hát pedig ha hozzá kell nyúlni 100ezerből nem fog kijönni... bármit is csinálsz olaj+szűrő az min 90e és ezen felül jön a többi... a "rúgást" az olajcsere nem fogja megoldani magában!
én úgy tudom, hogy a szelepek önállóan is cserélhetőek a szeleptömbbe és az meg is oldja a problémát...
de ha tényleg csak kicsit rugdos mondjuk megálláskor van egy pici lökés és váltani szépen vált nem téveszt, nem csúszik akkor ne foglalkozz vele évekig el fog még menni...
a szeleptest körülbelül 200-250e Ft +olaj+tömítések+dekni szűrővel(70-80e)+munkadíj...de ilyenkor illik ránézni a a kuplungokra mennyire kopottak,szóval szerintem kompett váltó felújítás 4-600.000 között...vagy keresel 150-ért egy komplett váltót,aztán,ha nem jön be,akkor mégegyet :)
szeleptest hiba,ez vezérli a váltót...Ha még kezdődő fázisban van,akkor csak melegen csinálja és az 1-est üti.Olajcserére ne pazarold a pénzed,nem lesz jobb.A jó hír viszont az,hogy aránylag sok km-t el lehet vele így még menni,ha a családi költségvetés szűkösebb így januárban.
Utánaolvasgatva német forumokon arra jutottam, hogy elég lenne a nagy termosztátot cserélni ha amúgy nem megy a hőfok 70fok alá, hiszen az EGR termosztátja 70fokon nyit. De ne azon az alig 7000 forinton múljon, cserélve lesz mind2.
Na ha már aránylag témánál vagyunk: +3 fokos külső hőmérséklet mellett 90-100 között kocsikázva a 70-75fokos víz mennyire okés? Aránylag stabilan 75fokon állt, mikor motorfékkel lassítottam lakott terület táblánál, akkor ment le 70re. Ez így jó, vagy cserések a termosztátok? (530d LCI)
Ha esetleg mást is érdekel majd. E60-nál ez annyiban más, hogy itt nem villog a lock off meg log on, hanem az első hidden locked menüben látható B-vel kezdetű kód utolsó 5 számjegyének az összegét kell bepötyögni unlock code-ba, és úgy nyílik, amennyire láttam a menü maga tök ugyanaz.