Ebbe sincs feltüntetve, mannyi Km van benne, végig vezetett szervízkönyv. Mondjuk a lengéscsillapító, befecskendező csere azért utal valamire. És az sem, hogy nem használt inport volt mikor behozták. (Mondjuk attól még lehet jó, és az ár sem magas).
fogging sensor... klíma használja belső visszapillantó talkánál van... ha volt cserélve a szélvédő akkor amiatt is lehet vagy csak szimplán megdöglött... jelentéktelen szerintem...
az izzítás már inkább kérdéses... ha még nem volt cserélve akkor komplett csere gyertyák+relé
Nem kaptam választ még, de hátha majd most... Termosztát (mindkettő) csere esetén számítógépre kell tenni az autót, valamit kell rajta aktiválni vagy ilyesmi?!
A castrol edge professional 5w30 at tudom ajanlani én csak azt használom.
Egyébként lehet, de még nem biztos hogy elfogom adni a szeretett e60 om.
Az oka hogy telre vettem egy terepjarot igy a bmw 50 km-re el lett rakva ponyva alá a garázsban.
Mindent megkapott amit csak lehetett ez az állapotát is tukrozi. Hirdetesen meg nem gondolkozom mert lehet megtartom masodik autonak de teljesen felesleges mivel nem nagyon fogok bele visszaülni a tereljáros érzés utan. Egyszoval az e60 nem magyarorszagra valo!!! Ellenben imadom mert gyonyoru es ha ranezek nem tudok betelni vele:) Ha megmarad ezert marad meg es az állapotaert ami ritka ma sajnos.
A riasztód aksija esetleg megérne egy misét, nekem az utólagos riasztó akkor riasztott, mikor alvó módba akart állni a kocsi, ilyenkor valamiért beriasztott, az aksija meg szívta a kocsi akkuját.
Nem lehet, hogy az a gyári riasztó inkább csak immo és a riasztód meg nem gyári?? Az utólagos cuccok állandó szívást okoznak...én erre tippelnék inkább...
2004-es 530 D-m van és 2 napja eléggé fura dolgokat produkál a riasztója :
miután távirányítóval lezárom és élesedik a riasztó rendszer ( gyári ) néhány perc (5-15 ) eltelte után, mindenféle ok nélkül elkezd riasztani
az összes ablak, tetőablak , csomagtartó, motorháztető be van normál módon zárva és nincs semmiféle mozgó dolog az utastérben
aksi : AGM 90 Ah-ás gyári 5 hónapos, fel lett tanítva
ha a bezárás után a távirányítóval kikapcsolom a belső térérzékelőt nem riaszt
70 % ban városban használom, de tegnap 400 km- t mentem vele, hogy feltöltse az aksit a generátor, de nem lett jobb
Kérdésem : volt már valakinek hasonló problémája? Hol van az E60 ban egyáltalán a belső térérzékelő ? Mert én még csak hasonlót se láttam az utastérben....
Hétfőn elviszem kiolvastatni a szervízbe, talán ír ki valmi hibaüzenetet...
"Az E60 elektronikája sokkal összetettebb, több benne a hibalehetőség."
Nem vagyok szaki de mintha az f10/f30 le lenne már egyszerűsítve (nincs kitömve,túlzsúfolva-bonyolítva),átlathatóbb,egyszerűbnek,ugyanakkor kevésbé minőséginek találom.
Gondolok itt a kábelkötegek elvezetése minőségére,lámpak belseje/elrendezésére,vezérlők leegyszerűsisésére,szigetelések, stb...
Az E60 elektronikája sokkal összetettebb, több benne a hibalehetőség.
Ütközés esetén nehezebben javítható a szendvics szerkezetű karosszéria miatt (elöl hátul alu, az utascella acél)
A facelift (2007) előtti benzinmotorok nagyon megbízhatók, és az ZF automaták is bírják.
A relatíve kis nyomatékú benzinmotorok a hirtelen, előre nem látott gyorsításnál gyengék, tervezett előzésnél vissza lehet váltani kézi módban, vagy kitapasztalni, hogy működik a kickdown.
Azért 192 ló maximum az 5-erhez képest "kevés", a magyar autópark 90sok %-ánál jobban megy.
