Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

iKereskedo Creative Commons License 2015.02.02 0 0 35801

Hogyha csak néha dobja be hibának akkor általában az egyik Szenzor szokott lenni. Amikor éppen kiírja a hibát akkor tedd rá az új adat és amelyik nem kattog az a rossz. 

Előzmény: ötharmincdöbbenet (35800)
ötharmincdöbbenet Creative Commons License 2015.02.02 0 0 35800

Koszonom! Biztos? Mert az elozo e60-omnal volt ott szakadas olyankor a csomagtarto mikrokapcsolo nem mukodott.. akkor ott keresem a hibat. Koszonom szepen!! Es a pdc failure? Erre mi a megoldas? Neha ezt is bedobja hibanak..neha meg mukodik ezt is most kezdte a napokban..?

Előzmény: szokes83 (35799)
szokes83 Creative Commons License 2015.02.02 0 1 35799

csoportkábel... jobb oldali tartó csőben el van szakadva

Előzmény: ötharmincdöbbenet (35798)
ötharmincdöbbenet Creative Commons License 2015.02.02 0 0 35798

Sziasztok!

 

Olyan problemam akadt az autommal hogy menet kozben azt irja boot open...csomagtarto nyitva.. de nincs nyitva. Es amikor bezarom az autot akkor sem villog az index nyilvan mivel ugyerzekeli, hogy nyitva van a csomagtarto. Mi lehet a megoldas? Koszonom. Udv Jani

 

2004 e60 530d

EEE60 Creative Commons License 2015.02.02 0 0 35797

Ha összkerékhajtásos a bubid akkor bömibe is olyat keress. Baromi nagy arcul csapás ahhoz képest a sima hátsó-kerékhajtás. Fogyasztásban nagyobb tempónál nem leszel sokkal előrébb…

Előzmény: Norbert.K (35795)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.02.02 0 0 35796

Szia!

 

A 530i-ről nincs tapasztalatom,viszont a téli közlekesésről igen.Nekem is ez az első BMW-m,tehát elfogulatlan képet tudok adni a hajtásáról.Röviden,tömören:nagyon fejlett a DSC rendszere az autónak,nem érezni a hátsókerék hajtás semmilyen hátrányát a havas,jeges utakon.Viszont,ha kikapcsolod teljesen az elektronikát,akkor bebasz az árokba :D

Előzmény: Norbert.K (35795)
Norbert.K Creative Commons License 2015.02.01 0 0 35795

Tisztelt Fórumozók,

 

Jelenleg egy Subaru Legacy-t használok (2.0 benzines), amit szeretnék lecserélni a közeljövőben, az autóval nagyon meg vagyok elégedve, 130.000 volt benne 3 évvel ezelőtt, most 214.000, és az általános szervizelésen kívül semmi gondom nincs/ és nem is volt az autóval,igazi igásló(de pl. az olajat max. 12-13ezer km-ként cseréltetem)

A "kiszemeltek" között van úgy szintén Subaru Legacy és Outback,de 3.0-es, hathengeres motorral,ami sokkal csendesebb.

Mivel Hollandiában élünk, ezért évente minimum 3-4x hosszabb utakat teszünk meg, és egy gyermekkel is gazdagodtunk, így mindenképpen csendes, kellően erős, kényelmes,biztonságos autót szeretnék. A 3.0l-es boxermotor étvágya elég magas, 140-160km/h-ás utazósebességnél simán benyakalja a 12-13l-t, így ez kissé eltántorít...a BMW-k mindig is tetszettek, de még sosem volt a tulajdonomban, és nem is vezettem.

A választásom az interneten található információk alapján az 530i-re esne, a 258l-motorral szerelt típusra (ismereteim szerint elég megbízható). Biztos "túl parázom", de a téli utazásokkor kis félsz van bennem a hátsókerék hajtás miatt, ez az egyik dolog, és a szerviz költségek(vezérlés csere, stb.), amik ismeretlenek számomra...Szóval nagyon hajlok most a BMW felé, csak számomra ismeretlen a márka.

