Fogyasztással kapcsolatban is van már kicsi tapasztalatom.
Városban egyszerűen nem tudtam 12,6 alá vinni akár mit csináltam és nem az órákig tartó dugóban állás mellet teszteltem.
Itt olvastam hogy a termosztát szokta beadni a derekát és volt aki az egr termosztátra gyanakodott volt a ki a termosztátot látta hibásnak a fogyasztás miatt. Hát én mind a kettőt kicseréltem és azóta a fogyasztás 10 körül mozog városban (de szinte biztos hogy nem az egr termosztát volt a rossz) mert határozottan érzem, hogy azóta sokkal melegebbet fúja a fűtés is.
Úgy kezdődőt, hogy a szívósornál megjelent az olaj, elmentem a szerelőhöz aki egyből a turbóra gyanakodott le szedte a levegő csövet a turbónál és tele volt olajjal.
Azután turbó le el Dunakeszire a turbós megvizsgálta kipucolta és közölte tökéletesen működik semmi baja.
Kérdeztem akkor hogy került oda az olaj és ő azt állította tapasztalatból, hogy a (nem jut eszembe a neve valami olaj szűrő ami a turbó körül van) azt kell cserélni.
Ki is cseréltük turbó vissza és láss csodát nem jön az olaj.
Ha már szét lett kapva minden ránéztem a szívósorban levő pillangó szelepekre is.
Amint kezdtük szétbontani ha mar rá jöttem hogy az enyémben biztos jó ideje nem működtek mivel a vákuumcső ami a működtető membránhoz ment teljesen össze volt szívódva, tapadva azon egy gramm levegő nem ment át.
A pillangókat az előző tulaj cseréltethette mert 2012 dátum volt bennük, nagy dilemmába voltam dugózni vagy nem dugózni ez itt a kérdés, mivel azelőtt sem működött és itt is és mások is időzített bombaként emlegették a lapkákat hát a dugózást választottam.
A megoldás amit kitaláltam (tudom most sokan sufni taningként emlegetik) de megosztom mit találtam ki.
Egyszerűen levágtam flexel a lapka tengelyét és a belógó műanyagot tengelycsonkot kihúztam a műanyagon a vágás helyét szépen elcsiszoltam a tengely helyén lévő furatba pedig előfúrás nélkül belehajtottam egy M6-os menetfúrót.
azután M6X16-os csavarral plusz gumis alátetettél és tömítő pasztával összeraktam (persze a csavar feje kifelé van)
Sziasztok! 2004-es E63-nál szeretném a CCC szoftverét megfrissíteni. A kérdésem az, hogy csak MOST buszon keresztül Icom A,B-vel és Ista-p szoftverrel tudom ezt megtenni, vagy WinKfp-vel Dcan interface-szel is? Köszönöm a segítséget.
az olajszint ellenőrzéséhez teljesen vissza kell dugni a nívót,vagy csak a gumitömítésig?
Azért kérdezem,mert olajat cseréltem,a gyári mennyiség 8,25 liter(525d).Én beletöltöttem 8 litert,a minimumot sem érte el.Rátöltöttem még egy litert,ha a gyűrűig tolom vissza,minimumon van,ha teljesen,akkor a max és a fél között.Ez hogyan lehet?
Igen tudom...szervizkonyves az auto es ismerem az elozo es egyben az elso tulajt es a szervizkonyv alapjan volt az auto visszahivason es javitottak az ulesfutest. De megsem jo..vagy ismet nem jo... megprobalnam a BMW-nel de attol felek, higy egy vagyont kernenek erte
ez típushiba volt,visszahívás is volt rá...vigyázzál,mert valóban ki tudja égetni a bőrt.Próbálkozz meg alvázszám szerint a BMW-nél,hátha él még a visszahívás.
A software frissítés az megvolt már a Maszinál 1 hónapja.Az alsó tartományban emelt a rail nyomáson is egy keveset, a nyomaték korlátnál az üzemanyaggal is játszott,pontosan csak ő tudja,de elég részletesen foglalkozott vele.Privátban küldöm a számát
Tudna valaki nekem olyan szakembert ajanlani aki ulesfutes javitassal foglalkozik? A vezeto oldal alig fut de ott is inkabb csak a hattamla . Az anyos meg annyira fut h kiegeti a bort es fustszag van...elore is koszonom.
Köszi! Idáig minden autómon megcsináltattam,csak szeretem olyan emberhez vinni,aki ismeri a típust,nem csak általánosságban dolgozik.Padon nem mérettem,ez a része nem igazán érdekel.
Kicsit sokallottam a fogyasztását a 2005-ös 525da autómnak,ezért rászántam magam egy kis motorvezérlő módosításra.AtiTDI fórumtársunk tanácsát kérve,egy pestszentlőrinci szakembert kerestem fel.Mit ne mondjak több,mint elégedett vagyok a végeredménnyel.Az én igényeimre szabva módosította a különböző értékeket.A váltó 300 fordulattal alacsonyabban vált,mint idáig,sokkal nyomatékosabb lett alul,a felső fordulatszám tartományban pedig tűzijáték van :) A beavatkozás előtt 150 tempomatnál 9 literen állt a fogyasztásmérő,ez most 7 liter lett.
A kedvenc körforgalmamban teszteltem is gyorsan az erőtöbbletet.Úgy gondolom nem sokáig fog tartani a hátsógumim.
Ha LCI E60-ról beszélünk, akkor az 523i még 2,5 literes 190 LE-s, az még vállalható, az 525i meg az 530i mindkettő 3,0 literes. Van még a vége felé 2,0 literes 4 hengeres 170 lovas szívó, na azt inkább ne.
525i 2007 vanos szelep csere történt....kérdésem, hogy hosszú távon ezzel kapcsolatban várható valami kapcsolt meghibásodás? Állítólag 200 k körül volt a javítása. Mik a gyerekbetegségei ennek a motornak, mire érdemes figyelni? WBANE510X0B84164 Előre is köszi! Szép estét!
Így van ledugóztam a vákuumcsövet ,belehajtottam egy 40 ft-os facsavart.... :D az euro 4-es motornál már nem szívja be a lapkát elvileg de azért jobb a biztonság , de ha be is szívja én úgy gondolom hogy az állandó nyitás zárástól megkopik a tengelye és elgyengül és ott törik el, ha nem mozog nem kopik.....