen vettem egy 2008. 04. havi 520D E61-est. Két kérdésben kérem a segítségeteket:
1)
Ma becsúszott egy kártya az első szélvédő és a műszerfal közé a jobb oldalon. (nem vettem észre, hogy ott rés van). Hogyan lehet kiszedni? Nagyon szét kell bombázni az egész műszerfalat/szellőző rendszert? Merre érdemes elindulni?
2)
Angel eye "fehérítés" és erősítésen is gondolkodom (csere LED-re), de utánaolvasva több kérdés is nyitva maradt: H7/H8, CANBUS vagy sem, Xenon vagy sem, 7/12/20/40W?
Ilyen a lámpa:
Milyen típus rakható ebbe? Melyik az ajánlott és mit kell kerülni?
Nekem egy itteni fórumtárs segített egy használt MULF 2 es-t vettem, olyan 60 körül, ha jól emlékszem. Most is kitünően szuperál :) De Maszi csinált egy szoftverfrissítést is párhuzamosan amikor feltanították az új MULF-ot.
Nálam is pontosan így működik a lámpa "rendszer" elől. Ha bekapcsolom a világítást, tompított módban, világít a két külső xenon. Ha magam felé húzom a fényváltó kart, az-az fénykürtöt használom, a két külső xenon állapota nem változik, csak a két belső halogén izzó villan fel. Viszont, ha a eltolom a fényváltó kart, akkor a két belső halogén világít és a két külső xenon is átvált reflektor üzemmódra. Viszont ha nincs bekapcsolva a világítás, akkor a fényváltó kart magam felé húzva csak a két belső halogén lámpa működik.
Igen a refi xenon, a fénykürt az nem a refi, hanem mikor villogtatsz a szembejövőnek mondjuk. Tehát ha előre nyomod az index kart akkor refi és a xenon világit, ha magad felé húzod akkor fénykürt és a halogén világìt, állj egy kirakattal szembe és nézd meg hogy nálad is igy van e.
néha szólt a rádió, néha meg nem kihagyott már másodpercre
az egész menű rész valahogy belassult
nem volt bluetooth kapcsolat
Nálam a MULF modul ment tönkre és ettől hülyült meg a CCC modul is. Mert ha jól tudom valami optikai kábellel vannak összekötve a rendszerben a dolgok ( sorban ) és ha valami elromlik, az bezavarja a többi működését is.
De ezt Maszi szakszerűbben el tudná magyarázni, mint én.
Tegnap előtt kaptam egy kavicsot az M7-en és a bal oldali ablaktörlő alól-mellől láttam ma egy repedést, kb. 20 cm hosszan a szélvédőn (bár érdekes módon se kívül, se belül nem érezhető?!). Javítható ez vagy cserés? Ha cserés lehet valamit ügyeskedni kötelezőre? Mennyibe fájhat a csere? Tudtok ajánlani megbízható szélvédőjavítót? Köszi! Jó éjt!
igen abban a feláben halogén égők vannak,ma néztem!!de ha valami bi-xenon akkor ott a refl is a xenon!ezt hogyan lehet vissza programozni,vagy teljesen feelesleges?!?!
Ja és amit még kifelejtettem van amikor leállítom az autót kiveszem a kulcsot és szol a rádió csak úgy kapcsol ki ha megint ráadom és leveszem a gyújtást.
2004-es nagy navis 525d az idrive gomb gondol egyet és szabadon lehet forgatni olyankor a rádió sem szól aztán magától megszólal megint elhallgat ,ha leállítom az autót és bent vagyok a menüben akkor tökéletesen működik minden funkciója a rádió is.Kicseréltük egy másikra azzal is ugyanezt a hibát generálja van valakinek valami ötlete,hogy hol lehet a hiba ?
A gyári beállítás szerint a fénykürt nem a xenon, utólag programozható , hogy a fénykürt is a xenon legyen, valószínűleg a te kocsidon is át lett programozva, igy a lámpa halogén része funkció nélkül marad.
csúnyán visszavágta a turbo huhogás/fütyülés a teljesítményét is az autónak most lehet érezni igazán,nagyon lazán ugrik és sokkal nagyobbat tol az autó így fütyülés nélkűl.
hardytárcsacsere swfrissítés,váltóolajcsere után nagyon szépen/hibátlanúl vált és mintha finomabb-kisimúltabb is lenne minden(alapjárat/menet komfort stb),,,viszont hirtelen megálláskor csak tol/lök egyet ami finomabb megállassal kiküszöbölhető.
de kíváncsi lennék már ,tudja e vki "szaki" mi lök/üt kicsit megálláskor...
ez nekem magas!akkor ez mikor világit?ha felkapcsolom a világitást,akkor csak a xenon világit,semmi más,ha a reflektort ráhuzom akkor is a xenon gyullad erősebbre!
üdv!olyan kérdés hogy a lámpába (bi-xenon) a kettő belső az világit,vagy csak disz?látom hogy van bent valami égő,de semmit nem csinál!ki tudja hogy mi célt szolgál?