Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szokes83 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 35201

250e van benne... és folyamatosan rendbetartom pontosan azért mert magamnak vettem anno...

Előzmény: 3.d (35200)
3.d Creative Commons License 2014.12.03 0 0 35200

Ezt mért irtad?  "-nem kinti csoda 120e km-est..."

Ebbe sincs feltüntetve, mannyi Km van benne, végig vezetett szervízkönyv. Mondjuk a lengéscsillapító, befecskendező csere azért utal valamire. És az sem, hogy nem használt inport volt mikor behozták. (Mondjuk attól még lehet jó, és az ár sem magas).

 

Előzmény: szokes83 (35198)
*Krombi* Creative Commons License 2014.12.03 0 0 35199

a köcsögöt kell cserélni de ezt már beszéltük pár oldallal ezelőtt...

nekem is ugyanez a problémám de még nem volt időm orvosolni, talán karácsony előtti héten tudom szervizbe tenni a kocsit utána majd nyilatkozok újra.

Előzmény: VasY88 (35196)
szokes83 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 35198

Hátha keres valaki e60-at... amolyan gondos gazdától, nem kinti csoda 120e km-est...

 

http://olx.hu/hirdetes/bmw-e60-525d-ID2Rskf.html

szokes83 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 35197

fogging sensor... klíma használja belső visszapillantó talkánál van... ha volt cserélve a szélvédő akkor amiatt is lehet vagy csak szimplán megdöglött... jelentéktelen szerintem...

 

az izzítás már inkább kérdéses... ha még nem volt cserélve akkor komplett csere gyertyák+relé

Előzmény: 01Gyurmi (35194)
VasY88 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 35196

Üdv

Múlt héten jeleztem problémámat, hogy leállítás után 10-15 perccel teljesen felkeményedik a fék.

A válaszok alapján sikerült is eljutnunk oda a szerelővel, hogy az A oszlopnál lévő alumínium fék vákuum rásegítőnél ereszt.

Sajnos felszerelt állapotban nem tudtunk megnézni pontosan hol, a bementi vákuumcsőnél lévő tömítés biztosan jó. 

Kérdésem az lenne, hogy akinek volt már vele gondja, vagy itt a fórumon, akinek volt dolga hozzá, lehetséges a javítása?

A tűzfal felőli részen is vannak gumigyűrűk?

Ha nem javítható akkor kompletten csere (mármint ha nem gumitömítések)?

01Gyurmi Creative Commons License 2014.12.02 0 0 35195

izzítógyertyák cseréje akart lenni....

Előzmény: 01Gyurmi (35194)
01Gyurmi Creative Commons License 2014.12.02 0 0 35194

Meglett a riasztó probléma oka : valami kis egyszerű kapcsoló romlott el, ami a motorháztető bezártságát jelzi.

Ez miatt riasztott be állandóan. Szerencsére ez  egy pár ezer forintos kis bizbasz volt.

 

Viszont a hibakód kiolvasásnál több dolgot is kiírt :

 

izzítógyertyák gyecsére

izzításvezérlő csere

valami párásodásérzékelő hiba

 

Modjuk az utolsóról lövésem sincs hogy mi lehet.....

Előzmény: lbalog01 (35187)
szokes83 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 35193

az akksi az más, mert az elegalább elektromos, de amin nincs elektromos csatlakozó viszonylag ritkán kell programozni.

 

 

Előzmény: Gyuro84 (35192)
Gyuro84 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 35192

Köszi, csak az akksi cserémből indultam ki... :) De inkább megkérdezem itt, ha valami beavatkozást akarok elvégezni rajta.

Előzmény: szokes83 (35191)
szokes83 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 35191

nem kell, cseréld nyugidtan... ezért mert BMW nem kell mindig gépre dugni egy-egy dolog cseréjekor...

habár sokan ezzel etetik a jónépet de nem így van!

Előzmény: Gyuro84 (35190)
Gyuro84 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 35190

Hali!

 

Nem kaptam választ még, de hátha majd most... Termosztát (mindkettő) csere esetén számítógépre kell tenni az autót, valamit kell rajta aktiválni vagy ilyesmi?!

 

Köszi!

Előzmény: Kt25D (35189)
Kt25D Creative Commons License 2014.12.01 0 0 35189

Bocs az irasert mobilrol volam.

Jó ejszakakat!

Kt25D Creative Commons License 2014.12.01 0 0 35188

A castrol edge professional 5w30 at tudom ajanlani én csak azt használom.

Egyébként lehet, de még nem biztos hogy elfogom adni a szeretett e60 om.

Az oka hogy telre vettem egy terepjarot igy a bmw 50 km-re el lett rakva ponyva alá a garázsban.

Mindent megkapott amit csak lehetett ez az állapotát is tukrozi. Hirdetesen meg nem gondolkozom mert lehet megtartom masodik autonak de teljesen felesleges mivel nem nagyon fogok bele visszaülni a tereljáros érzés utan. Egyszoval az e60 nem magyarorszagra valo!!! Ellenben imadom mert gyonyoru es ha ranezek nem tudok betelni vele:) Ha megmarad ezert marad meg es az állapotaert ami ritka ma sajnos.