A base (manuálisnak látszó) klíma nagyon csúnya.
A kis ("business") navi elég buta, kicsi a kijelzője, ráadásul - mivel egy nyílás van - vagy audio CD van bent, vagy a navi lemez.
Ha lehajtható a hátsó ülés, akkor jól lehet pakolni.
És pont emiatt mennék a benzines felé. Fele annyit sem mennék, hogy megtérüljön az a differencia a plusz javítási költségeket is megnézve. Akkor meg már szépen duruzsoljon nekem a sor6 benzin, ráérek majd 1-2 autóval később eco-hybrid-dízel-elektro autót birtokolni. Ráadásul a dízel is drágább, így az én felhasználási területemre nem érné meg. Az ultrabrutál exkavátor-nyomaték pedig nem fontos.
Mewo : Teljesen jogos amit írsz. Tapasztalatom, hogy a legtöbb autó kicsit túlmotorizálva a legjobb. Minél erősebb a motor, annál kisebb gázzal lehet vele haladni, és alacsonyabb fordulaton elváltani, ergo a fogyi alig-alig nő. Aztán van egy pont ahonnan elszabadulnaka fogyik, eltolódik az optimum. Én speckók alapján ezt az 530nál látom. Alatta nem sokkal kevesebb, fölötte a v8ak már alapjáraton is zabálnak kb. Csak a 3 különböző variáns közül kéne kiválasztani melyik a legjobb konstrukció. És ez általában elég szokott lenni a kritériumomhoz amit írtam. Egyáltalán nem jellemző felhasználás a 4 ember, csurig csomagtartó. Viszont ha évente párszor megesik, akkor élvezni akarom, hogy ugyanúgy nyűglődés, össze-vissza váltogatás nélkül lehet dinamikusan haladni. A normál használatban egyedül, vagy a párommal ülnék benne, így a coupet emiatt nem vetem el. Alapvetően minden stimmel a coupehoz, kedvenc formám. Csak az E60 szintén baromi jól néz ki, sokkal de sokkal tágasabb ha kell, jóval modernebb, és alig drágább. Magyarul lehet hogy hosszú távon érdemesebb befektetés.
De a lényeg nem az e46 vs e60. ez úgyis erős érzelem-és relatív ész érvek halmaza. Kizárólag az E60 specifikus tulajdonságok érdekelnének felhasználói tapasztalatokból, hogy könnyebben döntsek, mire számítsak az E60-tól. hibák, automata váltó, milyen 3literes motor, musthave extrák, nagyon rossz extrák, mivel érdemes venni, illetve mi pótolható nehezen, és hasonló furfangok.
Egy kupéba szerintem nagyon nehezen fértek be 4-en, ha mindenki 90-100 kg körül van.Hátra különösen rossz mászni, bár nem tudom, hogy a súlyhoz társul-e magasság is.
Mostanában én vagyok a soros a kollégáim szállításában, aki mind 100 kg és 190 cm körül vannak.Azt tudom mondani, hogy egy 530d még fél tonna súllyal is fölényes mindenhol és emellé, ha tudok egyenletes tempót utazni 145 tempomattal pályán, akkor 7 liter körül marad a fogyasztás.
A dinamikus vezetésre és kíméletes fogyasztásra 3-mas kaszni. Ezért is olyan drága, vagyis jobban tartja az árát.Más:-Azért van sok diezel, mert az 2000 fordulaton megy Kb. 140km/ó-val, és eszik 7litert(Kb,3000 fordulat=220Km/ó, és bárhogy "nyüstölöd 10liter alatt marad a fogyasztás.
Aham, értem, akkor jól lőttem be. Persze ez totál relatív mi számít gyorsnak. Egyszerűen a lényeg csak az lenne, hogy igazán valós felhasználás mellett, utazásnál normálisan lehessen vele haladni, ne 3-asban kelljen előzni ha sűrűbb a forgalom, miközben a laikus utasok épp halálfélelmben ülnek mert hallják a motort (bezzeg egy dízel lehet nagyobbat lép, csak nincs "félelmetes hangja :) ) 530 motorvariánsok megbízhatóságáról, étvágáyról akad info? 4 millióig elmerészkednék ha megéri, semmiféleképpen sem leharcolt példányt szeretnék.