Várom a megerősítő hozzászólásokat!

 

üdvözlettel,

Norbert

 

GyulaVagyok Creative Commons License 2015.02.01 0 0 35794

"BMW has a recall on passenger restraint system malfunction. Take it to your dealer. They should reset it for you for free."

Ilyeneket találok. Ugye én asszem a 3. tulaj vagyok és a kocsi már 11 éves majdnem. Ilynekor ha beviszem a Wallis-ba, akkor ingyen megcsinálják? :)

Előzmény: GyulaVagyok (35793)
GyulaVagyok Creative Commons License 2015.02.01 0 0 35793

Jól látom, hogy itt valami gyárilag béna megoldás matt az érzékelő a szar valamelyik ülésnél? Na már csak azt kéne megfejtenem, hogy hol van, hátha lehet kicsit birizgálni és elmúlik.

Előzmény: GyulaVagyok (35785)
szokes83 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 35792

nem kell kiszedni a műszerfalat...

leszeden a kesztyűtartót és az alatta lévő burkolatot és kész...

Előzmény: fo_lo (35791)
fo_lo Creative Commons License 2015.02.01 0 0 35791

Köszönöm a gyors választ. Hogy készüljek, ki kell vennem az egész műszer falat?

Előzmény: szokes83 (35789)
fo_lo Creative Commons License 2015.02.01 0 0 35790

Igen ki lett bontva az egész, ragacsos szigetelés leszedve, és a kábelekre egyesével rá mérve.

Előzmény: gab200gab200 (35788)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 35789

KBM modul a muszerfalhéj alatt a kesztyűtartó mögött van a KGM és a KBM is... ott nézd meg

Előzmény: fo_lo (35786)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 35788

most nézem,hogy új az erősítő...tényleg ki lett bontva a tető hangszórótól kezdve az egész korbács?

Előzmény: fo_lo (35786)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 35787

ha 100% ig nem a kábel törött(kizártnak tartom,hogy ne az lenne a baja),akkor a spojlerben levő antenna

erősítőt nézzétek meg

Előzmény: fo_lo (35786)
fo_lo Creative Commons License 2015.01.31 0 0 35786

Sziasztok. Azt szeretném meg kérdezni, az autóban merre találom a  karosszéria modult (KBM Karosserie Basismodul)

Úgy néz ki, az romlott el, ezért nem nyitja a csomagtér ablakot.

Kábelek nem törtek el, a mikrokapcsoló működik. A diag a KBM modult hozza.

 

Azt még ezek után sem tudom, hogy távirányítással kulcsról miért nem nyit és zár az autó.

Kábelek nem töröttek, antennaerősítő új, és működik (másik autón tesztelve), nem hiszem, hogy mind a kettő kulcs egyszerre lemerült volna le.

A csomagtérablak fűtés sem tudom miért nem megy. Lehet annak is valami relé, vagy modul baja van ha valaki tud segíteni azt meg köszönném.

GyulaVagyok Creative Commons License 2015.01.31 0 0 35785

A képek lemaradtak :(

 

GyulaVagyok Creative Commons License 2015.01.31 0 0 35784

Az övet bekapcsoltam, és ha nincs bekapcsolva akkor hangoskodik a kocsi, ha be van kapcsolva, akkor nem. Ha hirtelen megrántom akármelyik övet, akkor befeszít. Nem ütköztem, nem robbant ki légzsák, de akkor ez most valami légzsákos hiba? Ezzel mit lehet kezdeni? Ki lehet ütni valahogy?

 

Más: Tudtok olyan embert, aki baráti áron segít nekem abban, hogy egy kivezetett gps töltőt lecseréljünk usb-s csatira, esetleg auxos bemenetet kivezeni?

 

Köszi!

gyuszi73 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 35783

tökéletesen zárt garázs. annyi volt 1 hét után beultem elinditottam az autot ,picit hagytam ketyegni,hátramenet és kigurultam 1 métert nem mentem  talán mikor a kerékdefekt figyelő rendszer felvillant. utána jött sorban a többi.

