Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

koontar Creative Commons License 2014.10.26 0 0 34957

Elképzelhetőnek tartom, hogy szoftveresen lehet tovább variálni a működését, de ahhoz már gép kell és főleg hozzáértő szakember. Maszibmw-t vagy Steeef-et tudom ajánlani a problémád további megoldására. Mindkettő elérhetőségét megtalálod itt a fórumon is. Üdv.

Előzmény: Norby46 (34956)
Norby46 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 34956

Köszönöm!

 

Végig próbálgattam már mindent ezek szerint csak a motor melegítést nem lehet kapcsolni.

 

Nem szeretném a nagy utastér melegítésben lemeríteni az akkumulátort a ventilátorral,mert az eddig általam olvasottakkal szemben az enyém nem alapon megy valamiért hanem szinte maxon.

 

Még egyszer köszi!

Előzmény: koontar (34954)
kisatila Creative Commons License 2014.10.26 0 0 34955

Semmi!

Előzmény: Sepi7979 (34951)
koontar Creative Commons License 2014.10.26 0 0 34954

A kezelési útmutatóban ennyi van írva:

1. Bekapcsolás
2. Kikapcsolás
3. A rendszer aktiválása
4. LED: aktivált rendszernél kb. 5 másodpercig világít
5. LED: bekapcsoláskor villog
6. Antenna

A vételi körülményektõl függõ hatótávolság átlagos értéke kb. 150 m.
A távirányítót az antennával felfelé nézõ helyzetben és a lehetõ legmagasabbra tartva érhetõ el a legnagyobb hatótávolság. A be- és kikapcsolásnál az antennát nem szabad megérinteni és a gépkocsi irányába tartani.

Be-/kikapcsolás

1. Addig tartsa nyomva a 3 jelû gombot, amíga 4 jelû LED világítani nem kezd.
2. Körülbelül 5 másodpercen belül nyomja meg a kívánt gombot:
> A bekapcsoláshoz az 1 jelû gombot
> A kikapcsoláshoz a 2 jelû gombot
Az 5 jelû LED kb. 2 másodpercig tartó gyors villogással igazolja a be-/kikapcsolási kívánságot.
A szimbólum villog az automatikus klímaberendezés kijelzõjén.
Ha az állóhelyzeti szellõztetést vagy - fûtést a távirányítóval kapcsolja be, akkor annak igazolásaként a belsõ világítás rövid idõre bekapcsolódik.

Előzmény: Norby46 (34949)
fo_lo Creative Commons License 2014.10.26 0 0 34953

Ha veszek uj antenna erösitöt azt kell programozni a kulcsokhoz? Vagy azert masik eszköz a felelös, hogy felismerje az auto a hozzatartozo kulcsot, es eleg ha cserelem az erösitöt?

Előzmény: Steeef (34943)
Inter-HOOD Creative Commons License 2014.10.26 0 0 34952

üdv urak!

 

Beteszem ide is, hátha valakit érdekel.

Eladó a nyári felniszettem:

Eladó ritka felnigarnitúra BMW-re, pl E60, E39, E38, F10, stb. 
Breyton Vision II 
első felnik: 8,5x20 zoll 
Hátós felnik: 10,5x20 zoll 
Gumik: 
elöl:Pirelli P Zero Nero 245/30 r20 DOT 2808, profil ca. 5 mm 
Hátul: 285/25 r20 Toyo Proxess tr1, DOT 3009. Profil 8 mm, az egyik kb. 2000 km-t ment, a másik vadi új, még a címke is rajta van! 
Adom a hozzávaló Breyton nyomtávszélesítőket és csavarokat is. 

Árajánlatokat várok :)
Posta megoldható. 

Sepi7979 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 34951

 

Tudna valaki pontos infot azzal kapcsolatban,hogy történik e valami akkor /konkrétan,hogy leáll e az auto,vagy letilt e/, ha tullépi az ember az olajcsere intervallumot?

 

2010-es GT-rôl van szó...nem E60.

 

Elôre is köszi a segitséget!

reb el Creative Commons License 2014.10.26 0 0 34950

Valaki hirdetett itt par hete egy recaro gyerekülést nem találom visszamenoleg... Tudna jelentkezni?

Norby46 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 34949

Sziasztok!

