Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kisatila Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35681

Sziasztok!

 

Ha valakit érdekel van megoldás a DPF eltömődésre!

Nem a takarítgatás..

 

Üdv!

 

csbenjamin Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35680

És ezek 12 óra állás utáni értékek, kb 0°C mellett.

Előzmény: gab200gab200 (35678)
csbenjamin Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35679

Hamarosan megy olajcserére, a szerelőmmel is megnézetem majd, meg a láncot is meghallgatja

 

Pontosan a porlasztók értékei: [mg/hub]

1.henger: 1,61

2.henger: 0,93

3.henger: 0,52

4.henger: -3,62

5.henger: 1,03

6.henger: -0,43

Előzmény: gab200gab200 (35678)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35678

Csak megbontással,de a lánchangot felismeri bármelyik autószerelő.Nem érdemes vele játszani,hamar motorcsere lesz belőle...A csúcsok,ha már hidegen 1 fölötti értékben vannak,akkor tuti,hogy csere előtt állnak,de természetesen csak padon lehet itt is biztosra menni.

Előzmény: csbenjamin (35677)
csbenjamin Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35677

Van több magasabb érték is, de az még mind a zöld zónában van. Hidegen valami rettenet hangja van, bár vannak jobb és rosszabb pillanatok...nem mindig ugyan olyan...

 

A láncról hogy lehet biztosra megmondani, hogy kopott-e vagy sem? Olyan tipikus öreg régi csörgő diesel hangja van enyémnek ebben az egy fordulattartományban, kívülről még hangosabb!

Előzmény: gab200gab200 (35674)
csbenjamin Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35676

Köszönöm, akkor majd amikor kell megcsináltatom én is valószínűleg, ha nem lenne eddig! :)

Előzmény: Obici (35673)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35675

az LCI-k jobban fogyasztanak...na mindegy,csak csodálkoztam a fórumtársunk meglepően jó fogyasztásán.Az én csúcsaim hibátlanok,az autóm is azon kevesek közé tartozik ,ami makulátlan és hibakód mentes.

Előzmény: Obici (35672)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35674

lehet  a láncod csörög be,de általában az indítás után is szokott,ha már kopott...de lehet csak valami hővédő lemez...a -3,6 érték(gondolom van mellette egy +os magas érték is) hidegen nagyon nem jó

Előzmény: csbenjamin (35667)
Obici Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35673

Nekem egy hónapja lett ledugózva, azóta belement 2000km, de nem tűnt fel semmi, sem hangban, sem menetteljesítményben.

Előzmény: csbenjamin (35667)
Obici Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35672

Nekem is 6,8-7,2 ha pályán 145-ös tempomattal, orszagúton 110-el, várost nagyívben elkerülve közlekedek.

(530d xdrive LCI + premium diesel üa.)

Előzmény: gab200gab200 (35664)
csbenjamin Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35671

Értem, köszi! :)

Egyéb dolog amit érdemes lehet megnéznem ezzel a motorhanggal kapcsolatban?

Előzmény: szokes83 (35670)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35670

ledugózás gyakorlatilag semmi negatívumot nem jelent...

inpában ha nagyon eltér az érték akkor az a csúcs kuka...

nekem 1 kivételével határértéken belül volt és ahhoz képest is jelentős a változás

Előzmény: csbenjamin (35667)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35669

igen.... kicsit rugalmasabb lett, fogyasztás látványosan leesett.... és a hangja lett lágyabb

Előzmény: csbenjamin (35668)
csbenjamin Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35668

A porlasztócsere után változott az autó valamit?

Előzmény: szokes83 (35666)
csbenjamin Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35667

Néha egy-egy generátor hibát bedob menet közben, de eltűnik magától. Csak ezek szoktak bekerülni, más nincs a hibatárolóba.

Az autó erőtlenségéről szó sincs, az 50%-os motorterhelést úgy értettem, hogy egy adott fordulaton képes leadni 100%-ot, akkor a csörgő hangot kb. 50%-on hallom, ha kevésbé vagy jobban nyomom a gázt akkor nincs csörgés. Teljesítménnyel nincs gond szerencsére!

Ismerősét láttam saját szememmel mit fogyaszt. Amúgy lakott területen kívül nekem is megáll kereken 8-ból, de városba több mint kéne, 12-13 között mozog, 530d ugyanezzel a használattal 10l volt.

Szóval ha a szívósor le van dugózva az változtat valamit az autó járásán, hangján? Észrevenni valamiben?