Üdv. 

lbalog01 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 35187

A riasztód aksija esetleg megérne egy misét, nekem az utólagos riasztó akkor riasztott, mikor alvó módba akart állni a kocsi, ilyenkor valamiért beriasztott, az aksija meg szívta a kocsi akkuját.

Előzmény: 01Gyurmi (35186)
01Gyurmi Creative Commons License 2014.11.29 0 0 35186

Szia

 

Sajnos nem, ez valóban gyári riasztó. Mikor megvettem lekérdeztem az alvázszám alapján a felszereltséget. Már alapból riasztóval volt rendelve....

 

Szomszédoknak már volt javaslata az állandó riasztás miatt : hivjak egy ördögűzöt !! :)

Előzmény: lbalog01 (35185)
lbalog01 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 35185

Nem lehet, hogy az a gyári riasztó inkább csak immo és a riasztód meg nem gyári?? Az utólagos cuccok állandó szívást okoznak...én erre tippelnék inkább...

Előzmény: 01Gyurmi (35184)
01Gyurmi Creative Commons License 2014.11.29 0 0 35184

Sziasztok !

 

2004-es 530 D-m van és 2 napja eléggé fura dolgokat produkál a riasztója :

  • miután távirányítóval lezárom és élesedik a riasztó rendszer ( gyári ) néhány perc  (5-15 ) eltelte után, mindenféle ok nélkül elkezd riasztani
  • az összes ablak, tetőablak , csomagtartó, motorháztető be van normál módon zárva és nincs semmiféle mozgó dolog az utastérben
  • aksi : AGM  90 Ah-ás gyári  5 hónapos, fel lett tanítva
  • ha a bezárás után a távirányítóval kikapcsolom a belső térérzékelőt nem riaszt
  • 70 % ban városban használom, de tegnap 400 km- t mentem vele, hogy feltöltse az aksit a generátor, de nem lett jobb

Kérdésem : volt már valakinek hasonló problémája? Hol van az E60 ban egyáltalán a belső térérzékelő ? Mert én még csak hasonlót se láttam az utastérben....

 

Hétfőn elviszem kiolvastatni a szervízbe,  talán ír ki valmi hibaüzenetet...

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.28 0 0 35183

"Az E60 elektronikája sokkal összetettebb, több benne a hibalehetőség."

 

Nem vagyok szaki de mintha az f10/f30 le lenne már egyszerűsítve (nincs kitömve,túlzsúfolva-bonyolítva),átlathatóbb,egyszerűbnek,ugyanakkor kevésbé minőséginek találom.

Gondolok itt a kábelkötegek elvezetése minőségére,lámpak belseje/elrendezésére,vezérlők leegyszerűsisésére,szigetelések, stb...

Előzmény: HG. (35180)
Kleroo Creative Commons License 2014.11.28 0 0 35182

Nagyon sokat!
Nagyon szépen köszönöm!

Előzmény: HG. (35180)
HG. Creative Commons License 2014.11.28 0 0 35181

Benzinesbe szerintem kerüld a turbóval szereltet.

 

Ez E60 esetén nem lesz nehéz, mert Európában nem árultak ilyet :)

 

Még eszembe jutott, ami az erőt illeti:

régi (hím)vesszőparipám, hogy minden autó legyen is kicsit, de csak egy KICSIT erősebb annál, amiből az ember átül.

Akkor érzésre jobban megy, de van még tér felfelé a következő autónak.

Előzmény: 3.d (35174)
HG. Creative Commons License 2014.11.28 0 0 35180

Az E60 elektronikája sokkal összetettebb, több benne a hibalehetőség.

Ütközés esetén nehezebben javítható a szendvics szerkezetű karosszéria miatt (elöl hátul alu, az utascella acél)

A facelift (2007) előtti benzinmotorok nagyon megbízhatók, és az ZF automaták is bírják.

A relatíve kis nyomatékú benzinmotorok a hirtelen, előre nem látott gyorsításnál gyengék, tervezett előzésnél vissza lehet váltani kézi módban, vagy kitapasztalni, hogy működik a kickdown.

Azért 192 ló maximum az 5-erhez képest "kevés", a magyar autópark 90sok %-ánál jobban megy.

A base (manuálisnak látszó) klíma nagyon csúnya.

A kis ("business") navi elég buta, kicsi a kijelzője, ráadásul - mivel egy nyílás van - vagy audio CD van bent, vagy a navi lemez.

Ha lehajtható a hátsó ülés, akkor jól lehet pakolni.

Remélem segítettem.

 

 

 

 

Előzmény: Kleroo (35177)
őrel Creative Commons License 2014.11.28 0 0 35179

aha...

tehàt a bmw 5w-30 szintetikus olaj az finomított ásványi olajból van?

Előzmény: AMSOIL 309040000 (35165)
kisatila Creative Commons License 2014.11.28 0 0 35178

Szia!