 

Tudnátok segíteni,hogy ezzel a távirányítóval hogy kell működtetni az állófűtést úgy hogy a ventilátor ne induljon el.

 

A mode gombbal miket lehet állítani?

 

Előre is köszönöm!

 

 

 

 

 

richieke Creative Commons License 2014.10.25 0 0 34948

és hogy kell programozni? földi halandó tudja azt?

Előzmény: AMSOIL 309040000 (34939)
Kt25D Creative Commons License 2014.10.25 0 0 34947

Visszaolvasgattam!! Megvan a kérdésemre  a válasz :)

Kt25D Creative Commons License 2014.10.25 0 0 34946

Üdv. Az ajtóba az van írva hogy a legkisebb kerék amit támogat 225/55/ 16. Gondolom nem hiába. Mi a helyzet a 205 ös gumikkal? Csak hogy megnyugodjak mert most adtam el az uj 205 gumikat mert nem mertem alá azt rakni.

fo_lo Creative Commons License 2014.10.25 0 0 34945

Van egy gyanúsítottam

fo_lo Creative Commons License 2014.10.24 0 0 34944

Györ csak egy megalo volt mar haza ertem München be. Ha esetleg zavarhatnam egy par kerdessel a kesöbbiekben akkor lehet hogy zavarnam meg egy kicsit majd

 

 

Steeef Creative Commons License 2014.10.24 0 0 34943

4 átvezetés van a karosszéria és a hátaó csomagtér ajtó között! Ebből a jobb középső az antenna erősítő vezetékei! Az antenna erősítő a hátsó spoiler alatt van,ez ellenőrizhető beázásra,ha Győrben laksz akkor ajánlom Boguszt Koroncón!

 

Steeef

Előzmény: fo_lo (34942)
fo_lo Creative Commons License 2014.10.24 0 0 34942

hatalmas viharon jöttem at, es utanna Györnel megaltam a metronal, es ott tapasztalatam elöször a hibat. Azt gondoltam valami be azhatott

 

Előzmény: fo_lo (34941)
fo_lo Creative Commons License 2014.10.24 0 0 34941

e61 2009 03. az atvezetest mire erted?

 

Előzmény: Steeef (34940)
Steeef Creative Commons License 2014.10.24 0 0 34940

Ha E61 akkor átvezetés vag antenna erősítő,E60-nál ritkább,de ott is lehet erősítő hiba!

 

 Steeef

Előzmény: fo_lo (34938)
AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 34939

programozni kell, beállítani nem tudod , utána a bezáró gombot ha hosszan nyomod behajlik ,ha nem akkor kint marad

Előzmény: richieke (34936)
fo_lo Creative Commons License 2014.10.24 0 0 34938

Sziasztok az lett a problemam, hogy nem nyit es nem is zar az auto egyik kulcsrol sem. A müszer falrol nyit es zar is. Valakinek tipp????  Ugy remlik mar volt ez a tema de mar jojozik a szemem az olvassastol, de akkorsem talalom

 

 

Kt25D Creative Commons License 2014.10.24 0 0 34937

Sziasztok? Van valakinek 16 vagy max 17 es téli kerék szett eladó? Nem horror áron. 

richieke Creative Commons License 2014.10.23 0 0 34936

Üdv! Be lehet valahol állítani, hogy a tükröket behúzaz az autó ha azt lezárom? Ugye belülről gombbal működik. (2005 évjárat)

balinttomek Creative Commons License 2014.10.23 0 0 34935

Nos, a km állás... Németországban élek, itt is vettem az autót. Itt elvileg nem "divat" az óratekerés. Persze itt is buktak már le vele, viszont börtönt is kaptak. A gáznak külön szervizkönyve van. 2008-ban került beépítésre, 90 ezer km-nél. 

Előzmény: HG. (34933)
HG. Creative Commons License 2014.10.23 0 0 34934

Itt van pl egy nagyon érdekes cikkük egy M54-es motorról

 

http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=390&akt=2

Előzmény: HG. (34933)
HG. Creative Commons License 2014.10.22 0 0 34933

Nem egyszerű eset...

az a km mennyire garantált? Gázos kocsival nem szoktak ilyen keveset menni.