Még egy érdekesség, inpában van az a rész, ahol a porlasztókat lehet mérni...a 4. henger "-3,6" értéken áll csont hidegen, ha bemelegszik átmegy zöldbe...a többi rendben van.

Előzmény: gab200gab200 (35661)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35666

tavaly cseréltem 6db porlasztót, mert már kopottasak voltak... de még nem szarok....

akkor 8.5 körül szívott ugyanazon az úton

Előzmény: szokes83 (35665)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35665

2005.4. havi

 

hidegebb időben mint pl ma is pályán 7.2 145 tempomat....

Előzmény: gab200gab200 (35664)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35664

nem tudom,hogyan fogyaszt neked 6.8-at 145 km/h óránál,tempomattal...a tied is 2500-as,vagy már a facelift utáni?

Előzmény: szokes83 (35662)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35663

van egy fölösleges MULF 2-m, nem USB hanem a Basic verzió... 2010-es, tartólemezzel, bluetooth antennával, antenna kábellel... 55e Ft...

ha érdekel valakit jelezze.

 

szokes83 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35662

525D városban nekem 11-12 vegyesen nyomkodom is neki... autópálya 145 tempomat 6.8-7.2

átlag 8.2 szokott lenni elég vegyes elosztásban hazsnálom

Előzmény: gab200gab200 (35661)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35661

Itt hibatár olvasás nélkül nem fogsz előrejutni...a szívósor dugózástól nem lesz erőtlenebb az autód,ezt az ötletet elvetheted . A fogyasztás: valószínűleg azért fogyaszt kevesebbet a haverodé,mert hazudik neked... az 525da is simén benyalja városban rövidtávon a 12 litert,8 alá semmilyen körülmények között nem lehet vinni városon kívül sem,de inkább 8,5-9 liter.Nyugodtan hozzátehetsz 1 litert a 535d-nél ehhez,és akkor nem nyomtad ki a szemét :)

Előzmény: csbenjamin (35659)
javierzanetti Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35660

Köszönöm a válaszod!

 

csbenjamin Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35659

Sziasztok!

 

Véleményeteket illetve tanácsotokat szeretném kérni, biztos van aki tudna segíteni.

A jármű amiről szó lenne egy 2004-es 535d 220.000 Km-el.

 

Kisebb sebességgel, amikor a váltó 1., 2., illetve 3. fokozatban van és kicsit odalépek a gázra (1300-1800 fordulatszám tartományban) kerregő hang jön a motorból. Érzetre kb. 50%-os lehet a motorterhelés. Ezt azért írom mert ha kisebb vagy nagyobb gázt adok, aminél már a motor adott fordulaton maximális terhelésen dolgozik, akkor sokkal simábban, puhábban, csendesebben jár.

 

Kicsit olyan érzete van mintha valamilyen szelep állásától függene ez a dolog. >>> Olvasgattam az autóval kapcsolatban a szívósoros dolgokról, a pillangószelepekről...van aki ledugózza csere helyett, stb. Elképzelhető, hogy az előző tulaj ezt ledugózta és ezért van részterhelésen ilyen kerregő hang?

Vagy esetleg nagyon elkoszolódott már a szívósor illetve EGR szelep?

 

Egyik ismerősnek ugyanez az autó van, csak két évvel fiatalabb viszont a km több benne neki, és hasonló körülmények között neki 1-1,5 literrel kevesebbet fogyaszt.

 

Remélem van valakinek ötlete!

KL520i Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35658

Köszi a választ, cseréltetem. 

Előzmény: Obici (35647)
*Krombi* Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35657

maszibmw a te embered,

 

itt megtalálod az elérhetőségét a fórumban.

Előzmény: javierzanetti (35655)
mtomp Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35656

Sziasztok!

 

Létezik az, hogy az E60 2014-es business navi a Magyarországot tartalmazó DVD-vel nem látja kelet Mo. jelentős részét? 

javierzanetti Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35655

Üdv mindenkinek!

 

Tudna valaki,budapesten vagy szűk környékén,egy jó szerelőt ajánlani?(e61 525d 2007)

 

Előre is köszönöm

GumisTibi Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35654

Köszi szépen, megvan ;)

Előzmény: szokes83 (35653)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35653

ha szembe állsz a motorral akkor a blokk jobb oldalán, a szívósor és a vízcsövek alatt...

Előzmény: GumisTibi (35652)
GumisTibi Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35652

Sziasztok!

Valaki tudna nekem segíteni hogy 2005 évjáratú, 525d, 256D2 motorkódúban hol találom meg az izzítórelét?!

Köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!