Elképzelhetőnek tartom, hogy szoftveresen lehet tovább variálni a működését, de ahhoz már gép kell és főleg hozzáértő szakember. Maszibmw-t vagy Steeef-et tudom ajánlani a problémád további megoldására. Mindkettő elérhetőségét megtalálod itt a fórumon is. Üdv.
Végig próbálgattam már mindent ezek szerint csak a motor melegítést nem lehet kapcsolni.
Nem szeretném a nagy utastér melegítésben lemeríteni az akkumulátort a ventilátorral,mert az eddig általam olvasottakkal szemben az enyém nem alapon megy valamiért hanem szinte maxon.
1. Bekapcsolás 2. Kikapcsolás 3. A rendszer aktiválása 4. LED: aktivált rendszernél kb. 5 másodpercig világít 5. LED: bekapcsoláskor villog 6. Antenna
A vételi körülményektõl függõ hatótávolság átlagos értéke kb. 150 m. A távirányítót az antennával felfelé nézõ helyzetben és a lehetõ legmagasabbra tartva érhetõ el a legnagyobb hatótávolság. A be- és kikapcsolásnál az antennát nem szabad megérinteni és a gépkocsi irányába tartani.
Be-/kikapcsolás
1. Addig tartsa nyomva a 3 jelû gombot, amíga 4 jelû LED világítani nem kezd. 2. Körülbelül 5 másodpercen belül nyomja meg a kívánt gombot: > A bekapcsoláshoz az 1 jelû gombot > A kikapcsoláshoz a 2 jelû gombot Az 5 jelû LED kb. 2 másodpercig tartó gyors villogással igazolja a be-/kikapcsolási kívánságot. A szimbólum villog az automatikus klímaberendezés kijelzõjén. Ha az állóhelyzeti szellõztetést vagy - fûtést a távirányítóval kapcsolja be, akkor annak igazolásaként a belsõ világítás rövid idõre bekapcsolódik.
Ha veszek uj antenna erösitöt azt kell programozni a kulcsokhoz? Vagy azert masik eszköz a felelös, hogy felismerje az auto a hozzatartozo kulcsot, es eleg ha cserelem az erösitöt?
Eladó ritka felnigarnitúra BMW-re, pl E60, E39, E38, F10, stb. Breyton Vision II első felnik: 8,5x20 zoll Hátós felnik: 10,5x20 zoll Gumik: elöl:Pirelli P Zero Nero 245/30 r20 DOT 2808, profil ca. 5 mm Hátul: 285/25 r20 Toyo Proxess tr1, DOT 3009. Profil 8 mm, az egyik kb. 2000 km-t ment, a másik vadi új, még a címke is rajta van! Adom a hozzávaló Breyton nyomtávszélesítőket és csavarokat is.
Tudna valaki pontos infot azzal kapcsolatban,hogy történik e valami akkor /konkrétan,hogy leáll e az auto,vagy letilt e/, ha tullépi az ember az olajcsere intervallumot?
Üdv. Az ajtóba az van írva hogy a legkisebb kerék amit támogat 225/55/ 16. Gondolom nem hiába. Mi a helyzet a 205 ös gumikkal? Csak hogy megnyugodjak mert most adtam el az uj 205 gumikat mert nem mertem alá azt rakni.
Györ csak egy megalo volt mar haza ertem München be. Ha esetleg zavarhatnam egy par kerdessel a kesöbbiekben akkor lehet hogy zavarnam meg egy kicsit majd
4 átvezetés van a karosszéria és a hátaó csomagtér ajtó között! Ebből a jobb középső az antenna erősítő vezetékei! Az antenna erősítő a hátsó spoiler alatt van,ez ellenőrizhető beázásra,ha Győrben laksz akkor ajánlom Boguszt Koroncón!
Sziasztok az lett a problemam, hogy nem nyit es nem is zar az auto egyik kulcsrol sem. A müszer falrol nyit es zar is. Valakinek tipp???? Ugy remlik mar volt ez a tema de mar jojozik a szemem az olvassastol, de akkorsem talalom
Nos, a km állás... Németországban élek, itt is vettem az autót. Itt elvileg nem "divat" az óratekerés. Persze itt is buktak már le vele, viszont börtönt is kaptak. A gáznak külön szervizkönyve van. 2008-ban került beépítésre, 90 ezer km-nél.
Én amikor kibontottam a gyári BMW dobozos ablaktörlőmet akkor BOSCH ablaktörlőket találtam benne. Természetesen könnyen előfordulhat hogy ismét fel fog lángolni az a vita mely szerint az utángyártottban és a gyáriban más minőség van...
Sziasztok! Szeretnék tippeket, segítséget kérni tőletek, hátha előfordult másnál is ugyanez a hiba, és nem kell tovább keresgélnem. Elöljáróban: az autóm egy E60 525i, 192 LE, 2003 októberi, automata váltós (6 sebességes), beépített gázzal, 202 ezer km-rel (189 ezerrel vettem). A probléma: kis fordulaton (kb. 2000), állandó sebességnél picit kileng a fordulatszám ( kb. 100 fordulatnyit), valamint alacsony fordulatról történő kigyorsításnál időnként ránt egy-kettőt, különösen terhelés alatt (pl. meredek emelkedő). Ezt benzin- és gázüzemen egyaránt produkálja, talán gázon erőteljesebben, de nehéz ezt eldönteni. Kicsit olyan érzés (laikusként), mintha egy-egy pillanatra kihagyna a motor, vagy nem menne egy henger. Egyébként hibátlanul vált fel és vissza is. Első tipp a váltó volt mivel - állítólag - ezeket 200e környékén fel kell újítani (minimum wandler). Jártam váltószervizben, azt mondták, a váltási képe tökéletes, inkább gyújtás körül lesz valami. Egyébként is ez nem nagy nyomatékú motor, mint a dízelek, ezzel többet bír a váltó. Aztán jött egy BMW szerviz, szerintük is "gyújtásos". 6 gyertya csere, majd 6 trafó csere. Semmi változás. Egy harmadik szerelő szerint az is lehet, h tömítési elégtelenség miatt több levegőt szív. A kiolvasás jelenleg 2 hibát mutat: időnként kiírja a hibát a 4-es és 6-os hengerre, másrészt egy "gangwahlschalter sensor" hiba, ami szó szerinti fordításban ugye fokozatválasztó kapcsoló szenzor. Ez utóbbi miatt néha piros váltóhiba jelzés is előjön, olyankor nem vált. Leállít, újraindít, minden rendben. Ezt fogom most megjavíttatni, ahogy időpontot kapok. Azt mondták, vagy ténylegesen szenzor, vagy kábelszakadás (típushiba). Azt viszont nem tudják, hogy ettől lehet-e a fent említett rángatás. A hengereknél meg a befecskendező düznik cseréjét javasolják. Igen ám, de a gáznak és a benzinnek külön düznik vannak, és mivel mindkét üzemben létezik a probléma, ez se hiszem, hogy megoldás. Szóval most a szenzornak utánajárok, vagy csere, vagy kábelcsere. Ha nem szűnik a rángatás, megint tanácstalanság. Ha valakivel történt ilyesmi, vagy van tippje, mert látott ilyet, kérem, írjon, segítsen, mert megőrjít, hogy senki se tudja a megoldást. Meg aztán nem túl szimpatikus módszer ez, hogy sorban cserélgetek ki mindent, aztán hátha. Egyrészt egy vagyon ez a metódus, másrészt ehhez nem kell szakértő, ezt magamtól is tudom. Szóval, ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönöm. Üdv, Bálint Tamás