Próbáld meg náluk, elég profik az ilyen rejtélyes hibákban:

http://injektor.hu/

Előzmény: balinttomek (34930)
iKereskedo Creative Commons License 2014.10.22 0 0 34932

Én amikor kibontottam a gyári BMW dobozos ablaktörlőmet akkor BOSCH ablaktörlőket találtam benne. Természetesen könnyen előfordulhat hogy ismét fel fog lángolni az a vita mely szerint az utángyártottban és a gyáriban más minőség van...

Előzmény: bylow80 (34931)
bylow80 Creative Commons License 2014.10.22 0 0 34931

Ablaktörlő kérdés !

 

Gyárit érdemes ablaktörlőből is használni, vagy van olcsóbb és tökéletes minőségű is?

Első és hátsóról is beszélek. ( E61 )

Köszönöm!

balinttomek Creative Commons License 2014.10.22 0 0 34930

Sziasztok! Szeretnék tippeket, segítséget kérni tőletek, hátha előfordult másnál is ugyanez a hiba, és nem kell tovább keresgélnem. Elöljáróban: az autóm egy E60 525i, 192 LE, 2003 októberi, automata váltós (6 sebességes), beépített gázzal, 202 ezer km-rel (189 ezerrel vettem). A probléma: kis fordulaton (kb. 2000), állandó sebességnél picit kileng a fordulatszám ( kb. 100 fordulatnyit), valamint alacsony fordulatról történő kigyorsításnál időnként ránt egy-kettőt, különösen terhelés alatt (pl. meredek emelkedő). Ezt benzin- és gázüzemen egyaránt produkálja, talán gázon erőteljesebben, de nehéz ezt eldönteni. Kicsit olyan érzés (laikusként), mintha egy-egy pillanatra kihagyna a motor, vagy nem menne egy henger. Egyébként hibátlanul vált fel és vissza is. Első tipp a váltó volt mivel - állítólag - ezeket 200e környékén fel kell újítani (minimum wandler). Jártam váltószervizben, azt mondták, a váltási képe tökéletes, inkább gyújtás körül lesz valami. Egyébként is ez nem nagy nyomatékú motor, mint a dízelek, ezzel többet bír a váltó. Aztán jött egy BMW szerviz, szerintük is "gyújtásos". 6 gyertya csere, majd 6 trafó csere. Semmi változás. Egy harmadik szerelő szerint az is lehet, h tömítési elégtelenség miatt több levegőt szív. A kiolvasás jelenleg 2 hibát mutat: időnként kiírja a hibát a 4-es és 6-os hengerre, másrészt egy "gangwahlschalter sensor" hiba, ami szó szerinti fordításban ugye fokozatválasztó kapcsoló szenzor.    Ez utóbbi miatt néha piros váltóhiba jelzés is előjön, olyankor nem vált. Leállít, újraindít, minden rendben. Ezt fogom most megjavíttatni, ahogy időpontot kapok. Azt mondták, vagy ténylegesen szenzor, vagy kábelszakadás (típushiba). Azt viszont nem tudják, hogy ettől lehet-e a fent említett rángatás. A hengereknél meg a befecskendező düznik cseréjét javasolják. Igen ám, de a gáznak és a benzinnek külön düznik vannak, és mivel mindkét üzemben létezik a probléma, ez se hiszem, hogy megoldás. Szóval most a szenzornak utánajárok, vagy csere, vagy kábelcsere. Ha nem szűnik a rángatás, megint tanácstalanság. Ha valakivel történt ilyesmi, vagy van tippje, mert látott ilyet, kérem, írjon, segítsen, mert megőrjít, hogy senki se tudja a megoldást. Meg aztán nem túl szimpatikus módszer ez, hogy sorban cserélgetek ki mindent, aztán hátha. Egyrészt egy vagyon ez a metódus, másrészt ehhez nem kell szakértő, ezt magamtól is tudom. Szóval, ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönöm. Üdv, Bálint Tamás

Kt25D Creative Commons License 2014.10.22 0 0 34929

Szia! Nem egy f10 es fényereje és még az idő is szar kinnt. :) Hát ilyenre sikerült. Üdv.


3.d Creative Commons License 2014.10.22 0 0 34928

Elég lenne, ha akkutöltővel rendesen feltöltenéd.

Előzmény: Obici (34927)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!