 

Ne ragaszkodj az E61 hez..

Hát ha nagyobb lesz esélyed!

 

Üdv!

Előzmény: Feryjandro (35176)
Kleroo Creative Commons License 2014.11.28 0 0 35177

És pont emiatt mennék a benzines felé. Fele annyit sem mennék, hogy megtérüljön az a differencia a plusz javítási költségeket is megnézve. Akkor meg már szépen duruzsoljon nekem a sor6 benzin, ráérek majd 1-2 autóval később eco-hybrid-dízel-elektro autót birtokolni.
Ráadásul a dízel is drágább, így az én felhasználási területemre nem érné meg. Az ultrabrutál exkavátor-nyomaték pedig nem fontos.

Mewo : Teljesen jogos amit írsz. Tapasztalatom, hogy a legtöbb autó kicsit túlmotorizálva a legjobb. Minél erősebb a motor, annál kisebb gázzal lehet vele haladni, és alacsonyabb fordulaton elváltani, ergo a fogyi alig-alig nő. Aztán van egy pont ahonnan elszabadulnaka  fogyik, eltolódik az optimum. Én speckók alapján ezt az 530nál látom. Alatta nem sokkal kevesebb, fölötte a v8ak már alapjáraton is zabálnak kb. Csak a 3 különböző variáns közül kéne kiválasztani melyik a legjobb konstrukció. És ez általában elég szokott lenni a kritériumomhoz amit írtam. Egyáltalán nem jellemző felhasználás a 4 ember, csurig csomagtartó. Viszont ha évente párszor megesik, akkor élvezni akarom, hogy ugyanúgy nyűglődés, össze-vissza váltogatás nélkül lehet dinamikusan haladni.
A normál használatban egyedül, vagy a párommal ülnék benne, így a coupet emiatt nem vetem el. Alapvetően minden stimmel a coupehoz, kedvenc formám. Csak az E60 szintén baromi jól néz ki, sokkal de sokkal tágasabb ha kell, jóval modernebb, és alig drágább. Magyarul lehet hogy hosszú távon érdemesebb befektetés.

De a lényeg nem az e46 vs e60. ez úgyis erős érzelem-és relatív ész érvek halmaza. Kizárólag az E60 specifikus tulajdonságok érdekelnének felhasználói tapasztalatokból, hogy könnyebben döntsek, mire számítsak az E60-tól.
hibák, automata váltó, milyen 3literes motor, musthave extrák, nagyon rossz extrák, mivel érdemes venni, illetve mi pótolható nehezen, és hasonló furfangok.

Előzmény: 3.d (35174)
Feryjandro Creative Commons License 2014.11.28 0 0 35176

Sziasztok!

Keresek e61 jobb első ajtót titangrau színben!

 

mate.acs@hotmail.com

Mewo Creative Commons License 2014.11.28 0 0 35175

Egy kupéba szerintem nagyon nehezen fértek be 4-en, ha mindenki 90-100 kg körül van.Hátra különösen rossz mászni, bár nem tudom, hogy a súlyhoz társul-e magasság is.

 

Mostanában én vagyok a soros a kollégáim szállításában, aki mind 100 kg és 190 cm körül vannak.Azt tudom mondani, hogy egy 530d még fél tonna súllyal is fölényes mindenhol és emellé, ha tudok egyenletes tempót utazni 145 tempomattal pályán, akkor 7 liter körül marad a fogyasztás.

Előzmény: Kleroo (35170)
3.d Creative Commons License 2014.11.28 0 0 35174

Átlagban az 530i 9-15 Liter, míg az 530d  7,5- max.12,5 liter lehet. Benzinesbe szerintem kerüld a turbóval szereltet.

Előzmény: 3.d (35173)
3.d Creative Commons License 2014.11.28 0 0 35173

A dinamikus vezetésre és kíméletes fogyasztásra 3-mas kaszni. Ezért is olyan drága, vagyis jobban tartja az árát.Más:-Azért van sok diezel, mert az 2000 fordulaton megy Kb. 140km/ó-val, és eszik 7litert(Kb,3000 fordulat=220Km/ó, és bárhogy "nyüstölöd 10liter alatt marad a fogyasztás.

Előzmény: Kleroo (35172)
Kleroo Creative Commons License 2014.11.28 0 0 35172

Aham, értem, akkor jól lőttem be.
Persze ez totál relatív mi számít gyorsnak. Egyszerűen a lényeg csak az lenne, hogy igazán valós felhasználás mellett, utazásnál normálisan lehessen vele haladni, ne 3-asban kelljen előzni ha sűrűbb a forgalom, miközben a laikus utasok épp halálfélelmben ülnek mert hallják a motort (bezzeg egy dízel lehet nagyobbat lép, csak nincs "félelmetes hangja :) )
530 motorvariánsok megbízhatóságáról, étvágáyról akad info?
4 millióig elmerészkednék ha megéri, semmiféleképpen sem leharcolt példányt szeretnék.

Előzmény: 3.d (35171)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!