Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

o.szuper Creative Commons License 2015.02.13 0 0 35916

Fogyasztással kapcsolatban is van már kicsi tapasztalatom.

Városban egyszerűen nem tudtam 12,6 alá vinni akár mit csináltam és nem az órákig tartó dugóban állás mellet teszteltem.

Itt olvastam hogy a termosztát szokta beadni a derekát és volt aki az egr termosztátra gyanakodott volt a ki a termosztátot látta hibásnak a fogyasztás miatt. Hát én mind a kettőt kicseréltem és azóta a fogyasztás 10 körül mozog városban (de szinte biztos hogy nem az egr termosztát volt a rossz) mert határozottan érzem, hogy azóta sokkal melegebbet fúja a fűtés is. 

o.szuper Creative Commons License 2015.02.13 0 0 35915

Sziasztok!

Dugózás, turbó, olaj folyás témában pár sor.

Úgy kezdődőt, hogy a szívósornál megjelent az olaj, elmentem a szerelőhöz aki egyből a turbóra gyanakodott le szedte a levegő csövet a turbónál és tele volt olajjal.

Azután turbó le el Dunakeszire a turbós megvizsgálta kipucolta és közölte tökéletesen működik semmi baja.

Kérdeztem akkor hogy került oda az olaj és ő azt állította tapasztalatból, hogy a (nem jut eszembe a neve valami olaj szűrő ami a turbó körül van) azt kell cserélni.

Ki is cseréltük turbó vissza és láss csodát nem jön az olaj.

Ha már szét lett kapva minden ránéztem a szívósorban levő pillangó szelepekre is.

Amint kezdtük szétbontani ha mar rá jöttem hogy az enyémben biztos jó ideje nem működtek mivel a vákuumcső ami a működtető membránhoz ment teljesen össze volt szívódva, tapadva azon egy gramm levegő nem ment át.

A pillangókat az előző tulaj cseréltethette mert 2012 dátum volt bennük, nagy dilemmába voltam dugózni vagy nem dugózni ez itt a kérdés, mivel azelőtt sem működött és itt is és mások is időzített bombaként emlegették a lapkákat hát a dugózást választottam.

A megoldás amit kitaláltam (tudom most sokan sufni taningként emlegetik) de megosztom mit találtam ki.

Egyszerűen levágtam flexel a lapka tengelyét és a belógó műanyagot tengelycsonkot kihúztam a műanyagon a vágás helyét szépen elcsiszoltam a tengely helyén lévő furatba pedig előfúrás nélkül belehajtottam egy M6-os menetfúrót.

azután M6X16-os csavarral plusz gumis alátetettél és tömítő pasztával összeraktam (persze a csavar feje kifelé van)

 

AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 35914

alvázszám alapján írja csak :)

Előzmény: gab200gab200 (35908)
atiTDI Creative Commons License 2015.02.13 0 0 35913

Vissza kellett volna csavarni a leeresztő csavart..:DD

Előzmény: gab200gab200 (35911)
Obici Creative Commons License 2015.02.13 0 0 35912

Aham.... Köszi!

Előzmény: atiTDI (35910)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 35911

akkor hogyan lehet,hogy az enyémbe 9 liter ment és még mindig nincs a maxon? :D

Előzmény: atiTDI (35910)
atiTDI Creative Commons License 2015.02.13 0 0 35910

Az alublokkos LCI motorba 7 kell, a régi vasblokkosba 8.2

Előzmény: Obici (35909)
Obici Creative Commons License 2015.02.13 0 0 35909

Az hogyan lehet, hogy nekem a Wallisban kevesebb, mint 7litert raknak bele es megis maxon van az olaj az idrive szerint? 530d lci

Előzmény: gab200gab200 (35902)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 35908

köszi,az ETK mit ír?

Előzmény: AMSOIL 309040000 (35906)
maszibmw Creative Commons License 2015.02.13 0 0 35907

Winkfp-vel is lehet, de csak a gw mehet most nélkül.

A többi mind 6802 es porton flashelhető.

A sorrend sem mindegy.

Előzmény: bömös325i (35903)
AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 35906

" ha teljesen,akkor a max és a fél között "  

 

ez a jó !

 

alvázszám alapján az ETK ban van a pontos mennyiség , ne a CASTROL táblázat  /8.25/ alapján nézd ott bármi lehet :(

Előzmény: gab200gab200 (35902)
AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 35905

BMW első - hátsó difi : AMSOIL SVG 75W90

 

   

 

BMW transfer , osztómű olaj :  RAVENOL Transfer Fluid TF-0870

 

BMW 83220397244 for Transfer Case xDrive: ATC300, ATC350, ATC400, ATC450, ATC500, ATC700

 

 

BMW kézi váltó olaj : AMSOIL MTF

 

 

 

Előzmény: Csona (35904)
Csona Creative Commons License 2015.02.12 0 0 35904

Sziasztok! 

2006-os 530 XD-be milyen olaj kell a difikbe meg a kézi váltójába-osztóművébe?

Választ előre is köszi! :)

bömös325i Creative Commons License 2015.02.12 0 0 35903

Sziasztok! 2004-es E63-nál szeretném a CCC szoftverét megfrissíteni. A kérdésem az, hogy csak MOST buszon keresztül Icom A,B-vel és Ista-p szoftverrel tudom ezt megtenni, vagy WinKfp-vel Dcan interface-szel is? Köszönöm a segítséget. 

gab200gab200 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 35902

nem akarok nagyon hülyének tűnni,de:

az olajszint ellenőrzéséhez teljesen vissza kell dugni a nívót,vagy csak a gumitömítésig?