 

Előzmény: szokes83 (35782)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 35782

ha hermetikusan zárt a garázsod akkor talán nem... de azért egy ilyen állatnak túl nagy rés nem szükséges a bejutáshoz... csináltam már egy két ilyen autót aminek a gazdája még álmában sem gondolt volna erre.

Előzmény: gyuszi73 (35781)
gyuszi73 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 35781

zárt garázsban?:)))

 

Előzmény: szokes83 (35780)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 35780

vagy csak valami nyest vagy patkány viccelt meg a téli hidegben... rágcsált némi kábelt.

Előzmény: Gyula Czagány (35769)
gyuszi73 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 35779

mindenképp elviszem szervizbe! én továbra is ugy gondolom valami kontakt hiba,hisz az auto nem mozdult ,és elsőre nem abs hiba jött hanem keréknyomás ellenorző rendszer.

csinált már ilyet csak az egy nagy eső után egy pocsolyán áthajtásnál jött,akkor emmisszios hibákat irt ki ,valoszinü a viz hirtelen meghutotte a kipufogot ,akkor gépre téve hibát kiutotték és nem is jott vissza. azota pocsolyák kerulve:))

Előzmény: E93 330i (35778)
E93 330i Creative Commons License 2015.01.30 0 0 35778

Szívesen ! Gépre téve , rögtön kiderül melyik keréknél lévő jeladó.  Ilyen időben csak óvatosan, mivel az összes biztonságtechnikai dolog kikapcsolásra kerül , tehát simán keresztbeálsz nincs abs, semmi sem...  Mivel nincs jel igy nem tud miből dolgozni.

 

kb.10e bontott,20e az új..   Csere után semmi nem szükséges,rögtön működik a rendszer, max egy guminyomás reset kell a menüben.

 

 

Előzmény: gyuszi73 (35777)
gyuszi73 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 35777

Szia koszonom a valaszod! A kereknyomas ellenorzo rendszer ir ki nekem rendszerhibat. Az rpa hiba utan hozta fel az abs.  Stb hibat. Konkretan azt irja ki defekt nem megallapithato.  A check control uzenetnel pedig kiirja. RPA rendszerhiba. Nem is engedi a kereknyomas atvetelet amit ugye egy defekt  utan illik megcsinalni. 

Előzmény: E93 330i (35776)
E93 330i Creative Commons License 2015.01.30 0 0 35776

Meglehet hogy az egyik ABS jeladó adta meg magát , ebben az esetben az egyik kerék felöl nem érzékel fordulatot a rendszer, így lekapcsolja a biztonsági dolgokat.. (abs, dsc, dtc stb.. )

Előzmény: Gyula Czagány (35769)
E93 330i Creative Commons License 2015.01.30 0 0 35775

Gyerekbetegségek, ígyvan. Nekem 6 évesen 150e km -nél gyári visszahívásban kicserélték az injektorokat és a gy.trafókat..

A Nox szonda meg kb 150e-200e bír , kopo alkatrész, nemrég cseréltem.. Ennyi

Előzmény: a.hangok.a.fejemben (35768)
Pavika78 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 35774

Szia

https://www.youtube.com/watch?v=yPYV4PJDnQE

Előzmény: Gyula Czagány (35769)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 35773

mivel ez nem gyári, hanem utólagos ledes történet, valószínűleg a led tápmoduljával van gond.

Előzmény: B.Slim (35772)
B.Slim Creative Commons License 2015.01.30 0 0 35772

Sziasztok!

 

Tegnap este kiírta,hogy jobb első helyzetjelző hiba. Megnéztem és tényleg van valami gond. A jobb első angel-eyes világít,de nem olyan fényesen, mint a másik. Itt van pár kép róla, nagyjából látszik,hogy az egyik oldal nem világít rendesen.

Ilyenkor mit kell cserélni? 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!