Üdv! Nekem is 525d e61 -em van ha finoman mész vele vegyes 8 körül város 10 vagy felette pályán 130 tempomat 6.3 liter....De mikor rossz volt a termosztátom +2 literrel többet evett.Nézd meg a titkos menüben a vízhőfokot 88-92 fok körül kell lennie ,ha kevesebb cseréld mert sok minden meghibásodhat még ez miatt....2 termosztát van kb 25 ezer ft a 2db és kb 1 óra a csere!
Szóval egy 2008-as 525D Lci tulajdonosa vagyok amin még van 1-2 apróság amit rendbe kell raknom hogy tökéletes legyen....
Olvasgattam fölbúzdulva( vissza) sok-sok hozzászólást,és hát örülök is meg nem is.....A lánc szakadása nagyon parássá tett...Az enyémben most van 49k,mert anno 202k-nál német szervízben kapott egy vadi új szívet,nagynyomásút és kormányművet 13k ajró értékben...ezért is esett rá a választásom.Az előző tulajnak már nem volt kedve(minden tekintetben)a futóműre,fékekre,és a váltónál (miért is ne)fölmerülő wandler cseréjének megoldására.Itt jöttem én és gondoltam miért ne?Szóval megvettem ezeket megcsináltattam ill. gumiztam,olajak szűrők,folyadékok cseréje mindenhol+új akksi és mindjárt beleszaladtam 1 szép kis összegbe.....amit nem bánok,csak hálálja meg... :-)
Na ami még hátra van jövő héten szervíz,mert nem mindig indul meg,ahogyan kellene és az EGR ill. töltőnyomás szabályzó hibáját dobja a diagnál(nagyon remélem nem a turbó lesz nyugdíjas)....
Rádió,hátsó ablaktörlő,ill. az üveg rész nem nyílik -gondolom valahol megszakadt a vezeték-próbáltam ma leszedni a műanyag burkolatot a hátsó ajtón,de föladtam.... :-(
A másik és egyenlőre 2 hátralévő probléma amiben jó lenne ha tudnátok segíteni az a helyzetjelző karikám nem működött a bal oldalt amit kicseréltek a nyíregyi BMW szervízben,csak mire hazaértem már egyik oldalt sem mosolygott az anyali szemecske.Hívtam a szervízet de azt mondták akkor lehet a Licht modulom haldoklik....erről ennyit.Erre valami ötlet(kivettem az ízzót átcseréltem,de semmi azon kívűl hogy fölvillan 1-2 másdpercre utánna pedig visszaalszik.... :-(
Az utolsó pedig:hátsó féknél még volt hátra 1700 km amit már cserélt a jól bevált szerelőm én pedig resetelni akartam a megszokott módon,de minusz 25000km-t ír és most már pirosan és hangosan jelzi cserélni kellene,az elsőnél,olajnál stb... engedett most nem.Viszont lehet én csináltam valamit rosszul szóval a pontos folyamatot szívesen veszem emlékeztetőül.... :-)
Félreértések elkerülése végett külföldön élek és akkor csináltattam az autót mikor itthol voltam és volt rá időm ill. kaptam időpontot...ezért hogy lehet elfelejtettem a reset pontos menetét.... :-(
Persze egyiket sem lehet 100%-an, a gyári olyan masszív hogy keményen küzdenek vele a felni javítók, ezért nem is szeretik. A replica jóval puhább könnyebben alakítható. Az sem mindegy esetlegesen hogyan van javítva, az hogy valaki rátesz egy hegesztési pöttyöt és azzal meg van javítva az kevés.. Megfelelő gyökölés, hozamanyag minősége, feszültségmentesítés... Ezen rengeteg múlik...
Autópályán találkoztam mostanában a jelenséggel. E61 525D 2004 automata. 100as tempó araszolás torlódás miatt, majd meglódulunk, de az én gyorsításom pillanatában ahogy kezdek belelépni a gázba, nagyot csattan valami. Mintha a váltó hatalmas holtjátékában motorfékből átváltana nyomatékátvitelbe, és fémes hangal csattan egyet. Nem sokat fordult elő. 8000km-en 3szor. Amúgy szépen váltogat fel is, le is.
Én úgy vagyok vele,hogy ha évente egy darab kuka,még úgyis megéri.Hihetetlen szemét felnik vannak a piacon 150-200.000-ért.Köztudott a BMW gyári felnikről,hogy nem lehet őket javítani 100%-osan,mert az anyagukból adódóan kurva jól bírják a kátyúkat,de ha egyszer eltörnek... Na most 5-10-12 éves felniket árulnak az ország másik feléről,heggesztve,görgőzve horror áron.Inkább veszek akkor újat,ha szerencsém van,akkor évekig bírják,ha nem,akkor nem...
Jól néznek ki ez tény. Némelyik replicátor "szebb" mint a gyári. Gondolkoztam én is rajtuk , mert jó árban vannak. Csak anyagminőségben gyengébb, amibe sajnos nem lehet belelátni. Viszont ha tönkre megy olcsóbb pótolni (fele annyi)
találkozott már valaki olyannal,hogy tempomatos gyorsításnál(csak akkor és csak a 10-es léptékű gyorsításnál) kikapcsolja az autó a DSC rendszert?Újraindítás után egyből jó...
Nem tudom mikor volt cserélve mert ma kaptam kézhez, de megnéztem másikat is és ugyan ez a jelenség fenn áll ott is, tehát ez ilyenszerintem. de azért köszi