Azért kérdezem,mert olajat cseréltem,a gyári mennyiség 8,25 liter(525d).Én beletöltöttem 8 litert,a minimumot sem érte el.Rátöltöttem még egy litert,ha a gyűrűig tolom vissza,minimumon van,ha teljesen,akkor a max és a fél között.Ez hogyan lehet?

KrisszK7 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 35901

Szia, nekem is át tudnád küldeni az elérhetőségét? Előre is köszi!

Előzmény: gab200gab200 (35898)
ötharmincdöbbenet Creative Commons License 2015.02.12 0 0 35900

Igen tudom...szervizkonyves az auto es ismerem az elozo es egyben az elso tulajt es a szervizkonyv alapjan volt az auto visszahivason es javitottak az ulesfutest.  De megsem jo..vagy ismet nem jo... megprobalnam a BMW-nel de attol felek, higy egy vagyont kernenek erte

Előzmény: gab200gab200 (35899)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 35899

ez típushiba volt,visszahívás is volt rá...vigyázzál,mert valóban ki tudja égetni a bőrt.Próbálkozz meg alvázszám szerint a BMW-nél,hátha él még a visszahívás.

Előzmény: ötharmincdöbbenet (35896)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 35898

A software frissítés az megvolt már a Maszinál 1 hónapja.Az alsó tartományban emelt a rail nyomáson is egy keveset, a nyomaték korlátnál az üzemanyaggal is játszott,pontosan csak ő tudja,de elég részletesen foglalkozott vele.Privátban küldöm a számát

Előzmény: blaci200 (35897)
blaci200 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 35897

Üdv,

 

Meg tudod írni miket javított pontosan? Csak paraméter változtatás vagy software frissítés?

Megosztod a szaki elérhetőségét? Publikus?

 

Köszi

Előzmény: gab200gab200 (35893)
ötharmincdöbbenet Creative Commons License 2015.02.11 0 0 35896

Sziasztok!

 

Tudna valaki nekem olyan szakembert ajanlani aki ulesfutes javitassal foglalkozik? A vezeto oldal alig fut de ott is inkabb csak a hattamla . Az anyos meg annyira fut h kiegeti a bort es fustszag van...elore is koszonom.

gab200gab200 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 35895

Köszi! Idáig minden autómon megcsináltattam,csak szeretem olyan emberhez vinni,aki ismeri a típust,nem csak általánosságban dolgozik.Padon nem mérettem,ez a része nem igazán érdekel.

Előzmény: Obici (35894)
Obici Creative Commons License 2015.02.10 0 0 35894

Üdv a klubban ;-)

leméretted fékpadon esetleg?

Előzmény: gab200gab200 (35893)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 35893

Üdv mindenkinek!

 

Kicsit sokallottam a fogyasztását a 2005-ös 525da autómnak,ezért rászántam magam egy kis motorvezérlő módosításra.AtiTDI fórumtársunk tanácsát kérve,egy pestszentlőrinci szakembert kerestem fel.Mit ne mondjak több,mint elégedett vagyok a végeredménnyel.Az én igényeimre szabva módosította a különböző értékeket.A váltó 300 fordulattal alacsonyabban vált,mint idáig,sokkal nyomatékosabb lett alul,a felső fordulatszám tartományban pedig tűzijáték van :) A beavatkozás előtt 150 tempomatnál 9 literen állt a fogyasztásmérő,ez most 7 liter lett.

A kedvenc körforgalmamban teszteltem is gyorsan az erőtöbbletet.Úgy gondolom nem sokáig fog tartani a hátsógumim.

Előzmény: ooomm (35888)
HG. Creative Commons License 2015.02.10 0 0 35892

Spórolás...

 

Ha LCI E60-ról beszélünk, akkor az 523i még 2,5 literes 190 LE-s, az még vállalható, az 525i meg az 530i mindkettő 3,0 literes. Van még a vége felé 2,0 literes 4 hengeres 170 lovas szívó, na azt inkább ne.

Előzmény: 892.2 (35889)
cam aro Creative Commons License 2015.02.10 0 0 35891

szerintem toroltesd azt a vin-t.., nehogy klonozva legyen. 

az utolso 7 digit eleg azonositashoz. 

Előzmény: ssik (35890)
ssik Creative Commons License 2015.02.10 0 0 35890

Sziasztok!

 

525i 2007 vanos szelep csere történt....kérdésem, hogy hosszú távon ezzel kapcsolatban várható valami kapcsolt meghibásodás? Állítólag 200 k körül volt a javítása. Mik a gyerekbetegségei ennek a motornak, mire érdemes figyelni? WBANE510X0B84164 Előre is köszi! Szép estét!

892.2 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 35889

a 2,5 L-es motor miért szűnt meg?

utánanéztem és 4hengeres 2L-es és 6 hengeres 3 L-es van már bennük.

Előzmény: HG. (35887)
ooomm Creative Commons License 2015.02.10 0 0 35888

Így van ledugóztam a vákuumcsövet ,belehajtottam egy 40 ft-os facsavart.... :D az euro 4-es motornál már nem szívja be a lapkát elvileg de azért jobb a biztonság , de ha be is szívja én úgy gondolom hogy az állandó nyitás zárástól megkopik a tengelye és elgyengül és ott törik el, ha nem mozog nem kopik.....

Előzmény: cam aro (35883)
HG. Creative Commons License 2015.02.10 0 0 35887

F10-ből csak az első 1 vagy 2 év.

(Ahogyan csak az első 2 évben volt az 523i és az 528i is 6 hengeres szívómotor)

Előzmény: 892.2 (35886)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!