Üdv! Megnéztem egy 535d-t (272le, 170e km-es), és azt tapasztaltam, hogy alapjárati fordulaton, valami kerregő hangot hallat, ha a fordulatszámot kb. 750 ford./perc-re vagy e fölé emelem, akkor a hang megszűnik. Volt már X3 3.0sd-m, de ilyet nem észleltem.
Vidd el inkább Maszihoz vagy Steeefhez és szakszerűen orvosolják a problémádat. Ne kisérletezgess szerintem. Mindkettő elérhetőségét megtalálod itt a fórumon.
Ennyi lenne a megoldás? Egy egyszerű ellenállással megoldható? Felvetem a szerelőmnek, bár ez neki is eszébe juthatott volna, ha ez tényleg megoldja. Köszi a választ!
Ha rossz a termosztát nem éri el a hűtővíz az üzemi hőfokot, ami előfeltétele annak, hogy a kocsi regenerálja a részecskeszűrőt, ha nem regenerál akkor eltömődik, és nagy lesz a kipufugó nyomás a motor és a részecskeszűrő között, ezt érzékeli a motorvezérlő és vissza veszi a gázt. Kis terhelésnél 1.esben, 2.esben általában nem érzed 3.tól felfelé nem forog ki, nekem a végén már 100 nál többel nem is ment a kocsi.
Köszönöm a segitseget...! nagyon erőtlen is az auto...automata amugy... Gyorsitaskor foleg 3. Tol felfelé nem forog 3000 föle es sokszor nem is rakja visssza a sebesseget ha lepadlozom csak mint egy regi szivo diesel probal gyorsulni... A termosztat hogyan okozhat ilyet? Az meg nem volt cserelve nalam ... 2 eve hasznalom. 300 van most benne..
Azt ki lehet kapcsolni számítógéppel, hogy figyelje hogy kiégtek e az égők és akkor nem kapsz hibajelet,viszont az index azért villog gyorsabban szerintem mert a LED-es indexnek kisebb az ellenállása, ezért vagy indexrelét kéne cserélned, vagy egyszerűbb ha ellenállást raksz a hátsó lámpa index áramkörbe.
Van egy 2006-os 530 D-m. Úgy került már hozzám, hogy ki voltak cserélve a hátsó lámpái ledesekre. Az indexek gyorsan villognak és idegesítő nagyon és hibának is írja az indexeket és afék lámpát is. Kérdeztem szerelőt, hogy tud-e valamit kezdeni vele, azt mondta vigyem el egy BMW szervízbe és ott majd "rátanítják". A szervízben azt mondták, hogy nem tudnak vele mit kezdeni, cseréljem vissza az eredetire. Megtartanám ezeket, van- e valakinek valami ötlete? Előre is köszi!
E61 2006 525D ...A hiba az hogy napok óta lassúnak éreztem az autót....ma pedig már azt csinálja 4 től felfelé nem akar 3000 fordulat felé pörögni...olyan lesz onnatól az autó mint ha dumiból lenne a pedál...ls nem megy 160 nál többet...Mi lehet a baj?
Belső körben, olyan mintha h7 égő lenne, de eddig még nem sikerült bekapcsolni, és plusz érdekesség, ha nincs beindítva az autó, akkor egy sötét lencse húzódik elé.
Pontosan mi lenne ez a belső világítás, és hogy lehet felkapcsolni.
Bmw e60 2004 évjáratú nem megy a klíma és fűtés sem. A motortérben a ventilátor megy de belül a fordulatszám szabályzót hiába állítom max ra semmi. Néha ha gödörbe megyek beindul egy darabig utána semmi.
A gép B1C77 hiba kódot ír. Pót hűtőközeg szivattyú.
igazából az autó tökéletes és sztem elmenne akár többtízezret 1forint ráköltés nélkűl mert ugye a szívósor "csak" kicsit level,turbó "csak" kicsit fütyül nulla olajfogyasztással hibátlan teljesítménnyel,váltó hibátlúl dolgozik kicsit olajsáros és csinál egy kis lökés mágálláskor mint az összes e60 automata.2-3évig jó lesz majd veszünk egy f10 vagy f30-at jól megpakolva😃