Csak megbontással,de a lánchangot felismeri bármelyik autószerelő.Nem érdemes vele játszani,hamar motorcsere lesz belőle...A csúcsok,ha már hidegen 1 fölötti értékben vannak,akkor tuti,hogy csere előtt állnak,de természetesen csak padon lehet itt is biztosra menni.
Van több magasabb érték is, de az még mind a zöld zónában van. Hidegen valami rettenet hangja van, bár vannak jobb és rosszabb pillanatok...nem mindig ugyan olyan...
A láncról hogy lehet biztosra megmondani, hogy kopott-e vagy sem? Olyan tipikus öreg régi csörgő diesel hangja van enyémnek ebben az egy fordulattartományban, kívülről még hangosabb!
az LCI-k jobban fogyasztanak...na mindegy,csak csodálkoztam a fórumtársunk meglepően jó fogyasztásán.Az én csúcsaim hibátlanok,az autóm is azon kevesek közé tartozik ,ami makulátlan és hibakód mentes.
lehet a láncod csörög be,de általában az indítás után is szokott,ha már kopott...de lehet csak valami hővédő lemez...a -3,6 érték(gondolom van mellette egy +os magas érték is) hidegen nagyon nem jó
Néha egy-egy generátor hibát bedob menet közben, de eltűnik magától. Csak ezek szoktak bekerülni, más nincs a hibatárolóba.
Az autó erőtlenségéről szó sincs, az 50%-os motorterhelést úgy értettem, hogy egy adott fordulaton képes leadni 100%-ot, akkor a csörgő hangot kb. 50%-on hallom, ha kevésbé vagy jobban nyomom a gázt akkor nincs csörgés. Teljesítménnyel nincs gond szerencsére!
Ismerősét láttam saját szememmel mit fogyaszt. Amúgy lakott területen kívül nekem is megáll kereken 8-ból, de városba több mint kéne, 12-13 között mozog, 530d ugyanezzel a használattal 10l volt.
Szóval ha a szívósor le van dugózva az változtat valamit az autó járásán, hangján? Észrevenni valamiben?
Még egy érdekesség, inpában van az a rész, ahol a porlasztókat lehet mérni...a 4. henger "-3,6" értéken áll csont hidegen, ha bemelegszik átmegy zöldbe...a többi rendben van.
Itt hibatár olvasás nélkül nem fogsz előrejutni...a szívósor dugózástól nem lesz erőtlenebb az autód,ezt az ötletet elvetheted . A fogyasztás: valószínűleg azért fogyaszt kevesebbet a haverodé,mert hazudik neked... az 525da is simén benyalja városban rövidtávon a 12 litert,8 alá semmilyen körülmények között nem lehet vinni városon kívül sem,de inkább 8,5-9 liter.Nyugodtan hozzátehetsz 1 litert a 535d-nél ehhez,és akkor nem nyomtad ki a szemét :)
Véleményeteket illetve tanácsotokat szeretném kérni, biztos van aki tudna segíteni.
A jármű amiről szó lenne egy 2004-es 535d 220.000 Km-el.
Kisebb sebességgel, amikor a váltó 1., 2., illetve 3. fokozatban van és kicsit odalépek a gázra (1300-1800 fordulatszám tartományban) kerregő hang jön a motorból. Érzetre kb. 50%-os lehet a motorterhelés. Ezt azért írom mert ha kisebb vagy nagyobb gázt adok, aminél már a motor adott fordulaton maximális terhelésen dolgozik, akkor sokkal simábban, puhábban, csendesebben jár.
Kicsit olyan érzete van mintha valamilyen szelep állásától függene ez a dolog. >>> Olvasgattam az autóval kapcsolatban a szívósoros dolgokról, a pillangószelepekről...van aki ledugózza csere helyett, stb. Elképzelhető, hogy az előző tulaj ezt ledugózta és ezért van részterhelésen ilyen kerregő hang?
Vagy esetleg nagyon elkoszolódott már a szívósor illetve EGR szelep?
Egyik ismerősnek ugyanez az autó van, csak két évvel fiatalabb viszont a km több benne neki, és hasonló körülmények között neki 1-1,5 literrel kevesebbet fogyaszt.