mennyi toronymerevítő van? mert én csak a felsőről tudok... az pl nekem a nyáron fellazult, de annak másmilyen hangja van, az annyira idegesítő volt mintha a kasztni akarna szétszakadni, ropogós, recsegős ha belementél valamibe pl.
2008 E60 LCI 3.0D, 190e km. A kocsi 3. éve van nálam, viszont a kezdettektől fogva egy kisebb hiba fent állt, amit 2 szerelővel is megnézettem, de érdemleges hibát nem találtak "amíg nem lesz rosszabb, ne foglalkozzak vele".
A hiba vázolva:
Egyenes állásba gurulok a kocsival (lényeg kis sebességnél érezhető), balra tekerem a kormányt, majd hirtelen jobbra, és egy nagyon apró koppanás, vagy lehet kotyogás, de csak egy pillanatra. Olyan minta a kormány kotyogna, de fix meg se mozdul. Menet közbe jobbra-balra kacsázva nem érezhető, csak egy bizonyos szintű tekerés, majd hirtelen vissza irányú tekeréskor. Tehát csak is akkor tapasztalom, mikor egyik irányból a másikba tekerem hirtelen a kormányt (garázsbeállásnál rendszeresen). Menetközben nem kopog, nem kotyog, nem ráz sem a kormány, sem a futómű.
Tudom így elég nehéz választ adni rá, de esetleg olyan válasza segítene aki már tapasztalt ilyet, és tudja mi lehet vagy lehetne a koppanás oka.
Elsősorban Steefet vagy Bogusz mestereket kérdezmém:
Adott az autóm 525d levetettem a DPF-em elküldtem ultrahangos tisztításra,ez kész.ledobtam a katalizátort feltettem egy "újat" mivel a szerelőm szerint nagyon kormos volt és egy 100ezer km-es törött gépből tudtam venni..Már összerakták az autót de hibaként irja a lambdaszondát,és a kipufogó hőmérséklet érzékelő szenzort,ugyanakkor érdekes mert a szenzor viszont hőmérsékletet pedig mutatja. Mi lehet ilyenkor?
Gondoltam még arra hogy talán cseréljük ki a lambdaszondát,mivel az én katalizátoromban az kb fél éves...Hőmérséklet szenzornál viszont nem irja melyik..Ha jól sejtem igy a továbbiakban regenerálni sem fog az autó.
az a baj hogy az E60-ba nem elég sok kis meglepetés , csak komoly védelem ér valamit, 1 motorvezérlő és 1-2 apróság és már indul is, sajnos, az F10 az már jobb mert ott hiába megy a motor a váltó nem fog elindulni , max egy jót lehet benne melegedni , tehát az a lényeg hogy az E60-ba speciális és komoly védelem kell és ha lehet akkor a motorháztetőt ne lehessen kinyitni, én tudom csak ő azt hitte hogy 1 hónap alatt mióta megvan semmi nem fog történni vele , hát igen nagy szerencséje volt hogy meg lett ,