Segítségeteket szeretném kérni! 2003-as e60 530d-m van, most érett meg a motortartó bakok cseréje. Vettem két gyárit, biztos ami biztos. Kíváncsiságból a bak vákuumcsövét szájjal megszívtam és a jobb oldalinál szabadon áramlott a levegő ki-be. A bal oldalinál rendben van, ott éreztem a membrán mozgását, nem jött fals levegő. Elméletileg ennek zárt rendszernek kell lennie, különben nem alakul ki a rendszervákuum, ha mellészív. Létezik hogy az új bak gyári hibás? Vagy ha beépítem a helyére megkapja a motorterhelést akkor záródik benne valami? Egyszerűen nem tudom.
D2S -l volt szó :) D1S 6000K -ban is van Jó minőség mint ami a képen van de
az emelt K szám miatt biztos hogy nem adhat nagyobb fényerőt , a technológia miatt !
ha xenonból nagyobb fényerőt akar valaki akkor D4S rendszert kell kiépíteni , az kb. 500 lumennel ad nagyobb fényerőt , USA-ban japán autókban van ilyen de lehet hogy ott a BMW is D4S higanymentes rendszerrel megy , a D2S D4S "izzó" sajnos nem kompatibilis
Bocs, eddig nem tudtam ránézni a fórumra, a hibakód amit tiltásnál produkál: 1272 Ladedrucksteller, ekkor a fordulat: 4192 1/min, töltőnyomás: 2333,53mbar.
Törlés után minden rendben, kiforgatom - megint letilt.
Xenonból szerintem szép és nagy fényerőt biztosít az osram cool blue intense kódnevű... nem borzasztóan kék, de nem i ssárgás/fehér... illetve kicst több fényt is ad!
Reggel ki szettem a lámpákat, h milyen van bent,bal oldal philips, jobb oldal osram, de nem tudom h hány kás. De be is szoptam vele,össze raktam megyek vele,fel kapcsolom a lámpát és villogott a kapcsoló mellet a zöld led. aztán nézegetem a lámpát kicsit vibrál,megint szét szedem ki veszem rakok bele egy használ másikat ,összerakom és nem villog a led, akkor igy jelzi h kezdbeszarni az izzó! csak azért irtam le h ti is tudjátok ha ilyet csinál.
Lehet hogy szép jéghideg, de hogy sz*rt sem fogsz látni a 8000k-val éjszaka az 1000%!!!! Én a 6000k-t is ejteném, szép szép a jéghideg fény, de használat szempontjából necces. Youtube tele van összehasonlító videókkal!
minél magasabb a kelvin szám annál kevesebb a lumen , a szem a 4300K körüli fénynél lát a legjobban , eltérni lehet csak esőben semmit nem lehet vele látni , száraz időben az autópályán a fehér csíkok erősebbnek látszódnak de más előnye nincs , ha megnézed este a szembejövőket egyből lehet látni már a ledes audi és bmw kocsikat azok is magasabb k értékűek kb 5000K de annál magasabbat hivatalosan nem is lehet,
Ez valami lengyel márka? Nem ismerem. 4300k úgy gondolom este azért sokkal jobb, mint a 6000k! Ami biztos, hogy kínait nem vennék, mert akkor 2x vehetnék garnitúrát. Az autómat használtan vettem, nem tudom mikor kerültek bele a philips izzók, vagy esetleg még a gyáriak voltak. Ami biztos, hogy én cirka 4évet és 80k km-ert mentem MÉG velük a cseréig. Aztán vettem ugyanolyat párban!
Nekem jó tapasztalatom van Papp Tamással autómata váltó ügyben. Igaz csak olajat cserétek az váltómban (530D), de meggyőző volt a műhely is és a hozzáállásuk. Kérdezem valamit és normálisan tudtak válaszolni :) . A ZF váltó náluk rutin, és nem is túl drágák.
2008-as E60 530D-m van (automata). Az utóbbi időben olyat csinált többször is, hogy nem intenzív gyorsításkor nem felfelé vált, hanem visszakapcsol és "lórúgás szerűen" indul meg. Ezt nem mindíg teszi, csak időnként.
A másik probléma, hogy sokszor sebváltó hibát jelez, D-ben marad, de olyan, mintha üresben lenne. Ilyenkor újra kell indítani az autót és működik.