CIC-es Navi (2008/09 utani, sokgombos iDrive) frissiteseben valakinek van tapasztalata?
Addig OK, hogy egy USB stickre rateszem a terkepeket es bedugom a kesztyutartoban levo csatlakozoba. Utana ha minden igaz ker egy FSC?? kodot, amit a kocsi alvazszamabol lehet generaltatni.
Namost ezeket az FSC kodokat aruljak 30-50$ ill EUR kozotti arakon a neten. Megbizhato forrast tud valaki esetleg??
ha be van kapcsova a kima, elől középen berreg zizeg valami a rács mögött és baromi idegesítő, ha jobbra fordítom kormányt jobban serceg zizeg a hang de van amikor teljesen elcsendesedik, ha felveszem a klimat max erőre akkor utána egy ideig elmúlik de utána ujra előjön a sercegés berregés...
mi lehet ez? tud valaki valami szakit aki tudna segíteni ebben pest megyében?
Nekem a 35D előtt 25D E60-am volt egy rövid ideig (kb 1év) én azért adtam el mert miután kipróbáltam egy 35D-t eldöntöttem, hogy nekem kell egy. Az enyém gyári M verzió, most cserétem 4db lengéscsillapítót darabja 85E volt. A fék kb. 20%-al drágább mint a 25D-ben volt ha jól emlékszem, de ezt könnyű ellenőrzni, vagy AtiTDI megmondja ha kell pontosan.
A dupla turbótól én is tartottam, de Steeef megnyugtatott, hogy kevésbé hajlamos a meghibásodásra mint a 25 vagy a 30D -be épített turbó. Ezt azóta igazolni is tudom, több mint öt év és 150E km alatt a turbókkal semmi gondom nem volt.
Rozsdásodát én egyiknél sem tapasztalatam a jelenlegi 35D 2006-os, igaz garázsban áll, de minden nap használom abszolút rozsdamentes, csakúgy mint a kollégám 30D-je, ami 2004-es és soha nem állt garázsban, szóval ettől szerintem nem kell tartanod.
A többiek majd kijavítanak, de én 35d-nél lánc szakadásról nem hallottam, itt a fórumon olvastam pár hónapja arról, hogy talán a 20D ( abból sem minden motor, csak bizonyos motorkódnál) tépi a láncot ( nem biztos, hogy jól emlékszem).
Az, hogy LCI vagy első széria szerintem nem annyira releváns. Persze az LCI sokkal szebb, főleg a lámpák, de ne ez döntsön inkább az állapot. Annyit még, hogy nekem most van egy kis problémám - talán olvastad - a tünetek alapján sokan blokk repedésre gondoltak addig, amíg nem szembesültek vele, hogy nem LCI mert az enyém még nem alu blokkal van szerelve ( az állítólag hajlamosabb extrém esetben repedni, a vas blokkal ellentétben).
Amit kihagytam, vagy rosszul írtam, majd korrigálják a társak. Sok sikert a megfelelő darab kiválasztásához.
2004 még elvileg eu3-as motor, ott szokott... 2005-től eu4-es motorral van annál már nem annyira a pillangószelep hiba, hanem "csak" az hogy enged... ami általában az olajjal mutatkozik meg, mert a pillangószelepek tengelyénél a szimmering felkeményedik és enged... nem lehet csak szimmeringet cserélni! csak komplett szívósort... vagy dugózás és akkor nem enged és tuti nem fog beesni semmise
Lehet sokan kérdezték már de érdekelne hogy 525d-ben is előfordul a pillangószelep hiba?2004-2005-2006-os évjárat.Most szeretnék ilyen autót és köszönném a segitséget!
Mielőtt kérdeznék, hozzáteszem, hogy sok-sok oldalt átnyálaztam!
-E61 530D vagy 535D között a karbantartási költségek mennyire térnek el? Fékek méretben mennyire különböznek? Illetve egy garnitúra fék tárcsával betétekkel, oem gyári minőségben körülbelül milyen árfekvésben van? E46 330Dvel teljesen képben vagyok. Viszont ezt a típust még nem ismerem elég jól.
Turbo felújítás, esetlegesen új árak hogyan alakulnak 530 és az 535 között?
Rozsdásodásra a hajlam mennyire jellemző a típúsra? Sajnos E46ból van tapasztalatom.
Nagyon vonz az 535d, viszont nem tudok dűlőre jutni...
Láncszakadás melyik évjáratra jellemző? Hallottam valamit, hogy 2006-2009 között... Van-e alapja ezeknek a pletykáknak?
LCI vagy preLCI? Vagy minden csak a karbantartástól és állapottól függ és kifoghatunk ebből is abból is sz*rt?
Hello, vettem 1 garnitura f10 m5 felnit, elöl et 33, hátúl et 37, 245/35r19!hogy paszoljon az e60 as bmwre elöre 15mmes pogacsat, 2 cmest hatra! Valamiért 80 és 140 között ráza a kormányt és szitalnak a kerekek az miért van?
Te is használsz vagy használtál e60 vagy más diesel Bmw-t?
mert én a beírásaidból úgy gondolom,h max. csak szereled.(boccs ha tévedtem)
én meg az az ember vagyok aki azt állítja és tudja is,h sok esetben több mindent tud/tapasztal egy használó mint a szerelő.
Nekem ne adagoljon senki olyan aki 3egymást követő napot sem használt saját maga Bmw-t.
többszázezer km-t raktam bele ilyenekbe,és ez idő alatt sok bmw "szaki bebukott/tévedett/félrevezetett/hibázott stb..
én látom mit/hogy viselkedik az autó reggel,este,230kmh-nál,-24-be,+44-be,esőbe,hóba,párába,ütve,verve,kíméletesen,hosszú távon(2-3e km-n),rövid távon(47-szer beindítva 1nap)stb.,ami sokkal több tapasztalatot ad...,nyilván szerelő nélkűl sz@rt sem érek vele,de számtalanszor nekem kellet rávezetni a hibákra a profikat".